همانطور که در مقاله های “ ویزای تحصیلی” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ ویزای تحصیلی” که یکی از روش های اخذ تابعیت و اقامت و همچنین مهاجرت به اروپا می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و همانطور که قول داده بودیم به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشورهای مختلف مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع در زمینه اخذ ویزای تحصیلی گروه پزشکی در کشور ژاپن را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

تحصیل در کشور ژاپن:

کشور ژاپن برای ساختن چیزهای کوچکتر، سریعتر و نوآوری ها، شناخته شده است، کشور ژاپن تا همین اواخر دومین اقتصاد بزرگ در جهان بود (در حال حاضر سوم، پس از آمریکا و چین). قدرت اقتصادی این کشور حداقل تا حدودی به دلیل صنعت قوی تحقیق و توسعه افزایش یافته است که زمینه ی آن وجود مارک های موفق بین المللی مانند نیسان، تویوتا، پاناسونیک، کانن و سونی می باشد و همچنین ربات های تولید برای هر نیاز قابل تصور از جمله این موارد می باشد. جای تعجب نیست، در پشت همه این نوآوری ها یک سیستم آموزش بسیار عالی نهفته است. این مقاله در رابطه با تحصیل گروه پزشکی درکشور ژاپن اطلاعاتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

 تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن
تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

ممکن است در یک رشته خاص اما در دانشگاه های مختلف، دروس دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کشور ژاپن با یکدیگر متفاوت باشند. مدارسی نیز برای دانش آموزانی که سنین آنها کمتر از 18 سال یا سن دانشگاه می باشد موجود است. تحصیل در کشور ژاپن بدون مدرک زبان ممکن است، تحصیل در کشور ژاپن به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه ها مقدور است. شرایط تحصیل در کشور ژاپن در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر کشور ها می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید. زبان تحصیل در کشور ژاپن به زبان ژاپنی و انگلیسی می باشد.

انتظار می رود فارغ التحصیلان این دوره ها در دوره های تحقیقاتی بین المللی در دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی و یا دیگر مدارس ثبت نام کنند و تبدیل به محققان برجسته در علوم پزشکی گردند.

بسیاری افراد جهت مهاجرت به کشور ژاپن معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی گروه پزشکی کشور ژاپن نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی کشور ژاپن میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کشور ژاپن و سرمایه گذاری کشور ژاپن نیز وجود دارند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/تحصیل-پزشکی-در-ژاپن.mp3″]

شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن
شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن – دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشور ژاپن

در این قسمت لیست جدید دانشگاه های پزشکی در کشور ژاپن مورد تایید وزارت بهداشت ارائه شده است؛

گروه الف (ممتاز)

  1. Hokkaido University
  2. Keio University
  3. Kyoto University
  4. kyushu University
  5. Nagoya University
  6. Osaka University
  7. The University of Tokyo
  8. Tohoku University
  9. Tokyo Institute of Technology
  10. University of Tsukuba

گروه ب (خوب)

  1. Chiba University
  2. Hiroshima University
  3. Kanazawa University
  4. Kobe University
  5. Kumamoto University
  6. Nagasaki University
  7. Niigata University
  8. Okayama University
  9. Osaka City University
  10. Shinshu University
  11. Tokyo Metropolitan University
  12. Tokyo University of Agriculture and Technology
  13. Waseda University
  14. Yokohama City University

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشور ژاپن
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشور ژاپن

گروه ج (متوسط)

  1. Aoyama Gakuin University
  2. Doshisha University
  3. Gifu University
  4. Gunma University (Gunma Daigaku)
  5. Ibaraki University (Ibaraki Daigaku)
  6. Kagoshima University
  7. Kyushu Institute of Technology (Kyushu Kogyo Daigaku)
  8. Muroran Institute of Technology (Muroran Kogyo Daigaku)
  9. Nihon University (Nihon Daigaku)
  10. Obihiro University of Agriculture and Veterinary Medicine (Obihiro Chikusan – Daigaku)
  11. Okayama University of Science (صرفاً در مقطع کارشناسی)
  12. Ritsumeikan University
  13. Saitama University
  14. Sophia University (Jochi Daigaku)
  15. Temple University (Japan Campus)
  16. The Graduate University for Advanced Studies (Sogo Kenkyu Daigakuin Daigaku)
  17. The University of Electro – Communications (Denki Tsushin Daigaku)
  18. Tokai University (Tokai Daigaku)
  19. Tokyo University of Science (Tokyo Rika Daigaku)
  20. Utsunomiya University (Utsunomiya Daigaku)
  21. Yamaguchi University (Yamaguchi Daigaku)
  22. Yokohama National University (Yokohama Kokuritsu Daigaku)

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو بخشی از سیستم ملی دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی کشور ژاپن است. دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مدارک پزشکی، دندانپزشکی و زمینه های مرتبط را ارائه می دهد.

