چرا تحصیل در سوئیس

تحصیل در سوئیس آرزوی بسیاری از افرادی می باشد که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند . این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که فرد بداند به دلیل وجود شاخص های رفاه اجتماعی در سطح بالای خود ، زندگی در سوئیس بسیار لذت بخش بوده و هر متقاضی علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور را به سوی خود جذب می نماید . اما چرا تحصیل در سوئیس مورد توجه بسیاری از متقاصیان قرار گرفته است و دلایل متقاضیان جهت تحصیل در این کشور چه بوده است ؟ لذا در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم که شامل موارد زیر می باشد :

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سوئیس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سوئیس   ” می باشد .

چرا تحصیل در سوئیس ؟

  • کشور سوئیس با کمترین میزان جرم ، جزء امن ترین کشور های دنیا محسوب می شود.
  • دسترسی راحت به قلب اروپا : به کمک شبکه ریلی کارآمد کشور سوئیس، به راحتی می توان در کمتر از 3 ساعت به شهرهای بزرگ سوئیس مانند زوریخ، لوسرن، برن، لوزان و ژنو رفت. در این کشور زیبا، سه فرودگاه اصلی وجود دارد: ژنو، زوریخ و بازل. فرودگاه ژنو و زوریخ، پایانه ی ریلی مخصوص به خود با سرویس دهی منظم را در اختیار دارند. آخر هفته ها و به هنگام تعطیلات مدارس، به راحتی می توان پروازهای ارزان قیمت به مقاصد کشورهای اروپایی پیدا کرد.

یکی از روش های مهاجرت به سوئیس ، از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سوئیس ” اطلاعات کسب کنید .

  • از دانشگاه های سوئیس 24 دانشگاه مورد تائید وزارت علوم ایران میباشد و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند با مدرک این دانشگاه ها در ایران ادامه تحصیل داده و یا مشغول به کار شوند.
  • از نظر رتبه بندی شاخص رفاه اجتماعی ، کشور سوئیس از نظر سطح رفاه اجتماعی دومین کشور در دنیا است و این موضوع بسیاری از علاقه مندان تحصیل به خارج را به مشتاق تحصیل و زندگی در این کشور می کند.
چرا تحصیل در سوئیس

چرا تحصیل در سوئیس

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئیس توضیح دادیم .

  • تحصیل کارشناسی در سوئیس به زبان های آلمانی یا فرانسوی بوده و در مقاطع بالاتر علاوه بر این ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود.
  • امکان کار دانشجویی به صورت ۲۰ ساعت در هفته برای دانشجویانی که در پرداخت هزینه های دانشگاه مشکل مالی دارند.
  • سوئیس کشوری چهار فصل است. در زمستان اغلب اوقات برف می بارد و درجه حرارت هوا به زیر صفر می رسد. در فصل بهار هوا گرمتر از زمستان است اما هنوز لباس گرم پوشیده می شود. در فصل تابستان آب و هوا معتدل است. آب و هوای سوئیس معمولا معتدل است اما همیشه شرق سوئیس از غرب آن سردتر است.
  • دارا بودن برترین دانشگاه ها، دانشگاه های سوئیس به دو دسته دانشگاه های دولتی و خصوصی تقسیم شده اند. بسیاری از دانشگاه های سوئیس در رتبه بندی های جهانی مانند رتبه بندی QS، shangahy و… در لیست دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفته اند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button