گرفتن بورسیه تحصیلی استونی

در کشور استونی بورسیه های مختلفی برای دانشجویان در مقاطع مختلف درنظر گرفته شده است که دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از بورسیه های تحصیلی کشور استونی ( بورسیه تحصیلی استونی )استفاده کنند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استونی” را مطالعه فرمایید .

گرفتن بورسیه تحصیلی استونی – انواع بورسیه تحصیلی استونی

انواع بورسیه تحصیلی استونی شامل موارد زیر است :

  • بورسیه دولت کشور استونی

مبلغ بورسیه دولت کشور استونی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در هر ماه ۳۵۰ یورو و برای دانشجویان مقطع دکتری هم در هر ماه ۴۲۲ یورو می باشد. دانشجویان برای دریافت این نوع بورسیه باید به صورت تمام وقت تحصیل نمایند همچنین باید در آخر هر سال تحصیلی ۷۵% از دوره آموزشی لازم در برنامه تحصیلی خود را گذرانده باشند. اگر دانشجو نتواند در مدت زمانی که بورسیه تعیین کرده است دوره ی تحصیل خود را تمام کند بورسیه او قطع می شود. لازم به ذکر است که دانشجویان مقطع دکتری که اقامت موقت یا دائم کشور استونی را دریافت کرده اند نمی توانند از این بورسیه استفاده کنند.

  • بورسیه اختصاصی رشته فناوری اطلاعات کشور استونی

دانشگاه تکنولوژی تالین و تارتو به دانشجویانی که در رشته فناوری اطلاعات تحصیل کنند مبلغ ۴۰۰ هزار یورو در هر سال و مبلغ ۳۰۰ هزار یورو در هر سال به دانشجویان دیگر ارائه می دهد. دانشجویان بعد از ثبت نام در دانشگاه برای دریافت این بورسیه تحصیلی استونی می توانند دوبار در سال اقدام کنند.

برای بورسیه اختصاصی رشته فناوری اطلاعات کشور استونی دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز هستند در هر ماه مبلغ 160 تا 240 یورو در یافت کنند و دانشجویان کارشناسی ارشد مجاز هستند در هر ماه مبلغ 240 تا 300 یورو دریافت کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استونی شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به استونی” بیاندازید.

  • بورسیه ITL’s Ustus Agur کشور استونی

این بورسیه تحصیلی استونی برای دانشجویانی است که در مقطع دکتری و در رشته فناوری اطلاعات تحصیل می کنند. کسانی که مقطع دکتری رشته فناوری اطلاعات را در دانشگاه دولتی بخوانند می توانند در هر ماه مبلغ ۲۰۰۰ یورو بورسیه تحصیلی کشور استونی را دریافت کنند.

 

  • بورسیه‌ LHV BANK برای دانشجویان رشته‌ی ICT در کشور استونی

این نوع بورسیه تحصیلی کشور استونی برای دانشجویان رشته ICT تخصیص داده شده است. دانشجویان رشته ICT در مقطع کارشناسی می توانند هر ماه مبلغ ۱۵۰۰ یورو و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند هر ماه مبلغ ۳۰۰۰ یورو بورسیه دریافت کنند.

بورسیه تحصیلی استونی

بورسیه تحصیلی استونی

  • بورسیه تحصیلی برای فرصت مطالعاتی و پژوهشی در کشور استونی

این نوع بورسیه تحصیلی استونی به پژوهشگران و کارکنان مؤسسات عالی خارجی داده می شود که بتوانند پژوهش ها و تحقیقات خود را به راحتی انجام دهند. البته دانشجویانی که در دانشگاه های کشور استونی به تحصیل مشغول هستند نمی توانند این بورسیه تحصیلی استونی را دریافت کنند و باید پس از اتمام دوره تحصیل خود در صورتی که دارای فرصت مطالعاتی باشند با مراجعه به یکی از دانشگاه های کشور استونی و پذیرش در آن از این بورسیه استفاده کنند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در استونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در استونی” است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button