مهاجرت به فرانسه به دلیل شرایط کاری و اقتصادی نسبت خوبی که دارد مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. کشور فرانسه با توجه به شرایطی که برای مهاجرت دارد برای افراد خاصی مناسب می باشد. برای اینکه بفهمید مهاجرت به فرانسه برای شما مناسب است یا خیر حتما تا انتها این آموزش را بخوانید.

مهاجرت به فرانسه

بررسی شرایط مهاجرت به فرانسه

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مهاجرت به فرانسه

مزایای متعدد فرانسه برای مهاجران باعث شده است تا مقصد بسیاری از این افراد برای مهاجرت باشد.

  • هنر در فرانسه فراتر از بسیاری کشورهای دیگر است.
  • این کشور در زمینه های تاریخ و آموزش و پرورش هم زبانزد است.
  • فرانسه عضو شورای امنیت، سازمان ملل و از اعضای موسس اتحادیه اروپا است.
  • آب و هوای این کشور مورد توجه است.
  • مردم این کشور مهمان دوست هستند.
  • حقوق بشر در فرانسه از جایگاه بالایی برخوردار است.
  • آموزش در فرانسه با کیفیت و مقرون به صرفه است.
  • شما می توانید حتی بدون داشتن مدرک زبان هم به فرانسه مهاجرت کنید.
  • استانداردهای بالای زندگی این کشور، می تواند رویای هر فردی باشد.

مدارک لازم برای مهاجرت به فرانسه

بسته به این که از چه روشی اقدام می کنید مدارک مورد نیاز می تواند متفاوت باشد. مدارک لازم به صورت کلی از قرار زیر است:

  • مدارکی که نشان دهنده هویت شماست باید ارائه شود. این مدارک شامل شناسنامه، پاسپورت و.. خواهد بود.
  • مدارک مربوط به تمکن مالی را باید ارائه دهید.
  • درخواست ویزا باید انجام شود.
  • مدارک تحصیلی و سوابق کاری مورد نیاز است.
  • برای برخی روش ها داشتن مدرک زبان ضروری است.
  • گواهی های مربوط به سلامت پزشکی لازم است.
  • گواهی عدم سوء پیشینه را باید ارائه دهید.
مشاوره و تماس
021-72207

راه های مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به همه کشورها راه های گوناگونی وجود دارد. در ادامه در مورد راه های مختلفی که از طریق آن ها می توانید به فرانسه مهاجرت کنید، صحبت خواهیم کرد.

مهاجرت کاری به فرانسه

افراد زیادی برای مهاجرت کار در فرانسه را انتخاب می کنند. البته معمولا هدف فقط کار کردن نیست، زندگی در چنین کشوری قطعا مورد توجه بسیاری از افراد است.

برای این کار باید از طریق یک کارفرمای معتبر برایتان دعوت نامه ارسال شود. اما باید بدانید که کارفرما هم نمی تواند همان روز اول برای شما دعوت نامه بفرستد. آگهی مربوط به کار مد نظر ابتدا برای مدت 3 ماه در فرانسه، سپس برای مدت 3 ماه در اتحادیه بین المللی اروپا منتشر می شود. در صورتی که در هیچ کدام از این دو مورد نیروی بومی برای شغل مد نظر پیدا نشد، کارفرما می تواند برای نیروی خارجی دعوت نامه بفرستد.

شما به عنوان دریافت کننده این دعوت نامه وارد فرانسه شده و پس از 5 سال می توانید مراحل اقامت دائم و تابعیت را دنبال نمایید.

علاوه بر داشتن دعوت نامه، در اینجا تسلط بر زبان فرانسوی هم بسیار مهم است. داشتن دیگر شرایط لازم از جمله سطح تحصیلات، شریط سنی، سوابق کاری و.. هم مهم است.

می دانستید که هزینه مهاجرت به کشور فرانسه از طریق کار، نسبت به بسیاری روش های دیگر پایین است؟

Blue Card برای فرانسه

در صورتیکه  قصدتان دریافت Blue Card است باید شرایط آن را داشته باشید.

