گرفتن بورسیه تحصیلی در اسپانیا

گرفتن بورسیه تحصیلی کشور اسپانیا

آموزش های مقطع کارشناسی در کشور اسپانیا معمولاً به زبان اسپانیایی می باشند. هزینه تحصیل در اسپانیا بین ۲ تا ۵ هزار یورو می شود و زمان لازم برای تحصیل در اسپانیا در مقطع کارشناسی ۳ تا ۴ سال می شود. گرفتن بورسیه تحصیلی کشور اسپانیا (بورسیه تحصیلی اسپانیا ) خیلی سخت می باشد و احتمال آن بسیار پایین است و در کمتر مواقعی دانشجویان می توانند بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی اسپانیا را دریافت کنند. دانشجویان مقطع کارشناسی در کشور اسپانیا در هفته بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت اجازه ی کار دارند و از این طریق می توانند هزینه های خود را تأمین کنند. ( گرفتن بورسیه تحصیلی در اسپانیا )

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اسپانیا مقاله ” اقامت در اسپانیا ” را مطالعه بفرمایید .

گرفتن بورسیه تحصیلی در اسپانیا – بورسیه تحصیلی در اسپانیا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اسپانیا در سال بین ۴ تا ۶ هزار یورو هزینه دارد. در کشور اسپانیا مقطع کارشناسی ارشد در دوره های یک ساله، یک سال و نیمه و دوساله برگزار می شود. در کشور اسپانیا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجازه دارند که در هفته بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت کار کنند. گرفتن بورسیه تحصیلی در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد همانند مقطع کارشناسی دشوار است. آموزش ها در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی است اما ممکن است بعضی از رشته های به زبان اسپانیایی تدریس شوند. علاوه بر دانشگاه ها در کشور اسپانیا شهرداری هر شهر کلاس های آموزش زبان انگلیسی را برگزار می کند که دانشجویان با شرکت در این دوره ها می توانند زبان اسپانیایی را یاد بگیرند. دانشجویانی که در مقطع لیسانس در کشور اسپانیا تحصیل کرده باشند در مقطع دکتری راحت تر می توانند بورسیه تحصیلی اسپانیارا دریافت کنند.

 

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسپانیا ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

هزینه های تحصیل در مقطع دکتری در کشور اسپانیا  تقریباً بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ یورو می شود. آموزش ها در مقطع دکتری به زبان انگلیسی است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دریافت پذیرش درمقطع دکتری در کشور اسپانیا فرد باید یک سوپروایزر داشته باشد. دانشجویانی که دارای رزومه ی قوی باشند می توانند بورسیه تحصیلی در اسپانیا در مقطع دکتری را دریافت کنند. تحصیل مقاطع پایین تر در دانشگاه های معتبر، معدل بالای ۱۶ ، داشتن مدرک زبان آیلتس و همچنین داشتن مقاله های معتبر بین المللی و … باعث افزایش شانس گرفتن بورسیه تحصیلی در اسپانیا در مقطع دکتری می باشد.

دانشجویان مقطع دکتری در کشور اسپانیا اجازه دارند که در هر هفته تقریباً 20 تا 30 ساعت کار کنند  هزینه های خود را تأمین نمایند . همچنین اگر دانشجویان رزومه ای قوی داشته باشند با تأیید استاد راهنمای خود می توانند در هر ماه بین 1200 یورو  و 1500 یورو حقوق دریافت کنند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسپانیا می توانید مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button