کار دانشجویی در کشور ایرلند

یکی از راه های ورود به کشور ایرلند ، تحصیل در کشور ایرلند می باشد و برای اقدام به تحصیل در ایرلند و پیدا کردن شرایط کار دانشجویی در کشور ایرلند باید از تمامی شرایط اطلاع داشت و سپس اقدامات لازم صورت گیرد . کشور ایرلند ، یکی از کشورهای اعضای اتحادیه اروپا می باشد که قوانین تحصیل ، کار دانشجویی و غیره در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به طور تقریبی یکسان است که قوانین کار دانشجویی در کشور ایرلند پا برجاست و افراد در حین تحصیل در ایرلند می توانند مشغول به کار شوند . البته پیدا کردن برای افراد خارج از اتحادیه اروپا مقداری سخت است و نیاز به سطح زبان بالا و دانش کافی در مورد کار مرتبط دارد . کار در مشاغلی با درآمد بالا برای دانشجویان کشور ایرلند بستگی به نوع ملیت آنها و نوع شغل آنها دارد زیرا که نباید به تحصیل آنها لطمه ای وارد شود .

یکی از روش های مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایرلند ” اطلاعات کسب کنید .

کار دانشجویی در کشور ایرلند مدت زمان کار دانشجویی در کشور ایرلند

با توجه به مقطع تحصیلی می توان از ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته مشغول به کار شد . برای مقطع لیسانس ۱۰ ساعت کار در هفته ، مقطع فوق لیسانس ۲۰ ساعت و برای مقطع دکترا ۳۰ ساعت کار در هفته در نظر گرفته شده است . لازم به ذکر است که اگر دانشجویان از اتحادیه اروپا باشند می توانند هم به صروت پاره وقت و هم تمام وقت مشغول به کار شوند ولی در صورت تمام وقت بودن نباید به تحصیل آنها لطمه ای وارد شود . دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا جهت کار دانشجویی در کشور ایرلند در صورت داشتن کارت GNIB می توانند مشغول به کار شوند. با کار دانشجویی پاره وقت می توان از پس هزینه های تحصیل و زندگی در کشور ایرلند برآمد .

دانشجویان از ۱۵ دسامبر تا ۱۵ ژانویه و ۱ ژوئن تا ۳۰ سپتامبر می توانند به صورت تمام وقت کار کنند (یعنی حداکثر ۴۰ ساعت در هفته) و تنها مربوط به تعطیلات دانشگاهی در تابستانی و زمستان می شود. این تاریخ ها برای همه دانشجویان غیر اروپایی، بدون در نظر گرفتن تقویم تحصیلی دانشگاه، ثابت می باشد . لازم به ذکر است که حق کار به طور خودکار پس از پایان اجازه اقامت دانشجو لغو می شود، به جز حق تمدید آن که ممکن است برای فارغ التحصیلان دوره دکترا در دسترس باشد.

کار دانشجویی در ایرلند

کار دانشجویی در ایرلند

کار دانشجویی در کشور ایرلند راه های جستجوی کار دانشجویی در کشور ایرلند

پیدا کردن کار دانشجویی در کشور ایرلند از چند طریق امکان پذیر است :

  • آژانس های استخدام ایرلندی برای شرایط کار دانشجویی در ایرلند
  • وب سایت های کار ایرلندی برای شرایط کار دانشجویی در ایرلند
  • شغل های آگهی شده در روزنامه های ایرلند
  • مراجعه به موسسات کاریابی در کشور ایرلند است که این مورد هزینه در بر دارد .

در مقاله ” تحصیل در ایرلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایرلند اطلاعات کسب کنید .

کار دانشجویی در کشور ایرلند –  شرایط کار دانشجویی در کشور ایرلند

اگر فرد متقاضی قبل از شروع ترم تحصیلی در دوره های مقدماتی ثبت نام نموده باشد، تا شروع ترم تحصیلی اصلی خود، مجاز به کار نمی باشد . در صورت کار دانشجویی در کشور ایرلند باید یک شماره PPS برای ثبت نام در اداره مالیات ایرلند دریافت کرد که به سادگی نمی توان آن را دریافت کرد و تنها زمانی که یک پیشنهاد کاری معتبر داشت ، می توان برای دریافت آن درخواست داد.

کار دانشجویی در کشور ایرلند – درآمد کار دانشجویی در کشور ایرلند

اگر فرد مجوز کار در ایرلند داشته باشد ، در محل کار، صرف نظر از وضعیت مهاجرتی او دارای حقوق یکسان است یعنی حق قرارداد حقوقی، ساعات کاری قانونی، دستمزد بالاتر از حداقل و سایر مزایا طبق قوانین ایرلند اعم از حق تعلیم و تربیت، حق بیمه، مرخصی والدین و حق پیوستن به اتحادیه ها را دارد . با این حال کارفرمای قانونی ملزم به ارائه ساعات کاری که مطابق با برنامه تحصیلی کارکنان باشد، نیست و اگر احتمال تداخل بین ساعات کار و تحصیل وجود داشته باشد، مهم است که در مورد این مسائل توافق کرده و با پذیرش پیشنهاد اشتغال موافقت شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ایرلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در ایرلند ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button