چرا تحصیل در سنگاپور

کشور سنگاپور ، کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد . با وجود وسعت کم ، این کشور در عرصه تحصیلات عالی و تحقیقات یکی از بهترین انتخاب ها است . سنگاپور ، کشوری مدرن و پویا می باشد که به سرعت زیادی در حال پیشرفت است . این کشور با تعداد زیادی از دانشگاه های جهان در سطح بین المللی در ارتباط است و مقصد عالی برای افرادی می باشد که به دنبال تجربه ای بی نظیر و منحصر به فرد از تحصیلات عالی هستند و همچنین یکیاز روشهای اخذ اقامت در سنگاپور در نظر گرفته می شود . در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم که چرا تحصیل در سنگاپور مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است ؟

برای اقامت و تابعیت در سنگاپور روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

چرا تحصیل در سنگاپور

دلایل انتخاب کشور سنگاپور برای تحصیل به شرح زیر می باشد :

  • بسیاری از دانشگاه های سنگاپور ارتباط قوی با صنعت آن کشور دارند به گونه ای که فرد در کنار تحصیل در سنگاپور می تواند به کسب تجربه عملی نیز بپردازد که این موضوع نه تنها باعث می شود که از درس خواندن لذت بیشتری ببرد بلکه این امکان را به وی می دهد که بسیار راحت تر در زمینه رشته تحصیلی خود به کار گرفته شود .
  • سنگاپور دارای سیستم آموزشی بسیار پیشرفته ای است که فرصت های زیادی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند . آموزش و پرورش اولویت اول سنگاپور می باشد و این کشور به عنوان یک مدرسه جهانی معرفی شده است .
  • نام 3 دانشگاه سنگاپور در رتبه بندی جهانی QS 2019 در میان 500 دانشگاه برتر جهان دیده شده اند و به ترتیب دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) در این رتبه بندی در جایگاه 11 و دانشگاه فناوری نان یانگ سنگاپور در رتبه 12 و دانشگاه مدیریت سنگاپور در رتبه 500 این رتبه بندی قرار دارند .
  • بورسیه و کمک هزینه‌ های تحصیلی مختلفی برای دانشجویان خارجی در کشور سنگاپور وجود دارد.
چرا تحصیل در سنگاپور

چرا تحصیل در سنگاپور

یکی از روش های مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سنگاپور ” اطلاعات کسب کنید .

  • دانشگاه های کشور سنگاپور دارای استانداردهای آموزشی بسیار بالا و تجهیزات و تسهیلات تحقیقی و آموزشی پیشرفته ای هستند.
  • دوره ‌های تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی ارائه می شوند و این زبان به عنوان زبان مادری بسیاری از اهالی سنگاپور به طور گسترده ای استفاده می شود (تحصیل به زبان انگلیسی)
  • کشور سنگاپور به عنوان یکی از امن‌ ترین کشورهای جهان معرفی شده است و پاکیزگی و آمار پایین جرم و جنایت و مصرف مواد مخدر سنگاپور را به یک مقصد امن برای دانشجویان تبدیل کرده است.
  • در کشور دانشجویان مجاز به 16 ساعت کار دانشجویی و کار پاره وقت در تعطیلات می باشند .
  • تحصیل در سنگاپور برخلاف وسعت کم از لحاظ کیفیت آموزش و زندگی هم تراز با کشورهای آمریکا و انگلیس است.
  • شهر سنگاپور از لحاظ کیفیت جز بهترین شهرهای دانشجویی در سال 2015 میلادی قرار گرفت .

در مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button