هر فردی دوست دارد که تحصیلات خود را در بهترین شرایط ممکن ادامه دهد و پا به عرصه های تحصیلات عالیه در بهترین سطح بین المللی بگذارد . یکی از کشورهایی که در جهان شرایط خوبی برای تحصیل دارد ، کشور بلژیک می باشد.

شرایط تحصیل در بلژیک

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بسیاری از دانشگاه های بلژیک برای این که بتوانند دانشجویانی با ملیت های مختلف داشته باشند برنامه ریزی های بلند مدتی را از گذشته های بسیار دور انجام داده و در حال حاضر هم برنامه های جدیدی را در دست دارند . هم اکنون دانشگاه های این کشور از جایگاه بسیار خوبی در رتبه بندی های جهانی برخوردار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که چرا تحصیل در بلژیک مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است .

4 دلیل برای تحصیل در بلژیک

  • فرد فرصت تحصیل در یکی از جذاب ترین کشورهای جهان را خواهد داشت زیرا کشور بلژیک به خاطر موقعیت مرکزی، متعارف بودن به عنوان مرکز تجارت های بین المللی و تمرکز پیشرونده جهانی، مردم از همه جای جهان برای تحصیل، کار و زندگی در مرکز تجاری پرتکاپو و فعال بلژیک تشویق می شوند . همچنین هزینه های زندگی در بلژیک مخصوصا برای دانشجویانی که برای پرداخت هزینه ها می توانند مشغول به کار شوند، بسیار پایین می باشد . این کشور به خاطر امنیت، کیفیت بالای زندگی و فرهنگ پرطراوتش شناخته شده است. بلژیک نه تنها دارای حمل و نقل عمومی عالی برای رفتن به هر جای کشور می باشد بلکه مکانی ایده آل برای رفتن به مکان های ناشناخته نیز است .
چرا تحصیل در بلژیک
چرا تحصیل در بلژیک
  • هنگام تحصیل در بلژیک می توان از کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی برخوردار شد. با اینکه دولت کشور بلژیک اکثر برنامه کمک هزینه ها و بورسیه های خود را بر دانشجویان بین المللی از کشورهای در حال توسعه متمرکز کرده است، فرصت هایی برای دانشجویان بین المللی سایر مناطق جهان نیز وجود دارد .
  • می توان به زبان انگلیسی تحصیل کرد و همزمان زبان های فرانسه، هلندی و آلمانی را نیز تمرین کرد . با اینکه در کشور بلژیک فرصتهای زیادی برای تحصیل در 3 زبان ملی وجود دارد اما فرصت های زیادی برای تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. به خاطر تنوع زبانی ارائه شده در موسسات بلژیک، بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد موسسه یا دوره تحصیلی، زبان ترجیحی خود برای تحصیل را تعیین کرد .
  • فرد با تحصیل در بلژیک از برنامه های برتر MBA و EMBA بهره مند خواهد شد. تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی از مزیت دوره های برتر MBA برخوردار می شوند . به خصوص روند MBA اجرایی که اکنون با ارائه بیش از 3,500 دوره EMBA  در سطح جهانی، رشد نمایی دارد. این روند را می توان شهرت بلژیک به خاطر ایده آل بودن تحصیلات بین المللی آن است ، مخصوصا زمانی که در اقتصاد جهانی که کارفرمایان بیشتر به چشم انداز بین المللی تمرکز دارند، بحث MBA مطرح می شود.
به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در بلژیک تحصیل پزشکی در بلژیک

کشور بلژیک، کشوری واقع در غرب اروپا است که پایتخت آن شهر بروکسل می باشد. بلژیک از جمله کشوره...

مهاجرت به بلژیک مهاجرت به بلژیک

مهاجرت به بلژیک و روش های مختلف اقامت در بلژیک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در سال 1995...

تحصیل در بلژیک تحصیل در بلژیک

تحصیل در بلژیک به عنوان چند فرهنگی ترین کشور در اروپا یک تجربه عالی برای تحصیلات بین الم...

نظرات کاربران
Call Now Button