بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به چک به دلیل حضور در اتحادیه اروپا و عضویت در کشورهای پیمان شینگن می باشند .بنابراین در راستای مهاجرت به چک، بسیاری از افراد راه پناهندگی در چک را انتخاب می کنند، در صورتی که بسیاری از راه های قانونی و بی خطر برای مهاجرت وجود خواهد داشت که افراد اطلاعی از آنها ندارند . راه پناهندگی در چک به علت پرخطر بودن و ریسک زیاد آن قابل بررسی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چک” بیاندازید.

پناهندگی در جمهوری چک

در کشور چک هماهنگ کننده ی وضعیت امور مهاجرین پناهنده برای پناهندگی در چک توسط وزارت کشور چک بررسی می گردد . در صورت کلی وزارت کشور در کلیات بحث مهاجرت بین المللی و حمایت های بین المللی را عهده دار می باشد . در بخش های مهاجرت بین الملل و حمایت های بین المللی در سطوح قانون گذاری گوشه ای از وظایف وزرات کشور می باشد . در این راستا در تبیین سیاست های مهاجرت و مهاجرین به صورت مفهومی – تحلیلی و پیاده سازی آن در قوانین اقدام می نماید . از همین رو دولت چک برای حفاظت هر چه بیشتر از مرزهای شینگن اولویت خود را در جهت مهاجرت قانونی به این  کشور قرار داده است و از ورود و مهاجرت غیر قانونی به این کشور از هر طریقی ممانعت به عمل می آورد . طبق قانون حقوقی ۳۲۶/۱۹۹۹ کول در زمینه اقامت مهاجرین در چک به اداره پلیس بیگانگان در چک واگذار شد . در این قانون اختیارات ادغام مهاجرین ، مهاجرت قانونی و غیر قانونی ، سیاست بازگرداندن مهاجرین ، حمایت از پناهجویان و حرکت آزادانه در چک و حوزه شینگن در سطح ملی و اروپا به این مرکز داده شد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در چک” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چک توضیح دادیم .

در جامعه چک نسبت به پناهندگان دو گرایش رفتاری وجود دارد . بر این اساس در یک میلیون نفر  جمعیت چک ۱٫۱۵۶ نفر برای پناهندگی اقدام نموده اند . در کشور چک بحث هایی در حال  شکل گیری می باشد که بیانگر کم بودن منابع زیست محیطی و منابع حیاتی و استرس برای اتمام این منابع و اتفاقات ناشی از پذیرفتن پناهندگان در چک به وجود آمده است . در کشور چک حدود ۴ درصد از جمعیت آن را پناهنده تشکیل داده است . اکثریت پناهنده در کشور چک مربوط به مردمان کشور اسلواکی ، اوکراین و ویتنام می باشد . در کشور چک تا حدی بر سر زبان ها می باشد که در دانشگاه ها موضوعات پایان نامه ها را در ارتباط با پناهندگان مطرح می نمایند . برای پناهندگان در کشور چک برای افرادی که حتی شعار به زبان های ساده می دهند و پاسخ به مامورین می دهند برخورد تند و زننده ای خواهند دید . در این کشور شعار هایی از قبیل همه مسلمان ها تروریست نیستند اما همه تروریست ها مسلمان هستند نیز سر داده شده است .

پناهندگی در جمهوری چک | روند کار پناهندگی در چک  | تحصیل در چک | اقامت و تابعیت چک  | مهاجرت به چک
پناهندگی در جمهوری چک | روند کار پناهندگی در چک | تحصیل در چک | اقامت و تابعیت چک | مهاجرت به چک

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در چک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در چک” است .

پناهندگی در چک – روند کار پناهندگی در چک

روند کار پناهندگی در چک به شرح زیر است :

  1. مراجعت به شهر تعیین شده
  2. در صورت پذیرفته شدن در دادگاه می توانید کار های شهروندی خود را انجام دهید .
  3. تکمیل پرونده و مصاحبه اصلی
  4. ورود به کشور چک
  5. مراجعه به اداره پناه جویان
    • ثبت نام اولیه
    • تعیین شهر محل اقامت
    • تاریخ مصاحبه اولیه
  6. معرفی خود به اداره پلیس شهر معیین شده
  7. مراجعه به اداره پناه جویان و انجام مصاحبه اولیه

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پناهندگی در نروژ پناهندگی در نروژ

پناهندگی در نروژ اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار بگیرد و یا اگر ترس از آزار و شکنج...

پناهندگی در بلژیک پناهندگی در بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از پیشرفته ترین . قدرتمندترین کشورهای اروپایی است که با داشتن اقتصاد پیشرف...

پناهندگی در بلغارستان پناهندگی در بلغارستان

پناهندگی در بلغارستان یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان ، پناهندگی در بلغارستان می باشد . ...

نظرات کاربران
Call Now Button