کشور ایتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد دانشجویان در سراسر جهان است که نه تنها به خاطر محیط چند فرهنگی آن بلکه وجود بهترین دانشگاه های جهان که در طیف وسیعی از رشته های انگلیسی و ایتالیایی زبان در بالاترین سطح استانداردهای اروپا و جهان سالانه دانشجو می پذیرد .  چرا تحصیل در ایتالیا گزینه ای مناسب می باشد. دلایل تحصیل در ایتالیا عبارتند از :

یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایتالیا ” اطلاعات کسب کنید .

  • تعداد دانشگاه های ایتالیا در سطح بالای جهانی
  • هزینه تحصیل و زندگی مناسب در کشور ایتالیا : کشور ایتالیا یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها در زمینه تحصیل در اروپا و جهان می باشد که از نظر هزینه تحصیل و  زندگی می تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان باشد. هزینه تحصیل در ایتالیا بین 1000 الی 3000 در سال برای تمام مقاطع می باشد
  • مسافرت راحت در کشور ایتالیا : کشور ایتالیا به فرد جازه می دهد که به راحتی از سیستم های حمل و نقل مختلف مانند قطار های سریع  السیر اتوبوس برای سفر از میلان سرد و مه آلود به بولونیای شلوغ ، یا به زیبا ترین سواحل جهان با کمترین هزینه و زمان ممکن استفاده کند .
  • کشور ایتالیا ، یک کشور پر از شگفتی : در مدت زمان تحصیل در ایتالیا می توان زیبا ترین مکان های تاریخی، تفریحی و  طبیعی جهان را مشاهده کرد
  • غذا های فوق العاده کشور ایتالیا :وقتی صحبت از غذا می شود غذا های ایتالیایی با طمع و شکل ظاهری فوق العاده جایگاه خاصی دارند و این امکان برای فرد وجود دارد که از این غذاهای لذیذ لذت ببرد .
  • شبهای زنده و خاطره انگیز کشور ایتالیا :کشور ایتالیا جز معدود کشورهایی است که در زندگی در کوچه و خیابان های آن حتی در شب حال و هوایی متفاوت دارد که خاطرات و تجربه های تکرار نشدنی برای فرد به ارمغان می آورد.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه صفر تا صد تحصیل در کشور ایتالیا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ایتالیا 2019 ” را مطالعه نمایید.

  • تعدد دوره های انگلیسی زبان جهت تحصیل در ایتالیا :در کشور ایتالیا شما می توان بهترین برنامه های آموزشی را در مقاطع مختلف به  زبان انگلیسی در بهترین دانشگاه های جهان پیدا و با بهترین شرایط شروع به تحصیل کرد .
چرا تحصیل در ایتالیا

چرا تحصیل در ایتالیا

  • استفاده از بورسیه های تحصیلی در ایتالیا : استفاده از بورسیه های مختلف در ایتالیا مانند بورس های استانی یا بورس های رقابتی ، امکان زندگی و تحصیل رایگان را به دانشجویان می دهد.
  • قرار گیری در فضای هنر مد و فشن کشور ایتالیا : دانشجویانی که در رشته های معماری و مد و فشن شروع به تحصیل می کنند،  بهترین انتخاب خود را کرده اند، قدم زدن در محیط ایتالیا خود تجربه ای الهام بخش برای این دانشجویان می باشد و زندگی در این فضا برای همه دانشجویان  تکرار نشدنی است.

در مقاله ” اقامت در ایتالیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ایتالیا اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button