کارت قرمز سفید قرمز اتریش

اتریش ، کشوری قدرتمند و صنعتی در اروپای مرکزی می باشد که پایتخت آن شهر وین است . این کشور نسبت به زیر ساخت های دولتی خود معیاری برای مهاجرت افراد به کشور خود وضع کرده است که یکی از این روش مهاجرتی ، کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش است . افرادی که  مایل به کار در اتریش می باشند ،باید واجد شرایط و شهروند کشور سومی باشند (یعنی کشور خارج از اتحادیه اروپا) و  حتما کارت قرمز سفید قرمز اتریش را دریافت کنند . فرد متقاضی پس از دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز کشور اتریش نیز می تواند برای اعضای خانواده خود کارت قرمز سفید قرمز کشور اتریش را درخواست کند . لازم به ذکر است که اخذ اقامت دائم کشور اتریش از طریق کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش امکان پذیر است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اتریش ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اتریش ” است .

طبق قانون وضع شده در کشور اتریش افرادی که بعد از فارغ التحصیل شدن مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری در صورت جستجوی کار و پیدا کردن کار مطابق با رشته تحصیلی خود هستند  کارت قرمز سفید قرمز به آنها  تعلق می گیرد. بعد از گذراندن سال اول و اشتغال در کشور اتریش باز هم برای یک سال دیگر کارت قرمز سفید قرمز تمدید می شود. بعد از سپری کردن ۲ ساله کاری و دارا بودن فرد از کارت قرمز سفید قرمز ، در سال بعد برای فرد کارت قرمز سفید قرمز برای ۳ سال پی در پی تمدید می شود. البته زمانی که این کارت تمدید شده باشد که آنها شاغل باشند. فرد بعد از گذراندن ۵ سال اقامت می تواند درخواست اقامت دائم اتریش کند . قابل توجه است که اگر فرد دانش زبان آلمانی یا انگلیسی را داشته باشد ، برای گرفتن کارت قرمز سفید قرمز اتریش مشکلی نخواهد داشت . اگر به نام این کارت دقت کنید می توان فهمید که پرچم کشور اتریش نیز قرمز سفید قرمز است.

کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش مطابق یک سیستم امتیازبندی می باشد و امتیازاتی را برای مهاجران بر مبنای سن آنها، تحصیلات، تجربه کاری و تخصص آنها در زبان آلمانی در نظر می گیرد. کشور اتریش با کارت قرمز سفید قرمزیک سیستم مهاجرتی کاری  را ایجاد کرده است که مهاجرت بلند مدت و حتی اقامت دائم اتریش برای افراد متخصص و اعضای خانواده آنها از کشورهای ثالث را امکان پذیر می کند . مهمترین مواردی که برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش لازم است عبارتند از :

  • صلاحیت تحصیلی
  • تجربه کاری
  • سن
  • مهارتهای زبانی
  • پیشنهاد استخدام با توجه به شرایط و حداقل حقوق و دستمزد

افرادی می توانند درخواست کارت قرمز سفید قرمز کشور اتریش را کنند که جزیی از گروه های زیر باشند :

  • کارگران ماهر در شغل های کمبود
  • کارگران بسیار کارآمد
  • کارگران  مشغول در مشاغل کلیدی
  • کارفرمایان استارت آپ
  • سرمایه گذاران
  • فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش و کالج های تحصیلات عالی
کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش

کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش

کارت قرمز سفید قرمز اتریش روش های دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش

روش های دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش به شرح زیر می باشد :

  • دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش از طریق استخدام : دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش مختص افرادی است که قصد اشتغال در اتریش دارند و همچنین دریافت اقامت دائم خود و خانواده خود از مهم ‌ترین معیارها برای مهاجرت برای این افراد می ‌باشد . فرد برای دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش از طریق استخدام لازم است حداقل 50 امیتاز را کسب کند . در صورتی که امتیاز فرد حداقل 50 شود، کارفرما در اتریش می ‌بایست لزوم حضور فرد در اتریش به واسطه تخصص خاص وی را به اثبات رساند. یعنی نشان دهد هیچی نیرویی در کشور اتریش در زمینه تخصص فرد وجود نداشته و لذا حضور وی ضروری است. در صورتی که امتیاز فرد 70 شود، دیگری نیازی به اثبات نیاز کشور اتریش به تخصص وی از سوی کارفرما وجود ندارد. برای دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش بایستی موارد زیر رعایت شود :
  1. اثبات عدم مغایرت حضور فرد در اتریش با نظم عمومی و قوانین این کشور
  2. ارائه گواهی مبنی بر توانایی تامین نیازهای مالی خود و خانواده در کشور اتریش (909.42 یورو برای یک نفر بزرگسال ، 1.363.52 برای دو نفر بزرگسال و 140.32 یورو برای هر فرزند )
  3. اجاره یا خرید محلی برای زندگی که متراژ آن متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد.

