کار دانشجویی در کشور لتونی

کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا و عضو اتحادیه اروپا و پیمان ناتو می باشد که دارای پیشرفته ترین و متنوع ترین سیستم آموزشی است و مدارک دانشگاهی صادر شده از آن از اعتبار بین المللی برخوردار می باشد و همچنین تحصیل در لتونی با هزینه های کم امکان پذیر است . لازم به ذکر است که دانشجویانی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی لتونی و مدرک دانشگاهی این کشور شوند آینده کاری روشنی در پیش رو خواهند داشت و در هر کشوری به خصوص کشورهای اروپایی به راحتی جذب بازار کار می شوند . دانشجویان بین المللی برای تامین هزینه های زندگی خود می توانند به کار دانشجویی در کشور لتونی بپردازند .

برای اقامت و تابعیت در لتونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

اما به طور کلی نه کشور لتونی و نه سایر کشورهای اروپایی به نیروی مهاجر خارجی برای کار از طریق اسپانسر نیازی ندارد ، اما در زمانی که افراد توسط ویزای تحصیلی و یا طرق مختلف قانونی دیگر وارد کشور لتونی می شوند در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که اشخاص می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، به طور مثال افراد متقاضی کار در لتونی می توانند در شرکتی به صورت پاره وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

کار دانشجویی در کشور لتونی

کار دانشجویی در کشور لتونی

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لتونی توضیح دادیم .

اکثراً زمانی که اشخاص متقاضی ویزای کار در لتونی با ویزای تحصیلی وارد کشور لتونی می شوند ، مانند سایر کشورهای اروپایی  ۲۰ ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مشکلی برای انجام کار برای آنها وجود ندارد. حقوقی که برای کار این گونه افراد در کشور لتونی در نظر گرفته شده است از ساعتی ۱۰ یورو به بالا است و البته باید خاطر نشان کرد این مبلغ بستگی به توانایی و سطح تسلط زبان فرد خواهد داشت .

شما می توانید برای مهاجرت به لتونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لتونی ” را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button