چرا تحصیل در ایرلند

کشور ایرلند یکی از کشورهای همسایه انگلستان  و یکی از ثروتمندترین کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه می باشد.کشور ایرلند در چند سال اخیر به عنوان مقصد مورد نظر دانشجویان بین المللی برای تحصیل در غرب اروپا مورد توجه قرار گرفته است . اما سوالی در اینجا مطرح می شود که دلایل اهمیت تحصیل در ایرلند برای متقاضیان چیست ؟ و یا چرا تحصیل در ایرلند مورد توجه بسیاری از متقاضیان جهت تحصیل در خارج از کشور واقع شده است ؟ برای پاسخ به این سوال به موارد زیر اشاره می کنیم .

برای اقامت و تابعیت در ایرلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایرلند” را مطالعه فرمایید .

  • تحصیل در کشور ایرلند به زبان انگلیسی  : گرچه ایرلندی به عنوان زبان رسمی در ایرلند شناخته می شود، اما تنها ۳۶ درصد از جمعیت ایرلند به زبان ایرلندی صحبت می کنند و زبان این کشور عمدتا انگلیسی می باشد.به عبارتی زندگی و تحصیل در ایرلند یک راه عالی برای بهبود توانایی گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی است .
  • ویزای تحصیلی ایرلند : یکی از مزایای عمده تحصیل در ایرلند، ویزای پس از تحصیل یا اقامت پس از تحصیل در ایرلند می باشد. این امر باعث می شود دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به فرصت های شغلی در کشور نگاه کنند و پس از آنکه شغل مورد نظر خود را پیدا کردند، مجاز به درخواست مجوز کارت سبز و کار می شوند . علاوه بر این، دولت ایرلند نیز توافق کرده است که گزینه “بازگشت اقامت” را از 1 سال به 2 سال  برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا  تغییر دهد.
  • مشاغل پاره وقت در ایرلند : فرد می تواند در زمان تحصیل خود در مشاغل پاره وقت نیز مشغول به کار شود و دانشجویان می توانند تا ۲۰ ساعت در هفته در زمان تحصیل و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات بین ترمی کار کنند.
  • دانشگاه های برتر ایرلند : دانشگاه های ایرلند در لیست دانشگاه های برتر جهان قرار دارند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایرلند” را مطالعه فرمایید .

چرا تحصیل در ایرلند

چرا تحصیل در ایرلند

در مقاله ” مهاجرت به ایرلند” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به ایرلند اطلاعات کسب کنید .

  • مرکز فعالیت های بین المللی : برای دانشجویانی که به دنبال استخدام یا تجربه کاری با کسب و کارهای بین المللی بزرگ هستند، کشور ایرلند گزینه های تقریبا بی نظیر را برای آن ارائه می دهد . شرکت های مایکروسافت، گوگل، اپل و دل همه در کشور ایرلند فعالیت دارند و اغلب کارکنان خود را از فارغ التحصیلان دانشگاه ها انتخاب می نمایند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button