یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا باید به با احتیاط صورت بگیرد. به این دلیل که سفارت آمریکا در سراسر دنیا به ایرانیان بسیار سخت گیری می کند.

از سپتامبر 2011، شرایط اعزام دانشجو به آمریکا با امنیت بسیاری بالا صورت میگیرد و فرد متقاضی تحصیل در آمریکا باید دارای شرایط تمکن مالی بسیاری خوب باشد. 
فرد با دریافت ویزای تحصیل در آمریکا می تواند در تمام مقاطع مختلف تحصیل کند و آینده شغلی خود را تضمین کند. در کشور امریکا بیش از 5000 کالج و دانشگاه وجود دارد. برای تحصیل در آمریکا و دریافت ویزای تحصیل در آمریکا موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شما را یاری می رساند.

شرایط تحصیل در آمریکا

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی آمریکا به شرح زیر است:

  1. توانایی مالی لازم جهت پوشش هزینه های زندگی و تحصیل در آمریکا
  2. داشتن گواهینامه SEVP از دانشگاه یا مرکز آموزشی مد نظر
  3. تسلط به زبان انگلیسی

پادکست راهنمای تحصیل در آمریکا

اگر زمان کافی برای مطالعه این صفحه را ندارید حتما این پادکست کوتاه در خصوص راهنمای کلی اخذ ویزای تحصیلی کشور آمریکا را گوش کنید.

مزایای تحصیل در آمریکا

کشور آمریکا یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را داراست و دارای بهترین کالج ها و دانشگاه ها با بهترین رتبه هاست و مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که از دانشگاه های کشور آمریکا صادر می شوند در کل دنیا مورد تایید هستند. مقاطع مختلف تحصیل در آمریکا به شرح زیر خدمتتان توضیح داده شده است:

تحصیل در آمریکا در مدارس ابتدایی: مدرسه ابتدایی در مهاجرت به آمریکا شامل 5 سال آموزشی از سال اول تا پنجم می باشد که در کل هر دانش آموز آمریکایی 6 سال ابتدایی می گذراند که یک سال مهد کودک را نیز شامل می شود.

مزایای تحصیل در آمریکا به شرح زیر می باشد :

  • پیشرفت علمی دانشجو و اولین مقصد دانشجویان بین المللی جهان با بیش از 800/000 دانشجوی خارجی
  • تنوع موقعیت های آموزشی
  • تکنولوژی به روز
  • موقعیت های تحقیقاتی
  • انعطاف پذیری
  • خدمات پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی
  • تحصیلات جهانی و چشم اندازه های شغلی _ حرفه ای  بلند مدت
  • تجربه زندگی در محیط دانشگاهی
  • رشد کاری
  • یادگیری زبان
  • امکان دریافت کمک هزینه

تحصیل در آمریکا در مدارس متوسطه: دانش آموزان در کشور آمریکا بعد از کلاس پنجم به دوره متوسطه می روند که شامل 7 سال کامل است و دو قسمت high school و middle school است که پس از گذراندن آن به دانش آموزان دیپلم دبیرستان اعطا می شود. و پس از پایان این دوره شخص میتواند در کالج ها یا دانشگاه های آمریکا تحصیلات خود را ادامه دهد.

مزایای تحصیل در آمریکا

ویزاهای تحصیل در آمریکا

برای تحصیل در آمریکا باید از طریق ویزاهای زیر اقدام نمایید، ویزاهای تحصیل در آمریکا به قرار زیر است:

ویزای F1: ویزایF1 معروف ترین ویزای دانشجویی در کشور آمریکا است و برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کالج و دانشگاه های آمریکا باید نسبت به دریافت این ویزا اقدام کنند.
دانشجویان خارجی  برای  همسر و فرزند زیر 21 سال خود می توانند درخواست ویزای (F2) دهند. این نوع ویزای تحصیل در آمریکا اصولا برای دوره های تحصیلی طولانی مدت بیش از 6 ماه می باشد.
ویزای B1 مربوط به دوره های تحصیلی کوتاه مدت موقت، متناسب با محل دعوت کننده و نوع دوره تحصیلی می باشد. متقاضیان برای دریافت این ویزای تحصیلی آمریکا باید پس از دریافت I-20 فرم DS-160 خود را تکمیل نمایند.

ویزای M1: شرایط ویزای M1 مانند ویزای F1 است؛ اما تنها تفاوتی که ویزای M1 دارد این است که فقط شامل برخی از رشته های خاص فنی حرفه ای می باشد. دانشجویان متقاضی این ویزای تحصیل در آمریکا می توانند همسر و فرزند زیر 21 سال خود رابا تقاضای ویزای M2 به همراه خود به کشور آمریکا بیاورند. برای این نوع ویزای تحصیلی آمریکا نیز باید فرم DS-160 تکمیل شود.

ویزای J1: این نوع ویزا به ویزای فرصت مطالعاتی مشهور است، برای متقاضیانی می باشد که برای تحقیق و یا تدریس در دانشگاه ها وارد آمریکا می شوند. مدت اعتبار ویزای J1 بر اساس طول مدت دوره در آمریکا متغیر است.
اما طبق قانون آمریکا فرد متقاضی باید بعد از دو سال کشور آمریکا را ترک کند و دوباره برای ورود به کشور آمریکا دوباره اقدام کند. فرد متقاضی جهت تحصیل در آمریکا می تواند همسر و فرزند زیر 21 سال خود را با درخواست ویزای  J2 وارد کشور آمریکا کند.
برای این نوع ویزا  باید فرم DS-160 پر شود. در تمامی این ویزا ها فرد باید تمکن مالی خود را نشان دهد و ثابت کند که قصد بازگشت به کشور خود را پس از دوره تحصیلی دارد.

مشاوره و تماس
021-72207

تحصیل کارشناسی در آمریکا

دانشجویان پس از گذراندن دوازده سال تحصیل در مدارس ابتدایی و متوسطه وارد آن می شوند. دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در دانشگاه های آمریکایی و مهاجرت تحصیلی به آمریکا هستند باید مدرک معادل دیپلم 12 ساله دبیرستان اخذ کرده باشند.

دانش آموزان می توانند یک دوره دو ساله برای فوق دیپلم و یا دوره 4 ساله برای لیسانس را انتخاب کنند که دانشجویان می بایستی تا سال دوم کالج یک رشته را انتخاب نمایند.

پذیرش تضمینی آمریکا

تحصیل کارشناسی ارشد در آمریکا

دانشجویان برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد و مهاجرت از طریق تحصیل در آمریکا مستلزم 16 سال تحصیل رسمی هستند یعنی باید دوازده سال مدرسه ابتدایی و متوسطه و 4 سال مقطع کارشناسی را گذرانده باشند. مقطع کارشناسی ارشد در آمریکا 2 ساله می باشد.

تحصیل در مقطع دکترا در آمریکا

تحصیل دکترا در آمریکا یک مقطع پژوهشی می باشد که بالاترین مدرک اعطایی در آمریکا را داراست. اخذ مدرک دکتری در ایالات متحده آمریکا مستلزم 3 تا 6 سال تحصیل مستمر می باشد.
دانشگاه های آمریکا به 2 گروه ایالتی (state school) و خصوصی (private school) تقسیم می شوند. دانشگاه های ایالتی (دولتی) معمولا ارزان تر هستند، اما این امکان وجود دارد که برای پذیرش دانشجویان خارجی محدودیت ظرفیت داشته باشند.

دانشگاه های آمریکا را می توان بر اساس اینکه مراکز تحقیقاتی هستند یا خیر به 2 گروه تقسیم کرد:

گروه اول: دانشگاه هایی که علاوه بر تدریس مراکز تحقیقاتی هم هستند و دانشجویان دکتری را قبول می کنند.

گروه دوم: دانشگاه هایی که فقط به تدریس می پردازند و دوره های تحصیلی 2 ساله یا چهار ساله دارند، مدارکشان حداکثر تا مقطع لیسانس می باشد.
ایالات متحده آمریکا بیشترین پذیرش دانشجو را در ترم پائیز (سپتامبر، اکتبر) می گیرد و اکثر کمک هزینه های تحصیلی در این ترم اعطا می شود. دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در آمریکا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا هستند می بایست آزمون های تعریف شده توسط آموزش و پرورش کشور آمریکا را پاس کنند.

تحصیل در آمریکا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی

جهت تخصص پزشکی دانشجویان پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی باید 3 سال و برای جراحی مدت ۵ سال و جراحی مغز مدت 7 سال را تحصیل و کارورزی نمایند تا بتوانند تخصص خود را دریافت کنند.

جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا و مخصوصا تحصیل و زندگی در شهر نیویورک، که جزو برترین ایالت های آمریکاست، این مژده را به شما بدهیم که شرایط ورود و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور آمریکا را در برترین دانشگاه های ایالتی فراهم ساخته و با همکاری با یک وکیل می توانید از دانشگاه های این ایالت پذیرش بگیرید.

حتی در ایالت های نظیر بوستون و کالیفرنیا که آنها هم از بهترین ایالات های آمریکا هستند و دارای برترین دانشگاه های آمریکا هستند، شرایط اخذ پذیرش تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا امکان پذیر می باشد.

همانطور که می دانید تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا و تحصیل داروسازی آمریکا از جمله رشته هایی است که متقاضیان زیادی برای تحصیل در آمریکا 2023 دارد.
 مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت در آمریکا به دلیل وجود امکانات بسیار مورد توجه قرار گرفته است که با استفاده از ویزای تحصیلی آمریکا یا تحصیل رایگان در آمریکا امکان پذیر می باشد.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا

تحصیل در کالج ها و دانشگاه های دولتی آمریکا

از جمله عواملی که باعث شده است تحصیل در آمریکا متقاضیان زیادی داشته باشد امکان ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های دولتی آمریکا است.
دولت محلی آمریکا مسئولیت اداره کالج ها و دانشگاه های دولتی آمریکا را داشته و در تمام ایالت های کشور آمریکا حداقل یک دانشگاه و کالج دولتی وجود دارد.
دانشجویان متقاضی برای ادامه تحصیل در آمریکا می توانند  تحصیل در کالج ها و دانشگاه های دولتی آمریکا را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب کنند.

تحصیل در آمریکا به همراه بورسیه تحصیلی آمریکا

معمولا متقاضیان تحصیل در آمریکا به دلیل هزینه های زیاد دانشگاه های آمریکا از تحصیل در این کشور منصرف می شوند؛
اما دانشجویان با استفاده از بورسیه های تحصیلی متنوعی که آمریکا ارائه می کند می توانند هزینه های زندگی دانشجویی و اقامت تحصیلی خود را کاهش دهند.
بعضی از بورسیه های تحصیلی ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی توسط دولت ایالات متحده، برخی با بودجه سازمان های خصوصی و برخی از آنها توسط موسسه های خاص یا خود دانشگاه ها تأمین می شود.

بورسیه تحصیلی دانشگاه واگتر دانشگاه نیویورکاین بورسیه به تعداد محدودی از دانش جویان ممتاز پرداخت می گردد که ارزش آن بین 25.000 دلار تا 47.000 دلار می باشد.
برنامه های کمک هزینه تحصیلی هوبرت هامفریافراد متخصصی که تمایل دارند به مدت 10 ماه تحصیلات آکادمیک در آمریکا داشته باشند از این بورسیه استفاده می نمایند که پوشش دهنده کلیه هزینه های تحصیلی می باشد.
بورسیه تحصیلی کالج Bereaکل هزینه های تحصیل و زندگی سال اول دانشجویان را پوشش می دهد.
بورسیه تحصیلی دانشگاه کلارکاین بورسیه مبلغ بین 15.000 تا 25.000 دلار را پوشش می دهد.
بورسیه کالج کنکوردیااین بورسیه تحصیلی تا سقف 25.000 دلار برای دانشجویان ممتاز که نیاز به کمک مالی دارند، در نظر گرفته می شود.
بورسیه تحصیلی دانشگاه ایالتی تنسیارزش این نوع بورسیه تحصیلی سالیانه 12.500 دلار می باشد.
بورسیه تحصیلی دانشگاه ایلیتوی وسلیاندانشجویان ممتاز با داشتن پیشرفت تحصیلی می توانند از این بورسیه که ارزش 10.000 دلار تا 25.000 دلار می باشد استفاده نمایند.
ورسیه تحصیلی فولبرایتیکی از مشهورترین بورسیه های تحصیلی ایالات متحده آمریکا می باشد که برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آمریکا در همه رشته به جز پزشکی را دارند، ارائه می گردد.