شما می توانید برای مهاجرت به اتریش مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اتریش ” را مطالعه فرمایید .

شانس فرد برای استخدام در شرکت‌ های اتریشی و متعاقباً دریافت کارت بالا خواهد بود اگر فرد:

  1. در زمینه‌ های شغلی خاص، دارای صلاحیت، مزیت و تمایز بسیار چشمگیر باشد .
  2. فارغ ‌التحصیل دانشگاه ‌ها و یا کالج‌ های آموزش عالی کشور اتریش باشد تا با توجه به رشته تحصیلی و دانشی که دارد، در شرکت‌های مرتبط استخدام شود.
  3. در حوزه‌های شغلی که کشور اتریش در آن‌ ها، با کمبود نیروی کار مواجه است، از مهارت خوب، تجربه کافی و یا دانش قابل ‌قبول برخوردار باشد تا بتواند در مشاغل مورد نیاز کشور اتریش مشغول به کار شود.
  • دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش از طریق ثبت شرکت : در این روش فرد می بایست شرکتی با سرمایه اولیه به ارزش حداقل 35 هزار یورو ثبت کند . برای ثبت شرکت نیاز به ارائه طرح توجیه دارد که در طرح توجیه اقتصادی فرد به معرفی برند خود، خدمات خود، دستاوردها، نتایج و منافع اقتصادی کسب و کار خود برای کشور اتریش و سود حاصل و میزان سرمایه‌ گذاری، تعداد پرسنل و موارد دیگر را ذکر می کند .

لازم به ذکر است که در هر دو روش استخدام و ثبت شرکت در اتریش، امکان اخذ اقامت برای خانواده شامل همسر (با حداقل 21 سال سن) و فرزندان (زیر 18 سال) وجود دارد.

کارت قرمز سفید قرمز اتریش مزایای دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهایی است که اغلب قوانین شغلی را برای کارگران خارجی در اولویت قرار می دهد . کیفیت زندگی در اتریش از شاخص هایی می باشد که نیروی کار ماهر را به سوی کار و زندگی در این کشور جذب می کند .

بر همین اساس کشور اتریش تا کنون در امور مهاجرتی بسیار انعطاف پذیر عمل کرده است . دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش یکی از اقدامات اصلی در این راستا بوده است . این نوع اقامت مزایای زیادی را برای دارنده خود به ارمغان می آورد که مزایای دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش عبارتند از :

  • اتریش با کارت قرمز – سفید – قرمز یک سیستم مهاجرتی جدید و قابل انعطاف را راه اندازی کرد که مهاجرت طولانی مدت را برای حرفه ای های واجد شرایط از کشورهای ثالث و اعضای خانواده اش امکان پذیر می سازد .
  • کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش به صورت 12 ماهه صادر می شود و افراد واجد شرایط که موفق به اخذ آن شوند از شرایط کاری و اقامتی دائم در اتریش برخوردار خواهند بود ، یعنی می توانند تحت نظر یک کارفرمای ثابت کار کنند و به همراه خانواده با اقامت دائم در اتریش زندگی کنند .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اتریش دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه نمایید.

کارت قرمز سفید قرمز اتریش مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش

مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش عبارتند از :

  • پاسپورت معتبر فرد متقاضی دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز کشور اتریش
  • ارائه گواهی تولد (شناسنامه) فرد متقاضی دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش
  • ارائه بیمه درمانی دریافت کارت قرمز – سفید – قرمز اتریش

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اتریش تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش و اخذ ویزای تحصیلی اتریش جز پر طرفدارترین برنامه های مهاجرت به ات...

کار در اتریش کار در اتریش

کار در اتریش برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد م...

تحصیل پزشکی در اتریش تحصیل پزشکی در اتریش

راه های مختلفی جهت مهاجرت به اتریش وجود دارد اما یکی از بهترین راه های مهاجرت به اتریش، مها...

نظرات کاربران
Call Now Button