وقت سفارت مکزیک

تعیین وقت سفارت مکزیک برای ارائه مدارک فرد متقاضی به سفارت می باشد و بایستی در روز تعیین شده به سفارت مکزیک مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل سفارت داد  . همان طور که می دانید جهت درخواست ویزای مکزیک برای تمامی سفارتخانه ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مکزیک مراجعه می نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مکزیک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مکزیک ” بیاندازید.

هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت دادن وقت دارا می باشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطا می کنند . تعیین وقت سفارت ها از جمله سفارت مکزیک برای ارائه مدارک از طریق حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مکزیک می توانید مقاله ” تحصیل در مکزیک ” را مطالعه فرمایید .

لازم به ذکر است قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارت های حوزه شینگن تعیین کنید باید به تاریخ دعوت نامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت کنید و بعد وقت خود را بگیرید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا 3 هفته دیگر باشد ممکن است وقت سفارت کشور مکزیک به شما وقت 2 ماه دیگه یا 1 ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد زیرا به موقع وارد سفارت مکزیک نشدید.

وقت سفارت مکزیک

وقت سفارت مکزیک

برای اقامت و تابعیت در مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مکزیک” را مطالعه فرمایید .

در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوت نامه می کنید حتما تاریخ سفر را 2 ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button