نگاه کلی به پاسپورت کشور فرانسه

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور فرانسه
  • روش های دریافت پاسپورت فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق دریافت ویزای کاری فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق سرمایه گذاری در فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق متولد شدن در فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق ازدواج در فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق پناهندگی در فرانسه

پاسپورت کشور فرانسه – میزان اعتبار پاسپورت فرانسه

پاسپورت کشور فرانسه در جایگاه یازدهم از پاسپورت های معتبر دنیا قرار دارد . دارندگان پاسپورت کشور فرانسه ، می توانند بدون دریافت ویزای وارد 186 کشور جهان شوند . کشور فرانسه هم اکنون در لیست ۲۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و پاسپورت آن دارای اعتبار زیادی است . لازم به ذکر است که کشور فرانسه از آن دسته کشور هایی است که افراد ۲ تابعیتی را تایید می کند .

روش های دریافت پاسپورت فرانسه

  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق دریافت ویزای کاری فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق سرمایه گذاری در فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق متولد شدن در کشور فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق ازدواج در کشور فرانسه
  • دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق پناهندگی در فرانسه

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی فرانسه

تحصیل در کشور فرانسه سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری فرانسه اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت فرانسه را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور فرانسه اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت فرانسه اقدام کند .

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی فرانسه
دریافت پاسپورت فرانسه از طریق دریافت ویزای تحصیلی فرانسه

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق دریافت ویزای کاری کشور فرانسه

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار فرانسه اقامت و تابعیت فرانسه را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور فرانسه ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در فرانسه ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور فرانسه درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . پس از ۵ سال کار تمام وقت و پرداخت مالیات در کشور فرانسه می توان جهت اخذ کارت اقامت دائم فرانسه اقدامات لازم را انجام داد و بعد از اقامت دائم پس از گذشت 3 سال می توان برای دریافت پاسپورت فرانسه اقدام نمود.

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در کشور فرانسه

دریافت پاسپورت کشور فرانسه از طریق سرمایه گذاری در این کشور میسر است شخص متقاضی باید تضمین کند که حداقل ده سال در فرانسه سرمایه خود را حفظ کرده و در این مدت در فرانسه اقامت کند . سرمایه گذاران بعد از 7 سال اقامت متوالی در فرانسه می توانند جهت شهروندی و پاسپورت فرانسه درخواست دهند .برای واجد شرایط بودن برای دریافت ۱۰ ساله مجوز اقامت در کشور فرانسه ، سرمایه گذاری در فرانسه به روش های زیر انجام می شود .

  • سرمایه گذاری طولانی مدت با حداقل سرمایه اولیه به ارزش حداقل 250 هزار یورو
  • ثبت شرکت در فرانسه یا خرید حداقل 51 درصد از سهام شرکت در حال فعالیت در فرانسه

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق متولد شدن در کشور فرانسه

کشور فرانسه در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور فرانسه باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک فرانسه مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت فرانسه را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور فرانسه جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت فرانسه نخواهد شد .

کسی که در کشور فرانسه متولد می شود و والدین او فرانسوی نباشند اگر بعد از تولد به مدت 16 سال به صورت مستمر و متوالی در خاک این کشور ساکن باشد می تواند درخواست تابعیت و پاسپورت فرانسه را دهد و طبق قانون فرانسه پاسپورت این کشور در سن 18 سالگی برای او صادر می گردد و فرد می تواند از مزایای کامل شهروندی فرانسه برخوردار گردد .

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق ازدواج در کشور فرانسه

در کشور فرانسه ازدواج با تبعه فرانسه سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه فرانسه ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در فرانسه اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت فرانسه باید زوجین طی ۵ سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج لازم است طرفین حداقل ۱۸ سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ، مجرد باشند و در صورت مطلقه بودن مدت شرعی لازم را سپری کرده سپس می توانند برای ازدواج اقدام نمایند . پس از گذشت ۳ سال از تاریخ ثبت ازدواج و اثبات صوری نبودن ازدواج می توان جهت دریافت اقامت دائم فرانسه درخواست داد ، البته در طی این مدت نباید قوانین شهروندی را پایمال کنند و نیز جرم و جنایتی مرتکب نشوند . آشنایی با زبان فرانسه نیز به معنای ادغام در جامعه است و شانس دریافت پاسپورت فرانسه را افزایش می دهد . لازم به ذکر است که کارت اقامت دائم فرانسه بعد از گذشت ۳ سال از ازدواج جهت فرد غیر فرانسه ای صادر خواهد شد و بعد از آن می تواند پس از گذشت ۵ سال جهت دریافت پاسپورت فرانسه اقدام کند .

دریافت پاسپورت فرانسه از طریق پناهندگی در فرانسه

کشور فرانسه مقررات مهاجرتی و اقامتی خود را در مورد حمایت از پناهندگان طبق این دو کنواسیون بنا می کند . فرد متقاضی پناهندگی در فرانسه باید دلایل قانع کننده ای ارائه کند تا نظر افسر اداره امور پناهندگان فرانسه جلب کنند ، این دلایل باید ثابت کند که فرد و خانواده او در کشور مبدا از نظرسیاسی، مذهبی، اعتقادی و نژادی مورد تهدید واقع شد . شایان ذکر است عواقب دروغ بودن دلایل افراد به عهده خود آن هاست و در صورت اثبات دروغ بودن موارد ذکرشده اقدامات قانونی در خصوص پرونده او و اخراج افراد از خاک فرانسه انجام خواهد شد .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button