این دانشگاه در ابتدا در بیمارستان ایراکو (Eiraku) در سال 1899 افتتاح شد. دانشگاه تحت عنوان مدرسه ملی دندانپزشکی توکیو به عنوان اولین مدرسه ملی پزشکی و دندانپزشکی کشور ژاپن در تاریخ 12 اکتبر، سال 1928تاسیس شد. دانشگاه در سال 1944 به عنوان دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو توسعه یافت. این دانشکده در سال 1946 تحت عنوان پزشکی و دانشکده دندانپزشکی توکیو تغییر نام داد. در سال 1951، یک موسسه تحقیقاتی اختصاص داده شده به داروسازی تاسیس شد، که بعدها به موسسه فعلی بیومتریال و مهندسی زیستی گسترش یافت. در سال 2000، دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی و دندانپزشکی به جای مدرسه سابق کارشناسی ارشد توسعه یافت. مطابق با قانون دانشگاه ملی، تبدیل به دانشگاه ملی در سال 2004 شد.

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو
دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو

در اینجا سه دانشگاه ژاپنی که به طور کامل برنامه درسی را در طول تحصیل به زبان انگلیسی ارائه  می دهند آورده شده است:

دانشگاه توکیو ژاپن

دانشگاه توکیو همچنین به عنوان معبد Tōdai شناخته شده است، دانشگاه توکیو بالاترین رتبه را در بین دانشگاه های گروه پزشکی کشور ژاپن دارد (در حال حاضر  رتبه این دانشگاه 31 در جهان) است، و دارای مجموعهای از برنامه های موجود به زبان انگلیسی می باشد. پزشکی و دندان پزشکی، معماری و برنامه ریزی شهری، اقتصاد بین الملل، و در مقطع کارشناسی ارشد برنامه سیاست بین المللی عمومی (MPP / IP) جزو دروس این دانشگاه می باشد.

دانشگاه سوفیا ژاپن

دانشگاه سوفیا  همچنین در توکیو واقع شده است، اما این دانشگاه خصوصی است. این دانشگاه برای اولین بار در کشور ژاپن به ارائه برنامه انحصاری به زبان انگلیسی پرداخت. فرصت تحصیل در کشور ژاپن به زبان انگلیسی در دانشگاه سوفیا شامل برنامه های دکترا در مطالعات پزشکی و دندانپزشکی، زیست محیطی جهانی، علوم سبز و مهندسی، روابط بین الملل و کارشناسی ارشد در زبان شناسی و آموزش زبان انگلیسی (به متکلمان زبان های دیگر) می باشد

 دانشگاه هوکایدو ژاپن

جهت اقامت در توکیو و به منظور مطالعه در کشور ژاپن به زبان انگلیسی نیاز نیست. اما در دانشگاه هوکایدو در لیست قابل توجه ای که برنامه های علمی برای دانشجویان بین المللی است، تحصیل به زبان انگلیسی می باشد. پزشکی و دندان پزشکی، مهندسی مکانیک و فضا، علوم زیستی، جامعه شناسی و اقتصاد سیاسی در میان بسیاری از فرصت مطالعاتی این دانشگاه است.

 دانشگاه هوکایدو ژاپن
 دانشگاه هوکایدو ژاپن

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن – اجازه کار پاره وقت دانشجویی دانشجویان پزشکی در کشور ژاپن