تحصیل در کالج ها و دانشگاه های خصوصی آمریکا

بعضی از دانشجویان متقاضی تحصیل در آمریکا نیز تمایل دارند برای ادامه تحصیل در آمریکا وارد کالج ها و دانشگاه های خصوصی این کشور شوند.
در این صورت باید درنظر داشته باشند که کالج ها و دانشگاه های خصوصی آمریکا زیر نظر دولت نبوده به همین دلیل باید هزینه بیشتری برای ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های خصوصی آمریکا باید پرداخت شود.
بیشتر دانشگاه ها و کالج هایی که در کشور آمریکا با یکدیگر در ارتباط هستند به شکل خصوصی اداره می شود و مساحت آنها کمتر از دانشگاه های دولتی می باشد.

مدارک لازم برای تحصیل در آمریکا

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی آمریکا به شرح زیر می باشد:

  •  کپی از صفحه اول پاسپورت جهت تحصیل در آمریکا (ترجمه شناسنامه برای کسانی که پاسپورت در حال حاضر ندارند)
  • رزومه شخصی به زبان انگلیسی
  • ترجمه رسمی مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی همراه  با ریز نمرات
  • ترجمه رسمی مدرک لیسانس همراه  با ریز نمرات 4 ساله جهت تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد
  • ترجمه از صفحه آخر پایان نامه همراه با تأیید از دانشگاه مورد نظر جهت تحصیل کارشناسی ارشد در آمریکا
  • مدرک زبان الزامی نمی باشد ولی در صورت عدم شرکت در دوره های زبان دانشگاه مدارک تافل با حداقل نمره 70 در آزمون IBT و 500 در آزمون PBT و یا IELTs  با نمره 6 نیاز می باشد.
  • توصیه نامه تحصیلی از استاد، مدیران همکار و محققان همکار
  • رزومه و سوابق کاری جهت تحصیل دکترا در آمریکا
  • تأییده مقالات علمی منتشر شد.
  • ارائه نامه بانک برای اعلام موجودی و گردش حساب برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در آمریکا

کار دانشجویی در آمریکا در حین تحصیل

یک دانشجوی خارجی از ابتدای ورود به آمریکا و شروع تحصیلش اجازه کار دارد. در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان حق 20 ساعت کار دارند  20 ساعتی که با توجه به حقوق دریافتی 15 دلار به ازای هر ساعت،  بخش مهمی از هزینه های دانشجو رو تامین خواهد کرد.
حق کار دانشجویی در مقطع کارشناسی 10 ساعت در هفته است که بین 13 تا 15 دلار به ازای هر ساعت حقوق پرداخت می شود.

هزینه تحصیل در آمریکا

هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا و مقاطع مختلف در آمریکا متفاوت می باشد که به صورت سالیانه و به دلار به شرح زیر می باشد:

هزینه تحصیل در آمریکا

اقامت پس از تحصیل در آمریکا

شما از طریق کار در آمریکا یعد از تحصیل می توانید اقامت پس از تحصیل در آمریکا را کسب کنید.

مواردی که می تواند نکاتی تاثیر گذار در پذیرفته شدن شما به عنوان نیروی کار باشد.

  1. تحقیق در مورد کارفرمای شرکتی که متقاضی شغل قصد دارد برای استخدام ورود نماید.
    این کسب اطلاعات می تواند از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا مطالعه مقالات آنلاین در مورد کمپانی مورد نظر باشد.
  2. تهیه لیستی از توانایی ها و نقاط قوت خود می تواند کمک بزرگی در هنگام شرکت در مصاحبه باشد.
  3. حتی المقدور پیش از روز مصاحبه متقاضی رزومه خود را ارسال نماید از طریق پست الکترونیک چرا که باعث می شود کارفرما متقاضی را مشتاق فرصت شغلی بیابد.
  4. پوشش مناسب، رسمی و مرتب نیز تاثیر بسزایی در استخدام شدن متقاضی شغل دارد.
  5. نکته بسیار مهم  در امر اقامت پس از تحصیل در آمریکا و یافتن کار، داشتن اعتماد به نفس و باور توانایی های فرد میباشد که می تواند موجب شود تا یک کارفرما بر روی نیروی کار سرمایه گذاری کند.
اقامت پس از تحصیل در آمریکا

سخن پایانی

گروه اعزام دانشجو آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه تحصیل در آمریکا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.
هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

4.5/5 - (19 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

مهاجرت کاری به آمریکا مهاجرت کاری به آمریکا

مهاجرت کاری به آمریکا از پرطرفدارترین راه هایی است که افراد بسیاری برای رسیدن به استاندارد...

نظرات کاربران
محمدرضا

درود بر شما ... بنده ۳۰ ساله هستم ، سال ۹۶ فارغ التحصیل شدم از دانشگاه شیراز تو رشته فیزیک و قصد دارم برای ارشد و دکتری فیزیک حالا با هر گرایشی در آمریکا اقدام کنم . معدل کارشناسی بنده ۱۶ بود . ۵۰ الی ۵۵ هزار دلار سرمایه بنده هست ، آیلتس ۶.۵ دارم مقاله و المپیاد و... ندارم ولی خیلی از این سرمایه ای که جمع کردم حاصل کاری بوده که خودم انجام دادم من ۸ سال سابقه کار دارم تو زمینه های مختلف . من بررسی کردم دیدم تعداد دانشگاه های ایالتی آمریکا ۱۶۵۵ تاست ( غیر خصوصی ها و تاپ ها ) درحالی که کشوری مثل انگلیس کلا ۱۲۰ دانشگاه نداره ! در رابطه با هزینه ها خودتون میدونید نمیشه کل هزینه های تحصیل و زندگی یک دوره مثلا ۴ ساله رو از ایران تامین کرد چون رقمش به ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار دلار میرسه !، من دو دوست در آمریکا دارم باهاشون صحبت کردم گفتن باید از دوران دانشجویی مشغول به کار بشی حتما ، به من گفتن فرصت های شغلی بی شماری وجود داره و اگه مثلا ۱۳ دلار هر ساعت حقوقش باشه با ۲۵ ساعت کار در هفته تو ۴ سال میشه ۶۲ هزار دلار ! می‌دونم این رو البته من چون رشتم فیزیک هست و با کارم تدریس بوده این توانایی رو کاملا دارم ( بچه های پزشکی و حقوق معمولا هیچکدوم حق کار مطابق با رشته شون رو حین تحصیل ندارن چون مقررات خاصی داره ) شرایط اقدام دارم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران ما به طور کامل راهنماییتان کنند.

مریم

سلام وقتتون بخیر بنده ۲۴ سال هستم رشته مدیریت صنعتی با معدل ۱۶ از دانشگاه آزاد در حال حاضر مشغول به زبان خواندن هستم متاهلم و همسرم در حال حاظر سرباز است ایشون در زمینه بازارهای مالی فعالیت میکنن میخواستم بپرسم با توجه به شرایط همسرم و من آمریکا گزینه ای خوبی هست یا خیر؟

آتیه آفرینان

سلام. بله شرایط سنی و تحصیلی خوبی دارید. لطفا برای مشاوره تخصصی وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید.

امین تارخ

با سلام من ۴۳ سال سن دارم فارغ تحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی هستم متاهل و دارای دو فرزند ۴ و۶ ساله با توجه به شرایط گفته شده آیا امکان اخذ ویزای تحصیلی یا کاری برای من وجوددارد ؟

آتیه آفرینان

سلام. بله شرایط خوبی دارید. لطفا برای ارتباط با کارشناسان ارشد و مشاوره تخصصی وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید.

نیما نورایی

سلام خسته نباشین من ۱۶ سالمه ، رشته تجربی و دو سال دیگه کنکور دارم، سوالم اینه که برای ورود به هاروارد باید حتما اول اینجا لیسانس یا ارشد بگیرم بعد درخواست بدم یا راه دیگه ایی هم هست ؟ بعد میشه بگین که مدارک لازم برای ورود به هاروارد چیه؟ و هرینه تحصیلی چقدره؟ و بورسیه داره یا نه؟

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

مریم

سلام وقت بخیر من34 ساله هستم با ارشد رشته کتابداری و 10 سال سابقه کار مرتبط و pte65 .ولی مقاله ندارم متاسفانه.آیا امکان ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع دکتری و گرفتن فاند وجود داره؟

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

hedie

سلام من دانشجوی کارشناسی مهندسی پزشکی دانشگاه تبریزم. با معدل 15 و ایلتس 6 به بالا میتونم برای ارشد پذیرش بگیرم؟ بدون سابقه کار

آتیه آفرینان

با سلام. چون بدون سابقه کار هستید و سنتون رو مطرح نکردید نمیدونم گپ تحصیلی دارید یا خیر. ولی شرایط کلی رو دارید

Maryam

سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون.دختر من ۱۵ سالشه و معدل ۱۹ به بالا .رشته تحصیلی و فناوری اطلاعات یا دیتا ساینس انتخاب می کنه و از الان اقدام کرده برای گرفتن مدارک مرتبط با رشتش مثل پایتون و هوش مصنوعی و مدارک رشته کامپیوتر باتوجه به این شرایط برای کارشناسی امکان گرفتن بورسیه از آمریکا هست متاسفانه از لحاظ مالی ضعیف هستیم و امکان ساپورت نداریم

آتیه آفرینان

با سلام. با مشاوران ما میتونید صحبت کنید که با رزومه تحصیلی دخترتون چه کشوری مناسب تره. و بورسیه تحصیلی تعلق میگیره. کشور آمریکا همچین شرایطی برای بورسیه نداره. رزرو وقت مشاوره

پیمان

درود بر شما .... بنده ۲۵ سالم هست و پایان خدمت دارم . کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه شیراز ، معدل ۱۵ هست ، مقاله و مدال المپیاد و ... ندارم . آیلتس ۶.۵ هست . کل سرمایه بنده ماکسیمم ۸۵ هزار دلار هست . قصد دارم برای ارشد و دکتری به آمریکا برم هدفم در گام اول یک دانشگاه تاپ مثل استنفورد و پنسیلوانیا هست . عموی پدر بنده فارغ التحصیل همین دانشگاه شیراز ( پهلوی سابق) هست . سال ۵۲ تا ۵۷ بعد از اینکه لیسانسش گرفت برای دکتری مستقیم اقدام کرد و تو دانشگاه برکلی دکتری گرفت رشته معماری و بعد برگشت . گرچه ایشون از طرف دولت بورسیه شد و رفت که در حال حاضر انگار دولت هیچ برنامه اعزام نداره... میخواستم بدونم این سرمایه برای ۶ سال ( دکتری و فوق لیسانس ) کافی هست ؟ این اولین و آخرین سرمایه بنده هست و ساپورت دیگری ندارم

آتیه آفرینان

با سلام. شما با توجه شرایط سنی مناسب و داشتن سطح زبان خموب میتونیم پذیرشتون رو بگیریم.

امیر

سلام وقتتون بخیر . من معدم یازدهمم و دهمم 19.38 هست معدل کتبی دوازدهمم 19.21 اما متاسفانه چون توی کلاس درسی حضور نداشتم مستمر و ریز نمراتم پایینه در حد 17 در کل دیپلمم بالای 19 میشه زیاد پول ندارم شاید سر جمع 5 هزار دلار هم نمیرسه پیشنهادتون چیه ؟ برم دانشگاه ایران یا برای ایتالیتا بورسیه بگیرم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به معدل خوبتون برای کشور ایتالیا برای کشور ایتالیا نیاز به آیلتس 6 و برای آمریکا سطح 6.5 مناسب هست. (نگران بورسیه استانی هم نباشید موسسه براتون انجام میده)

S

سلام وقت بخیر. میخواستم بپرسم آیا برای مقطع لیسانس امکانش هست با دیپلم فنی حرفه ای از هنرستان برای رشته متفاوت و غیرمرتبط مثلا روانشناسی یا ادبیات انگلیسی اقدام کنیم؟

آتیه آفرینان

با سلام. بستگی به سن و گپ تحصیلی و خصوصا مدرک زبانتون داره. ولی در کل اقدام برای رشته غیر مرتبط ریسک پذیر هست.