  • داشتن مدرک زبان الزامی است.
  • مدرک تحصیلی تان باید فوق لیسانس یا بالاتر باشد.
  • داشتن حداقل حقوق سالانه مشخص شده ضروری است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که ازطریق آن می توانید به فرانسه مهاجرت نمایید. اقصاد قوی و ریسک پایین در سرمایه گذاری های مختلف، باعث شده است تا فرانسه از این نظر هم مورد توجه خیلی ها باشد.

مهاجرت کاری به فرانسه

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

شما می توانید سرمایه گذاری تان در فرانسه را در قالب به ثبت رساندن شرکت، پیش ببرید. برای این که شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید باید حداقل 2 نفر سهامدار حضور داشته باشند. البته باید بگوییم که اشخاص می توانند به تنهایی هم شرکت خودشان را ثبت کنند.

داشتن بیزینس پلن یا همان طرح تجاری مهم است. میزان حداقل سرمایه شما با توجه بیزینس پلن تعیین خواهد شد. برای این که بیزینس پلن شما مورد تایید قرار بگیرد باید حرفه ای و دقیق تنظیم شود.

برای انجام این کار باید ابتدا بازار کار فرانسه را به خوبی بشناسید. طبیعی است که شاید در این مورد اطلاعات کاملی نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم در این زمینه از متخصصان آگاه مشورت بگیرید.

اگر موفق شوید همه مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید ابتدا به شما اقامت 1 ساله تعلق می گیرد. این ویزا هر بار قابل تمدید است. زمانی که پس از 3 سال شرکت تان همچنان فعال باشد و تاثیرات مثبتی در نتایجش دیده شود می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی

وقتی می گوییم تمکن مالی، منظور این است که از نظر مالی در حد خیلی خوبی قرار داشته باشید. تمکن مالی یکی از راه هایی است که با آن می توانید اقامت فرانسه را دریافت نمایید.

با این روش امتیازات زیادی می گیرید. به عنوان مثال حق رانندگی، استفاده از تسهیلات بانکی، اقامت به مدت طولانی و امکان سفر راحت به کشورهای عضو شینگن از مزایای این روش محسوب می شود.

مهم ترین نکته در مورد این روش این است که باید تمکن مالی تان را اثبات نمایید. هم چنین باید ثابت شود که بدون نیاز به کار کردن می توانید در فرانسه زندگی نمایید.

متقاضیان با این روش اقامت یک ساله می گیرند که قابل تمدید هم هست. پس از گذشتن 5 سال فرد می تواند برای اقامت دائم و یا اقامت 10 ساله اقدام کند.

نکته جالب این است که سرمایه شما در کشور خودتان باقی می ماند و نیازی نیست که آن را به کشور مقصد منتقل کنید، بنابراین در این میان ریسکی برایتان وجود ندارد.

** دقت کنید که وقتی با این روش به فرانسه وارد می شوید نمی توانید در این کشور کار کنید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل یکی از بهترین روش ها می باشد. همه افراد دوست دارند در دانشگاه هایی درس بخوانند که سطح علمی بالایی دارد. محیط آموزشی با کیفیت بالا به همراه زندگی در سطح کشوری پیشرفته، مورد علاقه هر شخصی است.

لیسانس در فرانسه

برای تحصیل در این مقطع باید شرایط زیر را داشته باشید

  • می بایست مدرک زبان B2 داشته باشید.
  • مدارک مربوط به دیپلم تان را باید ارائه دهید.
  • دانشجویان خارجی که در فرانسه درس می خوانند می توانند برای مدت 20 ساعت در هفته به کار مشغول شوند تا درآمدی داشته باشند.

فوق لیسانس در فرانسه

می خواهید مقطع فوق لیسانس را در فرانسه بخوانید؟ برای این کار باید شرایط زیر را داشته باشید.

