کار ضمن تحصیل در سوئیس

کشور سوئیس عنوان بهترین کشور جهان را در سال 2017 از آن خود کرده است و در سال گذشته میلادی بالاترین تولید ناخالصی داخلی را در میان کشورهای جهان داشته است . ارتقای کیفیت آموزش، دموکراسی و اشتغال از مهمترین علل انتخاب این کشور به عنوان بهترین کشور جهان می باشد . این کشور از لحاظ امکانات رفاهی، اقتصادی، اقامتی و از لحاظ تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان به ویژه دانشجویان بین المللی نسبت به اغلب کشورهای اروپایی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد .  بنابراین دانشجویان حائز شرایط، تحصیل در سوئیس می تواند به عنوان یک شانس و موقعیت فوق العاده محسوب گردد و دانشجویان نیز می توانند با توجه به شرایط اقامتی و نوع ویزای دریافتی به کار ضمن تحصیل در سوئیس بپردازند زیرا دانشجویان بین المللی در مراحل ابتدای سکونت خود برای تضمین موقعیت اقتصادی خود به دنبال کار ضمن تحصیل در سوئیس خواهند بود از این رو دانشجوی متقاضی کار در سوئیس بیانیه تایید اشتغال خود را باید فراهم کند .

در مقاله ” مهاجرت به سوئیس” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سوئیس اطلاعات کسب کنید .

برای دانشجویان بین المللی ، مدت زمان و نوع کار به نوع ویزای شخص و شرایط اقامت آنها بستگی خواهد داشت اما در مجموع دانشجو می توانند ۱۵ ساعت در طول هفته ضمن تحصیل خود در کشور سوئیس  کار کنند.  معمولا پیشنهاد می شود که دانشجویان بیش از حد معمول کار نکنند ، زیرا مطالعات و دروس نیاز به اختصاص زمان مناسب می باشند و در حقیقت کار  ضمن تحصیل نباید به وظایف تحصیلی دانشجو آسیب برساند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت سوئیس مقاله ” اقامت در سوئیس” را مطالعه بفرمایید .

کار ضمن تحصیل در سوئیس

کار ضمن تحصیل در سوئیس

کار ضمن تحصیل در سوئیسمزایای تحصیل و کار در سوئیس

مزایای تحصیل و کار در سوئیس به این شکل است که با ادامه تحصیل در سوئیس علاوه بر اینکه فرد می تواند در کنار تحصیل کار کند و این کار با حقوق مشخص از طرف دانشگاه به وی ارائه می گردد، در زمان فارغ التحصیلی نیز هم دارای مدرک دانشگاهی و هم دارای تجربه کاری می باشد و برای هر دوره کاری نیز مدرکی را دریافت می کند . پس از فارغ التحصیلی با توجه به شرایط فرد ، خود دانشگاه برای وی کار پیدا می کند و با بالاترین سطح درآمدی مشغول به کار می شود و با توجه به این مزایا می توان گفت یکی از بهترین راه های مهاجرت شرایطی می باشد که در حال حاضر کشور سوئیس به وجود آورده است که فرد بدون نیاز به سرمایه گذاری یا ارائه مدرک دانشگاهی خاص و امتیاز بندی وارد اتحادیه شده و با کمترین هزینه هم تحصیل کند و هم کار پیدا کند و اقامت در سوئیس به صورت دائم را اخذ نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سوئیس می توانید مقاله ” تحصیل در سوئیس ” را مطالعه فرمایید .

باید به این نکته که یافتن شغل در مراکز شهر ها مانند شهرهای  جنوا و زوریخ بسیار آسان تر می باشد. هر دانشگاه یک دفتر کاریابی دارد که اطلاعاتی در رابطه با کار به دانشجو خواهد داد. فرد دانشجو باید از لحاظ کاری حمایت شود اما دانشجو باید به این نکته توجه کند که برای تحصیل به سوئیس آمده است و نه صرفا برای کار . بدین منظور باید اطمینان حاصل شود که دانشجو به منظور سواستفاده از ویزای دانشجویی و سیستم های مهاجرتی به دنبال اخذ اقامت از طریق ویزای دانشجویی نمی باشد بنابراین نشان دادن تمکن مالی مناسب برای بهبود این دیدگاه دولت سوئیس به دانشجو می تواند موثر واقع شود . برای کسب اطلاعات بیتشر جهت جستجوی کار مناسب در سوئیس دانشجو می تواند از طریق سفارت سوئیس و یا دانشگاهی که دانشجو پذیرش خود را دریافت کرده، اقدام کند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

تحصیل رایگان در فرانسه تحصیل رایگان در فرانسه

تحصیل رایگان در فرانسه با استفاده از بورسیه های تحصیلی، هر ساله نظر دانشجویان زیادی را از س...

تحصیل رایگان در اتریش تحصیل رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش و شرایط پذیرش از دانشگاه های اتریش در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

نظرات کاربران
Call Now Button