هانی نیکو

سلام وقت بخیر من 18 سالمه دو سال دبیرستان ریاضی خوندم و سال آخر تجربی دهم معدل 18/79و یازدهم معدل 17/70 دارم و و دوازدهم امسال اگر با بالای 19 بگیرم و همچنین نمرات بالای تافل و آیلتس و آزمون AST و مقاله های علمی و 500 میلیون پول در حساب میتونم پذیرش کارشناسی (دوره علوم پایه برای پزشکی) از یکی از دانشگاه های آمریکا بگیرم مثلا کلمبیا؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط خوبی دارید. ولی باید از کارشناسان ارشد مجموعه مشاوره بگیرید تا بهترین راه حل رو بهتون بگن.

مریم

سلام و وقت بخیر من لیسانس نرم افزار کامپیوتر. دارم و ۳۱ سالمه حدودا ۶ سالی میشه که در. رشته حسابداری مشغول به کار هستم ودر حال یادگیری زبان انگلیسی به نظر. شما میتونم برای ازشد. حسابداری امریکا اقدام کنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. سابقه کاریتون با رشتتون متفاوته. نهایتا بتونید با ریسک بالا کارشناسی ارشد رشته خودتون رو بخونید.

مرتضی

سلام من توضیحاتتونو خوندم عالی بود سایت خیلی خوبی دارید بین همه سایتایی که خوندم واقعا سایت خیلی خوبی دارید در خصوص تحصیل در آمریکا اطلاعات خوبی گرفتم.

آتیه آفرینان

با سلام. ممنون از نگاهتون

مژی

سلام خسته نباشید ببخشید من 19ساله هستم و میخوام کاردانی در دانشگاه های علمی کاربردی بگذرونم و بعد برای کارشناسی در امریکا اقدام کنم میخواستم بدونم مدرک دانشگاه های علمی کاربردی در کشور امریکا قابل قبوله یا ن؟

آتیه آفرینان

با سلام. مدرک کاردانی و فوق دیپلم در کشورهای دیگه تعریف نشدست. با دیپلم اقدام کنید با توجه به سنتون خیلی راحت تر میشه اقدام کرد.

علی حسنی فر

سلام من بیست و شیش سالمه و ترم بعد میخوام برم دانشگاه رشته کامپیوتر بخونم سوالم اینه اگه کاردانی رو بگیرم با معدل بالا میتونم دوسال کارشناسی رو تو یکی از دانشگاه های کالیفرنیا بگذرونم؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. باید مقطع کارشناسیتون رو بگذرونید و بعد برای ارشد اقدام کنید.

زهره

سلام توضیحات خوبی دادین میشه لطفا بگید کدوم یکی از همکاراتون برای مشاوره تحصیلی برای کشور آمریکا با سابقه بیشتری هستند من صحبت کنم باهاشون. ممنونم

آتیه آفرینان

با سلام. مشاوران ارشد ما به طور کامل در مورد تمام کشورها اطلاعات کافی را دارند. و نسبت به شرایط و رزومتون بهترین راه را در اختیارتان قرار میدهند. همچنین میتوانید در صفحه ثبت نام لاتاری مشخصات خودتان را پر کنید. تا همکارانم برایتان مراحل ثبت نام را انجام دهند.

فرهاد

درود من ۳۰ هزار دلار پول دارم و می‌خوام فوق لیسانس و دکتری خودم را آمریکا بخوانم . برای پذیرش و فاند درحال مذاکره با دانشگاه هستم ( چون من با چند دانشگاه وارد مکاتبه شدم فقط اسم ایالت رو میگم ، ایالت تگزاس ) . میدونیم ۳۰ هزار دلار برای خیلی کشور ها حتی کانادا و انگلیس هم ( ۳۰ هزار پوند و ۴۰ هزار دلار کانادا میشه ) میتونه کافی باشه اما برای آمریکا چندان کافی نیست . اما به هر حال من صحبتم سر ویزا و سفارت هست ، یک دوستی من دارم حدود ۲۲ سال آمریکاست این فرد حاضر شد به من ۵۰ هزار دلار بده تا دارایی ها برسه به ۷۲ هزار دلار . با این مقدار پول صد در صد سفارت قانع میشه حتی برای همسرم هم که بخواد بیاد باز از همین منبع میشه استفاده کرد .‌‌ اما من وقتی ویزام صادر شد باید پولش رو پس بدم ، می‌خوام بدونم : ۱. آیا پول من بلوکه نمیشه و میتونم پول دوستم را پس بدم یا خیر ؟ این خیلی برام مهم هست لطفاً جواب بدید .

آتیه آفرینان

با سلام. مشکلی ندارد پولتون بلوکه نمیشه. شما نیاز دارید تمکن مالی در بانک های ایران به صورت گردش حساب نشان دهید. و الزامی برای بردن این مبلغ به خاک امریکا نیست.

محسن

با سلام می خواستم در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل کنم و برای تخصص به کشور به دانشگاه هاروارد آمریکا اپلای کنم می خواستم بدونم اگر در دکترای عمومی بالاترین نمرات و معدل رو کسب کنم داشتن مقالات isi و مقالات علمی و پژوهشی معتبر دیگر و نگارش و چاپ کتاب در رابطه علم پزشکی داشته باشم ولی چون معدل دیپلم من پایین است معدل ۱۶دیپلم و من متاسفانه در مقطع دبیرستان در دروس تخصصی نمرات بالایی نداشتم و در سال دهم و سال یازدهم در درس ریاضی مردود شدم ولی بعد امتحان دادم و قبول شدم این معدل دیپلم هم برای اپلای در نظر میگیرند آیا با وجود معدل خیلی بالا در دانشگاه با وضعیت دیپلم من در دبیرستان می تونم برای تخصص یا فوق تخصص از دانشگاه هاروارد پذیرش بگیرم؟ به نظر شما کسی قبلا سابقه دو مردودی در درس ریاضی داشته و نمرات دروس تخصصی پایینی در مقطع دیپلم دبیرستان داشته دانشگاه هاروارد پذیرش می کنند برای تخصص یا فوق تخصص یا کلا باید این رو فراموش کنم؟ چون شنیدم مدارک قبلی رو معادل سازی میکنند یعنی مدرک دیپلم من رو هم معادل سازی می کنند؟ و سوال دوم اینکه میشه بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه تهران یا دانشگاه های دیگر بزای ادامه تحصیل به دانشگاه هاروارد وارد شد یا باید در یک دانشگاه خارجی درس خوند و بعدا از اون برای مقطع بعدی وارد دانشگاه هاروارد شد؟ لطفا جواب بدید باتشکر

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به صحبت های شما در حال حاضر آخرین مقطع تحصیلی شما دیپلم می باشد، اگر علاقمند به رشته پزشکی هستید لازمه برای کشور و دانشگاهی متناسب با شرایطتان اقدام کنید. برای دریافت مشاوره، بهترین و متناسبترین گزینه با شماره 02172207 تماس بگیرید.

زینب میرطالبی

با سلام دایی من آمریکا هستند و مدیر یک شرکت کامپیوتری. قول کار با درآمد خوب را به من داده‌اند. آیا امکان مهاجرت به این صورت وجود دارد؟ از چه طریقی می شود اقدام کرد. ممنون از پاسخگویی شما

آتیه آفرینان

با سلام. در صورتی که دعوت نامه کاری برایتان ارسال کنند امکان پذیر هست.

MHY

سلام جناب من دیپلم رشته تجربی دارم و ماه دیگه دارم میرم امریکا و باید یکسال کالج بخونم تا بتونم وارد دانشگاه بشم میخواستم ببینم واسه وارد شدن به کالج و بعد دانشگاه ریز نمرات ایران رو در نظر میگیرن یا خیر ؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله لازم می باشد.

ابراهیم

سلام، وقت بخیر. آیا در صورت اخذ بورسیه تحصیلی از یک دانشگاه در آمریکا، اگر در حین تحصیل بتوانیم شغلی پیدا کنیم، امکان انصراف از دانشگاه و تغییر نوع ویزا از تحصیلی به کاری وجود داره؟

آتیه آفرینان

با سلام امکان تغییر ویزای تحصیلی به کاری وجود دارد اما در صورتی که شخص بورسیه باشد انصراف از دانشگاه منطقی نیست ضمن اینکه اجازه کار به صورت پاره وقت وجود دارد.

Chamanali azad

من اگر میتوانستم در آمریکا تحصیل کنم در حقیقت به یکی از بهترین آرزو های خودم رسیده بودم. من هنوز در اینجا نتوانستم به رشته مورد علاقه خود بروم چون قانون سخت گیری کرد که از آن طرف مرز هستی نه اینکه نتوانستم. آخرش گفت چرا به اینجا برای تحصیل آمدی برو .

Farzad

سلام با دیپلم ریاضی فیزیک و داشتن گرین کارت میشه برای پرستاری آمریکا اقدام کرد؟؟؟

Asal

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم بدونم بر اساس رزومم بورسیه بهم تعلق میگیره تافل ۱۰۰ معدل بالای 19/5 ۳ تا مدرک فنی و حرفه ای دان ۲ کاراته و شرکت در مسابقات کشوری مدرک کامپیوتر و یک کتاب و یک مقاله کلا باید چه شرایطی داشته باشم تا بورس بهم تعلق بگیره

آتیه آفرینان

بله

Mini

سلام من دانشجوی جدید مقطع ارشد هوش مصنوعی هستم، برنده لاتاری هم هستم، با توجه به شرایط سفارت ها تصمیم گرفتم ادامه تحصیل بدم و منتظر لاتاری نباشم، اگر ویزا صادر شد آیا امکانش هست در آمریکا در همین مقطع ادامه تحصیل بدم و واحد‌هایی که گذروندم معادل سازی کنم؟پیشاپیش بابت پاسخگویی تون سپاسگزارم

آتیه آفرینان

با سلام لازم شرایط به صورت جزئی بررسی شود، برای معادل سازی با دانشگاه مقصد باید مکاتبه شود.

Hadi

سلام وقت بخیر من 24 سالمه دانشجوی ترم 3 نرم افزار دانشگاه ازاد تبریز با معدل کل 16.40 تسلط به زبان برنامه نویسی پایتون و از بچگی کلاس های زبان انگلیسی رفتم و دوره مقدماتی ایلتس رو هم گذروندم با مطالعه مناسب میتونم ایلتس 7 ، 7.5 بگیرم . و با گرفتن نمره GRE مناسب بنظرتون میتونم شانس بورسیه فول فاند از دانشگاه های امریکا در "مقطع ارشد" رو داشته باشیم حتی رنک پایین؟ کارت پایان خدمت هم دارم ممنون

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر در صورت اخذ نمره مناسب آزمون GRE شانس گرفتن پذیرش و بورسیه بالا می باشد اما سطح معدلتان هم بهتر است ارتقا دهید.

مهسا

من در ایران کارشناسی ارشد میکروبیولوژی دارم. برای تحصیل در کارشناسی پرستاری امکان معادلسازی واحدهای ایران و کوتاه تر کردن دوره 4ساله هست؟

ادریس

با عرض سلام ببخشید من دیپلم فنی برق دارم آیا میتونم آمریکا برم و بورسیه شم

آتیه آفرینان

با سلام جهت دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

رضا

سلام و عرض ادب . من لیسانس دارم از دانشگاه صنعتی اصفهان تو رشته مهندسی متالورژی ‌‌ و شاغل هم بودم تهران . برای فوق لیسانس تصمیم گرفتم اقدام کنم با ۱۵ تا دانشگاه وارد مکاتبه شدم . از ۶ تاشون اپلای گرفتم که خودش ۷ ماه طول کشید . از دانشگاه اورگن غربی پذیرش گرفتم برای مستر . برای تمکن مالی من یک دوستی دارم که ازش یک رقم بسیار زیادی گرفتم برای تمکن مالی ، یکم تراکنش کردم باهاش و بردم سفارت قبول کردن . من پول دوستم را برگدوندم به خودش و سفارت هم دیگه از من درخواست دیگه نداشت . فقط یک مدرک افسر گفت کامل نیست باید یک بار دیگه بیای نشون بدی . اونم اینکه باید مدرکی بیاری که نشون بده بعد از تحصیل برمی‌گردی . اینو آیا میتونم از دوستی کسی سندی بگیرم که نشون بده واسبتم ( بعد از صدور ویزا بهش می گردونم ) تا ویزا رو صادر کنن ؟ من تمکن مالی از همین طریق اکسپت گرفتم .

