مهاجرت به ایتالیا ممکن است به دلیل اقتصاد ضعیف تری که نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد در ابتدا زیاد جذاب به نظر نرسید. اما در نظر داشته باشید با توجه به آسان تر بودن پروسه مهاجرت به ایتالیا، شما با گرفتن اقامت ایتالیا می توانید از امتیازاتی که در دیگر کشورهای شنگن وجود دارد بهره مند شوید.

شما به راحتی پس از اخذ اقامت ایتالیا می توانید برای دیگر کشورهای اروپایی اقدام کنید و به راحتی آب خوردن به خواسته خود برسید. پس حتما کشور ایتالیا را به عنوان یک گزینه خوب در نظر بگیرید و اگر اطلاعات درستی از این کشور ندارید با کارشناسان ما مشورت کنید تا از مزایای مهاجرت به ایتالیا مطلع شوید.

مهاجرت به ایتالیا

بررسی شرایط مهاجرت به ایتالیا

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا نیاز به اطلاعاتی در خصوص شرایط زندگی در این کشور دارد که در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم.

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا می باشد. نقشه این کشور به چکمه شبیه است. ایتالیا با کشورهای اتریش، فرانسه، سوئیس، اسلوونی، سان مارینو و واتیکان همسایه است. واتیکان در پایتخت کشور ایتالیا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر رم است. ایتالیا از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینا تشکیل شده است.

آب و هوای کشور ایتالیا به طور کلی گرم است. در شمال ایتالیا به دلیل وجود رشته کوه آلپ کمی سرد و در جنوب خشک است. بیشتر مساحت این کشور را مناطق کوهستانی و تپه ای در بر گرفته است.

دین اکثریت مردم در ایتالیا مسیحی کاتولیک می باشد. اما در میان مهاجران افراد مسیحی پروتستان، مسلمان و یهودی نیز دیده می شود. این کشور از لحاظ جمعیت رتبه چهارم در اروپا و رتبه اول در جنوب اروپا را دارد.ایتالیا یک کشور توسعه یافته است و جز 8 کشور صنعتی محسوب می شود.
این کشور در صنایعی مثل مواد شیمیایی، پتروشیمی، فلزکاری، وسایل نقلیه و هوپیما سازی رشد خوبی داشته است. علاوه بر اقتصاد قوی، دانشگاه های ایتالیا رتبه خوبی در دنیا دارند.

دانشگاه رم از قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشگاه های اروپا بوده و به آن دانشگاه لاساپینزا نیز گفته می شود. به دلیل این عوامل ایتالیا مقصد مناسبی برای مهاجران شده است. افراد زیادی هر ساله برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و زندگی ایتالیا را انتخاب می کنند.

روش های مهاجرت به ایتالیا

سالانه هزاران گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند. بسیاری از این گردشگران جذب ایتالیا شده و این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. مهاجرت به ایتالیا به نسبت برخی کشورهای اروپایی آسان تر می باشد. شهروندان اتحادیه اروپا برای مهاجرت به ایتالیا تنها لازم است، تا 8 روز بعد از وارد شدن به خاک ایتالیا حضور خود را به پلیس اعلام کنند.

با ارائه اسناد شناسایی و پاسپورت اجازه اقامت برای آن ها صادر می شود. اما افراد غیر اتحادیه اروپا باید برای اقامت در ایتالیا ویزا دریافت کنند. ویزای ایتالیا انواع مختلفی دارد. اگر شما هم قصد دارید، برای مهاجرت به ایتالیا اقدام کنید، روش های مختلفی وجود دارد. اقامت و تابعیت ایتالیا از طرق زیر ممکن است.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

دانشگاه های ایتالیا از معروف ترین دانشگاه های جهان هستند. قبل از درخواست برای ویزای دانشجویی باید از دانشگاهی در ایتالیا پذیرش بگیرید. از محبوب ترین رشته های تحصیلی در ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی صنعتی
  • ارتباطات
  • پزشکی
  • اقتصاد

برخی از بهترین دانشگاه های ایتالیا عبارتند از:

  • دانشگاه میلان
  • دانشگاه پادووا
  • دانشگاه تورینو
  • دانشگاه جنوا
  • دانشگاه پیزا

دانشجویان شهروند اتحادیه اروپا می توانند به راحتی برای تحصیل در ایتالیا اقدام کنند. اما شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باید از طریق یکی از ویزاهای تحصیلی زیر برای مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل آماده شوند.