  • مدرک لیسانس تان را باید ارائه دهید.
  • شما می توانید به مدت 20 ساعت در هفته به کار مشغول شده و کسب درآمد کنید.

دانشجویان این مقطع می توانند بین زبان انگلیسی و فرانسوی یک مورد را به عنوان زبان تحصیل خود انتخاب نمایند.

دکتری در فرانسه

برای اینکه بتوانید در مقطع دکتری در فرانسه درس بخوانید باید ابتدا تاییدیه ای از طرف استاد راهنمای خود ارائه دهید. داشتن رزومه علمی قوی در اینجا به شما کمک زیادی می کند. دانشجویا خارجی که در مطع دکتری تحصیل می کنند می توانند تا 40 ساعت در هفته به کار بپردازند.

فرانسه بیاموزید و رایگان تحصیل کنید

برای این کار شما می توانید در دوره های آموزش زبان فرانسه که با هزینه های پایین برگزار می شود شرکت نموده و پس از آن تحصیل رایگان با زبان فرانسوی داشته باشید.

در بسیاری از کشورها دانشجویان رشته پزشکی باید در آزمون ورودی شرکت کنند اما در مورد فرانسه این طور نیست.

کار پس از فارغ التحصیلی

اگر می خواهید بعد از فارغ التحصیلی در فرانسه کار کنید به شما اقامت یک ساله داده می شود. در این دوره زمانی می توانید برای کار مد نظرتان جستجو کنید.

اگر بتوانید شغلی پیدا کنید که به رشته تحصیلی تان مرتبط است و حداقل حقوق مشخص شده را هم دارد می توانید برای اقامت کاری اقدام کنید تا در واقع اقامت تان از تحصیلی به کاری تغییر کند.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

یکی از راه های دریافت اقامت و تابعیت فرانسه این است که با یک شهروند فرانسوی ازدواج نمایید. نکته مهم این است که باید بتوانید ثابت کنید ازدواج تان حقیقی است. فرانسه مانند بسیاری کشورهای دیگر، در این زمنیه سخت گیر است و دلیل این سخت گیری ها سوء استفاده افراد است.

داشتن زندگی مشترک برای مدت چند سال از جمله مواردی است که صداقت شما را ثابت می کند. با این روش ابتدا اقامت یک ساله می گیرید که قابل تمدید نیز هست. پس از آن با گذشت 4 سال از اقامت شما، امکان اقدام برای دریافت تابعیت فرانسه را دارید.

تولد و تابعیت در فرانسه

فرانسه برای تولد از قانون خون پیروی می کند. بر این اساس کودک با داشتن یکی از شرایط زیر می تواند اقامت و تابعیت فرانسه را داشته باشد

  • در صورتی که پدر، مادر و یا هر دو فرانسوی باشند.
  • در صورتی که حداقل یکی از والدین اقامت فرانسه را داشته باشد.
  • در صورتی که حداقل یکی از والدین شهروند فرانسه باشد.

دقت کنید که در این جا فرقی ندارد کودک در چه مکانی متولد شده است، در هر صورت او می تواند تابعیت فرانسه را دریافت نماید.

پناهندگی روشی نامناسب برای مهاجرت

درست است که پناهندگی به عنوان یکی از روش های مهاجرتی مطرح می شود اما روش درستی نیست. در این روش افراد از نظر روحی، جسمی و مالی لطمات زیادی می بینند. پناهندگان شهروند درجه یک محسوب نمی شوند.

متقاضیان این روش ابتدا باید در PADA به عنوان سازمانی مستقل در فرانسه، ثبت نام نمایند. کارشناسان این سازمان به افراد داوطلب کمک می کنند تا مدارک لازم را جمع آوری نموده و بقیه امور را به پیش ببرد.

