چرا تحصیل در هلند

سالانه بسیاری از متقاضیان و علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور ، تحصیل در هلند را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند که برای این انتخاب دلایل بسیاری وجود دارد . وجود دانشگاه های معتبر و بیش از 160 مرکز علمی و تحقیقاتی در این کشور سبب شده که بسیاری از علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور به این کشور مهاجرت کنند . در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که چرا تحصیل در هلند مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است ، بپردازیم . دلایل علاقه مند به ادامه تحصیل در هلند به شرح زیر می باشد :

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه صفر تا صد تحصیل در کشور هلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در هلند 2019” را مطالعه نمایید.

  • بیش از ۱۴۰ تا از دانشگاه های هلنددر لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم ایران قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۳ دانشگاه جزء دانشگاه های ممتاز دنیا دسته بندی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مورد مقاله دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند را مطالعه فرمایید .
  • دانشگاه های هلند در رشته های فنی و مهندسی بسیار مورد توجه دانشجویان و متقاضیان تحصیل در خارج در سرتاسر جهان قرار گرفته اند.
  • یکی از دلایل تحصیل در هلند ، نداشتن محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور است. افراد می توانند بدون در نظر گرفتن فاصله اخذ آخرین مدرک تحصیلی به راحتی و در هر مقطعی در این کشور به تحصیل بپردازند.
  • شهریه های تقریبا پایین در این کشور فرد متقاضی تحصیل در هلند می تواند با تخفیفی که از سوی دانشگاه به میزان ۵۰ درصد به وی داده می شود تحصیل رایگان در هلند را تجربه کند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند  ” است .

  • زبان تدریس در بیشتر دانشگاه های این کشور انگلیسی است. بنابراین امکان تحصیل به زبان انگلیسی در هلند امکان پذیر می باشد که البته تعداد معدودی از رشته ها در مقطع کارشناسی ممکن است به زبان دیگری تدریس شوند.
  • دانشگاه های هلند از هر نظر از جمله کیفیت مورد تایید هستند .
چرا تحصیل در هلند

چرا تحصیل در هلند

  • کشور هلندبا توجه به موقعیت خوبی که از نظر جغرافیایی دارد این امکان را به فرد می دهد تا بتواند در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و… به تحقیق و پژوهش بپردازد. همچنین موقعیت اقتصادی در این کشور عالی می باشد و به طور یقین به می توان اطمینان حاصل نمود که می توان آینده شغلی خود را در این کشور تضمین کرد.
  • امکان دریافت بورسیه تحصیلی در هلند در دوره تحصیلات تکمیلی وجود داشته و دانشجویان کمک هزینه های بسیاری با عناوین مختلف از دانشگاه دریافت می کنند.

در مقاله ” مهاجرت به هلند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به هلند اطلاعات کسب کنید .

  • به دلیل پیشرفت های صنعتی این کشور و وجود کمپانی هایی همچون فیلیپس و رویال داچ شل امکان دریافت بورسیه تحصیلی از این شرکت ها وجود دارد. شرکت های مذکور مبالغی را برای دانشجویان به عنوان بورسیه تحصیلی در هلند در نظر گرفته اند.
  • کشور هلند دارای امکانات عالی و حمل و نقل عمومی قوی است زیرا که کشوری متمدن می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button