پاسپورت کشور سنگاپور

نگاه کلی به پاسپورت کشور سنگاپور

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور سنگاپور
  • روش های دریافت پاسپورت کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق دریافت ویزای کاری کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق سرمایه گذاری در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق متولد شدن در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق ازدواج در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق پناهندگی در سنگاپور

پاسپورت کشور سنگاپور – میزان اعتبار پاسپورت سنگاپور

 پاسپورت کشور سنگاپور در رنکینگ بین المللی دارای رتبه دوم در سطح جهان می باشد و کسانی که پاسپورت این کشور را دارند می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا به 166 کشور جهان مسافرت کنند . سنگاپور با تابعیت مضاعف و تابعیت دوگانه مخالف می باشد . یعنی کسانی که برای دریافت تابعیت و پاسپورت سنگاپور باید شهروندی اول خود را سلب کنند . همچنین در صورتی که یک کودک از پدر یا مادری که شهروند سنگاپور می باشند در یک کشور دیگر متولد شود آن کودک تا پیش از رسیدن به سن 22 سالگی یا باید شهروندی سنگاپور را انتخاب کند و یا باید شهروندی کشوری که در آن متولد شده را انتخاب کند .

پاسپورت کشور سنگاپور

پاسپورت کشور سنگاپور

پاسپورت کشور سنگاپور – روش های دریافت پاسپورت سنگاپور

  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق دریافت ویزای کاری کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق سرمایه گذاری در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق متولد شدن در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق ازدواج در کشور سنگاپور
  • دریافت پاسپورت کشور سنگاپور از طریق پناهندگی در سنگاپور

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور سنگاپور

تحصیل در کشور سنگاپور سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری سنگاپور اقامت کاری این کشور را دریافت کند و در صورت پرداخت مالیات طی 5 سال به این کشور می توانند درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت سنگاپور را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور سنگاپور اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت سنگاپور اقدام کند .

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق دریافت ویزای کاری کشور سنگاپور

دریافت پاسپورت سنگاپور و مهاجرت به سنگاپور از طریق ویزای کار برای دریافت اقامت و تابعیت این کشور مراحل سخت و دشواری دارد از جمله شرایط لازم برای متقاضیان دریافت ویزای کاری سنگاپور داشتن سن زیر 50 سال است همچنین دریافت ویزای کار سنگاپور برای کسانی که اقامت و تابعیت سنگاپور را ندارند نیازمند یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما در این کشور است ، دریافت دعوتنامه کاری سنگاپور مهمترین مرحله برای کار در سنگاپور است اما ویزای کاری این کشور انواع مختلفی دارد که عبارت است از :

 

  • ویزای کارWP که مختص افراد نیمه ماهر کشورهای دیگر می باشد و طی 2 سال می توانند تنها تحت نظر کارفرمایان خود در سنگاپور کار کنند .
  • ویزای کار p1 و ویزای کار p2 مختص افراد متخصص و حرفه ای با سابقه کار بالاست .
  • ویزای کار PEP که با توجه به توانایی های فرد متقاضی طی 5 سال صادر می شود و غیر قابل تمدید است .
  • ویزای کار EP مختص کسانی که سابقه مدیریتی یا تخصص در زمینه های اجرایی دارند .

 

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری در کشور سنگاپور

دریافت پاسپورت سنگاپور با سرمایه گذاری در این کشور نیز ممکن است در این کشور با روش های مختلفی می توان سرمایه گذاری کرد برای مثال خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی در عرصه تجارت و فعالیت در حوزه اقتصادی این کشور ، لازم به ذکر است حداقل سرمایه اولیه برای خرید ملک در سنگاپور 500 هزار دلار می باشد . همچنین مبلغ لازم جهت انواع ثبت شرکت متفاوت است . سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی نیز انواع مختلفی دارد که راحت ترین نوع آن کارآفرینی etf می باشد که مقاضیان می توانند در صندوق معاملات در بورس به کارآفرینی مشغول شوند . اما یک نوع دیگر از کارآفرینی در سنگاپور نیز میسر است که برای آن به مبلغ 500 میلیون دلار دارایی خالص مورد نیاز است .

جهت دریافت اقامت و تابعیت و یا پاسپورت سنگاپور با خرید ملک نمی توان به اخذ اقامت و تابعیت این کشور رسید بلکه تنها با سرمایه گذاری به روش ثبت شرکت و کارآفرینی و در صورت رعایت شرایط خاص می توان به این هدف رسید . متقاضیان بعد از حداقل 5 سال موفقیت در صحنه اقتصادی و تجارت این کشور و پرداخت مالیات سنگاپور می توانند با مراجعه به اداره مهاجرت سنگاپور درخواست اقامت دائم دهند . بعد از 2 سال از اقامتدائم فرد سرمایه گذار در سنگاپور می تواند اقدامات لازم برای دریافت و درخواست پاسپورت سنگاپور را انجام دهد .

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق متولد شدن در کشور سنگاپور

کشور سنگاپور در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور سنگاپور باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک سنگاپور مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت سنگاپور را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور سنگاپور جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت سنگاپور نخواهد شد . همچنین لازم به ذکر است این کشور بحث تابعیت دوگانه را نقض کرده و یک کودک نمی تواند به صورت موازی هم تابعیت و پاسپورت سنگاپور و هم تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد .

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق ازدواج در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور ازدواج با تبعه سنگاپور سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه سنگاپور ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در سنگاپور اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت سنگاپور باید زوجین از طریق ویزای توریستی وارد این کشور شوند و بعد از انجام مراحل قانونی ازدواج خود را به صورت رسمی در این کشور ثبت کنند . برای این امر حداقل باید 15 روز قبل از انجام مراسم ازدواج در سنگاپور باشند و حضور خود را نیز ثابت کنند . بعد از اینکه ازدواج انجام شد شخص باید مدارک ازدواج خود را به اداره مهاجرت سنگاپور ارائه کرده و طی 6 ماه این مدارک مورد بررسی قرار داده شود ، بعد از آنکه مورد تایید قرار گرفت به فرد اقامت سنگاپور ارائه خواهد شد .

پاسپورت کشور سنگاپور – دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق پناهندگی در سنگاپور

کشور سنگاپور کنوانسیون ژنو را پذیرفته اما با این حال به شدت با مسئله پناهندگی مخالف است ، زیرا این کشور وسعت کمی دارد و از کشورهای پیشرفته و ثروتمند جهان نیز محسوب می شود به همین دلیل تمایلی به پذیرفتن پناهندگان ندارد . حتی در سال های گذشته با سیاست های خاص خود و با اعمال سخت گیری های زیاد از ورود پناهجویان به کشور خودداری کرده تا جایی که سبب تصمیم گیری پناهجویان جهت فرار از کمپ های این کشور شده است . کشور سنگاپور معمولا با ارائه اقامت و تابعیت به افراد خارجی موافق نمی باشد مخصوصا اینکه اگر افراد متقاضی پناهنده نیز باشند چون شخص پناهنده نه تنها به اقتصاد و پیشرفت این کشور هیچ نوع منفعتی نمی رساند بلکه صرفا عنوان یک مصرف کننده را برای این دولت خواهد داشت . در نتیجه توصیه می کنیم که جهت دریافت پاسپورت سنگاپور به فکر پناهندگی در این کشور نباشید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button