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز فقط از اقوام درجه یک می توانید سند بگیرید.

dream

سلام من 29 سالمه و دانشجوی مقطع ارشد مهندسی پزشکی هستم ( با معدل 18 ) و درحال حاضر در بیمارستان وزارت بهداشت مشغول بکارم برای دکترا میخواستم جهت پذیرش اقدام کنم برای مدرک زبان هم درحال گذراندن دوره هستم شرایط به چه صورت هست ؟ چه زمانی طول میکشه ؟

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به شرایط سنیتان شانس بسیار بالایی دارید، اما رزومه ی تحصیلی به بایستی بررسی شود. جهت اخذ مشاوره تخصصی با شماره 02172207 تماس بگیرید.

Helen

سلام وقتتون بخیر. اگه از طریق لاتاری بریم آمریکا برای رفتن به دانشگاه برای مقطع لیسانس(شروع دانشگاه از پایه) با وجود داشتن گرین کارت بازهم باید آزمون Sat رو بدیم؟چون میخوام در رشته ی پزشکی تحصیل کنم برای خواندن علوم پایه بازهم باید آزمون Sat رو بدم؟

آتیه آفرینان

با سلام برای تحصیل در رشته های گروه پزشکی حتما آزمون لازم می باشد چه گرین کارت داشته باشید و چه نداشته باشید که کاملا بستگی به دانشگاه دارد.

بنیامین

سلام. نوشتین 16 سال تا لیسانس باید خونده باشیم. اگه 17 سال طول کشیده باشد ، نمیشه ارشد در آ»ریکا خوند؟ معدل لیسانس 16.20 تافل 95

آتیه آفرینان

با سلام در متن گفته شده: باید دوازده سال مدارس و چهار سال مقطع کارشناسی را گذرانده باشند. تحصیلات بیشتر مانعی ندارد ولی اگر کمتر از 16سال باشد امکان اقدام وجود ندارد.

رها

سلام با مدرک پزشکی عمومی میشه برای phd تو امریکا اقدام کرد ؟

آتیه آفرینان

باسلام شرایطتون باید بررسی شود، جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

صبا

سلام و خسته نباشید من رتبه ی تک رقمی کنکور تجربی هستم و در دانشگاه تهران در رشته ی پزشکی تحصیل میکنم و معدل بالایی دارم جزوه انجمن نخبگان هم هستم دو مقاله ی isi دارم ولی نمره ی دیپلمم در حدود 13 ست میخوام برای دانشگاه هاروارد برای تخصصم اپلای کنم میخواستم بدونم ایا به خاطر نمره ی دیپلمم به مشکل میخورم یا نه ؟

آتیه آفرینان

با سلام خیر معدل مقطع قبلی اهمیت زیادی دارد که شما هم قصدتان تخصص می باشد، مشکل ساز نخواهد بود.

آرمین

سلام من ۳۲ سالمه و لیسانس مدیریت اجرایی دارم با معدل ۱۲.۹۷ آیا امکان بورسیه در مقطع ارشد یا کالج هست؟

آتیه آفرینان

با سلام، شانس شما برای اخذ بورسیه بسیار پایین می باشد، جهت مشاوره و برآورد هزینه ها با شماره 02172207 تماس بگیرید.

Mohaddeseh

سلام من امسال نهم میروم و افغانستانی هستم باید چگونه در رشته هنر بازیگری بورسیه آمریکا دریافت کنم ؟؟؟؟؟ میشه کامل کامل توضیح بدید؟؟؟؟ ممنون

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز بورسیه اکثرا به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تعلق می گیرد، اگر با هزینه های بسیار پایین قصد اقدام دارید کشور آمریکا گزینه ی مناسبی نیست. کشور ایتالیا و آلمان مقرون به صرفه تر هستند.

M

سوالسوال منم هست میشه پاسخ بدین

Mohaddeseh

1 سلام برای اتباع افغانستانی در ایران میتوان در رشته هنر بورسیه آمریکا گرفت ؟؟؟؟ 2 رشته هنر بازیگری میتوان بورسیه گرفت ؟؟؟؟؟

نستا

سلام-اگربا پدیرش از یه داشگاه در رشته mba مثلا.موفق به گرفتن ویزا بشیم میتونیم بعدار یک ترم تغییر رشته بدیم و یک رشته در کالج بخونیم؟

Helen

سلام وقتتون بخیر. اگه از طریق لاتاری بریم آمریکا برای رفتن به دانشگاه برای مقطع لیسانس(شروع دانشگاه از پایه) با وجود داشتن گرین کارت بازهم باید آزمون Sat رو بدیم؟چون میخوام در رشته ی پزشکی تحصیل کنم برای خواندن علوم پایه بازهم باید آزمون Sat رو بدم؟

آتیه آفرینان

سلام، امکان پذیر می باشد.

مصطفی

سلام خسته نباشید بنده کارشناسی ناپیوسته تربیت بدنی با معدل ۱۶ دارم،سطح زبانم هم متوسط به بالا هست ،گپ تحصیلی ندارم ولی سنم۳۷هس،با توجه به اینکه کاردانی و دیپلم بنده رشته ی متفاوتی هست، میتونم برای کارشناسی ارشد تربیت بدنی به آمریکااقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام، باتوجه به شرایط سنی شما اخذ پذیرش آمریکا ریسک دارد، بهتراست برای کشورهای دیگری اقدام کنید. جهت مشاوره و بررسی با شماره 02172207تماس بگیرید.

مهدی علیپور

سلام من فقط پایان نامه دکتری حسابداری دانشگاه علوم تحقیقات مونده و کارشناسی و ارشد و دکتری رشته تحصیلی من حسابداری بود برای مهاجرت تحصیلی به امریکا ایا با معدل 17.5 دکتری امکان اقدام هست؟ 32 سال سن دارم و یک مقاله کنفرانسی و 2 مقاله هم مرتبط با پایان نامه دکتری که هنوز اقدامی برای چاپ نشده ولی تا چند ماه اتی چاپ میشه رشته مد نظرم مهندسی مالی و یا بیزنس هست برای ارشد مجدد میشه اقدام کرد یا دکتری مجدد ممنون میشم راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام، خوشبختانه شرایط خوبی برای اقدام دارید، جهت بررسی جزئی رزومه تحصیلیتان و تصمیم در رابطه با اقدام برای ارشد یا دکتری مجدد با شماره02172207 تماس بگیرید.

اسماعیل

سلام وقتتون بخیر من سال ۱۴۰۰ لیسانس فیزیک میگیرم با معدل ۱۲.۶۰ آیا برای من امکان داره که برای ارشد فیزیک پزشکی در آمریکا بخونم در ضمن من مدرک زبان هم ندارم و میتونم بطور همزمان با تحصیلم کلاس زبان شررکت کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله مدرک زبان در سطح آیلتس 6/5 حتما لازم است، با توجه به اینکه معدل خیلی بالایی ندارید بایستی شرایطتان به صورت جزئی تر بررسی شود. جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مصطفی

با سلام بنده دیپلم متالورژی،کاردانی کامپیوتر و کارشناسی تربیت بدنی دارم و سطح زبانم متوسط به بالا هست ،آیا میتونم برای کارشناسی ارشدتربیت بدنی اقدام کنم؟سنم 35هست

آتیه آفرینان

با سلام، با توجه به سنتون پروسه ی اخذ ویزا یه مقدار برایتان ریسک دارد، برای بررسی تخصصی با شماره ی 02172207 جهت رزرو وقت مشاوره تماس بگیرید.

M

سلام رتبه ی کنکور چقدر تاثیرگذاره برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های آمریکا؟ همه ی دانشگاه های پزشکی آمریکا داری آزمون sat هستند؟

آتیه آفرینان

با سلام، رتبه ی کنکور تاثیری در پذیرش ندارد، در رابطه با آزمونSAT رشته و دانشگاه دلخواتان بایستی بررسی شود.

S

سلام خسته نباشید.وقتی در مقطع کارشناسی به آمریکا از طریق بورسیه مهاجرت کنیم تا چند وقت نمیتونیم به کشور برگردیم؟مثلا برای سر زدن....یا....تفریحی بریم و برگردیم؟

آتیه آفرینان

با سلام، برگشت به هر دلیلی مشکلی ندارد، فقط برای پسرهایی که سربازی نرفتن می تواند محدودیت داشته باشد که به دلیل تغییر قوانین بهتر است از نظام وظیفه جویا شوید.

Mehrab

سلام خسته نباشید. ببخشید دانشگاه های آمریکا بیشتر چه رشته هایی رو راحت تر اپلای میکنن ؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام، برای همه ی رشته ها امکان اپلای کردن وجود دارد، رزومه تحصیلی و مقطعی که می خواهید اقدام کنید باید بررسی شود. جهت رزرو وقت با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

fatemeh

سلام چطور شانس قبوبی را بالا ببریم من سال یازدهم رشته علوم انسانی هستم و قصد خواندن رشته ام بی ای را دارم چطور میتوانم بورسیه دانشگاه امریکا در الویت هاروارد داشته باشم معدل دیپلم چقدر باشه و به جز مدرک زبان انگلیسی چه کاری انجام بدیم که شانس قبوبی داشته باشیم

آتیه آفرینان

با سلام، به طور کلی معدل باید بالای 16 باشد و آیلتس در سطح 6_6.5 ارائه دهید ضمن اینکه شانس اخذ بورسیه برای مقاطع تکمیلی (ارشد و دکتری)بالاست ، اگر به دنبال اخذ بورسیه هستید در مقطع لیسانس کشورهایی همچون ایتالیا ، آلمان گزینه های مناسب تری هستند.

Naziii

البته الان ۲۹ سالمه برای سپتامبر ۲۰۲۳ گفتم ۳۲ میشم

Naziii

با دو کارشناسی کارشناسی اول ۹۰-۹۴ دوم ۹۹-۱۴۰۱ رشته ی اقتصاد معدل ۱۶/۵ و نمره ی جی مت ۷۰۰ ایلتس ۷ و سن ۳۲ و دو سال سابقه بیمه و ۱۰ سال از سال ۹۳ تا ۱۴۰۱ مربیگری ورزشی و مدرک مربیگری بین المللی و یسری دوره های فنی و جهاددانشگاهی حسابداری کامپیوتر و ... ایا امکان گرفتن پذیرش از دانشگاه های خوب امریکارو توو رشته های بیزینس و اقتصاد رو دارم؟ چکار کنم که درصد قبولی بالاتری و گرفتن بورسیه داشته باشم؟

آتیه آفرینان

با سلام، شرایط شما برای پذیرش در مقطع ارشدمناسب می باشد جهت دریافت مشاوره با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

سحر

سلام وقتتون بخیر تحصیل در مقطع کارشناسی معماری در آمریکا نیاز به چه مدرک زبانی دارد؟

آتیه آفرینان

با سلام، آیلتس 6.5_6 بایستی ارائه بدهید.

مرضیه ابراهیمی

سلام وقت بخیر من سال 94 فارغ تحصیل شدم در رشته حسابداری مقطع کارشناسی،دانشگاه ازاد،معدل 16،امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برام وجود داره؟؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله دوست عزیز برای مقطع ارشد امکان اقدام برایتان وجود دارد.

نیوشا

سلام وقتتون بخیر ممنون از سایت خوبتون

آتیه آفرینان

با سلام، ممنون از نگاهتون.

سپهر

سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدتون

آتیه آفرینان

با سلام،سپاس از نگاهتون.

سیما

سلام و درود. من شنیدم تحصیل پزشکی در آمریکا با بعضی کشور های دیگه فرق میکنه به طوری که اول باید 3 تا 4 سال کالج علوم پایه بخونیم و بعد با آزمون MCAT وارد دانشکده های پزشکی بشیم. میشه بگید با توجه به این که دیپلم ایران را قبول ندارند چطور میشه وارد کالج اونجا شد؟ فقط آزمون SAT و IELTS کافیه یا باید مدرک دیگه ای هم داشته باشیم؟؟؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر، یکسری از کشورها به طور مثال: کانادا ، فرانسه و استرالیا ... این شرایط را دارند که شما ابتدا باید لیسانس را در همان کشور بگذرانید و سپس آزمون دهید. ارائه ی مدرک زبان (آیلتس) الزامی هست.

