کشور انگلیس ، یکی از پرطرفدارترین و پر بازدیدترین کشورهای جهان محسوب می شود که امکانات جالبی را برای گردشگران فراهم کرده است . این کشور کوچک اما قدرتمند که بخشی از جزایر بریتانیا می باشد ، مملو از تاریخ شگفت انگیز ، شهرهای زیبا ، سنت و فرهنگ های غنی و جاذبه های گردشگری فراوان می باشد . به طوری که در هر جایی از کشور انگلیس مکان های تاریخی از قلعه های کهن و دانشگاه های قرون وسطی گرفته تا مکان های تاریخی رومی و کاخ های سلطنتی متعلق به قرن ها پیش یافت خواهد شد . به طور کلی انگلیس ، کشوری است که بازدیدکنندگان چه با استفاده از اتومبیل شخصی و وسایل تقلیه عمومی می توان یک تجربه توریستی متفاوت و فراموش نشدنی با گشت و گذار اطراف آن داشته باشند . بنابراین قبل از سفر به کشور انگلیس بهتر است شما را با برخی از برترین هتل های انگلیس آشنا کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلیس می توانید مقاله ” تحصیل در انگلیس ” را مطالعه فرمایید .

برخی از بهترین هتل های انگلیس عبارتند از :

  • هتل مال مایسون انگلیس

هتل مال مایسون ، آن دسته از هتل هایی که خاطرات اقامت در آن به راحتی از ذهن مهمان‌ پاک نخواهد شد. با اینکه سادگی و استفاده حداکثری از طراحی با چوب مانند سایر طراحی ‌های انگلیسی، در این هتل نیز به وفور دیده می شود ولی سعی شده است که با استفاده از برخی رنگ ‌های گرم، کمی از بی ‌حالی فضاها کاسته شود. لازم به ذکر است که تمام اتاق‌ های این هتل، ظرفیت دو نفره دارند و به یک تخت دبل یا دو تخت سینگل در همه اتاق ‌ها قناعت شده است . همچنین برخی از هتل ها چشم ‌انداز زیبایی بندر لیورپول و کشتی ‌ها و لنج‌های کوچک و بزرگ است. در تمام اتاق ‌های هتل از حمام‌ هایی مدرن و نورانی استفاده شده اند و باکیفیت ‌ترین مصالح در ساخت آن ‌ها به کار رفته است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه ‌های این بندر قرار دارد و در فاصله 300 متری تا 1  کیلومتری این هتل، ده‌ها مرکز خرید، سالن سینما و تأتر، مجموعه ورزشی، مرکز تفریحی و … قرار گرفته است . رستوران این هتل هم انواع غذاهای انگلیسی و اروپایی را با بالاترین کیفیت برای مهمان ‌ها سرو می‌کند و فضای آن هم به صورت مدرن و آرام ‌بخشی طراحی شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به مرکز بدنسازی ، خدمات کودک ، روم سرویس ، بار ، خشک‌ شویی ، خدمات اتو ، صبحانه در اتاق ، مرکز تجارت ، امکانات برگزاری جلسه ، نگهداری از حیوانات خانگی و غیره اشاره کرد .

  • هتل سدارس هاوس انگلیس

هتل سدارس هاوس انگلیس یکی از هتل ‌های ارزان قیمت این کشور است که نسبت به قیمتش امکانات خوبی در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل مناسب برای افرادی است که می ‌خواهند ارزان سفر کنند ولی در طول سفر اقامتگاهی با امکانات استاندارد داشته باشند. این هتل در شهر لندن قرار دارد و اتاق های آن همگی بزرگ و نورگیر هستند ، به‌ طور روزانه سرویس‌دهی و نظافت می ‌شوند که بسیار شیک و مدرن دکور شده ‌اند و همگی آنها از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، تلفن، اینترنت، تلویزیون، چای ‌ساز و قهوه ‌ساز، صبحانه در اتاق و غیره برخوردار است . این هتل دارای پرسنلی حرفه ‌ای و کارآزموده است که مطابق با استانداردهای بین‌ المللی هتل ‌داری آموزش دیده‌ اند . این پرسنل به زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند و فرد به آسانی می‌ تواند با آنها ارتباط برقرار کند. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد همچنین فرد می تواند تنها با 2  دقیقه پیاده روی خود را به ایستگاه اتوبوس برساند. از جمله امکانات هتل سدارس هاوس می توان به پارکینگ ، اینترنت رایگان ، اتاق خانوادگی ، اتاق ‌های پاک و بدون سیگار ، باغ ، محل بازی کودکان ، پذیرش 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد .

