کشور سنت کیتس از سده 17 از مستعمرات بریتانیا به ‌شمار می‌رفت.
در سال 1623 انگلیسی‌ها وارد آنجا شدند و تا زمان کسب استقلال در سال 1983 به حکومت در این مستعمره مشغول بودند.
سنت کیتس و نویس در 19 سپتامبر 1983 از بریتانیا اعلام استقلال کرد. سنت کیتس و نویس یکی از اعضای اتحادیه کشورهای همسود نیز است. پایتخت کشور سنت کیتس و مقر دولت در جزیره بزرگ تر با نام سنت کیتس واقع شده است. جزیره نویس در سه کیلومتری جنوب شرقی جزیره سنت کیتس واقع شده است.

پایتخت این کشور و شهر مهم آن، باستر نام دارد و زبان رسمی مردم سنت کیتس، انگلیسی می باشد. واحد پول این کشور هم دلار کارائیب شرقی است. حکومت این کشور پادشاهی است و نام این کشور تا سال 1986 سنت کریستوفر و نویس بود. 
همچنین این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، برای اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سنت کیتس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

جغرافیا و آب و هوای کشور سنت کیتس

جغرافیا:

نام سنت کیتس در ابتدا سنت کریستوفر، نام کاشف آن کریستوف کلمب بوده که برای مخفف کردن و کوتاه ‌سازی از عنوان «سنت کیتس» استفاده می‌ شود. کشور سنت کیتس از دو جزیره سنت کیتس (جزیره بزرگتر) و جزیره نویس (جزیره کوچکتر) تشکیل شده ‌است.

فدراسیون سنت کیتس و نویس کشوری در آب‌ های دریای کارائیب در قاره آمریکا است. که از دو جزیره جدا از هم تشکیل شده و کوچکترین کشور قاره آمریکا از نظر مساحت و جمعیت به حساب می‌آید.

جغرافیا و آب و هوای کشور سنت کیتس
جغرافیا و آب و هوای کشور سنت کیتس

آب و هوا:

آب و هوای سنت کیتس، داغ گرمسیری در طول سال توسط بادهای استوایی متعادل می شود. خشک ترین دوره سال از ژانویه تا آپریل ادامه دارد و در تابستان و اواخر سال بارش در این منطقه افزایش می یابد.

شهرهای مهم کشور سنت کیتس

این کشور 14 ایالت دارد و مهمترین شهرهای آن عبارتند از:

  • باستر
  • کایون
  • چارلز تاون
  • اولد رود
  • دیپی بی
  • و…

شهرهای مهم کشور سنت کیتس
شهرهای مهم کشور سنت کیتس

اقتصاد کشور سنت کیتس

واحد پول کشور سنت کیتس و نویس، دلار کارائیب شرقی با واحد جزء (سنت) نام دارد.
صادرات این کشور را شکر تشکیل می‌دهد، صنعت گردشگری نیز در این کشور رواج گسترده‌ای دارد و قابل توجه است.

کشور سنت کیتس، این امکان را برای افراد خارجی ایجاد کرده که از طریق یک برنامه سرمایه ‌گذاری دولتی به نام شهروندی در ازای سرمایه گذاری پاسپورت این کشور را دریافت کنند. و بدین شکل به اقتصاد این کشور هم کمک کرده باشند.

گردشگری در کشور سنت کیتس

کشور سنت کیتس، از جاذبه‌های تفریحی بسیاری برخوردار است و در واقع می‌توان گفت که بهشتی برای لذت بردن و به آرامش رسیدن است. با وجود کوچکی این کشور، جاذبه های طبیعی و تاریخی قابل توجهی در این کشور می‌توان دید که به برخی از آنها اشاره می‌ کنیم:

  • باغ های رامنی مانور
  • پارک ملی استحکامات بریمستون هیل
  • خلیج فریگیت
  • کوه لیامویگا
  • و…

گردشگری در کشور سنت کیتس
گردشگری در کشور سنت کیتس

مهاجرت به کشور سنت کیتس

برای مهاجرت به کشور سنت کیتس راه های بسیار متفاوتی وجود دارد. و متقاضیان و مهاجرانی که قصد به کسب ویزای کشور سنت کیتس و نوویس را دارند، حتما باید از شرایط و روش های مختلف ورود به خاک این کشور اطلاعات کافی داشته باشند.
تا بتوانند بهترین راه را برای مهاجرت به کشور سنت کیتس انتخاب کنند. کشور سنت کیتس و نوویس یکی از زیباترین کشورهای کارائیب می باشد.
به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر گردشگران و توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.
علاوه بر این، آب و هوای بسیار خوب و دلنشین این کشور باعث شده است تا مهاجران و متقاضیان زیادی به فکر تجربه کردن زندگی در این کشور بیفتند.

دولت کشور سنت کیتس، با در نظر داشتن وضعیت مهاجران و متقاضیان خارجی شرایط و قوانین بسیار خوبی را برای ورود افراد مختلف به این کشور تعیین کرده است.
سنت کیتس کشوری مناسب برای اشتغال، تحصیل و همچنین سرمایه گذاری می باشد. از مهمترین روش های مهاجرتی این کشور، که در سراسر دنیا بیشترین طرفدار را دارد، سرمایه گذاری در سنت کیتس می باشد. که یکی از برنامه های شهروندی سنت کیتس نیز محسوب می ‌گردد.

مهاجرت به کشور سنت کیتس
مهاجرت به کشور سنت کیتس


از دیگر روش های مهاجرت به سنت کیتس:

  • ازدواج
  • تحصیل
  • کار
  • پناهندگی
4/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا

مهاجرت به ایالت کبک کانادا ،یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران زیادی دارد ....

تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

نظرات کاربران
Call Now Button