چرا تحصیل در لیتوانی

همان طور که می دانید یکی از راه های مهاجرت به لیتوانی ، تحصیل در لیتوانی می باشد . تحصیل در لیتوانی برای اکثر متقاضیان تحصیل در خارج از کشور گزینه ایده آلی می باشد . اما سوال این جا است که چرا تحصیل در لیتوانی بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است ؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که کشور لیتوانی در برخی از بخش های در حال توسعه ، شامل حوزه های فناوری و پزشکی فرصت هایی ایجاد کرده است و با این که بسیاری از افراد پس از تحصیل مهاجرت می کنند ، دانشجویان بین المللی نیز از فرصت بهره مندی از یک فرهنگ غنی و اجتماع متنوع برخوردار می شوند و این امر موجب بازدید از کشور لیتوانی و تحصیل در لیتوانی را برای سالهای متمادی ایده آل می نماید .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور لیتوانی   دارید می توانید مقاله ” تحصیل در لیتوانی ” را مطالعه نمایید.

چرا تحصیل در لیتوانی ؟

تمام دوره های تحصیلی انگلیسی زبان در لیتوانی بر اساس سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) ارزیابی می شوند و به هر سال تحصیلی ۶۰ اعتبار ECTS اختصاص داده می شود . امکان تحصیل در سه مقطع تحصیلی کارشناسی  (لیسانس) ، کارشناسی ارشد (فوق لیسانس و یا تحصیلات تخصصی ویژه) و تحصیلات تکمیلی ( دکترا ، رزیدنتی ، تحصیلات تکمیلی در هنر) در کشور لیتوانی وجود دارد . برای  کسب اطلاعات بیشتر مقاله های تحصیل کارشناسی در لیتوانی و تحصیل کارشناسی ارشد در لیتوانی و تحصیل دکترا در لیتوانی را مطالعه کنید .

شما می توانید برای مهاجرت به لیتوانی   مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لیتوانی ” را مطالعه فرمایید .

چرا تحصیل در لیتوانی

چرا تحصیل در لیتوانی

دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی در لیتوانی امکان دریافت بورسیه تحصیلی در لیتوانی را نیز دارند و همچنین می توانند در برنامه های تبادل بین المللی (مثلا  Erasmus) شرکت کنند. افرادی که در برنامه تبادل دانشجو شرکت می کنند مستلزم به پرداخت شهریه بیشتر برای برنامه تبادل نیستند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لیتوانی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لیتوانی   ” می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button