  • هتل ملیا وایت هاوس لندن انگلیس

هتل ملیا وایت هاوس ، یکی از بهترین هتل های انگلیس می باشد که در مرکز شهر و کنار پارک ریجنت لندن قرار دارد و مسافران با کمتر از 5 دقیقه پیاده ‌روی از هتل، به چند خط متروی مختلف لندن و با کمتر از 10 دقیقه مسافرت با مترو، به مراکز گردشگری مختلف لندن خواهند رسید.هتل ملیا وایت هاوس، با داشتن گزینه‌ های جذاب برای خوردن و نوشیدن، هتلی جذاب برای مسافران خوش ‌اشتهای انگلیس می باشد .رستوران این هتل در فضایی بسیار لوکس و زیبا، منوی گسترده ‌ای از غذاهای بومی، مدیترانه ‌ای و بین ‌المللی را دارد.به خصوص به مهمانان توصیه می‌شود که غذاهای اسپانیایی این هتل را امتحان کنند. این هتل علاوه بر این رستوران، یک بار بسیار خوب هم دارد که در آن هم چایی ناب انگلیس و هم نوشیدنی ‌های خنک بسیار با کیفیتی سرو می ‌شود. اتاق ‌های هتل، مبلمان و دکوراسیونی کلاسیک و شیک دارند که ضمن داشتن محیطی بسیار آرامش ‌بخش و دوست ‌داشتنی، امکانات رفاهی بسیاری خوبی هم دارند. امکانات این هتل عبارتند از : وای ‌فای رایگان ، تهویه ‌هوا، تلویزیون ماهواره‌ ای، حمام اختصاصی، مینی ‌بار، گاو صندوق ، تسهیلات برای افراد کم ‌توان ، باشگاه بدن ‌سازی ، تراس، باغچه، باربکیو ، رستوران، بار، اسنک ‌بار ، صبحانه در اتاق ، باشگاه کودکان، کرایه دوچرخه ، خدمات نگه ‌داری از کودکان ، خشکشویی ، خدمات برگزاری جلسات و ضیافت ‌ها ، اتاق مخصوص تازه‌ عروس ، صرافی کرایه خودرو ، پارکینگ رایگان و خدمات گردشگری .

  • هتل بزرگ هیلتونادینبرگ کارلتون انگلیس

هتل بزرگ هیلتون ادینبرگ کارلتون ، یکی از هتل های انگلیس می باشد که در شهر ادینبرگ اسکاتلند قرار دارد و دارای رستوران مدرنی است . این هتل مشرف بر خیابان رویال مایل – سلسه خیابان‌هایی که از میان شهر قدیمی می‌گذرند – می باشد .  این هتل با خیابان لیولی پرنسس 300 متر فاصله دارد و ایستگاه قطار واورلی دقیقا در همجواری هتل قرار گرفته است. اینترنت وای ‌فای ریگان نیز از سایر مزیت ‌های این هتل 4 ستاره می باشد . فاصله هتل تا قلعه ادینبرگ 10 دقیقه پیاده‌روی است و  همچنین کاخ هالی ‌رود فاصله نیم کیلومتری با هتل دارد. شهر قدیمی محل بسیار مناسبی برای گردشگرانی می باشد که به گشت و گذار، اکتشاف، تاریخ و معماری شهرهای قدیمی علاقه مندند. از جمله سایر امکانات این هتل می توان مرکز بدنسازی ، خدمات کودک ، روم سرویس ، بار ، رستوران ، اتاق خانوادگی ، خشک‌ شویی ، خدمات اتو ، صبحانه در اتاق ، مرکز تجارت ، امکانات برگزاری جلسه و غیره را نام برد .

در مقاله ” مهاجرت به انگلیس ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به انگلیس اطلاعات کسب کنید .

برترین هتل های انگلیس
برترین هتل های انگلیس
  • هتل رادیسون بلو ادواردین انگلیس

یکی از برترین هتل های انگلیس ، هتل رادیسون بلو ادواردین انگلیس می باشد که مانند سایر هتل‌ های مجموعه رادیسون، ویژگی‌هایی منحصر به فرد دارد و همین ویژگی ‌های خاص و عدم استفاده هیستریک از طراحی یکسان در هتل‌ها –برخلاف بسیاری از مجموعه‌ های هتلی- دست طراحان هتل‌ های رادیسون را برای انطباق هر چه بیشتر فضا‌ی هتل با منطقه‌ای که در آن قرار گرفته است، باز می‌گذارد و به همین دلیل است که روح زندگی انگلیسی در این هتل موج می ‌زند. دیوارهای یک‌ دست سفید، یکی از بارزترین مصداق ‌های این روح انگلیسی می باشد که در این هتل از آن استفاده شده است. طراحی کاملاً کاربردی فضاها بدون کوچک‌ترین محل اضافه و پرتی، از دیگر ویژگی ‌هایی است که به طور مشخص این هتل را از سایر همنوعان آن متمایز می ‌کند. این هتل در فاصله 1 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و بسیاری از مراکز تجاری و هنری و تاریخی شهر لندن در اطراف آن قرار دارند. امکانات این هتل عبارتند از : ماساژ ، مرکز بدنسازی ، خدمات کودک ، روم سرویس ، بار ، رستوران ، اتاق خانوادگی ، خشک ‌شویی ، خدمات اتو ، صبحانه در اتاق ، مرکز تجارت ، امکانات برگزاری جلسه و غیره . علاوه بر امکاناتی بی ‌نظیر یک هتل 4 ستاره در لندن، قیمت اتاق ‌های رادیسون بلو ادواردین، مناسب ‌تر از سایر هتل های ستاره دار لندن است.

