گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟ این عنوان برای افرادی که به دنبال بهترین ها هستند بسیار قابل توجه است. افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند و میخواهند در استانبول ویلا بخرند این مطلب می تواند برایشان جالب توجه باشد.
امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بتواند در روند بررسی گرانترین ویلاهای استانبول کمک بسزایی داشته باشد. همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با گرانترین ویلاهای استانبول می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در ترکیه کلیک کنید.

گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟
گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟

گرانترین ویلاهای استانبول و شرایط عمومی

شهر استانبول از پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ترکیه به حساب می آید که حدود 25 منطقه را در بر دارد. همچنین این شهر مرکز مهم تجاری، اقتصادی و صنعتی در ترکیه است که در سال های اخیر مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است.
استانبول شهر نمادین کشور ترکیه شناخته شده است که دارای فرهنگ غنی با معماری های منحصر به فرد در کنار طبیعت و مناظر چشمگیر، محیط آرام و مناسب را با سبک ها مختلف زندگی در هم آمیخته است.

این شهر در واقع یکی از بهترین شهرهای ترکیه است که امکانات زیادی را برای مردم این شهر فراهم آورده است. به همین جهت افراد زیادی دوست دارند شهر استانبول را برای زندگی انتخاب نمایند.
این شهر با ساخت و فراهم آوردن خانه ها و ویلاهای لوکس در استانبول امکانات ویژه ای نیز به اقشار سخت پسند می دهند که با متریال بسیار عالی ساخته شده اند. شهر استانبول یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه می باشد که از 2 بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پاسپورت کشور ترکیه کلیک کنید.

بهترین و گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟

شاید نشود گران ترین ویلاهای استانبول را به طور خلاصه توصیف و تشریح کرد زیرا ویلاهای بسیار گران قیمتی در استانبول وجود دارد که ارزش آنها به عوامل زیادی بستگی دارد.
ویلاهایی که مناظر رو به دریا دارند از نظر قیمت می تواند با ویلاهایی که چشم انداز جنگل دارند متفاوت باشد در اینجا به برخی از بهترین ویلاهای گران قیمت استانبول اشاره می شود:

  • پرزیدنتال ویلا PRESIDENTIAL VILLA – MANDARIN ORIENTAL BODRUM
  • پر ویلا – هتل دی ماریس بای VILLA – HOTEL D MARIS BAY
  • زیدنتال ویلا – هتل لوجو بدروم PRESIDENTIAL VILLA – LUJO HOTEL BODRUM
  • ویلا پانوراما PANORAMA VILLA – RIXOS PREMIUM BODRUM RESORT
  • پرزیدنتال ویلا، گلوریا سرنیتی PRESIDENTIAL VILLA – GLORIA SERENITY RESORT
  • ویلا دوکاله، کایا پلازو گلف VILLA DUCALE – KAYA PALAZZO GOLF RESORT
  • ویلا سوپریور SUPERIOR VILLA – TITANIC DELUXE GOLF BELEK
  • کرون ویلا CROWN VILLA – REGNUM CARYA
  • اونر ویلا، مکس رویال بلک OWNER VILLA – MAXX ROYAL BELEK
  • لئو ویلا، اقامتگاه لوکس کالیستا VILLA LEO – CALISTA LUXURY RESORT
  • پرزیدنتال ویلا، مکس رویال کمر PRESIDENTIAL VILLA – MAXX ROYAL KEMER

در حقیقت نمی توان تعداد گران ترین ویلاهای استانبول را برشمرد و تنها به تعداد اندکی اشاره شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ترکیه کلیک کنید.

بهترین و گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟
بهترین و گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟

گرانترین محله های استانبول – گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟

یکی از گرانترین و محبوب ترین مناطق مسکونی در استانبول، منطقه بشیکتاش است که شامل محله های معروف و لوکسی مانند محله ببک (Bebek)، اتیلر (Etiler)، لوازیم (Levazim)، لونت (Levent)، اورتاکوی (Ortaköy) و… می شود که جزو گرانترین محله های استانبول به حساب می آید.
این منطقه بهترین دید از تنگه بسفر را دارد و در کنار جاده ساحلی واقع شده است. از دیگر مناطق و محله های گران قیمت استانبول می توان به محله هایی همچون آتاکوی  (Ataköy)، ماسلاک (Maslak)، ساری یر (Sarıyer)، باکرکوی (Bakırköy)، کادیکوی (Kadıköy)، جهانگیر (Cihangir)، شیشلی (Şişli)، تکسیم (Taksim) و بی اوغلو اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند و نظر افراد سخت پسند و با سلیقه های خاص را به خود جلب کرده است.

مناطقی که بالاترین میانگین قیمت در هر مترمربع در استانبول را دارا می باشند، همواره در محدوده بسفر یا همان بوغازایچی (Boğaziçi) که در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است قرار داشته اند. در این محله ها که قیمت ملک بسیار بالا است گرانترین ویلا های استانبول نیز بنا شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و هزینه های زندگی در ترکیه کلیک کنید.

قیمت ویلا در گرانترین محله های استانبول

همانطور که اشاره شد، استانبول یکی از شهرهای پر طرفدار و مجبوب در ترکیه است، از این رو تقاضا در خرید خانه و ویلا نیز بسیار بالا می رود. هرچه تقاضا بیشتر شود، قیمت نیز به همان نسبت بالاتر می رود.
با توجه به محله های گران قیمت در استانبول می توان انتظار داشت که این محله ها گران ترین مناطق در ترکیه نیز به حساب بیاید. قیمت ها به طور نسبی ارزش گذاری می شود.

