پناهندگی در اسلوونی (Slovenia)

زندگی و پناهندگی در اسلوونی به دلیل تجربه زندگی در قلب اروپا به عنوان گزینه ای مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته شده است تا با شرایط مناسب به زندگی شهری و روستایی در اروپا بپردازند. زندگی در اسلوونی با توجه به دارا بودن موقعیت خوب جغرافیایی انتخاب برجسته ای می تواند باشد. زندگی در اسلوونی با توجه به همسایگی کشورهای اتریش و ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. جمعیت کشور اسلوونی در حدود 2060000 نفر است. رشد جمعیت این کشور تقریبا صفر است و با توجه به ثبات اقتصادی این کشور مقصد مناسبی برای مهاجرت و زندگی است.

کشور اسلوونی در سال ۱۹۹۱ از جمهوری کمونیستی یوگسلاوی  جدا شد و به صورت کشور مستقلی در آمد.کشور اسلوونی در سال ۲۰۰۴ به اتحادیه اروپا پیوست.کشور اسلوونی در مرکز اروپا واقع شده است و از سمت غرب با کشور ایتالیا و از سمت شمال با کشور اتریش هم مرز است.برای کشوری با چنین مساحت کمی ،گوناگونی جغرافیایی و تاریخ فوق العاده غنی و گوناگونی فرهنگی و زبانی مختلف به دلیل وجود قومیت های مختلف بسیار شگفت انگیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسلوونی می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

شرایط برای اعطای حفاظت بین المللی توسط قانون حفاظت بین المللی تنظیم گردیده است. پناهندگی به کسی تعلق میگیرد که اثبات نماید که او در کشور خود از نظر نژاد، مذهب، ملیت، اعتقادات سیاسی یا وابستگی به یک گروه اجتماعی خاص در معرض خطر قرار دارد.حمایت تکمیلی به یک شخص که شرایط را برای به رسمیت شناختن پناهندگی را نتوانسته برآورده کند اما به دلایل موجه و معتبر  که به او آسیب های جدی وارد  می شود  پس از بازگشت به وطن  (مجازات اعدام ، شکنجه و یا غیر انسانی و یا ناشی ازتحقیر) اعطا میشود.حمایت تکمیلی نیز برای تهدید جدی و فرد را در برابر زندگی یا آزادی به دلیل خشونت های بی رویه در شرایط جنگ نظامی بین المللی یا داخلی در کشور مبدا اعطا می شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسلوونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسلوونی” است .

پناهندگی در اسلوونی

پناهندگی در اسلوونی

 

وکلایی برای پناهندگان در اسلوونی  وجود دارد که در پروسه  برای اعطای حمایت بین المللی قبل از دادگاه اداری یا دیوان عالی تصمیم نهایی کمک مینمایند.  هنگامی که یک شخص حمایت بین المللی اعطا شده است، او حق دارد به صورت رایگان در خانه ای مشترک برای یک دوره یک سال پس از اعطای حمایت بین المللی سکونت نماید.  هنگامی که متقاضی محل اقامت خصوصی برای اقامت برمیگزیند ، وزارت کشور به او کمک هزینه مالی برای او محل اقامت خصوصی اعطا می کند. میزان غرامت مالی را برای اقامت خصوصی بستگی به تعداد اعضای خانواده که وضعیت حمایت بین المللی را دارا میباشند .افراد مجرد که شامل حمایت بین المللی شده اند برای اقامت خصوصی کمک هزینه مالی پایه برخوردار شوند. اگر مقدار قرارداد اجاره و دیگر هزینه های ناشی از اجاره یک خانه پایین تر از مبلغ کمک هزینه مالی را برای اقامت خصوصی به که در آن فرد با حمایت بین المللی حق دارد باشد،کمک هزینه مالی بر این اساس کاهش می یابد. علاوه بر این، میزان کمک هزینه مالی برای یک فرد با حمایت بین المللی که درآمد خود و یا که امرار معاش از راه دیگری تضمین باشد به ترتیب کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلوونی شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلوونی ” بیاندازید.

پناهندگی در اسلوونی – شرایط پناهندگی در اسلوونی

شرایط پناهندگی در اسلوونی به این صورت است که افراد با وضعیت پناهندگی در اسلوونی به رسمیت شناخته شده میبایست برای گذرنامه برای پناهندگان نیاز به دو عکس با فرمشان دارند. گذرنامه با اعتبار ده سال صادر خواهد شد. افراد با حمایت تکمیلی میبایست از پاسپورت ملی خودشان استفاده نمایید. اگر یک فرد پاسپورت ملی خود را ندارد، مرجع صالح برای مدت زمان حمایت تکمیلی پاسپورت برای آنها صادر میکند مگر در زمانی که از نظر قانونی ورود و خروج به کشور اسلوونی برای فرد ممنوع باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پناهندگی در نروژ پناهندگی در نروژ

پناهندگی در نروژ اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار بگیرد و یا اگر ترس از آزار و شکنج...

پناهندگی در بلژیک پناهندگی در بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از پیشرفته ترین . قدرتمندترین کشورهای اروپایی است که با داشتن اقتصاد پیشرف...

پناهندگی در بلغارستان پناهندگی در بلغارستان

پناهندگی در بلغارستان یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان ، پناهندگی در بلغارستان می باشد . ...

نظرات کاربران
Call Now Button