دو مامور باید فرد مورد نظر را ببینند. یکی از این مامورین از کارمندان اداره مهاجرت و دیگری فعال اداری است. فرد پس از طی مراحل لازم و انجام مصاحبه نهایی، در کمپ هایی که برای پناه جویان در نظر گرفته شده، نگهداری می شود تا وضعیت پرونده اش روشن شود. تنها با مواردی موافقت می شود که بتوانند صحت ادعای خود مبنی بر نداشتن امنیت در کشورشان را ثابت نمایند.

هزینه زندگی در فرانسه چقدر است؟

میزان هزینه های کشور مقصد قطعا برای هر مهاجری از اهمیت بالایی برخوردار است. بسته به این که در کدام شهر یا ایالت زندگی می کنید قطعا هزینه هایتان متفاوت خواهد بود. البته این موضوع هم مهم است که در چه سطحی قرار است زندگی کنید.

به عنوان مثال می توان گفت هزینه های زندگی در فرانسه برای یک فرد مجرد چیزی حدود 810.20 یورو است. مثلا برای این که یک وعده غذا در رستوران بخورید باید 13 یورو بپردازید.

شهرهای مختلف قطعا در مورد هزینه ها هم شرایط متفاوتی دارند.

عنوانهزینه (یورو)
غذا برای ۲ نفر در رستوران متوسط 50.00 €
شیر (۱ لیتر)         3.79 €
یک قرص نان تازه (۵۰۰ گرم)        1.30 €
برنج (سفید) (۱ کیلوگرم)     0.84 €
تخم مرغ (عدد ۱۲)            2.98 €
مرغ (۱ کیلوگرم)   4.64 €
گوشت گاو (۱ کیلوگرم)7.46 €
سیب (۱ کیلوگرم) 1.19 €
موز (۱ کیلوگرم) 0.91 €
پرتقال (۱ کیلوگرم)1.12 €
گوجه فرنگی (۱ کیلوگرم)1.32 €
سیب زمینی (۱ کیلوگرم) 0.82 €
پیاز (۱ کیلو گرم)0.94 €
آب (بطری ۱٫۵ لیتری)0.71 €
بلیت یک طرفه (حمل و نقل محلی)1.69 €
تاکسی ۱ کیلومتر (تعرفه عادی)       2.80 €
بنزین (۱ لیتر)5.55 €
شارژ ماهانه ی آپارتمان ۸۵ متر مربعی         150.42 €
اجاره آپارتمان (۱ اتاق خواب) در مرکز شهر  668.53 €
اجاره آپارتمان (۱ اتاق خواب) خارج از مرکز 510.71 €
اجاره آپارتمان (۳ اتاق خواب) در مرکز شهر  1,257.50 €
اجاره آپارتمان (۳ اتاق خواب) خارج از مرکز               963.42 €
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 512.53 €
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 343.52 €

پاریس از نظر هزینه ها

پاریس به عنوان پایتخت فرانسه شهری جذاب است. این شهر در زمینه های مختلفی از جمله اقتصادی، گردشگری، تفریحی، فشن و… مورد توجه است. جاذبه های زیبای پاریس به همراه تحصیل تقریبا مقرون به صرفه در آن باعث شده است تا دانشجویان تمایل زیادی به این شهر داشته باشند.

یک فرد مجرد در پاریس هزینه ماهیانه ای برابر با 948.40 یورو خواهد داشت.

مارسی از نظر هزینه ها

دومین شهر بزرگ فرانسه، مارسی است. همچنین این شهر، قدیمی ترین شهری است که می توانید در فرانسه ببینید. افراد برای سرمایه گذاری بر روی ملک، ساخت و ساز و.. معمولا مارسی را انتخاب می کنند.

سکونت اقوام مختلف با فرهنگ های مختلف به جذابیت های مارسی افزوده است. یک فرد مجرد در این شهر، ماهانه چیزی حدود 832.03 یورو هزینه خواهد داشت.

