پناهندگی در مکزیک  (Mexico)

پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، تعداد متقاضیان پناهندگی در مکزیک به بیش از 150 درصد افزایش یافته است . با توجه به اینکه مهاجران آمریکای مرکزی به جای ایالات متحده ترجیح می دهند در مکزیک بمانند . بین ماه نوامبر و مارس 2016، آژانس پناهندگی مکزیک یعنی COMAR تعداد 5421 درخواست پناهندگی دریافت نمود که 2148 مورد نسبت به مدت مشابه در سال 2105 و 2016 افزایش داشته است .

برای اقامت و تابعیت در مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مکزیک” را مطالعه فرمایید .

پناهندگی در مکزیک

تعداد بازداشت ها در امتداد مرز جنوب غربی ایالات متحده در حدود ۴ درصد در یک دوره پنج ماهه کاهش داشته است، چرا که طرح مهاجرتی ترامپ برای جوامع مهاجر بسیار حساس بوده است. درست مانند اکثریت متقاضیان پناهندگی در مکزیک ، بسیاری از بازداشت شدگان در مرز ایالات متحده از کشورهای خشونت آمیزی مانند هندوراس، گواتمالا و السالوادور می باشند. ترامپ پس از تعهد به سرکوب مهاجرت غیر قانونی با اخراج میلیون ها نفر و ساخت یک دیوار در مرز ایالات متحده و مکزیک در انتخابات ۸ نوامبر به پیروزی رسید. اقداماتی که به گفته مهاجران آمریکای مرکزی موجب تغییر برنامه سفر آنها شده است.اگر چه کارشناسان معتقدند که به این زودی نمی توان گفت که افزایش درخواست های پناهندگی بدون شک با پیروزی ترامپ در ارتباط است، اما داده ها نشان می دهد که بیشتر مهاجران کنونی کشور مکزیک در تلاشند تا در این کشور باقی بمانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مکزیک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مکزیک ” بیاندازید.

 

پناهندگی در مکزیک

پناهندگی در مکزیک

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مکزیک” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مکزیک توضیح دادیم .

سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان در مکزیک ، فرانسیسکا فونتانینی گفته است که شرایط بهتر برای مهاجران آمریکای مرکزی در ورود به این کشور، همراه با تلاش برای اتحاد خانواده ها نیز در افزایش تعداد متقاضیان تاثیرگذار بوده است.تعداد درخواست های پناهندگی به طور پیوسته در سال های اخیر، با ۸۷۸۱ متقاضی در سال ۲۰۱۶ تا حدود ۳۵۰۰ درخواست در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است. طبق پیش بینی COMAR این تعداد به بیش از ۲۲۵۰۰ درخواست پناهندگی در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است و پرز معتقد است که باور اینکه ورود ترامپ به کاخ سفید تاثیر قابل توجهی در این تغییر داشته باشد، دور از ذهن است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پناهندگی در نروژ پناهندگی در نروژ

پناهندگی در نروژ اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار بگیرد و یا اگر ترس از آزار و شکنج...

پناهندگی در بلژیک پناهندگی در بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از پیشرفته ترین . قدرتمندترین کشورهای اروپایی است که با داشتن اقتصاد پیشرف...

پناهندگی در بلغارستان پناهندگی در بلغارستان

پناهندگی در بلغارستان یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان ، پناهندگی در بلغارستان می باشد . ...

نظرات کاربران
Call Now Button