بسیاری از دانش آموزان خارجی یک کار پاره وقت را برای کمک به پرداخت شهریه یا مخارج زندگی خود انجام می دهند. امروز 75 درصد از دانش آموزان خارجی در برخی از انواع کار پاره وقت در کشور ژاپن (منبع بررسی سال 2013) مشغول اند. با این حال، اجازه اقامتی که به دانشجویان بین المللی داده می شود به معنی اجازه کار نیست و به این منظور بایستی مجوز کار را دریافت کنند. بنابراین، اگر کسی ساکن کشور ژاپن باشد همچنان می تواند به کار پاره وقت بپردازد، به این منظور نیاز است برای به دست آوردن مجوز رسمی به نام shikakugai katsudo kyoka (اجازه شرکت در فعالیت مجاز کاری) را از نزدیکترین اداره مهاجرت منطقه ای که در آن مقیم است دریافت کند. در این صورت، دانشجو باید تضمین کند که کار وی به تحصیلاتش ضربه ای وارد نمی سازد. همچنین اجازه فعالیت به عنوان دستیاران پژوهشی آموزشی نیز به دانشجو داده می شود. پرداخت حقوق بر اساس کار با قرارداد یک دانشگاه یا کالج فنی به دانشجو تعلق می گیرد. (توجه: برای دانشجویان فنی، کسانی که درجه 4 و 5 دوره های پیشرفته را گذرانده اند از اخذ این مدرک معاف هستند.)

ساعات کار دانشجویی در کشور ژاپن

دانشجویان در زمان تحصیل در کشور ژاپن می توانند 4 ساعت در روز را کار کنند و به ازای هر ساعت کار در فروشگاه ها مبلغی حدود 600 تا 800 ین دریافت نمایند البته در روزهای تعطیل می توانند تا 8 ساعت در روز نیز کار کنند.

 شرایط اخذ ویزای دانشجویی کشور ژاپن

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل برای بیش از سه ماه در کشور ژاپن را دارند باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. برای این کار، اول باید یک گواهی پذیرش از موسسه ژاپنی که توسط آن پذیرفته شده اند را به ارائه دهند. هنگامی که این گواهی صادر شد، نیاز است جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور ژاپن از طریق سفارت یا کنسولگری کشور ژاپن در کشور خود اقدام کنند. و همچنین نیاز است گواهی اصلی پذیرش (فتوکپی اضافی)، گذرنامه معتبر، یک فرم تکمیل شده درخواست و یک عکس را برای اخذ ویزای تحصیلی به همراه داشته باشند.

 شرایط اخذ ویزای دانشجویی کشور ژاپن
 شرایط اخذ ویزای دانشجویی کشور ژاپن

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن – شهریه و هزینه های زندگی در کشور ژاپن

شهریه در دانشگاه های گروه پزشکی کشور ژاپن، از جمله گران ترین شهریه ها در آسیا می باشد، با این وجود هنوز هم در مقایسه با کشورهای غربی مانند انگلستان یا ایالات متحده آمریکا پایین تر است. به طور معمول، شما بایستی انتظار پرداخت بین ¥ 500،000 و ¥ 1،000،000 (USD $ در سال را داشته باشید (هر دلار آمریکا معادل 120 ین کشور ژاپن می باشد). اما فرضا به اشتباه فکر نکنید این نرخ بالاترین نرخ موسسات دانشگاهی کشور ژاپن است بلکه متوسط آن است. به عنوان مثال، دو دانشگاه برتر ژاپن در رتبه بندی QS دانشگاه های جهان، دانشگاه توکیو و دانشگاه اوزاکا، شهریه سالانه ¥ 600،000 در سال (US 5000 $) برای اکثر رشته ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارد، به علاوه مقدار اضافی ¥ 282،000 ( آمریکا 2330 $) برای هزینه پذیرش اخذ میکند. همچنین سالانه مقدار اضافی ¥ 17،000- ¥ 30،000 (US 140- 250) برای هزینه های اضافی وجود دارد.

متوسط هزینه زندگی در کشور ژاپن ¥ 88،000 (US 740 $) در هر ماه است. جای تعجب نیست توکیو، گران قیمت ترین شهر ژاپن برای زندگی است. در اینجا، خدمات سازمان دانشجویی کشور ژاپن (JASSO) بودجه حدود 103،000 ¥ (US $ 860) در هر ماه برای پوشش اجاره، غذا، بیمه، سرگرمی و دیگر هزینه های زندگی را اعلام کرده است.

به لطف اصلاحات بلند پروازانه کشور ژاپن، دانشجویان بین المللی در حال حاضر فرصت های بیشتری برای به دست آوردن کمک های مالی بیشتر از همیشه دارند. درصد بالایی از دانشجویان بین المللی می توانتد از طیف وسیعی از بورسیه های دولتی، کمک های مالی و طرح های وام برای متقاضیان تحصیلات برجسته بین المللی استفاده کنند. دولت ژاپن بورس تحصیلی (Monbukagakusho) ، را به دانشجویان بین المللی جهت تحصیل پیشنهاد میکند. دولت کشور ژاپن از تحصیلات به زبان انگلیسی نیز حمایت بالایی میکند.