ویزای همراه برای مهاجرت به فرانسه

ویزای همراهی به فرد اجازه می دهد حداکثر برای مدت یک سال در فرانسه اقامت داشته باشد. این ویزا که به آن ویزای ویزیتور هم گفته می شود هنگامی می تواند استفاده شود که مثلا به همراه یک نفر از اعضای خانواده تان وارد فرانسه می شوید.

پس از اتمام زمان یک ساله می توانید دوباره ویزای خود را تمدید نمایید. به صورت کلی این ویزا می تواند برای مدت 5 سال و هر ساله تمدید شود. افراد برای تمدید این ویزا باید از طریق اداره‌ پرفکتور اقدام نمایند.

نکته ای که باید بدانید این است که افراد با این ویزا نمی توانند در فرانسه کار کنند یا فعالیت اجتماعی خاصی داشته باشند. در واقع افراد هنگام دریافت این ویزا متهعد می شوند که فعالیت اقتصادی نداشته و نیز از امکانات دولتی استفاده ننمایند.

شما می توانید پس از مدتی حضور در فرانسه نوع این ویزا را تغییر دهید و مثلا آن را به ویزای دانشجویی تبدیل کنید.

پاسپورت فرانسه

در صورتی که تابعیت این کشور را داشته باشید از مزایای زیادی برخوردار می شوید.

  • شما می توانید در رای گیری های رسمی شرکت نمایید.
  • می توانید در زمینه های مختلف سیاسی فعالیت کنید.
  • امکان اخراج از فرانسه در مورد شما وجود ندارد.
  • می توانید در همه اروپا به راحتی رفت و آمد کنید.
  • نیازی ندارید در دوره های مختلف مراحل مربوط به تمدید اقامت را پشت سر بگذارید.

برای این که بتوانید پاسپورت فرانسه را داشته باشید باید تابعیت بگیرید. با گذشت 5 سال از اقامت شما در فرانسه، می توانید برای تابعیت و پس از آن دریافت پاسپورت اقدام کنید.

پاسپورت فرانسه از نظر اعتبار ششمین پاسپورت معتبر دنیا است. شما می توایند به 188 کشور دنیا سفر کنید بدون این که نیازی باشد ویزا بگیرید. در برخی موارد به ویزای ورود یا ویزای الکترونیکی احتیاج خواهید داشت.

ویزای کوتاه مدت برای فرانسه

ویزاهای کوتاه مدت زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. به عنوان مثال ویزای ترانزیت یا ویزای توریستی از این نوع است. پس از گذشت 3 ماه ویزای مذکور باطل خواهد شد. برای این نوع ویزا متقاضیان نمی توانند در کشور مقصد به کار یا تحصیل بپردازند.

ویزای طولانی مدت برای فرانسه

برای گرفتن این ویزا باید حتما به کنسولگری مراجعه نمایید. این ویزا می تواند باعث شود بتوانید اقامت بگیرید. ویزای مابین، ویزایی است که در واقع شرایطی بین ویزای بلند مدت و کوتاه مدت دارد و به همین دلیل به آن ویزای مابین گفته می شود.

این ویزا برای اقامت های بیش از 6 ماه است و نیازی به گرفتن کارت اقامت وجود ندارد. ویزای مییان مدت طرفداران زیادی ندارد چون شرایط محدود کننده ای دارد.

درآمد ماهیانه در فرانسه حدودا چقدر است؟

فرانسه ویژگی های زیادی برای جذب مهاجر دارد. بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و شرایط اقتصادی ایمن از جمله مهم ترین دلایل گرایش مهاجران به این کشور است.

نرخ بیکاری در این کشور پایین است و این خودش برای بسیاری از کسب و کارها مشوق است. تسلط به زبان فرانسوی در کنار تخصص های شغلی می تواند بسیار به شما کمک کند. درآمد ماهیانه در فرانسه از بسیاری کشورهای اروپایی بیشتر است.

سایت های کاریابی در فرانسه

فرانسه چیزی به عنوان جستجوی کار ندارد. افراد برای این که در این کشور مشغول به کار گردند می بایست پیشنهادی از طرف یک کارفرما داشته باشند.

