کار در عمان برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به این کشور را دارند. در این مقاله می خواهیم شرایط کار در عمان را بررسی کنیم و به مدارک اخذ ویزای کار عمان اشاره کنیم.
در صورتی که قصد دارید برای کار در عمان اقدام کنید، احتمالا سوالاتی از این قبیل برای شما ایجاد می شود. شرایط کار و بازار کار عمان چگونه است؟ نحوه یافتن کار و روش های کاریابی در عمان چیست؟ میانگین درآمد عمانی ها چه مقدار است؟

پاسخ بسیاری از این سوالات و کامل ترین توضیحات طبق قوانین کاریابی 2024 کشور عمان در این پادکست آمده است که توصیه می کنیم حتما آن را بشنوید.

بررسی شرایط کار در عمان

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ویزای کار در عمان برای ایرانیان

ایرانیانی که قصد مهاجرت به عمان از طریق اخذ ویزای کاری دارند، نیاز به یک پیشنهاد کاری (JOB OFFER) از یک کارفرمای عمانی یا شرکت تجاری دارند. عمان ویزاهای کاری خاصی با شرایط متفاوت ارائه می دهد زیرا در مشاغل مختلفی نیاز به نیروی کار ماهر دارد.

کارفرمایان برای اینکه بتوانند دعوتنامه ای به متقاضی ایرانی دهند باید مجوز کار افراد را از اداره کار و پلیس کشور عمان دریافت کنند. متقاضیان ایرانی بعد از دریافت دعوتنامه می توانند برای اخذ ویزای کاری اقدام کنند.

داشتن یک رزومه قوی که شامل مدارک تحصیلی، سابقه کار حرفه ای و سطح دانش زبان می شود، می تواند روند دریافت پیشنهاد کاری را سریع تر کند و هرچه شخص توانایی های بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای گرفتن کار دارد.
قوانین استخدام در عمان با سختی و محدودیت های زیادی روبرو است. کشور عمان به افرادی مجوز کار اعطا می کند که سنشان بین 21 سال و حداکثر 60 باشد. از شرایط ضروری و مهم دیگری که فرد متقاضی باید داشته باشد تسلط به زبان عربی یا انگلیسی است.

کار در عمان

پادکست راهنمای کار در عمان

خلاصه راهنمای کار در عمان را در این پادکست می توانید بشنوید:

مدارک مورد نیاز کار در عمان

برای اخذ مجوز کار و دریافت ویزای کار در عمان مدارکی مورد نیاز این کشور است که بهتر است مدارک به ترتیب درخواست سفارت باشد و نقص در پرونده می تواند منجر به رد شدن پرونده شود. مدارک مورد نیاز ویزای کار عمان به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • دعوت نامه کاری از طرف کارفرما در عمان
  • مدارک شناسایی متقاضی
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه کاری مرتبط با شغل مورد نظر و ارائه مدارکی که بتواند آن را ثابت کند (مانند سابقه بیمه)
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • مدارک مهارت های زبان مورد نیاز کشور عمان
  • پرداخت هزینه های صدور ویزای کار
  • 2 قطعه عکس جدید پاسپورتی
  • پرینت حساب بانکی مورد تایید سفارت

تمام مدارک علاوه بر نسخه اصلی باید یک نسخه به صورت ترجمه رسمی نیز برای سفارت ارسال شود.

مشاغل مورد نیاز در کشور عمان

برای کار در عمان باید بدانید که دولت عمان در ابتدای هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز را منتشر می کند که شامل مشاغلی است که نیاز به مهارت و تجربه و همچنین تحصیلات آکادمیک است. با توجه به این که این مشاغل دچار کمبود نیرو است، از این رو فرآیند صدور ویزا یا مجوز کاری در این زمینه ها با مشکلات و سخت گیری کمتری رو به رو است.

