چرا تحصیل در چین

طبق بسیاری از آمارهای رسمی ، کشور چین از جمله اولویت دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل می باشد . به گونه ای که تحصیل در چین و در بهترین و بزرگترین مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا به یکی از آرزوهای دانشجویان و متقاضیان تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است . اما چرا تحصیل در چین مورد توجه بسیاری از متقاضیان خارج از کشور واقع شده است ؟ متقاضیان تحصیل در خارج دلایل خاص خود را برای ادامه تحصیل در کشور چین ارائه می کنند اما با این حال مهمترین دلایلی موجب می شود اکثر متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ، چین را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند ، به شرح زیر می باشد :

در مقاله ” تحصیل در چین ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چین اطلاعات کسب کنید .

  • تحصیل به زبان انگلیسی در کشور چین : این امکان وجود دارد که در اکثر دانشگاه های معتبر چین به زبان انگلیسی مشغول تحصیل شد و بدون نیاز به ارائه مدرک زبان . این موضوع برای بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج که قصد تحصیل در کشور غیر انگلیسی زبان را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد . البته بدیهی است که ارائه مدرک زبان ریسک پذیرش و ویزا را کاهش می دهد .
  • اکثر دانشگاه های چین در لیست دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفته اند و رتبه بندی Shanghay و QS و دیگر نظام های رتبه بندی دنیا این موضوع را تایید می کنند .
  • بسیاری از دانشگاه های کشور چین جزء دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران هستند .

در مقاله ” مهاجرت به چین ” به طور کامل و جامع درباره شرایط و اقدامات مهاجرت به چین اطلاعات کسب کنید .

  • تحصیل و زندگی در چین نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی مقرون به صرفه تر می باشد . دانشگاه های چین در لیست دانشگاه های ارزان برای متقاضیان تحصیل در چین قرار گرفته است.
چرا تحصیل در چین

چرا تحصیل در چین

  • متقاضیانی که دارای پیشینه خوبی در رزومه خود هستند ، امکان دریافت تسهیلات کمک تحصیلی تحت عنوان بورسیه تحصیلی در چین با تمام امکانات را برخودردار هستند .

در مقاله ” اقامت در چین ” می توانید درباره شرایط اقامت و تابعیت چین و راه های اقامت در چین اطلاعات کسب کنید .

  • بسیاری از شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا در کشور چین شعبه دارند و این موضوع برای بسیاری از علاقه مندان تحصیل در چین که قصد کار کردن در چین را دارند حائر اهمیت می باشد و این امکان صرفا جهت شرکت در امور تجاری می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button