اما برخی از ویلاها به سبب داشتن متریال خاص و امکانات ویژه ای که دارند، در قیمت گذاری، ارزش بیشتری داشته باشند. قیمت خانه و ویلا هر ساله با افرایش قیمت روبرو می شود و هر محله با توجه به شرایط آن، می تواند روند رشد بیشتری داشته باشد.
قیمت ویلا در 100 متر مربع به صورت میانگین در برخی از محله های مختلف گران قیمت در استانبول به صورت زیر می باشد:

  • در محله ببک (Bebek) بین 4 میلیون لیر تا 7 میلیون لیر بوده است که از این حیث جزو گرانترین محله های استانبول به حساب می آید.
  • در بشیکتاش (Beşiktaş) بین 762 هزار تا 1 میلیون و 270 هزار لیر بوده است.
  • در محله لوازیم (Levazim) بین 3 میلیون تا 5 میلیون لیر بوده است.
  • در محله آتاکوی (Ataköy) بین 2 میلیون تا 3/5 میلیون لیر بوده است.
  • در لونت (Levent) بین 1 میلیون و 100 هزار تا 1 میلیون و 900 هزار لیر بوده است.
  • در اتیلر (Etiler) بین1 میلیون و 100 هزار تا1 میلیون و 825 هزار لیر بوده است.
  • میانگین قیمت یک خانه 100 متر مربعی خریداری شده در ماسلاک (Maslak) بین 857 هزار تا 1 میلیون و 420 هزار لیر بوده است.
  • در ساری یر (Sarıyer) بین 884 هزار تا 1 میلیون و 474 هزار لیر بوده است.
  • در باکرکوی (Bakırköy) بین 740 هزار تا 1 میلیون و 233 هزار لیر بوده است.
  • در کادیکوی (Kadıköy) بین 665 هزار تا 1 میلیون و 100 هزار لیر بوده است.
  • در محله اورتاکوی (Ortaköy) بین 630 هزار تا 1 میلیون و 50 هزار لیر بوده است.
  • در محله جهانگیر (Cihangir) بین 692 هزار تا 1 میلیون و 154 هزار لیر بوده است.
  • در شیشلی (Şişli) بین 404 هزار تا 674 هزار لیر بوده است.

قیمت ویلا در گرانترین محله های استانبول
قیمت ویلا در گرانترین محله های استانبول

بهترین و گرانترین محله استانبول – گرانترین ویلاهای استانبول کدامند؟

محله ببک استانبول یکی از بهترین و گرانترین محله های استانبول به حساب می آید. ببک محله ‌ای مرفه ‌نشین و اعیان ‌نشین است که در بشیکتاش استانبول در ساحل اروپایی بسفر واقع شده است.
محله ی ببک سال هاست که جزو محبوب ‌ترین محلات مسکونی شهرستان بشیکتاش برای خرید ویلا و زندگی بوده است. محله بِبِک با زیبایی  فریبنده‌ خود به ویژه در بخش ساحلی با وجود ویلاهای لاکچری و گران قیمت، عمارت‌ های با شکوه، کافه و رستوران های شیک، رو به منظره زیبای بسفر را در خود جای داده است.

در 2 طرف جاده ساحلی ببک، ویلا های لوکس و عمارت های لاکچری قرار گرفته اند. در محله ببک یک بندر کوچک برای پهلو گرفتن قایق های شخصی تفریحی لوکس واقع شده است.
با وجود تقاضا های بسیار برای خرید ویلاهای گران قیمت در استانبول، ساخت و ساز در زمینه ویلاهای زیبا و لاکچری و رستوران های بزرگ نیز افزایش یافته است. به طوری که همچنان محله ببک، جزو بهترین منطقه های استانبول و همچنین گران قیمت ترین ویلاها شناخته شده است.

سخن پایانی گرانترین ویلاهای استانبول

گرانترین ویلاهای استانبول در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که قصد خرید گران ترین ویلاهای استانبول را داشته باشید می توانید به راحتی اقدام نمایید.
در این مقاله گران ترین محله های استانبول، گران ترین ویلاهای استانبول، قیمت ویلا در گران ترین محله های استانبول از جمله مواردی است که مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب با بودجه شما جهت خرید گران ترین ویلاهای استانبول را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گرانترین ویلاهای استانبول برای اتباع خارجی می توانید با مشاوران مجرب ما در امر حقوق بین الملل تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

بهترین و گرانترین محله استانبول
بهترین و گرانترین محله استانبول

سوالات متداول گرانترین ویلاهای استانبول

✳️ شرایط محله ببک در ترکیه چگونه است؟

ببک محله ‌ای مرفه ‌نشین و اعیان ‌نشین است که در بشیکتاش استانبول در ساحل اروپایی بسفر واقع شده است.

✳️ گرانترین و محبوب ترین مناطق مسکونی در استانبول کدام است؟

منطقه بشیکتاش است که شامل محله های معروف و لوکسی مانند محله ببک (Bebek)، اتیلر (Etiler)، لوازیم (Levazim)، لونت (Levent)، اورتاکوی (Ortaköy) و… می شود که جزو گرانترین محله های استانبول به حساب می آید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در ترکیه کار در ترکیه

کار در ترکیه همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به ترکیه ...

تحصیل در ترکیه تحصیل در ترکیه

دانشگاه های کشور ترکیه اعتبار علمی بالایی در مجامع بین المللی و مدرک علمی معتبری در تمام کش...

مهاجرت کاری به ترکیه مهاجرت کاری به ترکیه

مهاجرت کاری به ترکیه یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نم...

نظرات کاربران
Call Now Button