نکته ای که باید بدانید این است که برای دریافت پیشنهاد شغلی باید در فرانسه حضور داشته باشید. در موسسات و کاریابی های مختلف، می توانید به دنبال پیشنهادات کاری بگردید. این موسسات باعث می شوند کاریابی در فرانسه کمی آسان تر شود.

فرانسه و ملیت دو گانه

در قانون فرانسه مشخصا چیزی در مورد ملیت دو گانه نیامده است اما در نظر گرفته می شود.

کودک متولد شده در کشور دیگر، ملیت خودش را دارد و می تواند توسط والدین هم ادعای مالکیت کند. در این صورت این فرد ملیت دو گانه دارد. ازدواج، استقلال ایالتی و موارد دیگری هم وجود دارد که باعث می شود افراد دو ملیتی باشند.

گاهی اوقات داشتن ملیت دوگانه در فرانسه با محدودیت هایی رو به رو است. به صورت کلی فرانسه ملیت اصلی مهاجران را انکار نکرده و به شهروندان خودش هم هنگام دریافت ملیتی دیگر، سخت نمی گیرد.

حواستان به نکات زیر باشد

  • استخدام در فرانسه معمولا توسط بخش خصوصی انجام می شود. دانش بالای زبان خیلی به شما کمک می کند. افراد با عدم تسلط به زبان فرانسوی به سختی می توانند کار مناسب پیدا کنند.
  • پاریس در فرانسه بیشترین فرصت را برای رشد و پیشرفت فراهم می کند و البته شهر گرانی هم محسوب می شود.
مهاجرت به فرانسه و اخذ تابعیت

بیشتر در مورد فرانسه

فرانسه در اروپای غربی قرار دارد. پایتخت این کشور جذاب، پاریس است. بعد از آلمان، فرانسه پر جمعیت ترین کشور اروپا است. این کشور با سوئیس، آلمان، بلژیک و بسیاری کشورهای دیگر هم مرز است.

وقتی تاریخ فرانسه را می خوانید مرتبا به نام دانشمندان بزرگی برمی خورید که نشان از قدمت علم و فرهنگ در این کشور دارد.

می دانستید که رتبه چهارم در مورد ثبت میراث در یونسکو از آن فرانسه است؟ تمدن غنی به همراه طبیعت دلپذیر از مزایای مهمی است که گردشگران را به سمت فرانسه سوق می دهد. از سیاست گرفته تا هنر و تکنولوژی و بسیاری زمینه های دیگر، فرانسه همواره پیشرو بوده است. با توجه به همه این موارد آیا جای تعجب است که امید به زندگی در این کشور خیلی بالا است؟

فرانسه زیبا با آب و هوای دلپذیر، عضو سازمان توسعه و تجارت جهانی است. هم چنین این کشور عضو ناتو، گروه بیست و گروه هشت هم می باشد.

آب و هوا در بخش های مختلف فرانسه، متفاوت است. قانون اساسی در این کشور بر اساس همه پرسی شکل گرفته و حکومت به شکلی نیمه ریاستی و نیز متمرکز است.

تا به حال رایحه عطرهای معروف فرانسوی به مشام تان خورده است؟ این عطرهای خاص و گران قیمت از گلزارهای متعدد این کشور به دست می آیند.

در اقتصاد و تجارت فرانسه، دامپروری و کشاورزی نقش بسیار مهمی دارد.

سخن پایانی

مهاجرت به فرانسه و روش های مختلف اقامت در فرانسه در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که قصد مهاجرت به فرانسه را دارید، می توانید از طرق مختلف برای اخذ اقامت اقدام کنید.
اقامت در فرانسه از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تمکن مالی و ثبت شرکت ممکن می باشد. اخذ اقامت این کشور از طریق پناهندگی به هیچ وجه توصیه نمی شود. اما روش های دیگر به خصوص مهاجرت از طریق تحصیل و کار شرایط مناسبی داشته و در صورت دارا بودن شرایط  پروسه مراحل آن آسان تر می باشد.