لیست مشاغل مورد نیاز هر کشوری می تواند در این زمینه اطلاعات کافی را به متقاضی کار بدهد و فرد متقاضی بتواند مهارت و تخصص خود را بررسی و ارتقا دهد. برخی از مشاغلی که کشور عمان در سال 2024 که با کمبود نیروی کار مواجه است شامل موارد زیر می شود:

  • نفت و گاز
  • کامپیوتر
  • خدمات صنعتی و ساختمانی
  • رشته های پزشکی
  • معلمی
  • برقکار
  • دندان پزشکی
  • رادیولوژیست
  • متخصص ارولوژی
  • متخصص پوست
  • فیزیوتراپ
  • متخصص زنان
  • پرستار
  • مدیریت پروژه
  • جوشکار صنعتی
  • نجار     
  • مکانیک
  • طراح دکوراسیون
  • مهندس صنایع     

نرخ بیکاری در عمان

بررسی نرخ بیکاری در روند مهاجرت کاری به کشور عمان بسیار حائز اهمیت است. زیرا نرخ بیکاری مناسب و پایین می تواند رونق اقتصادی، توسعه صنایع، پویایی تجارت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را نشان دهد هرچه این نرخ پایین تر باشد رشد اقتصادی بالاتر است.
نرخ بیکاری یکی از موارد مهم برای شناخت بازار کار یک کشور به حساب می آید. آمار نشان می دهد کشور عمان با کمبود نیروی کار متخصص در برخی از رشته ها نیز مواجه است.

مشاغل مورد نیاز در عمان

حقوق و دستمز در عمان چقدر است؟

حقوق و دستمزد در کشور عمان در سطح بالایی است. به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها می تواند بر روی حقوق ماهیانه هر فرد تاثیر بسزایی داشته باشد. میزان تحصیلات، جنسیت، سابقه کاری و نیز محل کار از عواملی هستند که مستقیما روی میزان حقوق دریافتی می تواند موثر باشد.

افرادی که سابقه کاری بالاتر دارند حقوق دریافتی آنها نیز به میزان سابقه آنها افزایش می یابد. متوسط درآمد در کشور عمان در سال 2024، در حدود 1783 ریال عمان است. از آنجایی که ارزش هر ریال عمان، برابر 2.6 دلار آمریکا است، ایرانیان بسیاری به دنبال کار در عمان هستند.

کار در عمان و نحوه کاریابی در عمان

برای اخذ ویزای کار کشور عمان، دانستن راه های جستجوی کار و نحوه کاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا متقاضیان ابتدا به یک پیشنهاد شغلی (Job Offer) از یک کارفرمای معتبر در این کشور نیاز دارند. بهترین و سریع ترین حالت برای کاریابی در عمان برای ایرانیان استفاده از وب سایت های کاریابی معتبر است.

زیرا لیست گسترده ای از شغل ها و شرکت ها را در اختیار افراد می گذارند. ایرانیانی که دارای شرایط لازم برای کار در عمان باشند شانس بیشتری برای هماهنگ شدن با لیست مشاغل مورد نیاز داشته باشند.

در واقع وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی پل ارتباطی میان فرد متقاضی کار و کارفرمای عمانی است و راه رسیدن به یک پیشنهاد کاری را آسان می کند.

اگرچه روش دیگری برای دریافت پیشنهاد کاری نیز وجود دارد که فرد متقاضی در ابتدا با ویزای توریستی وارد کشور عمان می شود و به صورت مستقیم اقدام به پیدا کردن شغل مورد نظر خود می کند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت عمان

معمولا ایرانیانی که به دنبال ویزای کار در عمان می آیند قصدشان اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور است. اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور عمان دارای شرایط سختی است.
مدت زمان اقامت افراد تا زمانی تمدید می شود که قرارداد کاری داشته باشند، به این معنا است که تا وقتی شخص مشغول به کار در عمان باشد اجازه اقامت در این کشور را دارد، در نتیجه اخذ ویزای کار آثار اقامتی برای فرد ندارد. به طور کلی کشور عمان به افرادی که از طریق اخذ ویزای کاری بخواهند تابعیت این کشور را به دست بیاورند غیر ممکن است.

