پناهندگی در سنت کیتس (Saint Kitts)

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به دلیل عدم آگاهی از قوانین مهاجرت اقدام به پناهندگی می کنند و اغلب تصور می کنند پناهندگی در جزایر دورافتاده مانند سنت کیتس و نویس بسیار ساده تر است اما اکثر این کشورها شرایط مناسبی برای پناهجویان در نظر ندارند و برنامه ریزی خوبی برای اسکان و سازماندهی پناهندگی ندارند . به طور کلی کشور سنت کیتس و نویس عضو کنوانسیون جهانی پناهندگی نیست و به همین جهت حقوق پناهندگی را به خوبی اجرا نمی کند . اگر قصد مهاجرت به سنت کیتس را دارید پیشنهاد می شود روشهای قانونی برای ورود به این کشور شامل مهاجرت تحصیل در سنت کیتس ، مهاجرت کاری به سنت کیتس ، سرمایه گذاری در سنت کیتس و ازدواج در سنت کیتس را مورد بررسی نمایید . بسیاری از افراد که قصد پناهندگی در سنت کیتس را دارند، سرمایه خوبی دارند و تنها به دلیل عدم اطلاع از امکان اخذ اقامت سنت کیتس از طریق قانونی اقدام به پناهندگی می کنند .

برای اقامت و تابعیت در سنت کیتس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید .

با توجه به این اطلاعات پناهندگی سنت کیتس مشکلات زیادی برای پناهجویان به همراه دارد و اغلب پناهجویان به دلیل عدم تحمل مشکلات اسکان و شرایط نامطلوب به کشور خود بازمی گردند و یا دچار حوادث ناگواری می شوند. بسیاری از افرادی که قصد پناهندگی سنت کیتس را دارند از راههای غیرقانونی دریایی و یا هوایی وارد این کشور می شوند و که این موضوع خود دلیل بروز اتفاقات ناگوار برای این افراد شده است. پیش از هر اقدامی برای پناهندگی با وکلا و کارشناسان آگاه در امر مهاجرت مشورت نمایید و بهترین روش را برای مهاجرت به سنت کیتس انتخاب کنید. تجربه ثابت کرده افرادی که پیش از اقدام برای مهاجرت با وکیل و کارشناس حقوقی مشورت نموده اند در امر مهاجرت موفق تر بوده اند و با خطرات کمتری مواجه شده اند. در حال حاضر بیشترین تعداد مهاجرین به سنت کیتس از روش سرمایه گذاری برای اخذ پاسپورت سنت کیتس اقدام می کنند و پناهندگی در سنت کیتس در مقایسه با دیگر کشورهای جزایر کارائیپ علاقمندان کمتری دارد.

در مقاله ” تحصیل در سنت کیتس” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنت کیتس اطلاعات کسب کنید .

پناهندگی در سنت کیتس

پناهندگی در سنت کیتس

موقعیت پناهجویان در مقایسه با مهاجرین قانونی ممکن است متفاوت باشد به طور مثال ممکن است این افراد نتوانند پیش از سفر به دلیل ترس از آزار و اذیت در کشور خود اسناد کافی را جمع آوری کنند و با خود به همراه داشته باشند. علائم مربوط به افسردگی، اضطراب، اختلالات ترس پس از اعلام پناهندگی در پناهجویان شایع است. مراکز اسکان پناهندگان در سنت کیتس بسیار محدود است و پناندگان اغلب در جزایر دورافتاده و کم جمعیت اسکان دارند.

شما می توانید برای مهاجرت به سنت کیتس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنت کیتس  ” را مطالعه فرمایید .

پناهندگی در سنت کیتسحفاظت از متقاضیان پناهندگی در سنت کیتس

حفاظت از متقاضیان پناهندگی در سنت کیتس به این صورت است که سنت کیتس و نویس یکی از تنها شش ایالات در منطقه کارائیب است که به پروتکل ۱۹۶۷ مربوط به وضعیت پناهندگان موافقت نکرده است. در پروتکل ۱۹۶۷ توسعە دادن دامنە شخصی از کنوانسیون ۱۹۵۱ بوسیلە حذف محدودیت های جغرافیایی و زمان موجود در کنوانسیون  ۱۹۵۱ ،  و از این رو برای حفاظت موثر از پناهندگان ضروری است. با توجه به مفاد و چالش های حفاظت منطقه ای ، الحاق به پروتکل ۱۹۶۷ باید یک اولویت باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پناهندگی در نروژ پناهندگی در نروژ

پناهندگی در نروژ اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار بگیرد و یا اگر ترس از آزار و شکنج...

پناهندگی در بلژیک پناهندگی در بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از پیشرفته ترین . قدرتمندترین کشورهای اروپایی است که با داشتن اقتصاد پیشرف...

پناهندگی در بلغارستان پناهندگی در بلغارستان

پناهندگی در بلغارستان یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان ، پناهندگی در بلغارستان می باشد . ...

نظرات کاربران
Call Now Button