کار دانشجویی در کشور اسلوونی

هر ساله افراد بسیار زیادی قصد مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل را دارند و معمولا با توجه به شرایط بسیار مناسب جهت تحصیل در کشور اسلوونی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد متقاضی مهاجرت تحصیلی باشد زیرا کشور اسلوونی یکی از برترین نظام های تحصیلی در دنیا را دارد . یکی از  بزرگترین دغدغه های افراد متقاضی تحصیل در اسلوونی ، کار دانشجویی در کشور اسلوونی و همچنین شرایط کار دانشجویی در کشور اسلوونی می باشد که آیا می توانند با کار ضمن تحصیل ، هزینه های خود را تحت پوشش قرار دهند؟

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسلوونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسلوونی ” است .

طبق قوانین مهاجرت تحصیلی به کشور اسلوونی، افرادی که از طریق اخذ ویزای دانشجویی اقدام به مهاجرت می کنند بستگی به مقطع تحصیلی  اجازه کار دانشجویی را خواهند داشت که این اجازه کار در مقطع لیسانس در کشور اسلوونی بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت در هفته و در مقطع فوق لیسانس بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت در هفته و در مقطع دکترا بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت در هفته خواهد بود  و معمولا مقدار حقوقی که برای هر ساعت کار دانشجویی در کشور اسلوونی در نظر گرفته می شود بین ۸ تا ۱۰ یورو است که با توجه به دریافت این حقوق می توان قسمت هایی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تحت پوشش قرار داد . یکی از مزایای کار دانشجویی در کشور اسلوونی ، معافیت از پرداخت مالیات می باشد و این معافیت ، سهم بسیار بزرگی برای صرفه جویی در هزینه های دانشجویان دارد .

 کار دانشجویی در کشور اسلوونی شرایط کار دانشجویی در کشور اسلوونی

افرادی که قصد کار دانشجویی در کشور اسلوونی را دارند باید دارای اقامت معتبر باشند که معمولا این اقامت باید بالای یک سال باشد و همچنین افراد می توانند از طریق مؤسسات کاریابی که امکان اخذ کار دانشجویی را دارند اقدام کنند و برای اینکه بتوانند از طریق مؤسسات کاریابی برای اخذ کار دانشجویی در اسلوونی اقدام کنند باید شرایط ذیل را داشته باشند :

کار دانشجویی در کشور اسلوونی

کار دانشجویی در کشور اسلوونی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلوونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلوونی ” بیاندازید.

  • داشتن رزومه جهت داشتن کار دانشجویی در کشور اسلوونی : افرادی که قصد اخذ کار دانشجویی در کشور اسلوونی از طریق موسسات کاریابی را دارند برای اینکه بتوانند برای اخذ اقدام کنند نیاز به ارائه رزومه دارند که این رزومه نشان دهنده توانایی شخص متقاضی کار می باشد و بعد از اینکه این رزومه مورد تایید قرار گرفت ، نوبت به مصاحبه با شخص کارفرما می باشد .
  • قبولی در مصاحبه کاری جهت داشتن کار دانشجویی در کشور اسلوونی : شخص کارفرما با توجه به رزومه شخص متقاضی با وی مصاحبه ایی را ترتیب می دهد و بعد از قبولی در مصاحبه شرایط برای اخذ کار ضمن تحصیل در کشور اسلوونی برای شخص متقاضی فراهم می شود .

 کار دانشجویی در کشور اسلوونی مؤسسات کاریابی دانشجویی در کشور اسلوونی

از جمله مؤسسات کاریابی دانشجویی در کشور اسلوونی عبارتند از :

  • Ljubljana employment
  • Employment Slovenia

در مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button