ویزای همراه عمان

ویزای همراه از مهم ترین مسائلی است که اغلب ایرانیان متاهل نگران آن هستند که می توانند همسر و فرزندانشان را همراه با خود به کشور عمان بیاورند یا نه؟ کشور عمان با اخذ ویزای کار به افراد این اجازه را می دهد که برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود، درخواست ویزای همراه دهند.

اما متقاضی برای درخواست ویزای همراه خود باید مدارکی را ارائه دهد که شامل تمکن مالی جهت تامین هزینه های زندگی همراهان در عمان می شود. همچنین باید اثبات کند که محلی برای سکونت خود و همراهانش را دارد.

سخن پایانی

ویزای کار عمان و شرایط اخذ آن، در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اقامت عمان به سبب استانداردهای بالای زندگی در این کشور، ایرانیان بسیاری را مجذوب خود کرده است به همین جهت بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به ویزای کار عمان و کار در عمان مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد. نرخ بیکاری، مشاغل مورد نیاز 2024 عمان، میزان دستمزد و نکات مربوط به شرایط کاری عمان و اخذ ویزای کار عمان از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت.

سوالات متداول

قوانین استخدام در عمان چیست؟

کشور عمان به افرادی مجوز کار اعطا می کند که سنشان بین 21 سال و حداکثر 60 باشد. از شرایط ضروری و مهم دیگری که فرد متقاضی باید داشته باشد تسلط به زبان عربی یا انگلیسی است.

آیا از طریق ویزای کاری می شود اقامت دائم عمان را کسب کرد؟

معمولا ایرانیانی که به دنبال ویزای کار در عمان می آیند قصدشان اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور است. اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور عمان دارای شرایط سختی است.

ایرانیان برای اخذ ویزای کاری نیاز به پیشنهاد کاری دارند؟

بله، نیاز به یک پیشنهاد کاری (JOB OFFER) از یک کارفرمای عمانی یا شرکت تجاری دارند. عمان ویزاهای کاری خاصی با شرایط متفاوت ارائه می دهد زیرا در مشاغل مختلفی نیاز به نیروی کار ماهر دارد.

میزان حقوق در کشور عمان چقدر است؟

افرادی که سابقه کاری بالاتر دارند حقوق دریافتی آنها نیز به میزان سابقه آنها افزایش می یابد. متوسط درآمد در کشور عمان در سال 2024، در حدود 1783 ریال عمان است.

4.5/5 - (18 امتیاز)
مقالات مشابه
سایت و موسسات کاریابی در عمان سایت و موسسات کاریابی در عمان

اگر به دنبال فرصت‌های شغلی و مشاغل ایده آل در عمان هستید، باید ابتدا سایت‌ها و مؤسسات کاری...

شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان

شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان و نحوه اخذ مجوز کار در عمان در این مطلب مورد بررسی قرار ...

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در عمان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در عمان

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری عمان یکی از روش های پر طرفدار برای مهاجران می باشد. سرمایه گذار...

نظرات کاربران
علی نوروزی

سلام و عرض ادب برای سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور عمان کار هست یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید

مونا میرباقری

با سلام. در حال حااضر برای کادر درمان اقدام داریم.

احمد جاوید خلیل

سلام اسم من احمد جاوید و اسم فامیلیم خلیل است من متولد سال 11366 و 36 سالمه من اهل افغانستانم میزان تحصیلم 12 پاس هستم و 12 سال در بخش ساختمان سازی تجربه کامل دارم و در بخش های نجاری الموتر بندی و قالب کاری و کار فرمایی مهارت کامل دارم و حالا میخواهم در کشور عمان بخاطر کار کردن بروم لطفا همکار نمایید

مونا میرباقری

با سلام. باید از طریق سفارت خودتون اقدام کنید.

