کار دانشجویی در کشور بلاروس

افرادی که برای تحصیل به کشورهای دیگری می روند معمولا سعی می کنند کشورهایی را انتخاب کنند که تحصیل در دانشگاه های آن رایگان است و یا شهریه خیلی کم داشته باشد تا آنها مجبور باشند برای خرج زندگی خود فقط هزینه کنند و یا ممکن است کشورهایی را انتخاب کنند که هزینه زندگی در آنها پایین و ارزان باشد . در اکثر کشورها دانشجویان برای اینکه هم بتوانند درس بخوانند و هم هزینه زندگی خود را در بیاورند ، به دنبال کار پاره وقت در ضمن تحصیل می روند و حتی در برخی از کشورها به همراه کار پاره وقت هم داده می شود . کشور بلاروس یکی از بهترین گزینه های مهاجرتی جهت تحصیل و زندگی در بین سایر کشورهای اروپای شرقی می باشد و شرایط کار دانشجویی در کشور بلاروس برای دانشجویان بین المللی تحصیل در بلاروس مانند سایر کشورها وجود دارد . دانشجویانی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کشوری می شوند یکی از اهداف این افراد ورود به بازار کار آن کشور جهت تامین هزینه تحصیل و زندگی در کشور بلاروس می باشد .

در مقاله ” مهاجرت به بلاروس ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به بلاروس اطلاعات کسب کنید .

دانش آموزان در کشور بلاروس می توانند به عنوان کارمند پاره وقت برای رفع نیازهای مالی خود کار کنند .کار کردن آنها نه تنها برای رفع نیازهای مالی است بلکه باعث می شود آنها تجربیات عملی را هم کسب کنند . بسیاری از کالج ها و دانشگاه های کشور بلاروس ، دوره کارآموزی را به دانش آموزان به عنوان بخشی از برنامه های خود ارائه می کنند. بنابراین، دانشجویان همچنین می توانند از طریق کارآموزی کار کنند و پول دریافت کنند و هم در کنارش به راحتی به تحصیل خود بپردازند. همچنين برخي از كارهاي دانشجويي در محيط دانشگاه های کشور بلاروس نيز براي افراد متقاضي وجود دارد. بنابراين دانشجويان با گذراندن دوره هاي كارورزي و كار در محيط دانشگاه مي توانند بخشي از هزينه هاي خود را پوشش دهند.

کار پاره وقت دانشجویی در کشور بلاروس یکی از کمک های مالی است که دانش آموزان می توانند دریافت کنند که دانش آموزان می توانند به صورت پاره وقت و یا برای چند ساعت کار کنند. میزان ساعت کار دانشجویی در مقطع لیسانس 10 ساعت در هفته و در مقطع فوق لیسانس بین 20 تا 25 ساعت در هفته و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته می باشد .در نتیجه دانش آموزان با این میزان ساعت کار در هفته می توانند مقدار کافی از زمان را به تمرکز بر روی مطالعات خود را نیز  بگذارند. هر منطقه از کشور بلاروس دارای انواع مختلف و فرصت های شغلی مناسب برای دانش آموزان است . دانشجويان متقاضي ورود به بازار كار پاره وقت در کشور بلاروس در ابتدا بايد درخواست خود را براي كارفرماهاي مختلف ارسال کنند و در اين زمينه اقدام به جستجوي كار نمايند. حداکثر حقوق دریافتی جهت ورود به بازار کار 500 تا 600 دلار در ماه است . لازم به ذکر است که شرایط سختی برای  افراد متقاضی ورود به بازار کار بلاروس وجود دارد.

کار دانشجویی در بلاروس

کار دانشجویی در بلاروس

برای اقامت و تابعیت در بلاروس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در بلاروس ” را مطالعه فرمایید .

کار دانشجویی در کشور بلاروس نکاتی در مورد کار دانشجویی در کشور بلاروس

در این قسمت قصد داریم به نکاتی در مورد کار دانشجویی در کشور بلاروس اشاره کنیم :

  • دانش آموزان می توانند برای فرصت های شغلی پاره وقت در محل کالج خود کار را جستجو کنند
  • گزینه هایی مانند کار در کافه تریا، کتابخانه، حمایت از بخش اداری برای دانش آموزان وجود دارد.
  • همچنین می توان برای پیدا کردن شغل نزدیک کالج و یا اقامت خود زمان را صرفه جویی کنند .
  • دانش آموزان می توانند با همسالان هم ترمان خود که در حال حاضر کار می کنند به بحث و تحلیل در محل کار خود بپردازند
  • چند گزینه که دانش آموزان می توانند برای کار کردن در خارج از ساختمان کالج خود بپردازند عبارت است از : در یک پارک تفریحی، فروشگاه مواد غذایی، بازار، نمایشگاه ها، رستوران ها، پمپ های بنزین، و یا حتی کار در خانه و …

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلاروس ” را مطالعه فرمایید .

کار دانشجویی در کشور بلاروس برخی از کارهای پاره وقت دانشجویی در کشور بلاروس

 برخی از کارهای پاره وقت دانشجویی در کشور بلاروس عبارتند از :

  1. کارشناس کامپیوتر

متوسط درآمد ماهیانه مهندسین یا کارشناسان کامپیوتر در کشور بلاروس به صورت پاره وقت 1900 دلار در ماه است و کل درآمد این افراد 22.800دلار در طول سال می باشد .

  1. کار در خانه

درآمد متوسط افرادی که در خانه می توانند کار کنند 14 تا 22 دلار در ساعت می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button