  • هتل لندن ماریوت پارک لان انگلیس

هتل لندن ماریوت پارک لان ، یکی از برترین هتل های کشور انگلیس می باشد که 5 ستاره و در شهر لندن قرار گرفته است و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می ‌دهد. این هتل ، یکی از هتل های مدرن و بسیار تمیز شهر لندن می باشد . هتل لندن ماریوت پارک لان. اتاق ‌های آن بسیار بزرگ و نورگیر هستند؛ بسیار زیبا و مدرن دکور شده‌ اند و به طور روزانه سرویس ‌دهی و نظافت می ‌شوند و همگی از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، چای ‌ساز و قهوه ‌ساز سیستم سرمایشی و گرمایشی، صبحانه در اتاق و… برخوردار هستند . لازم به ذکر است که این هتل دارای پرسنلی حرفه ‌ای است و مطابق با استانداردهای بین ‌المللی هتل ‌داری آموزش دیده ‌اند و همچنین به زبان‌ های زنده دنیا مسلط هستند و مسافران به راحتی می ‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. موقعیت مکانی هتل لندن ماریوت پارک لان بسیار عالی می باشد و به تمامی جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری لندن دسترسی آسان دارد و مهمانان این هتل در رفت و آمد مشکلی نخواهند داشت. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان ، پارکینگ ، اتاق خانوادگی ، اتاق‌ های پاک و خالی از سیگار ، مرکز تناسب اندام ، امکانات و خدمات برای مهمانان معلول ، بار، رستوران ، استخر، سونا ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات جلسه و ضیافت ، گاو صندوق و اتاق وی آی پی برای مهمانان معلول اشاره کرد .

  • هتل دی گرینگ لندن انگلیس

هتل دی گرینگ انگلیس ، یکی از برترین هتل های انگلیس می باشد و یک هتل 5 ستاره است که در یک باغ بزرگ قرار دارد و منظره‌ اتاق ‌های آن همه روبه این باغ زیبا است. این هتل لوکس و زیبا به دلیل امکانات فوق ‌العاده و اتاق ‌های شیک و مدرن آن محبوب می باشد . اتاق‌ های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند و دکوراسیونی بسیار زیبا دارند و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، نشیمن و در بسیاری موارد بالکن اختصاصی برخوردار هستند . این هتل دارای پرسنلی حرفه ‌ای است که مطابق با استاداردهای بین‌المللی هتل داری آموزش دیده ‌اند و این پرسنل به زبان‌ های ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند و مسافران به راحتی می‌ توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. هتل دی گرینگ در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است و تنها با طی کردن 5 دقیقه می توان کاخ باکینگهام نیم مایل و پارلمان انگلیس حدودا 1 مایل با این هتل فاصله دارد. هتل دی گرینگ لندن دارای رستوران ‌هایی می باشد که بهترین غذاهای بین‌ المللی را سرو می کند که این رستوران ‌ها در میان مهمانان هتل طرفداران زیادی دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان ، پارکینگ ، اتاق خانواده ، اتاق ‌های پاک و بدون سیگار ، امکانات و خدمات برای مهمانان معلول ، بار، رستوران ، تراس، باغچه ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و صندوق امانات اشاره کرد .

  1. برای اقامت و تابعیت در انگلیس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در انگلیس ” را مطالعه فرمایید
  • هتل ماددکس ستریت لندن انگلیس

اگر فردی به ‌‌دنبال اقامتگاهی استاندارد، لوکس و با بهترین امکانات رفاهی است ، بهترین انتخاب برای فرد ،  اقامت در هتل ماددکس ستریت در لندن می باشد که و یک محیط بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی محسوب می ‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌ توان به پاکیزگی آن اشاره کرد که اکثرمسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌ اند نمره عالی به پاکیزگی آن داده ‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌ های این هتل داشتن پرسنلی حرفه ‌ای می باشد که مطابق با آموزش ‌های بین المللی هتل داری آموزش دیده ‌اند. هتل پنج ستاره ماددکس ستریت دارای اتاق ‌های لوکس و بسیار تمیز و با چیدمانی زیبا می باشد که امکانات قابل توجهی دارد از جمله امکانات این اتاق ‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، بالکن، شومینه و… اشاره کرد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button