ذبیح الله امینی چهرق

با سلام و درود بنده پیمانکار نقاش ساختمان هستم که سی و پنج سال در این حرفه مشغول به کار هستم لذا تمایل دارم در کشور عمان خدمات شایسته ای را تقدیم داشته باشم لطفا مساعدت بفرمایید متشکرم امینی

مونا میرباقری

با سلام در حال حاضر کشور عمان برای کادر درمان اقدام داریم. ولی برای کشورهای دیگه میتونید اقدام کنید.

سروش نجات دهنده

سلام بنده مهندس مکانیک شاخه تولید قالب هستم ۱۶ سال سابقه کار دارم متاهل و فاقد فرزند شرایط مهاجرت به چه صورتیه؟

آتیه آفرینان

با سلام. اگر قصد کار در کشور عمان را دارید در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم. اما میشه برای 26 کشور دیگه هم براتون اقدام کنیم. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتان کنند.

shahrokh imani

سلام بنده کارشناس ارشد فیزیوتراپی و 17 سال استخدام و متولد 1358 هستم میخواستم بپرسم کار در عمان برای بنده امکان پذیر هست

آتیه آفرینان

با سلام. اگر فقط کشور مقصد عمان در نظر گرفتید. در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم. ولی برای 26 کشور دیگر اقدام داریم که با توجه به شرایطتون کاشناسان ارشد ما راهنماییتان میکنند. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

احسان خانی

سلام بنده چهل سال سن دارم و متخصص فوریتهای پزشکی هستم ایا درعمان این تخصص مورد نیاز است؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر فقط برای پرستاران اقدام داریم. باید از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید.

محسن

بنده ۱۱ساله سابقه کاری در زمینه نمودارگیری چاههای نفتی دارم میشه بگین کدوم کشور میتونم کار بکنم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم.

فاضل سیلاوی

سلام برقکار صنعتی وساختمانی هستم درعمان برام کار وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم. شما باید از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام نمایید.

فاضل سیلاوی

سلام برقکا ر صنعتی وساختمانی هستم با ۱۵ سال سابقه کار ی کار درعمان برام هست لطفا" راهنمایی بفرمایید

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سیدجوادحیدری

سلام خانمم لیسانس زمین شناسی داره ودوره پرستاری هم مدرکشو گرفته خودم هم آشپز هستم ممنون میشم اگه جواب بدین و دومیلیارد هم سرمایه دارم

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید و با همکارانم در ارتباط باشید.

حربیه مزیونی

مسلط به زبان عربی وفارسی هستم نیازبه کار مترجمی دارم‌

آتیه آفرینان

با سلام. میتوانید از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید.

علی چهاری

سلام کارم تاسیسات ساختمان اجرای کلیه امور عایقکاری ایزوله کاری موتورخانه ساختمان سردوگرم شوفاژ منابع کانال های هوا رسان چیلر و سرمایش گرمایش و سیستم یخار عایق صوتی حرارتی رطوبتی به طور کامل در زمینه عایقکاری تسلط دارم 20 سال سابقه کار و رزومه کاری فول و عالی دارم در کل سطح کشور کار انجام داده ام و به طور کامل حرفه ای در زمینه کارم تسلط دارم برای کار در کشور عمان اعلام آمادگی دارم و مشاوره دقیق میخوام.

آتیه آفرینان

با سلام. برای اخذ ویزا معمولا داشت حداقل مدرک دیپلم لازمه. و در حال حاضر خیلی سخت با داشتن سوابق کار (حتی سابقه کار عالی) ویزا میدن.

احمد کیانی موحد

سلام و درود من در زمینه کابینت و دکوراسیون داخلی منزل، اداری و تجاری با 22سال سابقه مفید آماده همکاری در کشور عمان هستم

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر فقط کادر درمان رو اقدام داریم.

jlilGr

سلام کارسنگ نمای ساختمان فوق حرفه ای انجام میدم اگه لازم دارید..نمونه کارهام ایران دارم مجسمه جوشکار حرفه ای هم دارم

آتیه آفرینان

با سلام. باید از طریق موسسه کاریابی معتبر اقدام کنید

مهدی عفراوی

آرایشگر هستم دنبال کار در عمان هستم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر فقط کادر درمان اقدام داریم. شما باید از طریق موسسه کاریابی معتبر اقدام کنبد.

