اعزام دانشجو به کشور ایسلند

یکی از روش های مهاجرت تحصیلی به اروپا ، تحصیل در کشور ایسلند می باشد . بسیاری از افراد برای مهاجرت به ایسلند از راه تحصیل اقدام می کنند که این افراد می توانند پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی در ایسلند نسبت به اخذ تابیعیت و شهروندی کشور ایسلند اقدام نمایند . کشور ایسلند فرصت های عالی برای تحصیلات عالی در دانشگاه های بین المللی خود در رشته های مختلف ارائه می دهد . موسسات عالی کشور ایسلند در برنامه های کاربردی از دانشجویان واجد شرایط از سراسر جهان استقبال می کنند . اکثر موسسات آموزش عالی توسط بخش های دولتی یا خصوصی با حمایت دولت اداره می شوند . حدود 5 درصد از دانشجوهای این کشور را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند . در ادامه به موضوع اعزام دانشجو به کشور ایسلند می پردازیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ایسلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در ایسلند ” است .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند اعزام دانش آموز به مدارس کشور ایسلند

در زمینه اعزام دانش آموز به مدارس کشور ایسلند برنامه های تعویض دانش آموزان بین مدارس یا کالجهای ایسلند و مدارس یا کالجهای پارتنر انها در دنیا وجود دارد که این برنامه شامل حال ایرانیان نمی شود.

اعزام دانشجو به کشور ایسلند  – اعزام دانشجو به کشور ایسلند در مقطع کارشناسی

از آنجایی که اکثر برنامه های دوره کارشناسی به زبان ایسلندی آموزش داده می شوند ، دانشجویان باید دوره هایی را برای توسعه مهارت ها خود در صحبت کردن ، نوشتن و درک زبان ایسلندی به کار گیرند . علاوه بر این ، دانشجویانی که قصد تحصیل در ایسلند دارند باید مدرک تحصیلی تکمیل دوره دبیرستان یا پیش دانشگاهی را ارائه دهند یا حداقل یک سال در یک دانشگاه برای واجد شرایط بودن برنامه در نظر گرفته شده ، تحصیل کرده باشند .دانشجویان بین المللی که زبان مادری آنها زبان انگلیسی نمی باشد ممکن است مدارک خود را با ارائه آزمون های TOEFL ، IELTS ، CAE  یا CPE نیز ارائه دهند .برخی از رشته ها مانند رشته های علوم پزشکی ، اقتصاد و حقوق دارای شرایط اضافی مانند آزمون ورودی هستند .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند  – اعزام دانشجو به کشور ایسلند در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

شرایط ورود به تحصیلات تکمیلی مانند برنامه های کارشناسی بستگی به دانشگاه و حوزه تحصیلی درخواست شده فرد متقاضی دارد . دانشجویان جهت تحصیل و اعزام دانشجو به کشور ایسلند باید یک مدرک لیسانس معتبر را برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد داشته باشند . ممکن است امتحان مهارت انگلیسی پیشرفته مورد نیاز باشد ، انتخاب گسترده تری در برنامه های آموزش انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد نسبت به مقطع کارشناسی وجود دارد .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند  – دانشگاه های ایسلند جهت اعزام دانشجو

در کشور ایسلند 7 دانشگاه وجود دارد که سه دانشگاه آن خصوصی و چهار دانشگاه آن دولتی هستند . بزرگترین دانشگاه های ایسلند ، دانشگاه ایسلند و دانشگاه ریکیاویک می باشند که هر هر دو در پایتخت قرار دارند و سپس دانشگاه آکوریری که در شهر شمالی آکوریری قرار دارد . بسیاری از دانشگاه ها ، به خصوص دانشگاه های بزرگتر ، تعداد بیشتری از دوره هایی را که به طور کامل یا به طور جزئی به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، ارائه می دهند و سیستم های پشتیبانی خوبی برای دانشجویان خارجی که قصد تحصیل و اعزام دانشجو به ایسلند را دارند ، وجود دارد .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند

اعزام دانشجو به کشور ایسلند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند مقاله ” مهاجرت به ایسلند ”  را مطالعه بفرمایید .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند  – هزینه های تحصیل در دانشگاه های ایسلند

شهریه تحصیلی برای دانشگاه های دولتی کشور ایسلند وجود ندارد اما دانشجویان موظف به پرداخت هزینه ثبت نام هستند که این هزینه بین دانشگاه ها متفاوت می باشد . برای دانشگاه های خصوصی کشور ایسلند باید هزینه های تحصیل و ثبت نام را پرداخت کرد که بسته به دوره و موسسه متفاوت است . هزینه ها معمولا برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا بالاتر می باشد .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند کار دانشجویی در کشور ایسلند

دانشجویان در حین تحصیل در ایسلند می توانند کار دانشجویی نیمه وقت داشته باشند ، اگر چه اکثر دوره های تحصیلات تکمیلی نسبتا سخت می باشد و بنابراین دانشگاه ها ممکن است توصیه کنند که در طول تحصیل دانشجویان کار نکنند . ساعت کار برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ۲۰ ساعت در هفته در نظر گرفته شده است .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند شرایط بیمه دانشجویی در کشور ایسلند

هر فرد پس از گذراندن تحصیل به مدت ۶ ماه در ایسلند به صورت خودکار به عضویت سیستم بیمه اجتماعی ملی بدون در نظر گرفتن ملیت ، در می آید . به عبارتی دسترسی به مراقبت های بهداشتی در ایسلند با همان نرخ ثابت پرداخت شده توسط مردم محلی می باشد و قبل از این 6 ماه ، دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا باید از بیمه خصوصی استفاده کنند .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند زمان اعزام دانشجو به کشور ایسلند

معمولا سال تحصیلی ایسلند جهت اعزام دانشجو به ایسلند از ماه سپتامبر تا می می باشد و به دو ترم تقسیم می شود: پاییز و بهار که ترم پاییز از ابتدای ماه سپتامبر تا اواخر دسامبر و ترم بهار از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه است . اگر چه برخی از رشته ها ممکن است تفاوت داشته باشد. برای درخواست و تمامی اسناد حمایتی در ترم پاییز باید بعد از 1 ژوئیه توسط ادارۀ مهاجرت دریافت شود تا مجوز را قبل از شروع ترم صادر کند و برای ترم بهار باید بعد از 1 نوامبر توسط اداره مهاجرت دریافت شود تا مجوز اعزام دانشجو به ایسلند را قبل از شروع ترم صادر کند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ایسلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایسلند توضیح دادیم .

اعزام دانشجو به کشور ایسلند – اعزام دانشجو به ایسلند و مهلت برای درخواست ویزای دانشجویی

همان طور که می دانید دانشجو پس از دریافت پاسخ پذیرش از دانشگاه های ایسلند باید نسبت به اخذ ویزای تحصیلی کشور ایسلند اقدام نماید . باید برای درخواست ویزای دانشجویی قبل از مهلت مقرر به اداره ارسال شود تا اطمینان حاصل شود که قبل از شروع ترم مجوز اعطا می شود. تمام اسناد باید تا تاریخ 1 ژوئیه تحویل شوند، با توجه به اینکه که مهلت ترم اول بهار بعد از 1 نوامبر می باشد . مجوزهای دانشجویی اعزام دانشجو به ایسلند معمولا شش ماه یا یک ترم می باشد . دانش آموزان بین المللی تقاضای تمدید ویزای دانشجویی خود را حداقل 30 روز قبل از پایان دوره درخواست می کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button