مجتبی

من میخوام در آمریکا تحصیل کنم. برای تحصیل در آمریکا باید بالای 18 سال باشم؟

آتیه آفرینان

با سلام ، مهاجرت تحصیلی برای مقاطع دانشگاهی مناسب تر هست. با توجه به اینکه به سنتون اشاره نکردید جهت دریافت مشاوره با شماره ی 02172207تماس بگیرید.

مریم

با سلام من فوق لیسانس پرستاری دارم و ۳۸ سالمه. حدود ۸ سال سابقه کار دارم. میخواستم بدونم می‌تونم برای تحصیل در مقطع دکتری آمریکا اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام خدمت شما ، با توجه به رشته و سابقه کارتون کشور های آلمان ،عمان و... را با اخذ جاب آفر توسط موسسه ، پیشنهاد می کنم اما به صورت تحصیلی هم امکان اقدام برایتان وجود دارد.

عربزاده

سلام در حال حاضر امکان تحصیل در امریکا برای ایرانیان هست؟

آتیه آفرینان

سلام بله،مهاجرت تحصیلی ممکن هست.

سینا

سلام. ممنون از سایت خوبتون و اطلاعات کاملتون

آتیه آفرینان

سلام ، ممنون از نگاهتون.

MELIKA

سلام🌹🌹 وقت‌بخیر🌻🌻 امیدوارم که حالتون خوب باشه🌷🌷 بنده ۱۷ ساله و دانش آموز رشته علوم تجربی،سال یازدهم هستم.دارای مدرک دیپلم زبان از آموزشگاه معتبر(متأسفانه هنوز نتونستم که برای آیلتس اقدام کنم،اما به زودی حتما شرکت میکنم و تخمین میزنم که نمره بالایی رو کسب کنم) علاقه بسیار شدید به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه هاروارد دارم.....! خواستم از شرایط بورسیه گرفتن از خود دانشگاه (و یا ایران) و تمامی هزینه های اولیه اطلاع پیدا کنم؛و اینکه آیا با توجه به شرایط ویروس کرونا،حتما باید در آزمون SAT شرکت کنم یا اینکه این آزمون طبق پاییز گذشته حذف هست؟

آتیه آفرینان

سلام. برای رشته پزشکی معدل دیپلم و نمره آزمون ورودی شما تعیین کننده است. در ضمن با توجه به رنک بالای این دانشگاه قبولی بسیار سخت می باشد.

مجتبی

سلام من کارشناسی مهندسی عمران با معدل 13.72 و ارشد عمران سازه با معدل 17.20 گرفتم هشت سال از مدرک ارشدم گذشته و 35 سالمه. 6 سال سابقه کار با بیمه دارم و مدرک زبان آیلتس 6.5 دارم و دو تا مقاله Q2 ژورنالی دارم و یک کنفرانس بین المللی. میخواستم بدونم امکان اخذ پذیرش و بورسیه از دانشگاههای امریکا برام مقدوره؟ و اینکه آیا داشتن نمره GRE با توجه به پایین بودن معدل کارشناسیم میتونه تاثیرگذار باشه؟

آتیه آفرینان

سلام به صورت کلی شرایطتان مناسب می باشد و امکان اخذ بورسیه برایتان وجود دارد، جهت بررسی رزومه و مشاوره ی تخصصی با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

یلدا

سلام با تشکر از توضیحات خوب تون...من سال اخر کارشناسی مهندسی مکانیکم معدلم 17 هست، تو یکی از دانشگاه های دولتی تهرانم،احتمالا تا اخر کارشناسی دو یا سه تا توصیه نامه خواهم داشت ، سطح زبانم خوبه و دارم روی یه پروژه کار میکنم...نمیدونم چقدر احتمال داره که یک مقاله ژورنال بشه ولی حتما یک مقاله کنفرانس خوب میشه...در کنار اون پیشنهاد همکاری برای یک مقاله دیگه رو هم دارم که احتمالا تا اخر دوره کارشناسی حدودا دو تا پژوهش و معدل کارشناسی 17 خواهم داشت.سطح مالیم متوسطه ولی باید بورسیه کامل بگیرم. برای ادامه تحصیل میخوام گرایش هوافضا رو انتخاب کنم. چقدر شانس گرفتن بورسیه هست؟ایا بابت سخت گیری های امریکا اون هم برای این رشته امکان بورسیه گرفتن وجود نداره؟از کی باید اقدام کنم برای این کار؟

آتیه آفرینان

سلام در شرایط فعلی پروسه ی ویزا آمریکا یه مقدار ریسک دارد و بورسیه ی کامل برای مقطع ارشد به شما تعلق نمی گیرد.

دنیز

سلام وقتتون بخیر من سال ۹۶ از دانشگاه خاتم در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع گرایش مهندسی مالی با معدل ۱۵ فارغ التحصیل شدم ، مقاله ای هم ندارم، از ۹۶ تاکنون هم مشغول به کار هستم، آیا امکان پذیرش از دانشگاه های ایالت اوکلاهاما امریکا برای من در مقطع دکتری وجود دارد؟

آتیه آفرینان

سلام امکان پذیرش برایتان وجود دارد بایستی رزومه ی تحصیلیتان بررسی شود اگر رزومه خوبی داشته باشید برای دکتری اگر در سطح متوسط باشد ارشد مجدد .

امیرحسین

سلام برای تحصیل در آمریکا در مقطع دکتری ارائه هر دو مدرک زبان تافل و GRE الزامیه؟ و اینکه اگر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل یک دانشگاه غیرانتفاعی باشیم ولی ارشد از یک دانشگاه سطح یک تهران گرفته باشیم برای پذیرش در یک دانشگاه نسبتا تاپ در آمریکا به خاطر مدرک کارشناسی دچار مشکل میشیم؟ (یعنی امکان عدم پذیرش وجود داره؟ هرچند که در مقطع ارشد خیلی قوی بوده باشیم!)

آتیه آفرینان

سلام. رزومه تحصیلی شما اعم از معدل، مقاله isi، و رشته تاثیر به سزایی در اخذ پذیرش مقطع دکتری دارد. نوع دانشگاه خیلی حائز اهمیت نیست.

فراز

سلام. ایا تو مقطع کارشناسی امکان بردن همراه در امریکا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون در انگلیس فقط مقاطع ارشد و دکتری و بالاتر امکانش هست و مقطع کارشناسی و پایینتر امکانش نیست . ولی فکر میکنم تو امریکا باشه , ایا هست ؟؟ ( منظورم ویزای همراه همسر هست نه ویزای توریستی والدین )

آتیه آفرینان

سلام منعی وجود ندارد اما برای مقطع لیسانس ریسک دارد .

سمیه

سلام وقت بخیر من 37 سالمه فوق دیپلم برق از دانشگاه دولتی با معدل 14 و لیسانس عمران از دانشگاه علمی کاربردی با معدل 15،36 دارم، 12 سال گپ تحصیلی دارم، همچنین یک مقاله ISI دارم و در حال حاضر دارم برای ایلتس میخونم، شانسی جهت گرفتن پذیرش در مقطع ارشد با فاند دارم برای آمریکا؟ ممنونم

آتیه آفرینان

سلام گپ تحصیلیتون زیاد هست لازم هست مابقی شرایطتان بررسی شود جهت بررسی شرایطتان با شماره ی 02172207 تماس داشته باشید.

سمیه

سلام وقت بخیر، من 37 سالمه، لیسانس عمران دارم با معدل 15/36 و فوق دیپلم برق با معدل 14 البته بین کاردانی و کارشناسی گپ 12 ساله افتاد، در حال حاضر دارم برای ایلتس میخونم، یک مقاله دارم، میتونم برای ارشد اقدام کنم و فاند شامل حال من میشه؟

آتیه آفرینان

سلام گپ تحصیلیتون زیاد هست لازم هست مابقی شرایطتان بررسی شود جهت بررسی شرایطتان با شماره ی 02172207 تماس داشته باشید.

سحر

سلام خسته نباشید برای ارشد مجدد تو رشته مدیریت تمکن مالی حدود چه چند دلاره؟

آتیه آفرینان

سلام هزینه ماهانه ی زندگی بین 1000الی 1500 دلار می باشد ، هزینه ی تحصیل بسته به دانشگاه بین 15000 الی 20000 دلار در سال می باشد .

مهدی

سلام .من ۱۸ سالمه و در حال تحصیل در پایه دوازدهم و گرفتن مدرک دیپلم هستم . اگه میشه من رو راهنمایی کنین کا آیا امکان دارد ادامه تحصیل خودمو در رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های خارج بدهم اون هم بورسیه؟؟ ممنون بابت راهنماییتون

آتیه آفرینان

سلام ، بله با توجه به بورس خواستن شما کشورهای ایتالیا ، چک ، آلمان برای رشته ی پزشکی مناسب می باشد برای بررسی شرایطتان و اطلاعات بیشتر با شماره ی 02172207 تماس داشته باشید.

تارا

سلام خسته نباشید من چند تا سوال داشتم اول اینکه رشتم مهندسی کامپیوتره مقطع کارشناسی پیوسته و اینکه زبانمم متوسطه مدرک دانشگاهم از وزارت علوم هست ۱۸ سالمه میتونم تو این مقطع در یکی از دانشگاه های خوب امریکا ادامه تحصیل بدم یا حتما باید لیسانسمو بگیرم؟ نه بورسیه دارم و نه مدرک زبان و اینکه تو رشته خودم میتونم کار کنم ؟ و سوال بعدیم این هست که ایا با سوابق تحصیلیم میتونم رشته دندان پزشکی بخونم به جای مهندسی کامپیوتر؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر رشته های پزشکی اعم از دندانپزشکی ، پزشکی در اکثر کشورها آزمون ورودی دارد مگر اینکه فرد دانشگاه خصوصی بخواهد تحصیل کند. در رابطه با رشته ی مهندسی کامپیوتر امکان اقدام برای مقطع کارشناسی وجود دارد .

Moh

سلام برای گرفتن ویزای تحصیلی برای مقطع کارشناسی با نمره بالا و داشتن مدرک ایلتس و تافل چجوری باید اقدام کرد

آتیه آفرینان

سلام صفر تا صد کارهایتان پذیرش و پروسه ویزا را شرکت برایتان انجام می دهد.

امیرعلی

سلام من رتبه 2 رقمی کنکور 98 هستم و در حال تحصیل در رشته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران هستم و قصد دارم برای کارشناسی ارشد یا دکترا برای آمریکا اقدام کنم خواستم بدونم شرایط چه طوریه؟ تافل 110

آتیه آفرینان

سلام با توجه به اینکه هدف شما بلند مدت است و حداقل چهار سال زمان می برد ، در حال حاضر تمام تلاشتان را برای بالاترین معدل و سطح زبانتان کنید .

قاسم

سلام . من متوجه نشدم امریکا برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری ( فرقی نمیکنه چه نوع فاندی ) راحتره یا کانادا ؟ ممکن بفرمایید فارغ از شرایط ویزایی امریکا میشه راحتر ویزا گرفت یا امریکا ؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر هردو کشور را می توان با اخذ فاند در مقطع دکتری اقدام کرد . نوع و میزان فاند بستگی به رزومه ی شما دارد که در جلسه تخصصی توسط مشاورین مجرب مجموعه بررسی می شود بحث گرفتن ویزا هم برای کانادا بسیار راحتتر می باشد تا کشور آمریکا .