مهدی عفراوی

جویای کار هستم

آتیه آفرینان

با سلام. توی لینک رزرو وقت مشاوره بگیرید تا همکارانم راهنماییتان کنند.

علیرضا شهامت

سلام بنده برقکار ساختمان ولوله کش آب ساختمان ونصب ایزوگام کار کردم

آتیه آفرینان

با سلام. فعلا برای کادر درمان اقدام داریم. از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید.

مصطفی حدادی.

درود فراوان.بنده قالب بند صنعتی هستم بارزومه قوی ساخت پل هوایی وتونل ‌وکولین تاور وتمام ساختهای بتنی.بامدرک دیپلم برق صنعتی که در برق ساختمان هم قوی هستم.آیا شرایط برای بنده اوکی میشه؟

آتیه آفرینان

با سلام. شما برای اقدام به مهاجرت حداقل مدرک دیپلم نیاز دارید. تا بشه سوابق کار مرتبط با رشته دانشگاهیتان را اعمال کرد. ولی میتوانید از طریق سایر اعضای خانواده اقدام کنید.

عارف پریان

من مدرک لیسانس حسابداری مالی دارم .و همچنین گواهینامه لیفتراک با سابقه 17سال رانندگی لیفتراک .برای کار به عنوان راننده لیفتراک در عمان میشه ثبت نام کرد؟

آتیه آفرینان

با سلام. از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید. ولی به عنوان یک کارشناس توصیه ام اینه که روش تحصیلی برای شما مطمئن تره.

زکریا عزیزی

سلام علیکم وقت بخیر پیشنهاد کار در کشور عمان شغل من میکانیک هستم حدود ۵ سال در امارت متحده بودم و بالا تر از ۱۰ سال تجربه کافی دارم

آتیه آفرینان

با سلام. برای کار در عمان در حال حاضر کادر درمان را اقدام داریم.

زکریا عزیزی

سلام علیکم وقت بخیر پیشنهاد کار در کشور عمان شغل من میکانیک هستم حدود ۵ سال در امارت متحده بودم کار مبکر

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

Rajab

خالقی هستم از کشور افغانستان تماس شدم در مورد دریافت ویزای کشور پرتغال و اخذ حساب بانکی و خرید ملک معلومات میخواستم ممنون میشم اگر همکاری و رهنمایی نمایید

آتیه آفرینان

با سلام. اگر پاسپورت کشور خود را داشته باشید از طریق لینک رزرو وقت مشاوره راهنمایی بگیرید.

پوریا برون کیانی

با سلام وقت بخیر من مهندس نفت با ۱۸ سال سابقه کار هستم. چطور میتونم برای کار در عمان اقدام کنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به رزومتون کشور آلمان گزینه مناسب تری هست هم از لحاظ درآمد و هم از لحاظ آینده شغلی

رامین

با سلام لیسانس مهندسی مکانیک دارم و ۳ سال سابقه ی کار در پتروشیمی رو دارم آیا میتونم واسه کار در کشور عمان اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای شما با توجه به رزومه خوبتون کشور آلمان پیشنهاد میشه، عمان در حال حاضر برای کادر درمان مناسب هست.

رازق محمدی

من میخام ثبت نام کونم گشور عمان

آتیه آفرینان

با سلام. برای کاریابی میخواهید اقدام کنید؟

غلام محمد بیدار

من یک لوله کش هستم میخواهم کسی ساپورت کند

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم. باید از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید.

