کار دانشجویی در کشور مالتا

کشور مالتا از جمله کشورهای پیشرفته و مرفه اروپا محسوب می شود که همواره متقاضیانی برای مهاجرت تحصیلی به کشور مالتا وجود دارد . کار دانشجویی در کشور مالتا از جمله موضوع مهم برای متقاضیان تحصیل در مالتا می باشد . این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مساحت کمتری دارد و از جمعیت کمتری برخوردار می باشد بنابراین پیدا کردن کار در کشور مالتا اندکی سخت تر می باشد . اما جای هیچ نگرانی نیست قطعا شرایط پیدا کردن کار در کشور مالتا فراهم است ولی با توجه به این که در کشور مالتا اداره های کاریابی و وب سایت های مرتبط در خصوص پیدا کردن کار و راهنمایی برای یافتن کار و هم برای کمک به پیدا کردن کار تمام وقت و هم کار نیمه وقت موجود می باشد بنابراین افرادی که به جستجوی کار در این کشور ، به خصوص دانشجویانی که به دنبال کار دانشجویی در کشور مالتا هستند می تواند کمک کننده باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مالتا می توانید مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

در برخی موارد پیدا کردن یک کار دانشجویی در کشور مالتا به صورت نیمه وقت برای دانشجویان بین المللی امری چالش بر انگیز است ولی امری غیر ممکن نیست، اگر فرد سالها در مالتا اقامت داشته باشد یافتن شغل مناسب در مقایسه با کسانی که فقط مدت کوتاهی است که به این کشور وارد شده اند خیلی آسان تر می باشد . دانستن زبان مالتی یک پیش شرط لازم برای کسب یک شغل در مالتا است و از آنجا که این کشور منطقه ای توریستی می باشد و اکثریت مردم ان به زبان انگلیسی مسلط می باشند دانستن زبان انگلیسی برای اشتغال در بسیاری از مشاغل مانند کار در زمینه ی توریسم و هتلها و اژانسهای مسافرتی و برخی از رستورانها و اغلب دفاتر و شرکت های بین المللی کفایت می کند. به طور کلی بیشترین آگهی های کاری در خصوص استخدام در بخش گردشگری و صنعت خدمات و فناوری اطلاعات (آی تی) می باشد.

کار دانشجویی در کشور مالتا شرایط کار دانشجویی در کشور مالتا

دانشجویان بین المللی که برای اقامت دانشجویی در مالتا اجازه ورود دریافت می کنند در اغلب موارد مجاز به جستجو برای استخدام شدن در یک کار تمام وقت نیستند زیرا اولویت با بومیان این کشور است و در مرحله بعد برای کسانی می باشد که اقامت دائم کشور مالتا را دارند . ولی به طور کلی افرادی که با ویزای تحصیلی مالتا ، وارد این کشور می شوند بسته به مقطع تحصیلی و مدت تحصیل در کشور مالتا ، می توانند برای به دست آوردن کار نیمه وقت دانشجویی در مالتا یا به جستجو برای استخدام در یک کار تمام وقت درطول تعطیلات تابستانه در خواست اجازه کار کنند. علاوه بر این گرچه شرایط استخدام به صورت تمام وقت برای یک دوره زمانی کوتاه می تواند توسط دانشجو در تعطیلات انجام شود اما هر زمان که یک دانشجوی بین المللی مجوز را دریافت می کند، اجازه دارد بسته به مقطع تحصیلی خود بین ۱۵ تا ۳۰ ساعت در هفته کار کند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالتا ” است .

کار دانشجویی در مالتا

کار دانشجویی در مالتا

از جمله شرایط کار ضمن تحصیل در کشور مالتا، اخذ درخواست مجوز کار به همراه یک نامه که می بایست توسط دانشگاه/ مدرسه مبنی بر اینکه تحصیلات دانشجو طی این مدت تحت تاثیر اشتغال به کار نیمه وقت قرار نمی گیرد ارائه شود. درخواست ها و مدارک لازمی که مربوط به مجوز کار دانشجویی در کشور مالتا می باشد باید به نزدیک ترین ایستگاه پلیس داده شود . لازم است بدایند که اغلب دانشگاه های مالتا و موسسات در کشور مالتا استخدام در محیط دانشگاه را ندارند و دانشجویان در خارج از دانشگاه و در سطح شهر باید به دنبال کار مورد نظر بگردند. میزان حقوق کار دانشجویی در کشور مالتا برای دانشجویان بسته به نوع شغل انتخابی ساعتی ۵ تا ۸ یورو می باشد که ماهیانه حدود ۶۰۰ یورو است .

اما شریط کلی کار دانشجویی در کشور مالتا به شرح زیر است :

  • داشتن کارت شناسایی
  • داشتن ویزای دانشجویی مالتا که نشان دهنده تحصیل تمام وقت فرد در مالتا باشد.
  • داشتن شماره بیمه اجتماعی
  • داشتن حساب بانکی در کشور مالتا
  • داشتن کارت کاهش مالیات که در ازای ارائه قرارداد شغلی فرد دریافت می کند .
  • پر کردن فرم ثبت نام ای تی سی ۳۵
  • تکمیل فرم سی وی یا رزومه خود به زبان مالتی یا انگلیسی که باید شامل این موارد باشد: اطلاعات شخصی، تحصیلات، مهارت زبانی، دانش ای تی.
  • آماده شدن فرد برای شرکت در مصاحبه شغلی از جمله پوشیدن لباس مناسب یا رسمی در روز مصاحبه که این کار نشان دهنده این است که فرد برای کارفرمای خود ارزش قائل است و همچنین بالا بردن سطح اطلاعات عمومی برای بهتر صحبت کردن در روز مصاحبه.

یکی از روش های مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مالتا ” اطلاعات کسب کنید .

کار دانشجویی در کشور مالتا راه های یافتن کار دانشجویی در کشور مالتا

بسیاری از کارهای دانشجویی پاره وقت پورتال های مربوط به خود را دارند که برای مثال کارهای فصلی مانند کار در کافه و رستوران در آنها آگهی می شود که می توان با مراجعه به آنها اطلاعات بیشتری را کسب کرد که در این پورتال ها می توان انواع موقعیت های شغلی در مالتا که توسط آژانسهای استخدام و کارفرمایان ارایه می شود ، یافت .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button