S n

سلام وقت بخیر سوالی داشتم ، برای گرفتن بورسیه تحصیلی برای بعد از کارشناسی در رشته ی زبان انگلیسی ، شرایط در دانشگاه های آمریکا بهتر است یا انگلیس ، و برای کدام کشور ، بورسیه تحصیلی رو بهتر یا راحت تر در همین رشته ی زبان انگلیسی میتونم بگیرم ؟!؟؟و یه سوال دیگه ، میتونم برای بورسیه تحصیلی رشته ام رو عوض کنم و به دانشگاه هایی که رشته ی دیگه ای دارند درخواست بدم ، یا اینکه نه ؟!؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر انتخاب کشور مقصد به الویت های شما و میزان هزینه ای که می خواهید داشته باشید وابسته هست به طور مثال اگر قصدتان تغییر رشته می باشد انگلستان گزینه ی بهتری بوده و یا برای اخذ بورسیه کشور آمریکا پیشنهاد می شود ضمن اینکه رزومه ی شما بایستی بررسی شود. برای دریافت مشاوره ی تخصصی با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

شیوا احمدی

سلام ببخشید شما خبر دارین کمکم هزینه فرصت مطالعاتی دکترا برای امریکا چقدر هستش؟

آتیه آفرینان

با سلام . کمک هزینه از 2000 دلار به بالا می باشد.

lpc

ببخشید میشه در شهر های بزرگ مثل نیویورک , سان فرانسیسکو , لس انجلس و. .... بشه کاری رو پیدا کرد که به ما 21 تا 24 دلار در ساعت حقوق بدن . ( اینکه میگم تو این شهر ها بخاطر اینکه هزینه هاشون بیش از شهر های دیگه هست .) چون شما گفتید متوسط 15 دلار حالا امکانش هست بشه رو اون مقدار هم پیدا کرد ( مثلا اگر رشته اون فرد مهندسی یا مدیریت باشه )؟؟؟/ ایا ممکنه ؟ ممنونم .

آتیه آفرینان

با سلام. کار به فرد بستگی دارد بله اینکه گفته شده 15 دلار میانگینی از درآمد می باشد در نتیجه شما درآمد بالاتر هم می توانید داشته باشید. در حال حاضر این کشور ریسک ویزا دارد پیشنهاد می شود ابتدا فرد به کشور دیگری مهاجرت کند.

faeze

باسلام ...من 30 ساله هستم و فارق التحصیل ارشد عمران گرایش سازه با معدل 18 و با یک مقاله isi وآیلتس 7.5 هستم ...خاستم ببینم میشه فول فاند ی دانشگاه رک زیر 200 جهانی از امریکا رو بگیرم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط شما مناسب رو دارید و شانس بالایی را برای فاند دارید. رزومه شما به صورت تخصصی باید بررسی شود.

علی

سلام من دارم کارشناسی مدیریت کسب و کار تو دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر میگیرم امسال. کارشناسی ارشد رو میخوام تو دانشگاه تهران جنوب بخونم. آیا مدرک تحصیلی من تو آمریکا معتبره؟! يعنی همون کارشناسی ارشد حساب میشه!؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. در صورتی که دانشگاه شما در لیست مورد تایید وزارت علوم باشد و یا مورد تایید سازمان های ارزیابی امریکایی مانند wes باشد میتوانید از آن مدرک و معادل آن در امریکا استفاده کنید.

علی

سلام. ببخشید من اگه تو کنکور سراسری رشته ریاضی رتبه زیر ۱۰۰بیارم آیا میتونم تو رشته مهندسی کامپوتر تو کشور آمریکا بورسیه بشوم

آتیه آفرینان

با سلام. رتبه کنکور سراسری در پذیرش مقاطع بعدی تاثیر چندانی ندارد ولی نمرات و کارهای علمی پژوهشی مقطع قبلی شما تاثیر بسزایی بر روی پذیرش و فاند بورسیه تحصیلی دارد.

تاتانیک

سلام و عرض ادب و احترام . میخواستم بدونم یک نفر که اقامت انگلستان را داره ( مانع سفارت جلودارش نیست و نیازی به ویزا برای تحصیل نداره ) . بخواد بره دبیرستان سال اخر دبیرستان بخوانه و دیپلم بگیره . سن 30 سال و لیسانس داره . ایا کالج ها , دانشگاه ها و دبیرستان های انگلیس برای ثبت نام این فرد با توجه به سن سختگیری می کنند ؟ یعنی ایا کالج ها و دبیرستان ها و دانشگاه ها کلا شرط سنی دارند ؟ من شنیدم میگن که خیر دانشگاه ها هیچ کجای جهان شرط سن ندارن و سفارت ها هستند که ایراد می گیرند . ممنون بفرمایید که درست میگن که دانشگاه ها و مراکز اموزشی انگلیس شرط سن و گپ تحصیلی ندارند ؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرط سن مختص به رشته های خاص و دانشگاه های خاص است ولی عموما شرط سنی برای ورود به کالج نداریم.

نیلوفر

ببخشید من مدرک دیپلم زبانم رو یکسال دیگه میگیرم. آیا حتما باید دیپلم زبان رو بگیرم تابتونم اپلای بدم یا همین که بلد باشم زبان کافیه؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به شرایط حال حاضر سفارت شما باید مبلغی را به عنوان بورسیه از دانشگاه مدنظر بگیرید که این مسئله منوط به داشتن مواردی مانند سطح زبان خوب و نمرات مقطع پایین بهتر میباشد. شما میتوانید پورسه خودتان را در موسسه ما استارت بزنید و در ددلاین اعلام شده از طریق موسسه مدرک زبانتون را برسانید..

نیلوفر

سلام ببخشید من تازه امسال کنکور دارم. میخواستم ببینم که برای رشته پزشکی که بخوام بورسیه بشم باید اول دانشگاه قبول بشم یا میتونم همین امسال هم اپلای بدم؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای شما کشورهای ایتالیا و آلمان گزینه ی بهتری هستند چون که بورسیه به شما تعلق می گیرد.

طاها محمدی

سلام من 15 سال سن دارم و در دبیرستان ماندگار البرز تحصیل میکنم و به زبان انگلیسی هم مسلط هستم میخواستم بدونم که اگه من رتبه زیر 100 رو در کنکور بگیرم چقدر شانس دارم که در رشته روانشناسی بتونم در دانشگاهی مثل استنفورد یا هاروارد یا ماساچوست قبول بشم میدونم این مقاله برای آمریکاست ولی به نظر شما برای روانشناسی آمریکا بهتر است یا انگلیسممنون میشم راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام . برای این دسته از کشور ها بیشتر از رتبه کنکور معدل دیپلم شما حائز اهمیت بوده هر دو کشور مناسب هستند انتخاب با اولویت های شما هست.

سینا

سلام احتمال ریجکت شدن ویزای تحصیلی در شرایط الان زیاده یا فرقی با 4 5 سال قبل نداره؟؟

آتیه آفرینان

سلام. با توجه به شرایط فعلی نوع و شیوه اقدام کاملا حائز اهمیت بوده.

Mr.cvn

سلام در پذیرش دانشگاه های آمریکا آیا دانشگاه های غیر انتفاعی هم شانسی دارن؟ آیا توجه به دولتی یا غیر انتفاعی بودن هم میشه؟ (با وجود معدل بالا و مقالات معتبر)

آتیه آفرینان

با سلام . دانشگاه تاثیرگذار هست اما الزامی ندارد که حتما دانشگاه دولتی باشد.

امیرحسین

سلام . این درسته که برای اخذ ویزای تحصیلی امریکا ( تو حالت عادی یعنی غیر از الان که ویزا با سختگیری همراه ) از ما هزینه تحصیل و زندگی بمدت 1 سال را میخواهند که در حساب نشان دهیم ( به علاوه صورت حساب بانکی و در صورت دلخواه سند و ... اینها که امتیاز حساب میشه ) اصل کار همین هزینه تحصیل و زندگی بمدت 1 سال هست. .( ممکنه از ما سوالاتی درباره چگونگی تامین هزینه ها در سال های بعد هم سوال بپرسن که خب از ما برای سال های بعدش دیگه تمکن نمیخوان و میتونیم هر جوابی که خواستیم بدیم و وقتی هم که ویزای تحصیلی را گرفتیم ( ویزای تحصیلی بسته به دوره صادر میشود ) دیگه از ما برای سال های بعد مدرک و تمکن و. ... نمیخوان . در کل همین هزینه ها بمدت 1 سال را باید تو حساب نشون بدیم . ولی ایا این درسته که میگن این پولی که ما تو حساب نشون میدیم هیچ جا بلوکه نمیشه و فقط سفارت بازخورد میده و نگاه میکنه و وقتی هم که مصاحبه تمام شد و ویزا برای ما صادر شد مهم نیست این پولی که ما به عنوان تمکن نشون دادیم رو کجا خرج میکنیم فقط این براش اهمیت داره که ما این سرمایه را داریم ( باید مدتی این پول را تو حساب تا روز مصاحبه نگه داریم بعدش که افسر ویزا دید و بازخورد داد میتونیم برش داریم . ) ( در کل ما تنها هزینه ای که به سفارت میدیم برای ویزا و واریزی هست که حدود 300 . 400 دلار هست . ) ایا صحبت های من در این باره درسته ؟

آتیه آفرینان

با سلام. سوال خیلی کلی پرسیدین و در این باره کارشناسان ما باید شما را راهنمایی کنند. لطفا از ساعت 10 الی 18 تماس بگیرید و به صورت رایگان پاسخ سوال هایتان را دریافت کنید.

بهروز

سلام . من دوره عمومی دانشگاه اراک بودم . و 4 سال هم پزشک عمومی بودم ، به بروکسل بلژیک و لوزان سوئیس رفتم و دوره بورد تخصصی جراحی عمومی را ( General Surgery ) این دو کشور دارم . و بعدشم 3 سال سوئیس کار کردم ، و مجموعا 2 سال بلژیک بودم و 5 سال سوئیس . میخوام دوره فوق تخصص جراحی قلب رو انگلیس بگذرانم و بورد فوق تخصصی از انگلستان بگیرم . سن 36 و 4 تا مقاله داخلی دارم و 2 تا خارجی . ایلتس 7 و معدل دانشگاه 16.55 بود و تخصص B . سرمایه من هم 80 هزار دلار هست . میتونم اقدام کنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام، با توجه به توضیحات شما امکان اقدام وجود دارد ولی خیلی از مسائل بایستی مورد بررسی قرار گیرد. مدارک شما باید ارزیابی شود چنانچه مورد تایید دانشگاه مقصد باشد بدون آزمون می توانید اقدام کنید.

hassan

سلام ایا میتوان از طریق تحصیل تابعیت امریکا را گرفت؟

آتیه آفرینان

با سلام. صرفا با تحصیل خیر

Hadi

ببخشید . یک فردی که تخصص تو زمینه اقتصاد هست ( یعنی رشته تحصیلی اقتصاد بوده و در امریکا کار میکنه ) درو ایلتس 7 . مدرک کارشناسی و 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته داره سن هم 30 هست درایالت کنتیکت یا نیویورک . میگن متوسط 75 هزار دلار تا 82 هزار دلار هست ایا درسته میگن ؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله درسته

مهرناز روشنی

سلام ، پسر من ۱۸ ساله ست و تازه دیپلم ریاضی گرفته، چطور میشه برای یکی از دانشگاه های سکرمتو براش پذیرش تحصیلی گرفت؟ حتی دوره های دوساله؟خاله اش اونجاست

آتیه آفرینان

با سلام. برای پذیرش مشکلی نداریم. اما ویزاهای موقت تحصیلی در حال حاضر برای 5 کشور اسلامی از جمله ایران بررسی نمیشود. در صورتی که قوانین اداره مهاجرت امریکا در آینده تغییر کند میتوان اقدام کرد.

محمد

سلام و خسته نباشید . من لیسانس از دانشگاه تهران گرفتم 3 سال ایران کار کردم و بعد اومدم لیون . فوق لیسانس از دانشگاه لیون گرفتم تو رشته مهندسی برق با معدل بالا و همچنین . فعالیت های من هم خوب و زمینه های تحقیقاتی هم دارم . 2 تا مقاله دارم زبان فرانسوی یاد گرفتم و ایلتس 7.5 هست . الان 3 سال فارغ التحصیل شدم و پاریس زندگی میکنم همچنین استادیار دانشگاه اصفهان هستم ( بیشتر سال را پاریس هستم ) تو این 3 نزدیک 53 هزار یورو پس انداز کردم . میخوام برم به انگلیس و از دانشگاه باث یا دانشگاه اسکس یا دانشگاه کینگستون لندن دکترا بگیرم تو خود انگلیس بمونم . شرایطم چطوره . معدل لیسانس 17 شد و فوق لیسانس .B* . .و همچنین .B2 فرانسه و 7.5 ایلتس را دارم . سن هم 32 هست . 2 مقاله و 53 هزار یورو هم سرمایه دارم . ایا شرایطی مناسبی برای تحصیل دکترا در انگلیس ؟

آتیه آفرینان

با سلام. به صورت کلی شرایط کاملا مناسبی دارید. چه از لحاظ سن چه رزومه تحصیلی. در صورت بررسی کامل رزومه باید توسط مشاوران ارشد ما به صورت تخصصی انجام شود .

