کار دانشجویی در کشور استونی

یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشور استونی ، تحصیل در استونی می باشد و برای متقاضیان تحصیل در کشور استونی این امکان وجود دارد که در کنار تحصیل خود به کار نیز بپردازند تا بتوانند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تحت پوشش قرار دهند اما با این که دانشجویان ممکن است مشاغل دلخواه خود را نداشته باشند اما درآمد کافی برای تامین نیازهای خود را کسب کنند . به طور کلی کشور استونی مقصد مناسبی برای کار دانشجویی در کشور استونی می باشد و به همان اندازه یک انتخاب بی نظیر برای آموزش عالی ، تفریح و گردشگری می باشد . همچنین شایان به ذکر است که امکانات تحصیلی و کار برای دانشجویان خارجی با دانشجویان بومی یکسان است .

برای اقامت و تابعیت در استونی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در استونی ” را مطالعه فرمایید .

از جمله یافتن کار دانشجویی در کشور استونی می توان به قوانین محلی، ساختارهای آکادمیک، دوره های مجزا، وضعیت مالی، توانایی ذهنی دانشجو، توانایی های فیزیکی و مهارت های شغلی قبلی اشاره کرد ولی با این حال، یک دانشجوی بین المللی که در استونی مشغول تحصیل است، احتمالا جذب هوش الکترونیکی، آموزش عالی و شرایط یادگیری، هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی یا جذابیت تحصیل در خارج از کشور و ماجراجویی و چالش های جدید آن می شوند و ممکن است لزوماً طی تحصیل کار نکنند.

برای کار کردن دانشجویان بین المللی در کشور استونی یکسری الزاماتی وجود دارد . دانشجویان اتحادیه اروپا می توانند هر زمان که کار مناسب خود را پیدا کنند، شروع به کار کنند ، البته  تمام جوانب استاندارد مانند قرارداد استخدام، پرداخت مالیات، و غیره باید به درستی تنظیم شود. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا برای اقامت در استونی به مدت طولانی تر از مدت مجاز، باید مجوز اقامت بگیرند .

همان طور که گفته شد دانشجویان در کشور استونی در طول تحصیلات خود مجاز به کار هستند ، البته باید در نظر داشت که اشتغال نباید با زمان کلاس های دانشگاهی تداخل داشته باشد و دانشجویانی که اجازه اقامت موقت دارند باید تمام وقت مشغول تحصیل باشند. اجازه اقامت موقت برای تحصیل به مدت یک سال است و باید هر سال برای این مجوز مجدداً درخواست داد و هنگام درخواست برای اجازه اقامت موقت در طول سال آخر تحصیل، می توان برای مدت ۶ ماه اقامت بیشتر پس از فارغ التحصیلی درخواست داد که این دوره برای انتقال به بازار کار در نظر گرفته شده است. قبل از پایان اعتبار مجوز اقامت فعلی، باید یک کارفرما پیدا کرد و برای دریافت اجازه اقامت درخواست داد . پس از یافتن کارفرمای مناسب و توافق در مورد شرایط کاری، می توان برای اجازه اقامت و استخدام درخواست داد (لازم به ذکر است که معیارهای پرداخت حقوق در مورد افرادی که مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای خود را در استونی دریافت کرده اند، اعمال نمی شود.)

کار دانشجویی در کشور استونی

کار دانشجویی در کشور استونی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استونی ” را مطالعه فرمایید .

کار دانشجویی در کشور استونی راه های یافتن کار دانشجویی در کشور استونی

یکی از راه های یافتن کار دانشجویی در کشور استونی ، دانشگاه ها می باشد زیرا دانشگاه ها معمولا در مورد فرصت های شغلی اطلاع رسانی می کنند و اطلاعات مربوط به پیشنهادات شغلی را از طریق ایمیل و روش های دیگر ارسال می کنند همچنین دانشجویان به اطلاعات روزانه در وب سایت های مختلف شغلی مانند www.tootukassa.ee دسترسی دارند. این وب سایت ها علاوه بر انتشار ظرفیت های شغلی در انواع مشاغل، در زمینه مشاوره، پیگیری و غیره به متقاضیان ثبت نام شده در صندوق بیکاری اطلاع رسانی می کنند. دیگر سایت های موجود جهت یافتن کار دانشجویی در کشور استونی به شرح زیر می باشد :

  • پورتال workabit.com : این پورتال برای مشاغل پاره وقت است که مشاغل تمام وقت ارائه نمی دهد، اما فرصت های کاری به مدت چند ساعت در روز و در بعضی موارد چند روزه ارائه می کند.
  • سایت http://too.pinu.ee : این سایت به طور خاص، فرصت های شغلی مرتبط با IT را ارائه می دهد.
  • سایت های cvkeskus.ee و www.cvonline.ee هر دو در زمینه رزومه نویسی و شرایط کاری به فرد جستجوی کار کمک می کنند.

سایر سایت های مفید عبارتند از :

  • tood.ee
  • manpower.ee
  • ehitusportaal.ee
  • job.ee

در مقاله ” مهاجرت به استونی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به استونی اطلاعات کسب کنید .

بی تردید بهترین روش برای امنیت شغلی، از طریق کسب اطلاعات از دوستان و دانشجویان دیگریمی باشد که ضمن تحصیل مشغول کار هستند. لازم است بدانید که متاسفانه شغل های پر طرفدار و جذاب و مخصوصا غیر IT در استونی نیاز به تسلط به زبان استونیایی دارند و بنابراین دانشجویانی که مایل به کار هستند، اگر بتوانند به زبان استونیایی صحبت کنند، شانس بهتری دارند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button