محمد علی زارعیان

برای مهندس راه و ساختمان که در زمینه پرروژه عمرانی و مفت و گاز و پتروشیمی سابقه دارد آیا پیشنهاد کار ی هست؟

آتیه آفرینان

با سلام. رشته دانشگاهیتون با کارتون مرتبط نیست. برای همین اقدام کردن برای ویزای کاری ممکن نیست.

hosein yazdani

با سلام و احتراملطفا برای رشته مدیریت اگر تقاضا ی کار وجود دارد اعلام کنیدبا سپاس از شما

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم. لطفا از طریق یه موسسه کاریابی معتبر اقدام کنید.

محمد

کار ساختمانی استاد کارهستم برای سفر به عمان

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر بیشتر برای کادر درمان اقدام داریم.

زهیر کاربخش

با سلام.برقکار ساختمان هستم.خواستم برای کار به کشور عمان سفر کنم.

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

سعید امین پور

سلام من مکانیک خودرو هستم 7سال سابقه کار برا خودم دارم خواهان یک کار در کشور عمان داشتم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر مجموعه ما فقط برای کادر درمان اقدام دارد.

حسین یاقوتی

من استا کار کاشیکاری وسنکارم برای کاردرعمان میخوام

آتیه آفرینان

با سلام. باید مدرک تحصیلیتون با رزومه کاریتون یکی باشه بعد اقدام کنید.

اصغر

سلام بنده نجار هستم برای کار در عمان نیاز به راهنمایی دارم

آتیه آفرینان

با سلام. نیاز به مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط هست.

وحید میرزایی

سلام وقت بخیر بنده مهندس برق هستم ۱۵ سال سابقه کار مخابراتی دارم امکان کار در عمان وجود دارد

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کادر درمان رو اقدام داریم.

مهسا دارابی

با سلام پرستار ۴۲ ساله هستم با ۱۷ سال سابقه کار در بخش های کودکان داخلی و جراحی .یک فرزند ۱۴ ساله دارم امکانش هست که برای عمان اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله از طریق جاب آفر عمان میتونیم براتون اقدام کنیم.

کامیار فنایی

سلام؛ آیا شما خدماتی در جهت یافتن کار (job offer) در کشور عمان ارائه میدید؟ (رشته معماری یا مرتبط)

آتیه آفرینان

با سلام. خیر این رشته رو اقدام نداریم. از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید.

نوشین نقی نژاد

لیسانس زبان انگلیسی دارم و مدرک تیسول دارم برای کار در عمان با سابقه کار سه سال تدریس میتونم اقدام کنم؟ مدرک آیلتس لازمه ؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به رشته کاریتون خیر

نوشین نقی نژاد

سلام وقتتون بخیر اقامت دایم گرفتن در عمان چه پروسه ای داره ؟ با ویزای کار نمیشه اقامت دایم گرفت ؟

آتیه آفرینان

با سلام. خیر عمان کلا اقامت دائم نمیده.

اکبر رضاپور

با سلام من کارم برق ساختمان هست با ۱۱ سال سابقه کاری،سن ۳۵،دارای مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان،ممنون میشم در خصوص کار در کشور عمان راهنماییم کنید

آتیه آفرینان

با سلام. با شماره 02172207 تماس بگیرید مشاوران ما رزومتون رو بررسی کنند.

آتیه آفرینان

با سلام. باید لیسانس مرتبط با کارتون باید داشته باشید.

احسان

سلام.من مهندس نفت هستم با مدرک کارشناسی و ناظر دکل حفاری چاه های نفتی و گازی هستم با ۸ سال سابقه کار به عنوان مهندس ناظر. امکان کار در عمان و اخذ ویزا برای ما هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

آتیه آفرینان

با سلام. بله ولی قبلش باید رزومتون بررسی بشه

مهدی دهقان

با سلام بنده دیپلم نقشه کشی ساحتمان دارم .۲۳ سالمه .۵ سال سابقه کار دارم .ولی در زمینه دکوراسیون منزل واردم.مانند اوسا کار کناف هستم. ام دی اف کار کردم نصب کابینت سابقه کار ۲ سال دارم.بنایی . جوشکاری بلدم .و کاره دیگه ای هم باشه مشکلی ندارم. ممنون از لطف شما

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکانش هست.