فرشید

سلام . من لیسانس موسیقی از ایتالیا گرفتم 3 سال ایتالیا کار کردم و بعد اومدم امریکا برای مستر و فوق لیسانس موسیقی گرفتم و پس از تحصیل مشغول به کار شدم تا 3 سال به عنوان معلم گیتار استخدام شدم توی امریکا . بعدش رفتم به اکادمی دبیرستان گریس در کارولینای شمالی وسال اخر دبیرستان خواندم دیپلم یا Grade 12 از این مدرسه گرفتم با معدل یالا در سن 33 سالگی . ) بعد اومدم و 2 سال خواندم و از دانشگاه روچستر فوق دیپلم گرفتم بعد 1 سال کار کردم و رفتم و 2 سال دیگه خواندم و تو 38 سالگی من لیسانس گرفتم و 2 سال کار کردم و بعد فوق لیسانس به دانشگاه فوردهام رفتم و گرفتم با معدل خیلی خوب . و الان 17 سال امریکا زندگی میکنم . و گرین کارت امریکا ( اقامت دایم ) دارم و 3 سال دیگه میتونم شهروند امریکا بشم. و الان واشنگتن دی سی زندگی میکنم . فوق لیسانس موسیقی دارم و فوق لیسانس برق ( من رشته برق خیلی علاقمند بودم و هستم و همیشه ادامه خواهم داد .) سن 44 هست . و من دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس مهنسی برق امریکا بودم .و رزومه به این شرح هست : دیپلم از اکادمی دبیرستان گریس . ( High school Academy Grace ) با معدل 3.6 از 4 .= GPA فوق دیپلم از دانشگاه روچستر ( Rochester University ) با معدل 3.4 از 4 = GPA لیسانس از همین دانشگاه روچستر دارم ولی معدل 3 شد از4 . و فوق لیسانس از دانشگاه فوردهام گرفتم و تو این دوره من علاوه بر تحصیل به کار تدریس و پروژه هم مشغول بودم . ( FordHam University ) .و 2 تا مقاله دارم و ایلتس 7.5 هست و GRE 301 دارم . و 2 سال پیش فارغ التحصیل شدم و کارم تو یک شرکت انتقال برق کار میکنم تو همین شهر و سرمایه 90 هزار دلار هست ( البته دارایی بیشتر بود ولی یک خانه خریدم برای همین الان سرمایه این مقدار هست ) . میخوام دکترا از دانشگاه برکلی بگیرم یا برم انگلیس . ( تو انگلیس تو دانشگاه کینگستون لندن یا بیرکبک لندن بگیرم ) و اگر هم امریکا قرار شد بگیرم ( دانشگاه رایس یا دانشگاه برکلی کالیفرنیا یا دانشگاه جرج واشنکتن یا هم دانشگاه USC) بنظرتون کدومش برای مناسب تره . امریکا یا انگلیس ؟

آتیه آفرینان

با سلام. شما امریکا بمونید هم تحصیل کردین هم پروسه اقامتتون به نتیجه رسیده.

علی محمدی

با سلام من 15 سال سن دارم در رشته تجربی با معدل بالای 19 و در ایلتس هم میتوانم با لای 7 بگیرم برای تحصیل بعد از دیپلوم به امریکا میخواهم مهاجرت کنم میخواستم بدونم که شانس گرفتن بورسیه برای من چقدر هست

آتیه آفرینان

با سلام. در کشور امریکا امکان گرفتن بورس در مقطع دکتری بالاتر از بقیه مقاطع است.

ماهانا

سلام ببخشید می توان برای دوره تکمیلی زبان انگلیسی از دانشگاه آمریکا پذیرش گرفت

آتیه آفرینان

با سلام. خیر باید فول فاند بگیرید. و برای سفارت نیاز به مدرک زبان دارید.

دانيال

سلام من دانش اموز سوم متوسطه دوم (دبيرستان) در رشته رياضي فيزيك هستم با ١٧ سال سن.خيلي علاقه به مهاجرت دارم نمرات اول و دوم من بالاي ١٩ بوده.و مي تونم نمره ٨ يا ٩ ازمون IELTS رو هم كسب كنم و از نظر مالي هم خانوادم هم اونقدري توانايي مالي دارن كه بتونن شهريه بدن.ميخواستم بدونم معيار كالج هاي امريكا جطوري هستش و به نظر شما من از جه بايه اي در امريكا شروع كنم به درس خوندن(كارشناسي يا كارشناسي ارشد و...) و در اخر شانس من براي مهاجرت در سال هاي بعد جه قدر است(متاسفانه كيبورد عربي استفاده كردم خودتون كلمات رو به فارسي تبديل كنيد) خيلي ممنون مي شم كه جواب بديد

آتیه آفرینان

با سلام. بهتر است برای مقطع کارشناسی کشور دیگری اقدام نمایید. در کشور امریکا در مقطع دکتری گرفتن فاند تحصیلی راحت تر است. مقطع دکتری را بهتر است امریکا بگذرانید.

KN

سلام. خسته نباشید. من ۴۳ سالمه و لیسانس دارم از دانشگاه تهران با معدل ۱۶ و فوق لیسانس نیز از دانشگاه تهران با معدل ۱۳.۵ و آیلتس ۷ میخواستم بدونم برای مقطع دکتری یا فوق لیسانس میتونم توی دانشگاه های آمریکا بورس بشم؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله در مقطع دکتری گرفتن فاند امکان پذیر است.

مسعود

سلام من پزشکی عمومی چین طی کردم . دانشگاه شهر تیانجین بودم . معدل دانشگاهی به خوام به اسکور سیستم ایران معادل کنم میشه تقریبا 17.33 . 1 مقاله دادم . ایلتس نمرم بالاست و 7.5 دارم . زبان چینی خیلی خوب بلد نیستم و به زبان انگلیسی دانشنامه دکترای عمومی گرفتم. . برای دوره تخصص جراحی عمومی میخوام به انگلیس برم .120 هزار دلار سرمایه ام هست . پکن زندگی میکنم در آمد ماهانه 7300 دلار هست . 2 سال 7 ماه پیش فارغ التحصیل شدم . من 6 ماه پیش به کاردیف انگلستان رفتم و دارم A-level طی میکنم و الان کاردیف هستم ( 6 ماه کاردیف هستم و 6 ماه پکن ) . و یک کار هم همزمان میکنم تو یک موسسه تحقیقاتی توی کاردیف . این دوره را هم در کالج کاردیف انگلستان هستم . قبلش هم من معادلسازی کردم مدارکم را و آزمون PlAB دادم هر دو مرحله رو و خب مرحله اول قبول شدم ( امارات دادم ) مرحله دوم منچستر بود . مرحله دوم دو بار دادم و اون بخشش که باید از بیماران شرح حال میگرفتم رو 2 بار فیل شدم ولی خب خداروشکر پاس کردم . 1 سال نیم دیگه A-level تمام هست . و این سرمایه را هم تخمین زدم تا اون موقع میتونم جمع کنم . با این شرایط میتونم دوره تخصص تو انگلستان طی کنم ؟ من قصد دارم وقتی تخصص تمام شد به لندن بیام و لندن شروع به کار کنم و پرسو جو کردم از پزشکان جراح عمومی گفتن تا 210 هزار پوند میشه در سال در آمد داشت. نظر شما درباره شرایط من چیه ؟ تخصص میخوام تا میشه دانشگاه تاپ طی نکنم . و البته اینم بگم آمریکا خیلی شرایطش بهتر از انگلیس بود مثلا آمریکا دانشگاه هایی مثل جانز هاپکینز . استنفورد . هاروارد و .... بود کیفیت بسیار بهتر از انگلیس هست ولی من تصمیم دارم انگلیس باشم . نظرتون چیه درباره شرایط من ؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط بسیار خوبی دارید. و بستگی به علاقتون هر کدام از کشورهایی که مد نظرتون هست را میتوانید بروید.

امید محمودی

سلام ببخشید من الان در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران تحصیل میکنم ایا امکان گرفتن ویزای تحصیلی امریکا رو دارم در مقاطع بالاتر وضعیت مالی ام هم خیلی خوب نیس با این وجود امکان دریافت ویزا رو دارم.باتشکر

آتیه آفرینان

با سلام. امكان اخذ بورسيه در كشور آمريكا وجود خواهد داشت كه لازمه آن ارائه رزومه تحقيقاتي ،‌نمرات بالا و نمره زبان بالا مي باشد لذا براي تحصيل در رشته مهندسي مي بايست در آزمون GRE شركت كنيد.

تیبا

با سلام آیا امکان فول فاند از دانشگاه های آمریکا برای دکتری پرستاری هست؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکان فاند گرفتن برای مقطع دکتری وجود دارد شرایط شما باید سنجیده شود، در ضمن رزومه تحقیقاتی و قوی لازم است ارائه داده شود.

حسن

با سلام اگر کسی بتونه بورسیه تحصیلی بگیره باید از اون بورسیه شهریه شو پرداخت کنه یا نیازی به شهریه نیست؟

آتیه آفرینان

با سلام . بله هزینه تحصیل شما از مقدار بورسیه کم خواهد شد .

محمد

سلام 23 سالمه لیسانس ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارم من از لحاظ مالی مشکلی ندارم و نیاز به بورسیه ندارم معدل دیپلمم15 چطور میتونم برای تحصیل پزشکی تو امریکا اقدام کنم؟؟

Babak

سلام و خسته نباشید خدمت تیم بسیار موفق اتیه افرینان ایران . من یک فیزوتراپ هستم . من لیسانس فیزوتراپی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرفتم و 3 سال ایران طبابت کردم . من برای تحصیل فوق لیسانس فیزوتراپی به ایتالیا و دانشگاه پزشکی میلان رفتم و پس از تحصیل در میلان 3 سال طبابت کردم . همانطور که میدونید رشته فیزوتراپی یک رشته نا پیوسته هست و با مدرک کارشناسی میشه طبابت کرد . رشته های ما هم یک مزیت اینه به بازنشستگی و شرایط سنی این ها بر نمیخوریم چون اولا هر روز باهاش سرکار داریم و بعدم تا آخر عمر میتونیم کار کنیم . من در میلان در مراکز توانبخشی مشغول بودم و بعد تصمیم گرفتم برای دوره دکترای فیزوتراپی به آمریکا برم . من در مرکز توانبخشی جانز هاپکینز که وابسته هست به دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا دوره دکترا طی کردم که 2 سال طول کشید و الان هم در همین مرکز یک مدت بودم ولی الان به کالیفرنیا اومدم و پالو آلتو زندگی میکنم و تصمیم در آینده نزدیک خودم یک مرکز توانبخشی باز کنم هرچند الان نزدیک 200 هزار دلار در سال در آمدم هست . همانطور که اینم قطعا میدونید رشته فیزوتراپی مشکل از BSPT ، یا کارشناسی فیزوتراپی ، MSPT یا کارشناسی ارشد فیزوتراپی ، DPT یا دکترای حرفه ای فیزوتراپی و PHD دکترای تخصصی فیزوتراپی که معادل همان تخصص محسوب میشود و این رشته هم مقل سایر رشته های پزشکی یک دوره تکمیلی تخصص به نام فلوشیپ دارد، . من دوره فلوشیپ فیزوتراپی از همان مرکز توانبخشی جانز هاپکینز ( John's Hopkins University ) بمدت 1 سال گرفتم حالا میخوام آخرین دوره تحصیلی فیزوتراپی که تخصص یا همان Phd تخصصی میشه رو از همین جانز هاپکینز بگیرم سنم 42 هست و گرین کارت دارم . و همچی هم گفتم آیا میتونم پذیرش بگیرم؟

آتیه آفرینان

با سلام. رزومه شما باید توسط کارشناسان ارشد بررسی شود. لطفا با شماره 02172207 تماس حاصل فرمایید.