  1. ویزای کوتاه مدت (نوع C): اگر متقاضی آموزش زبان یا دوره کوتاه مدت کمتر از 90 روز هستید، می توانید از طریق این ویزا اقدام کنید.
  • ویزای طولانی مدت (نوع D): اگر متقاضی دوره ای هستید، که برای دریافت مدرک باید حداقل 20 ساعت در هفته (یا 80 ساعت در ماه) مشغول به تحصیل باشید و کل زمان دوره بیش از 90 روز طول می کشد، به این نوع ویزا نیاز دارید.

بعد از پذیرش در دانشگاه مورد نظر باید از طریق سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود برای اخذ ویزا اقدام کنید. بهتر است 3 ماه قبل از زمان شروع تحصیل برای دریافت ویزا اقدام کنید. این پروسه ممکن است بین 1 تا 3 هفته طول بکشد. از آن جایی که برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا ارائه مدرک زبان مهم می باشد، در سفارت این مدرک خواسته نمی شود.
برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا باید مدارک زبان معتبر مثل آیلتس، تافل و یا PTE Academic ارائه شود. از شرایط دیگر برای مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل اثبات محل اقامت در ایتالیا و تمکن مالی (حداقل 900 یورو در ماه) است. هزینه درخواست ویزا 50 یورو می باشد.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

برای مهاجرت به ایتالیا از طریق کار باید پیشنهاد شغلی از ایتالیا دریافت کنید. پس از آن می توانید برای اخذ ویزا و اجازه کار اقدام کنید. ویزای کار در ایتالیا انواع مختلفی دارد. مثل ویزا برای کار تمام وقت، کارهای فصلی، فعالیت های ورزشی و تحقیقات علمی. کارفرما در ایتالیا برای استخدام افراد خارجی باید از اداره مهاجرت ایتالیا مجوز دریافت کند.
در واقع کارفرما ابتدا باید به مدت 3 ماه در کشور ایتالیا برای استخدام آگهی بدهد و در صورت پیدا نشدن نیروی مناسب باید 3 ماه هم در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی اعلام شود.

بعد از این مدت، اگر نیروی کار پیدا نشود، کارفرما اجازه دارد، از افراد خارجی برای استخدام دعوت کند. برای درخواست ویزا باید حداقل 3 ماه قبل از زمانی که قرار است، در ایتالیا مشغول به کار شوید، اقدام کنید.
هزینه درخواست ویزای کار ایتالیا 116 یورو (140 دلار) می باشد. با دریافت ویزای کار می توانید برای اعضای خانواده نیز درخواست ویزا بدهید. اعضای خانواده شامل همسر، فرزند خردسال، فرزند بزرگسال دارای معلولیت، والدین وابسته یا والدین بالای 65 سال می باشد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذارانی که مایل به مهاجرت به ایتالیا هستند، می توانند برای مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند. ویزای سرمایه گذاری ایتالیا یک ویزای 2 ساله و قابل تمدید می باشد. افراد مقیم غیر اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری در ایتالیا می توانند از طریق راه های زیر اقدام کنند.

  1. خرید اوراق قرضه دولتی (به ارزش 2 میلیون یورو) که توسط جمهوری ایتالیا صادر شده است.
  2. ثبت شرکت در ایتالیا و فعالیت اقتصادی
  3. راه اندازی استارت آپ
  4. خرید ملک

از سال 2018 حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در ایتالیا نصف شد. سرمایه اولیه از یک میلیون یورو به 500 هزار یورو برای سرمایه گذاری در شرکت های فعال و از 500 هزار یورو به 250 هزار یورو برای شرکت های تازه تاسیس رسید. دارایی شما باید به طور قانونی به دست آمده، قابل انتقال و به نام شما باشد.
پس از ارسال مدارک به صورت آنلاین درخواست شما توسط کمیته ویزای سرمایه گذاری ایتالیا بررسی می شود. این کمیته متشکل از نمایندگان چندین وزارت خانه و سازمان دولتی است.

ظرف مدت 30 روز نتیجه به شما اعلام می شود. بعد از آن 6 ماه فرصت دارید، از طریق سفارت ایتالیا درخواست ویزا کنید. با ورود به ایتالیا 3 ماه فرصت دارید، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. در غیر این صورت ویزا باطل می شود.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تمکن مالی

یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا برای افرادی که تمکن مالی و درآمد کافی دارند، ویزای تمکن مالی ایتالیا یا خود حمایتی ایتالیا می باشد.
این روش اقامت در برخی کشورها وجود داشته و مزیت آن، عدم نیاز به انتقال سرمایه به کشور مقصد می باشد. شخص متقاضی تنها باید اثبات کند، سرمایه کافی دارد و می تواند بدون کار کردن هزینه های زندگی خود و خانواده را تامین کند.
ایتالیا از سال 1999 این نوع ویزا را در کشور اجرا کرد. دولت ایتالیا به افرادی که با ویزای تمکن مالی وارد این کشور می شوند، اجازه کار و فعالیت تجاری نمی دهد. به همین دلیل داشتن درآمد ماهانه بدون نیاز به کار از شرایط اصلی آن می باشد. 

