برخی از متقاضیان به دلیل هزینه تحصیل پایین و هزینه زندگی پایین تر در کشور مالزی مشتاق مهاجرت به مالزی می شوند اما باید در نظر داشت که مهاجرت به مالزی از طریق راه های بهتری مانند ثبت شرکت در مالزی ، ویزای تحصیلی مالزی، دوره های زبان مالزی، ویزای خانه دوم مالزی و … امکان پذیر می باشد . ( پناهندگی در مالزی ) وزارت منابع انسانی مالزی به عنوان اصلی ترین بخش دولت در خصوص کسب و کار مالزی وظیفه تنظیم قواعد و قوانین کار را دارد؛ سیاست دولت مالزی هم اعطای فرصت های شغلی به نیروی کاری محلی است، لذا دولت تلاش میکند نیروی خارجی سهم زیادی در افزایش تولید ملی نداشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مالزی می توانید مقاله ” تحصیل در مالزی ” را مطالعه فرمایید .

پناهندگی در مالزی

دولت مالزی معاهدات مرتبط یا رعایت حقوق پناهجویان را امضا نکرده است و پیگیری وضعیت پناهجویان بازداشتی در مالزی کار دشواری است.  طبق گزارش های دریافتی کمپ های پناهندگی در مالزی بدین صورت می باشد که 22 نفر ار در یک اتاق کوچک که حتی جایی برای دراز کشیدن همه وجود ندارد، نگه میدارند که امکانات بهداشتی و حتی آب آشامیدنی در دسترس همه آن ها نیست. اکثر پناه جویان مالزی از کشورهای فقیر شرق آسیا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالزی شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالزی ” بیاندازید.

پناهندگی در مالزی | تحصیل در مالزی | مهاجرت به مالزی | اخذ تابعیت مالزی
پناهندگی در مالزی | تحصیل در مالزی | مهاجرت به مالزی | اخذ تابعیت مالزی

نه تنها پناهجویان بلکه پناهندگان در مالزی نیز از حق کار برخوردار نیستند و بیشتر پناهندگان در مالزی به کارهای غیرقانونی اشتغال دارند که در صورتی که یک پناهنده به دلیل کار غیرقانونی بازداشت شود، به همان کمپ های مخوف اداره مهاجرت فرستاده میشود.  این شرایط باعث شده که صاحب کاران مالزیایی پناهجویان و پناهندگان در این کشور را استثمار کنند و با حقوقی که اغلب یک دهم حقوق یک کارگر قانونی است، از او کار بکشند. فرزندان پناهندگان مالزی نیز از حق تحصیل در مدارس برخوردار نیستند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالزی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالزی” است .

کمیساریای پناهنگان سازمان ملل که در صورت بازداشت پناهندگان رسمی تنها مرجعی بود که میتوانست برای آزادی آن ها تلاش کند، به  دلیل افشای فساد داخلی وجهه خود را از دست داده است و همچنین این نهاد نتوانسته برای حق تحصیل فرزندان پناهندگان در مدارس مالزی نیز تلاش کند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پناهندگی در نروژ پناهندگی در نروژ

پناهندگی در نروژ اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار بگیرد و یا اگر ترس از آزار و شکنج...

پناهندگی در بلژیک پناهندگی در بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از پیشرفته ترین . قدرتمندترین کشورهای اروپایی است که با داشتن اقتصاد پیشرف...

پناهندگی در بلغارستان پناهندگی در بلغارستان

پناهندگی در بلغارستان یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان ، پناهندگی در بلغارستان می باشد . ...

نظرات کاربران
Call Now Button