برای رشته های گروه پزشکی کشور ژاپن هزینه تحصیل سالیانه در دانشگاه های کشور ژاپن بین حدود 40،000 تا 60،000 دلار آمریکاست.

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن –  بورسیه تحصیلی کشور ژاپن

عزیزانی که موفق به کسب بورسیه تحصیلی می شوند میتوانند از شرایط  تحصیل رایگان کشور ژاپن استفاده نمایند که اغلب بورسیه های تحصیلی در کشور ژاپن به دانشجویان در حال تحصیل داده می شود اما تعدادی از بورس های تحصیلی نیز قبل از شروع تحصیل به دانشجویان داده می شود. به بورس هایی که قبل از شروع تحصیل به دانشجو داده می شود بورس مونبوشو گفته می شود.

بورسیه تحصیلی کشور ژاپن
بورسیه تحصیلی کشور ژاپن

مدارک مورد نیاز جهت اخذ بورسیه تحصیلی مونبوشو کشور ژاپن به شرح زیر می باشد :

  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ترجمه
  • ریز نمرات آخرین مقطع تحصیلی به همراه ترجمه
  • ارائه پروپزال: ارائه پروپزال یکی از مهم ترین مدارکی است که متقاضی میبایست ارائه دهد. پروپزال می تواند از 1 تا 7 صفحه و به زبان انگلیسی باشد و متقاضی باید حتما ذکر کند که چرا ژاپن را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و حتما ذکر کند که بعد از فارغ التحصیلی در صورت برگشت به ایران رشته مربوطه چه کاربردی در ایران دارد.
  • تکمیل فرم های سفارت کشور ژاپن که شامل اطلاعات شخصی، رشته تحصیلی، سوابق کاری، موضوع پروپزال، سوابق تحصیلی و میزان تسلط به زبان های خارجی می شود.
  • گواهی سلامت
  • خلاصه سوابق تحصیلی
  • مدرک زبان انگلیسی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن – مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن

تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن دارای مزایای زیر است:

  1. امنیت بالای کشور ژاپن
  2. اعتبار دانشگاه های کشور ژاپن
  3. امکان اخذ اقامت پس از تحصیل در کشور ژاپن
  4. اجازه کار دانشجویی با داشتن مجوز رسمی
  5. امکان بورسیه شدن در صورت داشتن معدل بالا و استفاده از تحصیل رایگان

مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن
مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

تعداد زیادی دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی اعم از دولتی و خصوصی در کشور ژاپن وجود دارد. لازم است قبل از انتخاب دانشگاه، لیست دانشگاه هایی که از نظر وزارت بهداشت معتبر هستند را بررسی کنید تا بتوانید بعد از پایان تحصیل و بدون هیچ گونه مشکلی در ایران مشغول به کار شوید. 83 دانشگاه در حوزه پزشکی و 29 دانشگاه در حوزه دندانپزشکی در کشور ژاپن وجود دارد.

بسیاری از دانش آموزان و فارغ التحصیلان دبیرستانی در ایران در آرزوی قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی هستند این علاقه به دلیل وجود بازار کار عالی و درآمد بسیار خوب شاغلان در این مشاغل می باشد و با توجه به ظرفیت کم دانشگاه ها در پذیرش افراد متقاضی در این رشته ها، کسانی که توانایی پرداخت هزینه های تحصیل در کشوری دیگر را دارند و امکان زندگی در کشوری دیگر برایشان هست، گزینه تحصیل گروه پزشکی در سایر کشور های آسیایی و اروپایی را انتخاب می کنند. تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن نیز یکی از گزینه ها است. کشور ژاپن به دلیل آسیایی بودن و نزدیک بودن به ایران از لحاظ مسافت و دارا بودن دانشگاه های معتبر و جهانی می تواند انتخاب مناسبی باشد .