سوالات متداول

انواع روش های مهاجرت به فرانسه چیست؟

مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، ثبت شرکت، تمکن مالی، تولد و…

شرایط اخذ اقامت و تابعیت کشور فرانسه چیست؟

به طور کلی متقاضیان اخذ اقامت و تابعیت باید حداقل به مدت 5 سال، در کشور فرانسه زندگی مستمر و مداوم داشته باشند و با ارائه مدارکی که اثبات کند فرد در این مدت به زندگی و کار مشغول بوده است و منبع درآمد و محلی برای گذران زندگی داشته است، می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

متوسط حقوق در فرانسه چقدر است؟

متوسط حقوق ماهیانه یک فرد به طور خالص و پس از کسر مالیات، 2000 یورو است.

مهم ترین مزایای اخذ اقامت فرانسه از طریق تحصیل چیست؟

از مهم ترین مزایای اخذ اقامت فرانسه از طریق تحصیل این است که بعد از فارغ ‌التحصیلی، به مدت 1 سال اقامت غیر قابل تمدید به افراد اعطا می شود تا بتوانند یک کار تمام وقت متناسب با رشته خود پیدا کنند.

4.4/5 - (9 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در فرانسه تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه در سال 2024 برای ایرانیان چه شرایطی دارد؟ کشور فرانسه هر سال بیش از 23% بودجه م...

کار در فرانسه کار در فرانسه

کار در فرانسه یکی از روش های گرفتن اجازه زندگی در فرانسه است که با خیالی آسوده این فرآیند را...

تحصیل در رشته پرستاری فرانسه تحصیل در رشته پرستاری فرانسه

شغل پرستاری یکی از پر کاربردترین رشته ها بین کل مشاغل دنیاست، تحصیل در رشته پرستاری فرانسه ...

نظرات کاربران
میرآقا رسولی

فورم فامیلی تقاضای مهاجرت به فرانسه

آتیه آفرینان

با سلام. برای مشاوره وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید.

لیلی

سلام برای رفتن به فرانسه علاوه بر داشتن مدرک فرانسوی حداقل چقدر پول باید داشته باشیم که بریم

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز بستگی به نوع مهاجرت شما: مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و... دارد.

ماریا

سلام من لیسانس انیمیشن دارم و میخوام برای فوق لیسانس اقدام کنم مدرک زبانم باید در چه سطحی باشه و چقدر زمان میبره بخوام مدرک زبان فرانسه رو بگیرم و حتما باید مورد تایید سفارت باشه ؟اموزگاه زبان معرفی میکنید و اینکه چقدر شانس دارم برای قبولی لیسانسم از دانشگاه علمی کاربردی هست مرسی

سارا جوادی

با سلام دانشگاه شما مورد قبول است .مدرک زبان مورد تایید باید حتما مورد تایید سفارت باشد اما می توانید در هرکلاسی شرکت نمایید.حتما مدرک مورد زبان دانشگاه b2 است.

Melissa

سلام ببخشید من میخواستم بدونم بهترین دانشگاه دولتی فرانسه که بورسیه هم بکنه برای تحصیل در رشته ی دامپزشکی چی هستش؟

سارا جوادی

با سلام همه دانشگاه های فرانسه بورسیه میکنند ، رزومه شما مشخص میکنند که آیا شما شامل بورسیه می شوید یا خیر. لیست دانشگاه ها را در این مقاله ببینید.

امیر

سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم اینکه آیا برای کار در فرانسه مدارک تخصصی که از موسسات ایران گرفته شده مورد تایید هست یا خیر ؟؟یا مدارک بین الملی نیاز هست ؟؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای امیر شما باید مدارک بین الملی زبان فرانسه را برای ادامه تحصیل در فرانسه دریافت کنید. البته تمامی آزمون های بین المللی این زبان در ایران برگزار میشود.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button