شهراد خسروی

باسلام بنده لیسانس رادیولوژی هستم ،چهل وپنج ساله ،بیست و یکسال سابقه کار و مدیریت بخش رادیولوژی دارم و مجرد هستم و زبان انگلیسی متوسط میدونم،میتونم با این شرایط تو عمان کار یدا کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله

مرتضی شمس

با ساام و عرض ادب تحصیلات : لیسانس . رشته نرم افزار کامپیوتر . تخصص : نصب و راه اندازی . نگهداری و تعمیرات ماشین آلات صنعتی . مسلط به اتوماسیون صنعتی ۲۲ مدرک بین المللی در زمینه های فنی گذراندن دوره های تخصصی نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات ربات های صنعتی در کشور آلمان سابقه کار : ۲۸ سال در کارخانجات معتبر ایرانی سمت : رئیس اداره فنی کارخانه . شغل درخواستی : شرکتهای معتبر . ترجیحا نفت و گار با سپاس فراوان

آتیه آفرینان

با سلام. اولا افتخار ماست همراهی شما و تبریک میگم بابت رزومه قویتون. از اونجایی که کار در عمان برای کادر درمان اقدام میشه ( در کنارش استثنائاتی قائلیم) میتوانید با شماره 02172207 تماس بگیرید و با کارشناسان ارشد ما صحبت کنید.

عبدالحامد پرهیز

با سلام ، بنده لیسانس پرستاری با ۱۸ سال سابقه کار رسمی ، همچنین دارای مدرک ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی هستم، آیا امکان ویزای کاری در عمان برای بنده فراهم می باشد... با احترام

آتیه آفرینان

با سلام. بله شرایط خوبی دارید. حتما با مشاورین ارشد ما باید مشاوره داشته باشید تا بهترین راهکار را در اختیارتان قرار دهند.

آتیه آفرینان

با سلام. ارشد مدیدیرت خدمات بهداشتی دارید، رشته کارشناسی تون هم در همین زمینه بوده؟

جعفرمجیدیان

سلام جعفرمجیدیان هستم ۳۸ ساله استادکار تجربی نماهای سیمانی نما ابزار رومی نماسیمان شسته جارویی و ابساب سیمانکاری استخر برای کاشی چسبی هستم برشکاری گل و سرستونهای کله قوچی با سیمان هستم آیا نیرو با تخصص بنده در عمان نباز دارید

آتیه آفرینان

با سلام. کشور عمان بیشتر نیاز به کادر درمان دارد. ولی شما میتوانید با توجه به تواناییتون و مشاوره با مشاورین ارشد مجموعه ما، کشور مدنظر خود را انتخاب کنید.

سید آرش حسینی

سلام ۲۶ سالمه مدرک دیپلم ریاضی، پایان خدمت، سه سال سابقه باریستایی تسلط به زبان انگلیسی کاری هست برام؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کادر درمان در کشور عمان اقدام داریم.

همایون عرفان

سلام من حدودا ۳۵ سال در ایران مشغول درمان با طب سوزنی را دارم دارای سرتیفیکت طب سوزنی از هنگ کنگ هستم همچنین گو آهی از همکاری ودستیاری با پزشکان در ایران هستم ۶۲ سال سن دارم آیا میتوانم در عمان مشغول به کار شون

آتیه آفرینان

با سلام. خیر زیرا مدرک ندارید با داشتن سرتیفیکت نمیتوان اقدام کرد.

