شما برای سفر به هر کشوری می بایست ویزای آن کشور را اخذ نمایید . برای کشورهای حوزه ی شینگن نیز باید ویزای شینگن آن کشور را تهیه نمود که جهت اخذ این نوع ویزا باید به سفارت مراجعه کرده و اقدام به دریافت ویزا کرد . اما به راحتی امکان پذیر نمی باشد و شما باید قبل از مراجعه به سفارت ایسلند ، وقت سفارت ایسلند بگیرید که شرایط و مراحل خاص خود را دارد . در وقت فوری سفارت ایسلند نیز پروسه ای باید طی شود تا روند کار صورت گیرد .

وقت سفارت ایسلند – مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت ایسلند

برای تعیین وقت سفارت کشورها خوشبختانه مدارک زیادی لازم نیست فقط کافی است اسکن پاسپورت به همراه اسکن تمام صفحات شناسنامه و آدرس و شماره تماس و اسکن دعوت نامه یا خود دعوت نامه (درصورت وجود) به سفارت ارسال شود . اگر دعوت نامه ای از طرف دوستان یا خانواده دریافت نکرده اید باید وضعیت اقامت خود و تامین هزینه های زندگی خود در ایسلند تعیین نمایید یعنی باید اسکن رسید رزرو اتاق در هتل یا مدرکی که نشان دهد شما از بابت محل اقامت تامین هستید و مشکلی از این جهت ندارید، تحویل دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایسلند ” بیاندازید.

علاوه بر این ها فرمی که برای درخواست سفارت پر کرده اید، نیز باید ارسال کنید . در بیش تر موارد با تعیین وقت سفارت ایسلند موافقت صورت می گیرد اما گاهی نیز ممکن است درخواست شما بنا به هر دلیلی از جمله ناقص بودن درخواست و مدرک، رد می شود . علاوه بر مدارکی که برای تعیین وقت سفارت تضمینی ایسلند نیاز دارید، شما مدارکی را نیز باید در وقت سفارت ایسلند با خود به همراه داشته باشید . این مدرک بسته به نوع کشور و سفارت آن می تواند متفاوت باشد ولی به طور کلی مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت ایسلند به شرح زیر می باشد :

  • اصل شناسنامه
  • اصل پاسپورت دارای حداقل 6 ماه اعتبار
  • سند ملک در ایران
  • در صورت لزوم سند ازدواج
  • فیش حقوقی 6 ماه اخیر
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه ی سفید
  • گواهی اشتغال به کار یا تحصیل

اگر در گذشته ویزای شینگن را دریافت کرده اید، یک کپی از آن را نیز به همراه داشته باشید . در صورت لزوم دعوت نامه نیز می تواند به شما کمک نماید و اگر در دعوت نامه ندارید یا فردی که برای شما دعوت نامه فرستاده است، مسئولیت تامین مسکن و محل اقامت شما را بر عهده نمی گیرد، باید مدرکی نشان دهید که شما در ایسلند مشکل محل اقامت ندارید را به همراه داشته باشید . این مدرک می تواند فیش رزرو هتل در ایسلند باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایسلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت ایسلند
وقت سفارت ایسلند

وقت سفارت ایسلند – مراحل تعیین وقت سفارت ایسلند

جهت اخذ تعیین وقت سفارت ایسلند و سایر کشورها باید مراحلی را طی کرد که معمولا برای همه ی کشورها تقریبا یکسان می باشد . مراحل تعیین وقت سفارت ایسلند به قرار زیر می باشد :

  1. درخواست اولیه ویزای ایسلند و وقت سفارت ایسلند
  2. پرداخت هزینه وقت سفارت ایسلند
  3. گرفتن تاییدیه وقت سفارت ایسلند

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایسلند مقاله ” اقامت در ایسلند ” را مطالعه بفرمایید .

این که شما می توانید به صورت غیر حضوری یعنی تلفنی یا اینترنتی اقدام به تعیین وقت سفارت ایسلند کنید به نوع سفارت و کشور مقصدتان بستگی دارد اما شما برای کشور ایسلند می توانید اقدام به تعیین وقت سفارت تضمینی ایسلند غیر حضوری کنید . همچنین شما می توانید این کار را بر عهده ی شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و مورد قبول سفارت کشور ایسلند می باشند، قرار دهید . در این صورت شما نیاز به انجام هیچ کار خاصی ندارید . شرکت مورد نظر برای شما وقت سفارت را دریافت کرده و شما در وقت فوری سفارت ایسلند به محل سفارت ایسلند در تهران مراجعه می کنید و کارهای لازم را انجام دهید .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button