برای مهاجرت به ایتالیا از طریق تمکن مالی شخص باید حداقل 31000 یورو در سال درآمد داشته و این مقدار دارایی در حساب شخصی او باشد. برای اجازه اقامت همسر 20% و برای هر فرزند 5% به مبلغ درآمد سالانه باید اضافه شود. برای اثبات دارایی ها به اداره مهاجرت می توان مدارک مربوط به اجاره ملک، سود سپرده، اوراق بهادار و حقوق بازنشستگی را ارائه داد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تمکن مالی

مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد

کشورها برای اخذ تابعیت از طریق تولد از دو قانون پیروی می کنند. برخی کشورها مثل کانادا از اصل خاک پیروی کرده و هر کودکی که در خاک آن کشور متولد شود، بلافاصله تابعیت را دریافت می کند. اما در بیشتر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی از اصل خون تبعیت می کنند.

ایتالیا نیز از این دست کشورها می باشد. طبق این اصل هر کودکی که از پدر یا مادر ایتالیایی متولد شده باشد، تابعیت این کشور را به دست می آورد. اما کودکانی که در خاک ایتالیا متولد شده و پدر و مادر ایتالیایی ندارند، تابعیت به آن ها تعلق نمی گیرد.

در ایتالیا از سال 1948 زنان مجاز به انتقال تابعیت به فرزندان خود شدند. در انتقال تابعیت به دلیل ارتباط خونی محدودیتی در نسل ها وجود ندارد. اما انتقال تابعیت به صورت پرش در نسل امکان پذیر نیست. به عنوان مثال برای این که تابعیت پدر بزرگ به نوه برسد، باید ابتدا تابعیت به پدر او رسیده باشد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج

اگر شخص خارجی با شهروند ایتالیایی ازدواج کند، می تواند با ویزای توریستی 3 ماه در ایتالیا زندگی کند. برای اقامت طولانی نیاز به اجازه اقامت دارد. برای درخواست اقامت باید سند ازدواج، پاسپورت هر دو نفر و یک قطعه عکس ارائه شود. درخواست این نوع ویزا 16 یورو هزینه دارد. این زوج می توانند پس از ورود به ایتالیا با ویزای توریستی، برای ثبت نام در شهرداری اقدام کنند.

این پروسه حدود 2 ماه طول می کشد. اگر زوجین طلاق بگیرند و یا همسر ایتالیایی در کمتر از 5 سال از تاریخ صدور مجوز اقامت از دنیا برود، شخص غیر ایتالیایی باید این کشور را ترک کند. اما اگر چنین اتفاق هایی پس از 5 سال بیفتد، شخص غیر ایتالیایی می تواند با اجازه اقامت دیگری در ایتالیا زندگی کند.
برای درخواست تابعیت از طریق ازدواج باید 2 سال از تاریخ ازدواج در صورت اقامت زوجین در ایتالیا یا 3 سال در صورت اقامت خارج از کشور گذشته باشد. همچنین قبولی در آزمون زبان و عدم سو سابقه کیفری از شرایط دیگر اخذ تابعیت از طریق ازدواج می باشد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

قبل از بررسی پناهندگی در ایتالیا لازم به ذکر است، موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی دهد. به دلیل ریسک بالا در این روش به هیچ وجه مهاجرت از طریق پناهندگی توصیه نمی شود. از سال 2015 قوانین مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی تغییرات زیادی داشته است. افراد زیر می توانند در ایتالیا برای ویزای پناهندگی اقدام کنند.

  • شهروندان خارجی که درخواست حمایت از طرف کشور ایتالیا دارند.
  • شهروندان خارجی که به دلایل مختلف از جمله سیاست، مذهب، ملیت، مشکلات مربوط به طبقه اجتماعی خاص یا وابستگی سیاسی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
  • شهروندان خارجی که در گروه آوارگان قرار می گیرند. این افراد به دلیل جنگ، گرسنگی، بلایای طبیعی، فقر یا سایر شرایط مشابه آواره می شوند.
  • شهروندان خارجی که طبق مفاد کنوانسیون سال 1954 نیویورک افراد بی تابعیت محسوب می شوند.

