کالج ترینیتی ایرلند (Trinity College Dublin)

یکی از روش های مهاجرت به ایرلند ،  تحصیل در ایرلند می باشد شما می توانید در کالج ترینیتی ایرلند به تحصیل بپردازید . کالج ترینیتی ایرلند در سال 1592 در شهر دوبلین تاسیس شد که اولین دانشگاهی می باشد که در کشور ایرلند ساخته شده است . کالج ترینیتی ایرلند جز 7 دانشگاه تاریخی بریتانیا و جمهوری ایرلند به حساب می آید و همچنین قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه جمهوری ایرلند است . لازم است بدانید که شهر دوبلین پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور جمهوری ایرلند می باشد که بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد و در کرانه رود لیفی واقع شده است .مردم این شهر عمدتا به زبان ایرلندی تکلم می کنند که البته زبان انگلیسی نیز تا حد گسترده ای کاربرد دارد . دین بیشتر مردم دوبلین مسیحی کاتولیک می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایرلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایرلند ” را مطالعه فرمایید .

کالج ترینیتی ایرلند رتبه بندی کالج ترینیتی ایرلند

رتبه بندی کالج ترینیتی ایرلند به این صورت است که کالج ترینیتی ایرلند در سال 2011 در رتبه بندی دانشگاهی تایمز (Times) به عنوان 117 مین دانشگاه برتر انتخاب شده است و همچنین توسط موسسه ی QS به عنوان 65 مین دانشگاه برتر جهان معرفی شد .

کالج ترینیتی ایرلند دانشکده های کالج ترینیتی ایرلند

برای اقامت در ایرلند می توانید دانشکده های کالج ترینیتی ایرلند تحصیل کنید . از لحاظ علمی کالج ترینیتی ایرلند به 3 دانشکده تقسیم می شود که شامل 24 مدرسه هستند و در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشجو می پذیرد . دانشکده های کالج ترینیتی ایرلند شامل :

  • دانشکده علوم طبیعی کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده هنر کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده فلسفه کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده حقوق کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده روانشناسی کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده ریاضیات کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده شیمی کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده علوم اجتماعی کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده علوم سیاسی کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده اقتصاد کالج ترینیتی ایرلند
  • دانشکده مهندسی کالج ترینیتی ایرلند

یکی از روش های مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایرلند ” اطلاعات کسب کنید .

 کالج ترینیتی ایرلند

کالج ترینیتی ایرلند

کالج ترینیتی ایرلند کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند

کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند که مشهورترین کتاب کِلز (Kells) را که یک نوشته‌ی مذهبی قرن نوزدهمی است در آن نگهداری می‌کنند. کتابخانه کالج ترینیتی شامل بیش از ۶ میلیون کتب چاپی و خطی و نقشه و موسیقی است. معروف ترین نسخه های خطی آن، کتاب کلز و کتاب دورو، هنری جونز، اسقف Meath و معاون سابق رئیس کالج ترینیتی ایرلند، مربوط به سال  ۱۶۶۰ است. دیگر مجموعه های خاص شامل مجموعه Ussher در سال ۱۶۶۱ و مجموعه  Fagel، در سال ۱۸۰۲ است. کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند از سال ۱۸۰۱ از امتیاز واسپاری نسخ قانونی برخوردار بوده، و همچنان مجاز به دریافت نسخه ای از مواد منتشر شده در بریتانیا و ایرلند می باشد. کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند، نیازهای آموزشی و پژوهشی در تمامی رشته های کالج را پشتیبانی می کند، و یک کتایخانه بزرگ تحقیقاتی بین المللی است. به طیف گسترده ای از کاربران و موسسات خارجی ارائه خدمات می نماید.  به توسعه طرح های خلاقانه در ارائه اطلاعات و ایجاد نمایشگاه نسخه های خطی و جذب صدها هزار بازدیدکننده در سال جهت بازدید از کتابخانه قدیمی کمک می کند. پیشگامان کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند روش های مدرن کشف منابع و تحولات در آموزش و فراگیری و فرآیندهای پژوهش را پشتیبانی می کنند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ایرلند مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در ایرلند ” است .

کالج ترینیتی ایرلند واحد رباتیک کالج ترینیتی ایرلند

در کالج ترینیتی ایرلند دوبلین واحدی تحت عنوان “گروه تحقیقاتی رباتیک (Robotics Research Group)” وجود دارد که بر روی توسعه سیستم‌های رباتیک متمرکز است و با همکاری افراد در محیط داخلی و صنعتی به اجرای فعالیت‌ها می‌پردازد. واحد رباتیک کالج ترینیتی ایرلند شامل زمینه‌های ربات یاری‌رسان، ربات‌های انسان‌نما، معماری‌های کنترل و دستکاری صنعتی است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در ایرلند بازار کار مهندسی برق در ایرلند

مهندسان متقاضی کار در بازار کار مهندسی برق در کشور ایرلند می توانند شرایط خوب با درآمد مطلو...

تحصیل دندانپزشکی در ایرلند تحصیل دندانپزشکی در ایرلند

تحصیل دندانپزشکی در ایرلند آینده کاری روشنی را برای فرد در شاخه های شغلی سلامت دهان فراهم م...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایرلند تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایرلند

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایرلند از رشته های مورد علاقه و پرمخاطب در ایرلند است. برنامه فیزی...

نظرات کاربران
Call Now Button