کار دانشجویی در کشور سنگاپور

کشور سنگاپور ممکن است کوچک باشد اما در عرصه تحصیلات عالی و تکمیلات یکی از بزرگترین انتخاب ها است . این کشور یکی از گران ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور هستند که طبق نظر سنجی سال 2015 میلادی از نظر هزینه زندگی در رتبه چهارم قرار گرفته است . بنابراین از لحاظ مالی و برای صرفه جویی در هزینه ها دانشجویان به دنبال فرصت های کاری در کشور سنگاپور هستند . ممکن است دانشجویان بین المللی بخواهند بخشی از وقت خود را به صورت پاره وقت کار کنند . لازم به ذکر است هر کشوری از جمله کشور سنگاپور قوانین خاص خود را در مورد کار دانشجویی دارد . لذا این مقاله به کار دانشجویی در کشور سنگاپور و شرایط کار دانشجویی اختصاص داده شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور ” است .

هزینه تحصیل در سنگاپور می تواند بالاتر از سایر کشورها باشد. از این رو، بسیاری از دانشجویان سعی می کنند هزینه های شخصی خود را از طریق کار نیمه وقت کاهش دهند و برخی از دانشجویان ترجیح می دهند تجربه کاری را که مربوط به رشته تحصیلی آنها است، به دست آورند که چنین تجربه ای می تواند بعدها در زندگی حرفه ای خود ارزشمند باشد.

قبل از اینکه دانشجویان بین المللی تصمیم بگیرند در حین تحصیل کار کنند، باید از مقررات تحصیل در سنگاپور و کار ضمن تحصیل در کشور سنگاپور مطلع باشند. کشور سنگاپور سیاست های سختگیرانه ای دارد که فرصت های کاری را برای دانش آموزان فراهم می کند.طبق قوانین دولتی کشور سنگاپور ، دانشجویان مجازند که در طول سال تحصیلی به طور نیمه وقت حداکثر 16 ساعت در هفته کار کنند و همچنین آنها می توانند در طول تعطیلات تمام وقت کار کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان نمی توانند بیش از این ساعات کاری در این کشور کار کنند زیرا داشتن کار دانشجویی در کشور سنگاپور نباید صدمه ای به تحصیل دانشجویان وارد کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سنگاپور شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سنگاپور ” بیاندازید.

کار دانشجویی در سنگاپور

کار دانشجویی در سنگاپور

کار دانشجویی در کشور سنگاپور  – پردرآمد ترین کار دانشجویی در کشور سنگاپور

از جمله پردرآمد ترین کار دانشجویی در کشور سنگاپور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • معلم خصوصی
  • خدمات مشتری / مرکز تماس پرسنل
  • طراحی وب سایت
  • راننده شخصی
  • مربی تناسب اندام
  • پرستاری
  • خانه داری

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنگاپور  توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button