پاسپورت کشور موناکو

نگاه کلی به پاسپورت کشور موناکو

  • مهاجرت به کشور موناکو و میزان اعتبار پاسپورت کشور موناکو
  • روش دریافت پاسپورت کشور موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای کار موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق سرمایه گذاری در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت پناهندگی در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق متولد شدن در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای تحصیلی موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق ازدواج در موناکو

پاسپورت کشور موناکو – شرایط مهاجرت به کشور موناکو و میزان اعتبار پاسپورت کشور موناکو

افراد متقاضی مهاجرت به موناکو لازم است بدانند پس از مهاجرت به این کشور نیازی به پرداخت هیچ نوع مالیات در این کشور نخواهد بود و دولت این کشور از کسانی که در این کشور اقامت دارند مالیاتی دریافت نخواهد کرد . افراد متقاضی اقامت و دریافت پاسپورت موناکو باید توجه کنند که 30% از جمعیت این کشور را میلیاردر های جهان تشکیل داده اند . میان اقامت و تابعیت تفاوت هایی وجود دارد. کسانی که شهروند یک کشور هستند ، می توانند از خدمات بیشتری استفاده کنند و اختیاراتی همانند حق رای را خواهند داشت در صورتی که کسانی که اقامت کشوری را دارند از این امکانات بهره مند نخواهند شد .

پاسپورت کشور موناکو در جهان از اعتبار بالایی برخوردار است . پاسپورت کشور موناکو میان پاسپورت های جهان دارای رتبه 11 می باشد یعنی با در اختیار داشتن پاسپورت موناکو می توان بدون دریافت ویزا به 158 کشور جهان مسافرت کنند .

پاسپورت کشور موناکو – روش های دریافت پاسپورت موناکو

پاسپورت کشور موناکو و دریافت شهروندی این کشور از روش های مذکور در این مقاله میسر می باشد . در این مقاله از آتیه آفرینان قصد داریم توضیحات مختصری در خصوص روش های دریافت پاسپورت موناکو ارائه کنیم با ما همراه باشید .

  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای کار موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق سرمایه گذاری در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت پناهندگی در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق متولد شدن در موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای تحصیلی موناکو
  • دریافت پاسپورت موناکو از طریق ازدواج در موناکو

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای کار موناکو

دریافت پاسپورت موناکو و اقامت این کشور از طریق دریافت ویزای کاری موناکو میسر است . افراد متقاضی که قصد ورود و کار در این کشور را داشته باشند لازم است یک دعوت نامه کاری از کارفرمای موناکویی در این کشور دریافت کنند . در اتحادیه اروپا 2 نوع ویزای کاری وجود دارد که عبارت است از ویزای جست و جوی کار و دعوت نامه کاری . در روش اول یعنی ویزای جست و جوی کار لازم است فرد متقاضی به موناکو رفته و طی 3 ماه بتواند شغل مورد نظر خود را در این کشور بیابد سپس می تواند برای دریافت ویزای کاری و اقامت کاری در این کشور اقدام کند . در دریافت ویزای کاری موناکو از طریق دریافت دعوت نامه کاری نیز لازم است فرد متقاضی از یک کارفرمای معتبر در موناکو دعوت نامه کاری دریافت کند تا بتواند جهت اقامت کاری در این کشور اقدام کند . لازم به ذکر مراحل دریافت اقامت کاری و… حدودا سه ماه زمان می برد و همچنین برای دریافت اقامت کاری در این کشور ارائه تمکن مالی فرد متقاضی نیز لازم است پس از ده سال اقامت دائم در موناکو فرد متقاضی می تواند جهت دریافت پاسپورت این کشور و اقامت دائم موناکو اقدامات لازم را انجام دهد .

پاسپورت کشور موناکو

پاسپورت کشور موناکو

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق سرمایه گذاری در موناکو

دریافت پاسپورت موناکو از طریق سرمایه گذاری در این کشور به روش های زیر میسر خواهد بود :

  • سرمایه گذاری عادی در موناکو با حداقل 500 هزار دلار سرمایه اولیه
  • سرمایه گذاری در موناکو از طریق خرید ملک در موناکو با حداقل 500 هزار یورو سرمایه اولیه

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت پناهندگی در موناکو

کشور موناکو از جمله کشور هایی است که در امر پناهندگی خدماتی ارائه نمی کند . کشور موناکو به هیچ عنوان درخواست پناهندگی را  نمی پذیرد ، بلکه تنها در مواردی به شهروندان بعضی از کشورهای خاص پناهندگی ارائه خواهد شد . افراد متقاضی باید حدودا 10 سال در این کشور ساکن باشند و سپس می توانند تقاضای پاسپورت موناکو را ارائه کنند .

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق متولد شدن در موناکو

تولد در کشور موناکو می تواند سبب دریافت پاسپورت موناکو و همچنین دریافت شهروندی این کشور شود . کشور موناکو برای ارائه تابعیت پیرو قاعده خون می باشد ، یعنی تنها به کودکانی که حداقل یکی از والدین آن ها شهروند کشور موناکو باشند تابعیت و اقامت ارائه می نماید . لازم به ذکر است اگر فرزند شما از طریق تولد در این کشور تابعیت این کشورها را دریافت کند ، سبب دریافت تابعیت پدر و مادر کودک نخواهد شد .

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق دریافت ویزای تحصیلی موناکو

دریافت پاسپورت کشور موناکو از طریق تحصیل در موناکو میسر است اما تنها در صورتی که پس از اتمام تحصیل در این کشور فرد متقاضی اقامت دائم در موناکو ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کند یعنی شغل مورد نظر خود را بیابد و سپس پس از چند سال اقامت موقت در موناکو ، می تواند برای اقامت دائم در موناکو و دریافت پاسپورت این کشور اقدامات لازم را انجام دهد .

پاسپورت کشور موناکو – دریافت پاسپورت موناکو از طریق ازدواج در موناکو

دریافت پاسپورت کشور موناکو و تابعیت این کشور از طریق ازدواج نیز میسر است . شایان ذکر است قوانین مهاجرتی این کشور شباهت زیادی به قوانین کشور ما ایران دارد و دلیل این شباهت نظام حقوقی 2 کشور از نظام حقوقی فرانسه است . کسانی که با تبعه این کشور ازدواج کنند پس از ثبت ازدواج و زندگی مشترک قادر هستند درخواست تابعیت و پاسپورت موناکو را دهند . افراد متقاضی که با یکی از تبعه این کشور ازدواج کنند لازم است حداقل طی 5 سال زندگی مشترک در این کشور باشند و پس از 5 سال اقامت درخواست تابعیت این کشور را دهند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button