مزایای تحصیل در سنگاپور

کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است که خود از تعدادی جزیره تشکیل شده است . این کشور چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا می باشد لذا این کشور ، کشوری ثروتمند و پیشرفته است . مردم کشور سنگاپور به زبان های انگلیسی ، مالایی ، چینی و تامیل صحبت می کنند که البته بیش از 20 نوع زبان در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد . از ویژگی های منحصر به فرد کشور سنگاپور جهت جذب دانشجویان می توان به خیابان های تمیز ، مردمی مهمان نواز و مهربان ، حمل و نقل عمومی و وجود اینترنت بی سیم رایگان در سراسر این کشور برای همه مردم اشاره کرد. در کشور سنگاپور آزادی عقاید وجود دارد و به هیچ دینی توهین نمی شود به همین ترتیب متقاضیان تحصیل در خارج از کشور با دین های مختلف و در آرامش و به دور از خشونت ، تحصیل در سنگاپور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند . بنابراین سنگاپور ، کشوری کوچک از نظر وسعت می باشد اما از لحاظ ادامه تحصیل برای دانشجویان ایرانی مناسب می باشد . لذا در این مقاله قصد داریم مزایای تحصیل در سنگاپور را بررسی نماییم .

شما می توانید برای مهاجرت به سنگاپور مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

مزایای تحصیل در سنگاپور

مزایای تحصیل در سنگاپور شامل موارد زیر است :

  • کیفیت مناسب زندگی در کشور سنگاپور
  • پایین بودن آمار اعتیاد و مصرف مواد مخدر توسط شهروندان و دانشجویان خارجی (کشور سنگاپور دارای قوانین سفت و سختی در این زمینه است)
  • تحصیل در سنگاپور ، تحصیل در کشوری بسیار پاکیزه ، ایمن و به دور از جنگ و نا امنی
  • تجهیزات آموزشی بسیار عالی در کشور سنگاپور

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور  ” می باشد .

  • سهولت رفت و آمد برای دانشجویان ایرانی جهت تحصیل در کشور سنگاپور ( حدودا ۵ تا ۶ ساعت با هواپیما)
  • رتبه های نسبتا بالای دانشگاه های سنگاپور در جهان
  • اجازه ۱۶ ساعت کار دانشجویی در دوران تحصیل و اجازه کار پاره وقت در تعطیلات
مزایای تحصیل در سنگاپور

مزایای تحصیل در سنگاپور

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور سنگاپور دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور سنگاپور  ” را مطالعه نمایید.

در مجموع می توان گفت کشور سنگاپور کشوری متفاوت با امکاناتی در سطح کشورهای اروپایی و امریکا اما هزینه هایی به مراتب کمتر می باشد که جذابیت های فراوانی و دانشگاه های مطرح و معتبر را در خود جای داده است . اما بهتر است بدانید که یکی از معایب زندگی در سنگاپور از دید تبعه خارجی بالا بودن هزینه نگهداری از کودکان می باشد . ۸۵ درصد از تبعه خارجی که در سنگاپور زندگی می‌کنند، اعلام کردند هزینه نگهداری از کودکان بسیار گران‌تر از کشور خودشان است. همچنین بر اساس نظرسنجی‌ها، تعادل میان کار و زندگی در سنگاپور نسبت به سایر کشورهای منتخب کمتر می باشد . اگر چه به نظر می‌رسد که مزیت‌های زندگی در سنگاپور نسبت به معایب آن برتری دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button