برترین هتل های صربستان

کشور صربستان ، در شبه جزیره بالکان در جنوب اروپا واقع است . مسافران بسیاری در فصل زمستان مناطق مرتفع و کوهستانی را انتخاب می کنند تا از پیست های اسکی لذت ببرند .البته افراد زیادی نیز فصل تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب می کنند و از زیبایی طبیعت پارک های ملی سراسر کشور صربستان لذت می برند . تماشای مناظر طبیعی در کنار جاذبه های تاریخی در این کشور سفر مطلوبی را می تواند برای شما و خانواده به یادگار بگذارد . برای بهره مندی هرچه بیشتر از سفر خود لازم است ابتدا محل اقامت خود هتل را مشخص نمایید زیرا هتل محل اقامت اگر خوب ، با کیفیت باشد ، فرد در آن انرژی کافی برای گشت و گذار را خواهد داشت  . امکانات هتل ، تمیزی و برخورد مناسب کارکنان می تواند گزینه های مهمی در انتخاب یک هتل در کشور صربستان نیز باشد . در این مطلب شما را با برخی برترین هتل های صربستان آشنا می نماییم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به صربستان” بیاندازید.

  • هتل زیرا در صربستان

هتل زیرا در شهر بلگراد واقع شده است. این هتل که از برترین هتل های صربستان است دارای امکانات گوناگونی از جمله زمین بازی و تراس آفتاب گیر می باشد و میهمانان می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران و بار هتل بروند . در سراسر هتل وای فای رایگان در دسترس است . این هتل دارای پارکینگ نیز می باشد . در هر اتاق یک تلویزیون ، سرویس بهداشتی مجهز به دوش، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان هم وجود دارد . برخی اتاق ها دارای نشمین نیز هستند که برای استراحت پس از یک روز شلوغ فضای مناسبی خواهد بود .هتل 24 ساعته در خدمت میهمانان است. در هتل زیرا بلگراد خدمات کرایه خودرو نیز ارائه خواهد شد. فرودگاه نیکلا تسلا نزدیک ترین فرودگاه به هتل است که 14.5 کیلومتر از آن فاصله دارد.برای مسافران علاقه مند به گردش، تاریخ و اکتشاف بخش های قدیمی شهر “Palilula” انتخاب مناسبی خواهد بود . این هتل از برترین هتل های صربستان است و امکانات تفریحی و استخر و جکوزی و … را در اختیار مهمانان می گذارد .

برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان

  • هتل صربیا گاردن صربستان

یکی از بهترین هتل های صربستان ، صربیا گاردن است  و با اینکه این هتل 4 ستاره است اما در بین هتل های هم رده خود در شهر بلگراد چون نگینی می درخشد . از ویژگی های منحصر به فرد این هتل پرسنل حرفه ای و آن می باشد به طوری که تمامی کارکنان این هتل آموزش های اصولی هتلداری را در بهترین مراکز اروپایی گذرانده اند. اتاق های این هتل راحت و شیک هستند و در آنها امکانات مختلفی مانند حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر که برای سفر لذت بخش نیاز دارید قرار داده شده است. رستوران باشکوه این هتل که غذاهای متنوعی در آن پخته می شود، شما را از رفتن به رستوران های شهر بلگراد بی نیاز خواهد کرد.

در مقاله “تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در صربستان اطلاعات کسب کنید .

  • هتل اسکوئر ناین صربستان

یکی از بهترین هتل های کشور صربستان ، هتل اسکوئر ناین بوده که استخر و جکوزی آن و همچنین خدمات اسپا شامل ماساژهای حرفه ای از امکانات خاص این هتل است. امکاناتی که حتی خود مردم صربستان نیز برای استفاده از این خدمات به هتل اسکوئر ناین مراجعه می نمایند . برخلاف نمای ساده ای که این هتل دارد، دکوراسیون داخلی هتل اسکوئر ناین فوق العاده زیبا بوده است و به ویژه لابی این هتل که با نماد کره زمین گردان حالت خاصی به خود گرفته است . اتاق های این هتل شامل وان حمام اختصاصی، دستگاه قهوه ساز، لوازم آرایشی رایگان و تمام چیزهایی است که فرد در یک هتل به آن نیاز خواهد داشت . هتل اسکوئر ناین صربستان تنها 400 متر با سالن تئاتر اصلی شهر فاصله دارد. از این هتل تا مترو و اتوبوس راه زیادی نیست و با اقامت در این هتل به راحتی می توان به کل شهر دسترسی پیدا کرد.

  • هتل حیات ریجنسی صربستان

یکی از برترین هتل های صربستان ، هتل حیات ریجنسی است که با امکانات ویژه فراوان خود را یک پله از رقبا جلو انداخته است . این هتل می تواند انتخابی شایسته و مناسب برای گذراندن ماه عسل زوج های جوان باشد . این هتل در بهترین نقطه شهر است که با ارائه بهترین امکانات اقامتی شیرین و تکرار نشدنی را رقم می زند .

 

  • هتل سنت تنبلگراد صربستان

از برترین هتل های صربستان می توان به هتل لوکس و 5 ستاره سنت تن اشاره نمود که این هتل از خاص ترین هتل هایی است که می توان در کشور صربستان در آن اقامت داشته باشید . این هتل محیطی آرامش بخش دارد و قطعاً طراحی دکوراسیون لابی این هتل میهمانان را مجذوب خود می نماید .از امکانات خاص و ویژه این هتل عبارتند از : باشگاه ورزشی، استخر، رستوران و کافی شاپی رؤیایی . همچنین در اتاق های هتل سنت تن فرد به لوازم آرایش رایگان دسترسی خواهد داشت تا نیازی به خرید لوازم آرایشی نداشته باشید.

  • هتل متروپل پالاس بلگراد صربستان

یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین هتل های صربستان ، هتل 5 ستاره متروپل پالاس بلگراد است که فاصله کمی تا مرکز شهر دارد . از سوی دیگر نیز این هتل فاصله کمی تا کلیسای سنت مارک دارد و به سادگی می توان از هتل تا ساختمان پارلمان را پیاده روی نمود . از امکانات ویژه این هتل می توان به استخر و مرکز اسپا در آن اشاره کرد که کاملاً مجهز و حرفه ای است . اتاق های این هتل لوکس مجهز به صندوق امانات هستند و فرد با خیال راحت می تواند پول نقد و همچنین لوازم با ارزش خود را درون آن قرار دهد و نگران از این بابت نداشته باشد. در این هتل خشکشویی و تمیزکردن اتاق ها به صورت روزانه و کاملاً حرفه ای در اختیار افراد است .

  • هتل فالکنشتینر صربستان

هتل فالکنشتینر ، یکی از برترین هتل های صربستان می باشد که  بیشتر به خاطر نمای خارجی آن مورد توجه واقع شده است اما نه تنها نمای خارجی ساختمان بلکه درون این هتل زیباتر و آرامش بخش تر است. برخورد پرسنل فوق العاده حرفه ای است و کیفیت خدمات کاملاً قابل رقابت با خدمات هتل های 5 ستاره می باشد . رستوران هتل و کافی شاپ آن بهترین گزینه برای صرف غذا در مدت سفر شما خواهد بود و سرآشپزهای مختلفی که در این هتل مشغول به کار هستند، بهترین غذاهای موجود در صربستان را طبخ می نمایند و عموما مهمانان هتل از دستپخت آن ها بسیار راضی می باشند.

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button