برای اخذ پذیرش تحصیلی گروه پزشکی در کشور ژاپن باید ریز نمرات دوره دیپلم و پیش دانشگاهی را برای بررسی به دانشگاه های گروه پزشکی کشور ژاپن بفرستید (حداقل معدل باید 16 باشد). تا بعد از تایید شدن توسط دانشگاه، برای آزمون ورودی دانشجویان خارجی دعوت شوید. نام این آزمون EJU ( آزمون استاندارد ) است. این آزمون شامل ریاضیات، اطلاعات عمومی کشور ژاپن و جهان و مهارت های عمومی در زمینه های علمی است. آزمون (EJU) ، فقط یک بار در سال برگزار می شود و فرد برای شرکت در آزمون باید به کشور ژاپن سفر کند . این آزمون در مقایسه با آزمون  YOS ( یوس ) که برای تحصیل پزشکی در ترکیه برگزار می شود به مراتب سخت تر است.

فرد متقاضی پس از بررسی مدارکش توسط دانشگاه و پس از قبولی در آزمون ورودی (EJU)، می تواند به دانشگاه وارد شده و در رشته دلخواهش شروع به تحصیل کند.

تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن عموما به زبان ژاپنی است البته در معدود دانشگاه هایی به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است. البته در برخی از دانشگاه های بین الملل، امکان تحصیل به زبان انگلیسی هم وجود دارد. برای متقاضیان دوره های آموزش زبان ژاپنی به مدت 6 ماه در دانشگاه ها برگزار می شود البته هزینه ای جدا از هزینه دانشگاه و شهریه بابت آموزش زبان ژاپنی دریافت می شود.

با توجه به این که هزینه تحصیل و زندگی در کشور ژاپن نسبت به سایر کشور های آسیایی بالا است، بسیاری از دانشجویان در این کشور علاقه مند به کار دانشجویی برای پرداخت شهریه های زندگی و تحصیل هستند.

در کشور ژاپن برخلاف بعضی از کشور ها دانشجو شدن به معنای اجازه کار دانشجویی داشتن در حین تحصیل نیست و دانشجو اگر متقاضی کار دانشجویی است باید برای به دست آوردن مجوز رسمی به اداره مهاجرت منطقه سکونتش مراجعه کرده و اجازه شرکت در فعالیت کاری (shikakugai katsudo kyoka) را دریافت کند . پس از اخذ این مجوز ، دانشجو اجازه 28 ساعت کار دانشجویی در هفته و در ایام غیر تعطیل و 8 ساعت کار دانشجویی در روز در ایام تعطیل را دارد. لازم به ذکر است برای یافتن کار دانشجویی، دانشجو نیازمند مسلط بودن به زبان ژاپنی است.

شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن
شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

به طور کلی اخذ پذیرش از دانشگاه های خصوصی راحت تر است از اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی اما باید اطمینان حاصل کنید که دانشگاهی که قصد پذیرش در آن را دارید حتما مورد تائید وزارت بهداشت ایران باشد .

امکان اخذ بورسیه برای دانشجویان رشته های پزشکی و دندان پزشکی با توجه به سابقه تحصیلشان در دو ترم اول وجود دارد و هر چه فرد معدل بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای دریافت بورسیه دارد و در صورت دریافت بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور ژاپن رایگان می باشد.

ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن هزینه تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن گران ترین تحصیل در میان کشور های آسیایی به شمار می آید. اما تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور ژاپن کم هزینه تر از تحصیل پزشکی در انگلیس و تحصیل پزشکی در آمریکا است.

هزینه آزمون ورودی EJU  در هر سال متفاوت است و مبلغی مابین 7000 ین ژاپن تا 13000 ین ژاپن می باشد. هزینه برای پذیرش توسط بیشتر دانشگاه ها گرفته می شود. این هزینه مبلغی معادل 282000 یورو است. هزینه تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن معمولا بین 500 هزار ین تا 1 میلیون ین در سال است. البته این اعداد مربوط به دانشگاه هایی با سطح متوسط است و در دانشگاه های با سطح علمی بالاتر و دانشگاه های خصوصی این مبلغ بیشتر می شود و سالانه تا 7،000،000 ین معادل 60،000 دلار امریکا هم میرسد.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور ژاپن اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.

گروه اعزام دانشجو آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه تحصیل در ژاپن یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

هزینه تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن
هزینه تحصیل گروه پزشکی در کشور ژاپن

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور ژاپن ، تابعیت و اقامت تحصیلی در ژاپن را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی ژاپن می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button