برای درخواست پناهندگی شخص متقاضی باید بداند، تنها 8 روز از زمان ورود به ایتالیا فرصت دارد، تا به پلیس گزارش دهد. ظرف 30 روز با پناهجو مصاحبه شده و تا 3 روز بعد نتیجه به او اعلام می شود.

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

هزینه های زندگی در ایتالیا

هزینه های زندگی در ایتالیا به نسبت دیگر کشورهای اروپایی چندان زیاد نیست. در برخی مناطق ایتالیا که بیشتر توریستی بوده، هزینه زندگی بالا می باشد. اما مناطق دیگر قیمت های مطلوبی دارد.

هزینه مسکن در کلان شهرهای ایتالیا بیشتر است. اگر برای زندگی شهرهای کوچک ایتالیا را انتخاب کنید، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. در جدول زیر می توانید میانگین قیمت مواد غذایی، حمل و نقل و املاک در ایتالیا را مشاهده کنید.

غذا در رستوران ارزان قیمت15 یورو
غذا برای دو نفر در رستوران متوسط55 یورو
کاپوچینو1.39 یورو
یک لیتر شیر معمولی1.16 یورو
قرص نان سفید (500 گرم)1.59 یورو
یک کیلو گرم برنج سفید1.97 یورو
12 عدد تخم مرغ2.80 یورو
یک کیلو گرم پنیر محلی12.45 یورو
یک کیلو گرم فیله مرغ8.37 یورو
یک کیلو گرم گوشت گاو14.81 یورو
یک کیلو گرم سیب1.81 یورو
یک کیلو گرم موز1.66 یورو
یک کیلو گرم پرتقال1.80 یورو
یک کیلو گرم گوجه فرنگی2.02 یورو
یک کیلو گرم سیب زمینی1.25 یورو
یک کیلو گرم پیاز1.23 یورو
آب (بطری 1.5 لیتری)0.41 یورو
بلیط یک طرفه مترو1.50 یورو
شروع قیمت تاکسی5 یورو
هر یک کیلومتر با تاکسی1.20 یورو
یک لیتر بنزین1.52 یورو
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر596.64 یورو
اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر451.00 یورو
خرید یک متر مربع خانه در مرکز شهر3281.34 یورو
خرید یک متر مربع خانه در حومه شهر1957.34 یورو

مهاجرت به ایتالیا و اخذ تابعیت

قبل از اخذ تابعیت ایتالیا لازم است، شخص متقاضی ابتدا اقامت دائم ایتالیا را دریافت کند.ملیت شهروند متقاضی برای اخذ اقامت دائم اهمیتی ندارد. باید از طریق دفاتر محلی شهر محل زندگی در پلیس ملی ثبت نام کرد.

هدف اصلی بسیاری از مهاجران از مهاجرت به ایتالیا اخذ پاسپورت ایتالیا می باشد. ایتالیا یکی از مهم ترین اقتصادهای اروپا است و دریافت پاسپورت این کشور به معنای اخذ اقامت اتحادیه اروپا می باشد. شهروندان خارجی می توانند پس از 10 سال زندگی در ایتالیا پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

با وجود شرایط و قوانینی می توان این بازه را کاهش داد. به عنوان مثال پناهندگان و افراد بدون تابعیت می توانند در مدت 5 سال تابعیت ایتالیا را دریافت کنند.

اخذ اقامت ایتالیا

خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا

قطعا هر فردی برای مهاجرت و اقامت در هر کشوری به یک مشاور خوب جهت راهنمایی و کمک در انجام امور مهاجرت خود نیاز دارد . اگر به دنبال یک راهنمای خوب برای مهاجرت به ایتالیا هستید پیشنهاد می شود که پس از مطالعه خدمات آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا ، به مقالاتی که در زمینه مهاجرت به کشور ایتالیا و شرایط زندگی در آن در این سایت جمع آوری شده است، مراجعه فرمایید.
گروه آتیه آفرینان ایرانیان خدمات زیادی را در اختیار متقاضیان مهاجرت به ایتالیا فراهم می کند بنابراین در این مقاله به معرفی خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا می پردازیم.

برای دریافت ویزای کشور ایتالیا روش های گوناگونی وجود دارد که یکی از آن ها تحصیل در ایتالیا می باشد.

خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا

برخی از خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا

  • تهیه ویزای تحصیلی ایتالیا برای دانشجویان
  • انجام کار های بیمه دانشجویی در کشور ایتالیا
  • انجام کار های اقامت دائم یا اقامت موقت در کشور ایتالیا برای افراد
  • انجام تمام کار های مهاجرت افراد به کشور ایتالیا
  • ارائه مشاوره های لازم در زمینه مهاجرت به کشور ایتالیا
  • ارائه مشاوره های کامل در زمینه اقامت دائم ایتالیا
  • ارائه مشاوره های کامل و لازم درباره اقامت موقت در ایتالیا
  • دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر ایتالیا  برای متقاضیان
  • ایجاد حساب بانکی برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا
  • دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در ایتالیا
  • دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در ایتالیا
  • ارائه مشاوره های لازم دریافت بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان در دانشگاه های ایتالیا
  • ارائه راهنمایی های لازم جهت دریافت تخفیف های دانشجویی در دانشگاه های کشور ایتالیا
  • دریافت ویزای همراه برای پدر دانشجویان در حال تحصیل در ایتالیا
  • دریافت ویزای همراه برای مادر دانشجویان در حال تحصیل در ایتالیا
  • در ویزای همراه برای همسر دانشجویان در حال تحصیل در ایتالیا
  • ایجاد حساب بانکی برای افراد در کشور ایتالیا

با تحصیل در کشور ایتالیا شما می توانید اجازه اقامت در ایتالیا  را کسب نمایید.

خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور ایتالیا
  • دریافت تخفیف های دانشجویی برای دانشجویانی که کشور ایتالیا مشغول تحصیل می باشند.
  • ارائه مشاوره های تخصصی و کامل در زمینه تحصیل در ایتالیا
  • ارائه پکیج هایی که دارای فیلم و عکس و اطلااعاتی از کشور ایتالیا و دانشگاه های ایتالیا می باشند.

سخن پایانی

مهاجرت به ایتالیا و شرایط اقامت در ایتالیا در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل، از طریق کار و از طریق سرمایه گذاری به طور کامل توضیح داده شد. در ایتالیا همچنین می توان از طریق تمکن مالی اقامت دریافت کرد. این روش اقامت در کشورهای محدودی اجرا می شود.

در این مقاله توضیحاتی در مورد هزینه های زندگی در ایتالیا و شرایط لازم برای مهاجرت شخص متقاضی به همراه خانواده ارائه شد. در صورتی که برای مهاجرت به ایتالیا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید. همچنین می توانید سوالات خود را در پایین همین بخش، قسمت دیدگاه ها با ما در میان گذاشته، تا پاسخ خود را سریعا دریافت کنید.

سوالات متداول

شهروندان خارجی پس از چه مدت می توانند پاسپورت ایتالیا را دریافت کنند؟

شهروندان خارجی می توانند پس از 10 سال زندگی در ایتالیا پاسپورت این کشور را دریافت کنند. با وجود شرایط و قوانینی می توان این بازه را کاهش داد.

شرایط اخذ تابعیت ایتالیا از طریق تولد چیست؟

طبق این اصل هر کودکی که از پدر یا مادر ایتالیایی متولد شده باشد، تابعیت این کشور را به دست می آورد. اما کودکانی که در خاک ایتالیا متولد شده و پدر و مادر ایتالیایی ندارند، تابعیت به آن ها تعلق نمی گیرد.

محبوب ترین رشته های دانشگاهی ایتالیا چیست؟

طراحی صنعتی، ارتباطات، پزشکی، اقتصاد

4.9/5 - (13 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای توریستی کشور ایتالیا ویزای توریستی کشور ایتالیا

ویزای توریستی کشور ایتالیا (Italy) ویزای توریستی کشور ایتالیا برای اشخاصی صادر می شود که با ه...

ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

آزمون IMAT ایتالیا چیست؟ آزمون IMAT ایتالیا چیست؟

آزمون IMAT ایتالیا و شرایط ثبت نام در آزمون در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار خواهد گرفت. ...

نظرات کاربران
علیرضا سعادتی

سلام‌وقت بخیر من کارشناس رادیولوژی هستم. میخواستم در مورد وضعیت این رشته تو کشور ایتالیا اطلاعات بدست بیارم. در مورد حقوق و مزایا و سطح زندگی کارشناسان رادیولوژی تو شهر های مختلف ایتالیا

آتیه آفرینان

با سلام. موسسه ما برای تحصیلی ایتالیا اقدام داره. ولی با توجه به رشتتون کشورهای دیگری میتونیم پیشنهاد کنیم.لطفا وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button