سیروس نوروزی

بنده با ۴۶ سال سن و داشتن فوق لیسانس شیمی آلی می توانم همراه همسر و فرزندم به عمان مهاجرت کنم و مشغول بکار شوم لطفا راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام در صورت اخذ ویزا کار شما می توانید برای همسر و فرزندتان هم ویزا همراه بگیرید، برای مشاوره و بررسی بیشتر رزومه تحصیلی و کاری خودتان با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حسین

سلام. من فوق دیپلم کامپیوتر دارم و 37 ساله هستم. یازده سال سابقه کار در زمینه تکنسین الکترونیک، سیسمتهای دوربین مداربسته، ایفونهای تصویری و دو سال سابقه کار به عنوان تکنسین تعمیرات ماشین الات cnc دارم ایا امکان کار در عمان با توجه به سابقه کاری من وجود داره؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز پروسه مهاجرت کاری نیازمند حداقل مدرک کارشناسی می باشد، شرایطتان بایستی به صورت دقیق تر بررسی شود تا مناسبترین و کم ریسکترین گزینه را بهتون پیشنهاد کنیم. جهت دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق سایت "رزرو وقت مشاوره" با ما در ارتباط باشید.

مهدی

آنقدر سخت است کارفرما پیدا کردن بیخیال بشم بهتر است

آتیه آفرینان

دوست عزیز دعوتنامه کاری کاملا به رزومه کاری و تحصیلی شما مربوط است، جهت بررسی و مشاوره "فرم درخواست مشاوره" را پر کنید تا متخصصین ما بهترین و مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنند.

احمدیوسفیان

بنده دیپلم دارم گواهینامه.سابقه داربست بندی دارم بعنوتن کارگر هرکار میتونم انجام بدم لطفا اگه در عمان کار هست راهنماییمون کنید

طیبه شبانی

معلم ابتدایی با لیسانس ریاضی هستم. ایا می توانم در عمان کار پیدا کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. باید شرایط سنی و رزومتون مورد بررسی قرار بگیره. ابتدا تحصیلی اقدام کنید بعد اونجا برای کار اقدام کنید خیلی بهتره. برای بررسی شرایطتون و راهنمایی های بیشتر با شماره 02172207 تماس بگیرید.

آتنا کربلایی

من مدرس زبان انگلیسیم میخواستم ببینم شما شرایط کار و در عمان به وجود میارید

آتیه آفرینان

با سلام. رزومه شما باید بررسی شود و شما نیاز به جای آفر دارید. جهت مشاوره رایگان با شماره 72207 تماس بگیرید.

رسول پالیز ناصری

سلام اپراتور جرثقیل هستم 7سال سابقه کار دارم مدارک هم کامله چیکار باید انجام بدم 30 سال سن دارم

آتیه آفرینان

با سلام. در خصوص بررسی رزومتون به صورت دقیق با شماره 021.72207 تماس بگیرید کارشناسان مجموعه با مشاوره رایگان راهنماییتان میکنند.

افضلی

با سلام لطفا در صورت امکان فرمی را در سایت خود درج کنید که متقاضیان کار و اقامت بتوانند مشخصات خود را برای ارزیابی در آن وارد کنند. ممنون

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا فرم مشاوره کنار صفحه رو پر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت باهاتون تماس می گیرند و شرایطتون رو بررسی می کنند.

siamak

سلام وقت بخیر ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دارم و 33 سال سن. 4 سال سابقه کاری تو زمینه امنیت و شبکه های کامپیوتری دارم. به عنوان ادمین شبکه های کامپیوتری در سازمان های دولتی مسئول مدیریت شبکه و سیستم های کامپیوتری و تامین امنیت در ایران مشغول به کارم. آیا امکان گرفتن کار در موقعیت های شغلی مثلی system Administrator, Windows System Administrator , IT Specialist & Network Administrator, Systems and Network Administrator , Network Engineer , Senior Network Engineer , Network Admin هست. ممنون اگر پاسخ بدید.

آتیه آفرینان

با سلام رزومه تحصیلی و کاری و سطح زبانتان باید به صورت دقیق تر بررسی شود، جهت رزرو وقت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حسین حاصلی

من دانشجوی ترم دوم ارشد عمران رشته سازه هستم،برای کارمیخوام بیام عمان بایدچکارکنم

آتیه آفرینان

با سلام برای مهاجرت کاری علاوه بر مدرک دانشگاهی، سابقه کار و مدرک زبان هم نیاز هست. با شماره02172207جهت بررسی شرایطتان تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button