کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ

هزینه تحصیل در کشور لوکزامبورگ نسبتا پایین و ارزان بوده اما از نظر هزینه های زندگی ، دانشجویان باید هزینه های زیادی را متقبل شوند . از آنجایی که دانشجویان کشور لوکزامبورگ باید با پرداخت هزینه های بالای زندگی دوران تحصیل خود را سپری کنند و در مقابل هزینه های بسیار ، در یک دانشگاه نه چندان معتبر و سطح بالا مدرک خود را اخذ کنند لذا توصیه می شود دانشجویان علاوه بر گزینه تحصیل در کشور لوکزامبورگ به سایر کشورها و گزینه های پیش روی خود نیز توجه کنند و بر روی کشورها و دانشگاه های تمرکز کنند که دارای ارزش و اعتبار بالایی در سطح جهان بوده و از نظر هزینه ها نیز قابل توجه و معقول باشند . اما قبل از هر تصمیمی بهتر است که افراد متقاضی تحصیل در کشور لوکزامبورگ ، این مقاله را تحت عنوان کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ را مطالعه کنند شاید نظرشان تغییر کرد .

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

تمام دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ می توانند در حین تحصیل کار کنند و بدون توجه به این که دانشجو تبعه چه کشوری است این اجازه را دارد که در دوره تعطیلات سال تحصیلی ۴۰ ساعت در هفته کار کند. داشتن کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ برای افراد جوان این امکان را به وجود می آورد که کار کنند و برای ورود به بازار کار تجربه عملی اولیه را کسب کنند . دوره های کار به دانشجویان اجازه می دهد با کسب تجارب شغلی در زمینه تحصیلی خود و فراهم کردن فرصتی برای بالابردن سطح دانش مورد نیاز مشاغل، میزان بهره وری خود را افزایش دهند. کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ غالباً به صورت پاره وقت و با حقوق می باشند و تا زمانی که فرد در حال تحصیل است وجود دارد.

داشتن کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ بهترین روش برای افرادی می باشد که مهارت های کاری خود را محک بزنند و تقویت کنند . اگر دانشجویی حین کار نشان دهد که برای شرکتی که در آن مشغول به کار است فعالیت مفیدی دارد می تواند پس از تحصیل به صورت تمام وقت در آنجا فعالیت خود را ادامه دهد. اگرچه کشور لوکزامبورگ یکی از کوچکترین کشورهای اروپا به شمار می رود ولی در عین حال یکی از گران ترین کشورها است و با فراهم کردن فضای مناسب برای خدمات بانک های خصوصی مقصدی مناسب برای شرکت های چند ملیتی محسوب می شود.  با وجود تسلط بر امور مالی، این کشور پذیرای طرح های مختلف اقتصادی در بخش های دیگر نیز می باشد.

کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ شرایط کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ

شرایط کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ به صورت زیر است :

  • کار در طول ایام تعطیل سال (۴۰ ساعت در هفته) : افراد دانشجویی که کمتر از ۲۷ سال سن داشته باشند می توانند در روزهای تعطیل کار کنند ولی افراد بالای ۲۷ سال سن می توانند قرداد کار ثابت (با محدودیت ۱۰ ساعت کار در هفته) منعقد کنند . روزهای تعطیل تقویم سال تحصیلی دو ماه می باشد . حقوق پرداختی به دانشجویان باید حداقل ۸۰ درصد حداقل پاداش در لوکزامبورگ باشد که با توجه به شرایط سنی امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

کار دانشجویی در لوکزامبورگ

کار دانشجویی در لوکزامبورگ

  • قرارداد کار ثابت (۱۰ ساعت در هفته) : محدودیت سنی برای این نوع قراردادهای کاری در کشور لوکزامبورگ وجود ندارد. استفاده از این امتیاز برای دانشجویان تا سقف ۶۰ ماه (۵ سال) امکان پذیر می باشد و بیش از دوبار قابل تمدید نیست. بیشترین ساعتی که فرد می تواند در دوره دانشجویی کار کند ۱۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق اجتماعی برای افراد بالای ۱۸ سال۱۱٫۱۰۴۲ یورو است . لازم به ذکر است که دانشجویان غیر اروپایی در سال اول دوره لیسانس خود نمی توانند کار کنند مگر اینکه دانشجوی دانشگاه لوکزامبورگ باشند و تنها برای دو ترم اجازه کار کردن در سال اول را دارند .

کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ دستمزد دانشجویان در کشور لوکزامبورگ

وضعیت کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ از کارآموزانی که حقوق دریافت می کنند متفاوت است . با این تفاوت که دانشجوی شاغل در مقایسه با فردی که در دوره کارآموزی حقوق دریافت می کند می تواند مدت بیشتری در شغل مورد نظر اشتغال داشته باشد. حقوق و مزایایی مشاغل با توجه به تفاوت کارفرما یا شرکت متغیر می باشد . لازم است بدانید که کشور لوگزامبورگ در رده بندی بیشترین حقوق پرداختی کشور به کارکنان در میان کشورهای جهان بعد از استرالیا در رتبه دوم قرار گرفت. میانگین حقوق پرداختی به نیروی کار در لوکزامبورگ ۹٫۲۴ دلار در ساعت می باشد. به عنوان مثال دانشجویی که به طور میانگین ۲۰ ساعت در هفته کار می کند ۷۴۰ دلار در ماه حقوق دریافت خواهد کرد.

کار دانشجویی در کشور لوکزامبورگ شغل های کوتاه مدت در کشور لوکزامبورگ

شغل های کوتاه مدت در کشور لوکزامبورگ عبارتند از :

  • کار در تجارت ساختمان : موقعیت های عالی که می توان از طریق سایت های ساخت و ساز درخواست کار ارائه کرد.
  • کار دفتری: با سازمان های بین المللی، با حقوق و مزایای عالی برای متقاضیان واجد شرایط
  • نیروی امنیت که معمولا به راحتی یافت می شود و ساعت کاری بالا و حقوق کمی دارد.
  • فروش دوره ای که معمولاً پیش از کریسمس و دوره های تخفیف موقعیت مناسبی می باشند .

در مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لوکزامبورگ اطلاعات کسب کنید .

  • غرفه های مواد غذایی و میوه و بستنی در مناطق توریستی یا نمایشگاه ها
  • کار به عنوان پیک که نیازمند داشتن وسیله نقلیه از قبیل خودرو یا موتورسیکلت می باشد .
  • شغل رانندگی و یا کار برای شرکت های کرایه ی خودرو
  • توزیع روزنامه و بروشور و مجلات

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button