صنم مرادی

سلام من دیپلم تجربی دارم ومعدلمم اصلاخوب نیست خواستم بدونم امکان تحصیل درآمریکارودررشته مهندسی مکانیک یاهوافضا میتونم داشته باشم تو یک دانشگاه معتبر؟واین که من بیست وسه سالمه ازلحاظ سنی برای ورودبه مقطع لیسانس مشکلی نیست( من سربازبودم )؟وممکنه دانشگاهی خوابگاه نداشته باشه ومن مجبوربه خریدخونه تواونجابشم؟

آتیه آفرینان

سلام . تحصيل در مقطع كارشناسي رشته مذكور نيازمند ارائه نمرات بالا و مدرك زبان بالا مي باشد لذا شرايط سني در پروسه ويزا بسيار حائز اهميت است . اكثراً دانشگاه هاي كشور آمريكا نيز داراي خوابگاه مي باشند.

دنی

سلام خسته نباشید بنده فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه تهران هستم ایلتس ۷.۵، معدل کتبی دیپلم ۱۷،معدل پیش دانشگاهی ۱۲ و معدل دانشگاهم ۱۸.۵ هست برای گرفتن تخصص در دانشگاه هاروارد آیا شانسی دارم و اگه ندارم برای چه دانشگاه های از آمریکا شانسی دارم و آیا امکان بورسیه دارم؟ در مورد دانشگاه آکسفورد چطور؟ ممنون بابت پاسخگویتون

آتیه آفرینان

سلام . براي تحصيل به ورت بورسيه در كشو آمريكا مي بايست رزومه تحقيقاتي و علمي بسيار قوي ارائه دهيد اما در حالت كلي بايد شما شما بررسي شود.

Hani

بنده دانش آموز مدارس خاص هستم و سابقه پژوهشی و اختراع دارم و روی پروژه های علمی مورد تایید دانشگاه ها کار کردم و مدرک زبان هم دارم و کتاب چاپ کردم میتونم شامل بورسیه مقطع کارشناسی آمریکا باشم؟

آتیه آفرینان

سلام. بورسيه در مقزع كارشناسي نسبت به مقاطع ارشد و دكتري در سطح پايين و داراي شانس بسيار كمتري خواهد بود . اما در حالت كلي شرايط اصلي بورسيه در اين مقطع معدل بالاي 18 ، حداقل ارائه نمره زبان تافل 100 ، ارائه مدرك SAT در سطح حداقل 1050 و بدون گپ تحصيلي

محمود

سلام ، در کشورهای انگلیسی زبان (آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا)چه کشوری رو برای تحصیل پیشنهاد میدید؟ اگه ممکنه جواب برای ایمیل من هم ارسال بشه متشکرم.

آتیه آفرینان

كشور هاي كانادا و آمريكا شرايط بهتري را دارا هستند.

عبدالمتپن

زه غواړم چى کاناډا ته د زده کړو لپاره لاړ شم ماسره مرسته وکړى

سارا جوادی

با سلام لطفا فارسی بنویسیدو

Kasra

سلام ببخشید یعنی تو مقطع دکترا بیشتر 18 دلار دستمزد نمیدن ؟؟؟ برادر من 6 سال پیش رفت آمریکا ،..دکترا گرفت و الان سال دوم رفته سرکار هرچند خودش گفت کسانی که در آمریکا فارغ التحصيل شدن در صورت پیدا کبد کار ممنوعیتی وجود نداره براشون و میتونن اون نامه استخدام به اداره مهاجرت آمریکا ببرن و ویزای کار تبدیل بگیرن...میگفت من ماه اول درامد 19 دلار بود و کار نظافتی میکردم و ماه دوم کارم تو رستوران شد و 23 دلار شو ساعتی و بعدش کاری کهمیخواستم پیدا کردم و درآمد شد ساعتی 29 دلار !!!!گفت افسر سفارت هم که خیلی ها میگن بده و اینها که گفت اینجوری نبود مدارک مالی گفت فاند گرفته بود هرچند رزومه خیلی عالی نبود ولی 65 درصد هزینه شهریه فاند گرفت در هر حال و گفت که افسر گفت بهم سال اول بیار و برای سال بعد هم گفت کسی حامی تو که گفتم خیر خودم مبالغ نقدی دارم ولی دیگه سفارت اصرار نکرد فقط این را هم گفت اگر توئیشن ( شهریه ) دانشگاه ندادی و محل زندگی نداشتی تو دیپورت میشی و خلاصه ..حالا میخوام بدونم درست گفتن جون خودم آمریکا نرفتم

سارا جوادی

با سلام 18 دلار مبلغ میانکین است . به این معنا که هم درآمد بالاتر از این عدد وجود دارد هم پایین تر.

عباس

سلام ممنون از مقاله خوبتون من ۱۶ سالمه رشتم کامپیوتره شرایط مالیم خوب نیس و نمیتونم سالی ۳۰ هزار دلار بدم ایا میتونم بورسیه شم؟شرایط بورسیه شدن چیه؟رتبه کنکورم چقدر باشه بورسیه میشم؟

سارا جوادی

با سلام بورسیه در مقطع کارشناسی بسیار رقابتیه. مدرک زبان و معدل شما بسیار مهمه

Kasra

سلام ببخشید در مقطع دکترا هزینه ها در آمریکا فکر کنم برای رشته مهندسی برق از سالی 30 هزار لار شروع بشه تحصیل و زندگی و به سالانه 50 هزار دلار هم برسه؟ببخشید برای کسانی که پاسپورت کشور غیر آز ایران دارن ( انگلستان) آیا اگر رزومه ایده آل داشته باشن آمریکا راحت تر بورسیه میده یا انکلیس؟چون نوشتید بورسیه های انگلیس سخته میخ وام بدونم آمریکا راحت تر از انگلیس هستش؟

سارا جوادی

با سلام امریکا بسیار راحت تر بورسیه می دهد.

حامد

سلام هزینه کلی در دبیرستان های امریکا چقدر هستش

سارا جوادی

با سلام حداقل 20هزار دلار در سال

علی

با سلام، ببخشید میخواستم بدونم شانس دادن ویزا به کسی که از یک کالج پذیرش دریافت کرده و ۳۲ سال سن دارد وجود دارد؟

سارا جوادی

با سلام برای امریکا متاسفانه خیر . با شرایط فعلی امیدی به ویزا نیست.

ملیکاسادات

سلام.ایا مدارک اخذشده ازدانشگاه های هند تورشته های پزشکی ودندانپزشکی موردتایید امریکا هست؟

سارا جوادی

با سلام برای ارزشیابی مدارکتون باید در آزمون های گروه پزشکی این کشور قبول شید و همه دانشگاه های هند نیز مورد قبول نیستند.

مريم

سلام ببخشيد من ليسانس تربيت بدنى از دانشگاه تهران دارم ميخواستم بدونم ادامه ى تحصيل تويه اين رشته تو دانشگاه هايه امريكا امكان داره ؟؟؟و اين كه ميتونم اونجا كاره مرتبط با رشته ام وپيدا كنم ؟من چون يه فاميله خيلى نزديك دارم حتما ميخوام به امريكا مهاجرت كنم با توجه به شرايطه به وجود اومده هنوزم ميشه تحصيلى امريكا رفت؟ممنون از پاسخگويي تون

سارا جوادی

با سلام بله ویزای تحصیلی امریکا صادر میشه و میتونید تو رشته خودتون به ادامه تحصیل بپردازید.

امید

سلام من لیسانس مدیریت صنعتی پیام نور دارم،متاسفانه هیچ تجربه کاری تو این رشته ندارم، سی ساله هستم، ایا من میتونم در یک رشته دیگه مثلا نرم افزار در مقطع لیسانس تو امریکا تحصیل کنم، یا باید ارشد بخونم تو همون رشته خودم، با سپاس

سارا جوادی

با سلام به دلیل سنتون بهتره که در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهید.

روزا

با سلام.من همه سایت ها رو چک کردم اما تو هیچ سایتی چگونی دریافت بورسیه تحصیلی رو توضیح ندادن؟میشه توضیح بدید.یعنی چطوری میشه بعد از دبیرستان بورسیه تحصیلی کشور امریکا رو دریافت کرد؟

سارا جوادی

با سلام به دلیل اینکه روال کلی برای این پروسه وجود ندارد و شما باید با تک تک دانشگاه ها مکاتبه نمایید.پیشنهاد میکنم مقاله بورسیه امریکا را نیز مطالعه نمایید.

KASRA

سلام ببخشید هزینه تحصیل دکتری هزینه تحصیل سالی حدودا 23 هزار دلار تا 40 هزار دلار و هزینه های زندگی هم ماهی 800 تا 1200 دلار میشه کمترین حالت میشه سالی=  تقریبا سالی  32 هزار دلار بیشترین حالت میشه الی= 54400 دلار من ایا احتمال گرفتن بورسیه یا تخفیف شهریه هستایا کشور های انگلیس و استرالیا کشور های بهتری نیستند؟من با دو استاد دانشگاه یکی در دانشگاه لستر و یکی در دانشگاه ادلاید در حال مکاتبه ام

سارا جوادی

با سلام استرالیا در مقطع دکتری بورسیه های خیلی خوبی ارائه می دهد . گروه آتیه آفرینان برای شما آرزوی موفقیت می کند.

camerna

با سلام و احترامبنده مرد متاهل ۳۵ ساله با یک فرزند، فوق لیسانس برق مخابرات سیستم،دارای حدود ۷ سال سابقه کار در شرکت مخابرات ایران،همسر ۳۱ ساله کاردانی گرافیک و لیسانس حوزوی و تصویر ساز در حوزه کتاب کودکان و مربی مهد و پیش دبستانی و همچنین نویسندگی در برخی مجلات و ـــ در پی راهی جهت مهاجرت به کشور آمریکا می باشیم ـ با دیدن این وب سایت و نکات و توضیحات بسیار خوب و مثبت گرا و مشاوران خوب در این زمینه ، متوجه شدم که اگر خدا بخواهد این موسسه می تواند در این خصوص به ما یاری رسانی و راهنمایی کند ـ پس بی صبرانه در انتظار پاسخ از سوی شما و انشااله مهاجرت به کشور آمریکا با پیش بینی کیس مناسب برای ما هستیمـبا سپاس فراوان

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر تنها راه ممکن برای مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل می باشد. شانس شما برای دریافت پذیرش تحصیلی در امریکا بالاست. پیشنهاد میکنم با وقت قبلی همراه رزومه خود به دفتر آتیه آفرینان مراجعه نمایید.

KASRA

سلام نوشتید در مقطع دکترا هزینه سالی 15 تا 22 هزار دلارامریکا و هزینه های زندگی حدودا سال 12 هزار دلار رو هم در خوش بینانه ترین حالت میشه 27 هزار دلار در سالو بد ترین حالت 34 هزار دلار میشه

سارا جوادی

با سلام تخمین درستی زدید.

kasra

سلام ببخشید هزینه تحصیل و زندگی در امریکا در مقطع دکترا به طور کلی میشه با 30 هزار دلار به سفارت و کار دانشجویی برای بقیه سال ها و اخرین سوال باید هزینه 1 سال زندگی و تحصیل را به سفارت ارایه بدم بقیه سال هارا باید چیکار کرد ایا ممکنه با کار دانشجویی هزینه هارا تامین کرد

سارا جوادی

با سلام هزینه تحصیل و زندگی در امریکا حدود 50 هزار دلار در سال است البته اگر رزومه خوبی داشته باشید امکان دریافت بورسیه و یا تخفیف شهریه است.امکان پوشش این هزینه با کار دانشجویی نیست و شما باید برای سال های بعد حتما یا ساپورت شوید یا بورسیه دریافت کنید.

nasim

سلام ببخشید ی سوال داشتم.مدرک سراسری دانشکده دکترشریعتی تهران قبول میکنند

سارا جوادی

با سلام بله قابل قبول است.

nasim

سلام ببخشید یو سوال داشتم.مدرکسراسری دانشکات دکترشریعتی تهران قبول میکنند

سارا جوادی

با سلام بله قابل قبول است.

مهدی

با سلام میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور مورد تایید دانشگاه های آمریکا هست؟

سارا جوادی

با سلام دانشگاه های خیلی تاپ خیر قبول ندارند. اما دانشگاه های خوب و متوسط مشکلی ندارند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button