برای مهاجرت به ایرلند باید یه سفارت ایرلند مراجعه کنید . سفارت ایرلند در ایران در تهران می باشد . برای سفر به کشور ایرلند باید ویزای ایرلند را تهیه کنید . ویزاهای ایرلند دارای انواع مختلفی است که در مقاله مخصوص به ویزای ایرلند به طور کامل توضیح دادیم . برای تهیه ویزای ایرلند باید به سفارت ایرلند در زمان تعیین شده مراجعه کنید . در ادامه این مقاله به طور مفصل درباره کشور ایرلند و آدرس سفارت خانه ایرلند در ایران توضیح دادیم .

در مقاله ” اقامت در ایرلند ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ایرلند اطلاعات کسب کنید .

کشور ایرلند در شمال غربی قاره اروپا واقع شده و پایتخت آن شهر دوبلین می باشد . گاهی کشور ایرلند را با نام ایرلند جنوبی نام می برند تا با ایرلند شمالی که قسمتی از بریتانیا می باشد، اشتباه گرفته نشود . اکثریت مردم کشور ایرلند به زبان ایرلندی صحبت می کنند البته مردم این کشور زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود می شناسند . کشور ایرلند با توجه به آب و هوای معتدلی دارد در گذشته دارای جنگل های انبوهی بود که امروزه این جنگل ها بسیار کمتر دیده شده است . میانگین بارش در این کشور بسیار بالا می باشد . این کشور دارای فرهنگ و هنر بسیار غنی می باشد به طوری که 4 نفر از نویسندگان نوبل گرفته قرن بیستم در این کشور زاده شده اند . کشور ایرلند دارای شرایط اقتصادی و صنعتی مناسبی می باشد .میانگین حقوق در کشور ایرلند دارای میزان بالایی است که با توجه به هزینه های زندگی این میزان درآمد مناسب می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایرلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایرلند ” بیاندازید.

سفارت ایرلند
سفارت ایرلند

سفارت ایرلند – آدرس سفارت ایرلند در تهران

کشور ایرلند در ایران دارای سفارت بوده و در صورت اخذ انواع دعوت نامه با گرفتن وقت سفارت ایرلند به سفارت کشور در تهران مراجعه کرد . به عبارتی کشور ایرلند با توجه به داشتن سفارت در ایرلند دارای شرایط ویزادهی مناسبی می باشد . البته با توجه به روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و ایرلند این کشور کمی به سختی به ایرانیان ویزا می دهد که امید است در آینده نزدیک شاهد روابط بین این دو کشور باشیم .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ایرلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایرلند توضیح دادیم .

آدرس سفارت ایرلند در تهران ، در شهر تهران، خیابان فرمانیه، کامرانیه شمالی، بن بست ناهید، پلاک 8 واقع شده است و تلفن تماس آن 22297918-021 می باشد .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button