چرا تحصیل در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ، کشوری در قاره اروپا و در شمال فرانسه می باشد که با کشورهای بلژیک، فرانسه و آلمان همسایه بوده و جز ثروتمندترین کشورها محسوب می شود. زبان رسمی مردم این کشور، لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی می باشد. این کشور به عنوان یک پل ارتباطی به تمامی کشورهای همسایه اروپایی خود جهت رفت و آمد به حساب می آید و افراد برای رفت و آمدهای خود به کشورهای اروپایی از این کشور به عنوان ایستگاه استفاده می کنند. یکی از راه های مهاجرت به لوکزامبورگ، تحصیل در لوکزامبورگ می باشد و در این مقاله قصد داریم بررسی نماییم که چرا تحصیل در لوکزامبورگ مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است؟ برای پاسخ به این سوال لازم است به موارد زیر اشاره نماییم.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لوکزامبورگ ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لوکزامبورگ توضیح دادیم .

چرا تحصیل در لوکزامبورگ ؟

دلایل تحصیل در لوکزامبورگ به شرح زیر می باشد :

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

چرا تحصیل در لوکزامبورگ

چرا تحصیل در لوکزامبورگ

  • علاوه بر تحصیل در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی ، به زبان لوگزامبورگی نیز امکان پذیر خواهد بود . از آنجایی که زبان لوگزامبورگی برای دانشجویان ایرانی بسیار سخت و دشوار خواهد بود لذا افراد باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک زبان انگلیسی را جهت پذیرش ارائه کنند .
  • هزینه های تحصیل در لوگزامبورگنسبتا پایین و ارزان بوده اما از نظر هزینه های زندگی، دانشجویان در کشور لوگزامبورگ  باید هزینه های سنگینی را متقبل شوند.

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

  • مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ نسبت به  سایر راه های مهاجرت به این کشور همواره از بهترین راحت ترین راه ها خواهد بود.

اما از آنجایی که افراد دانشجو در این کشور باید با پرداخت هزینه های بالای زندگی دوران تحصیلی خود را سپری نمایند و در مقابل با صرف هزینه های بسیار، در یک دانشگاه نه چندان معتبر و سطح بالا مدرک تحصیلی خود را اخذ نمایند این راه خیلی به صرفه نیست.

  • شرایط بردن همراه برای این کشور سخت و دشوار خواهد بود .

در صورت کلی اخذ اقامت دائم پس از اتمام تحصیلات در اکثر کشورهای اروپایی اینگونه است که پس از پایان تحصیلات به افراد بین ۶ ماه تا ۱ سال اجازه ماندن به شخص دانشجو داده می شود که مرتبط با رشته ی خود دنبال کار بگردد .

  • در صورت کار به طور تمام وفت در این کشور و پرداخت مالیات بعد از 4 سال میتوان اقامت دائم لوکزامبورگ را دریافت کرد. از طرف دیگر افراد پس از ۷ سال متوالی تحصیل در کشور لوگزامبورگ نیز به صورت مستقیم قادر خواهند بود که اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button