پاسپورت کشور ترکمنستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور ترکمنستان

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور ترکمنستان
  • روش های دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق سرمایه گذاری در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق متولد شدن در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق ازدواج در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق پناهندگی در ترکمنستان

پاسپورت کشور ترکمنستان – میزان اعتبار پاسپورت ترکمنستان

پاسپورت کشور ترکمنستان در سطح جهان در رتبه 73 جهان قرار گرفته است . افراد دارای پاسپورت ترکمنستان، می توانند تنها به 17 کشور در سطح جهان بدون نیاز به ویزا مسافرت کنند و جهت سفر به 141 کشور دنیا نیازمند دریافت ویزا خواهند بود . تنها در این صورت می توانند به این کشورها مسافرت نمایند . همچنین می توان با داشتن پاسپورت ترکمنستان به 40 کشور وارد شد و در فرودگاه کشور مقصد ویزا دریافت کرد.

پاسپورت کشور ترکمنستان – روش های دریافت پاسپورت ترکمنستان

  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق سرمایه گذاری در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق متولد شدن در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق ازدواج در کشور ترکمنستان
  • دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق پناهندگی در ترکمنستان

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکمنستان

تحصیل در ترکمنستان نیازمند دریافت ویزای تحصیلی این کشور است تحصیل یکی از راه های دریافت اقامت کشور ترکمنستان است اما تحصیل به تنهایی سبب اخذ اقامت دائم یا پاسپورت و تابعیت کشور ترکمنستان نخواهد شد .لازم است پس اتمام تحصیل در ترکمنستان جهت یافتن شغل در این کشور اقدام کنید یا از طرف یک کارفرمای معتبر دعوت نامه کاری دریافت کنید سپس می توانید ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور اقامت کاری دریافت کنید .

پاسپورت کشور ترکمنستان

پاسپورت کشور ترکمنستان

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور ترکمنستان

دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق دریافت ویزای کاری از جمله روش های دریافت پاسپورت این کشور است  برای دریافت پاسپورت کشور ترکمنستان از طریق کار فرد متقاضی باید با یافتن شغل مورد نظر و دریافت دعوت کاری از کارفرمای معتبر می تواند سبب دریافت مجوز کار شود و با اخذ اقامت کاری در این کشور می توان در کشور ترکمنستان مشغول به کار شد  بعد از ارائه درخواست توسط کارفرما پرونده شخص طی 30 روز از تاریخ پذیرش درخواست بررسی خواهد شد تحت شرایط خاص این بررسی امکان دارد 45 روز زمان ببرد . سپس در صورت موافقت مجوز کار در ترکمنستان طی یکسال صادر می شود . شهروند خارجی جذب شده جهت کار در کشور ترکمنستان، باید فعالیت حرفه ای خود را تنها در زمینه حرفه ای که از طریق آن مجوز کار گرفته ، انجام دهد. بعد از دریافت اجازه کار طی یکسال شما می توانید این اجازه کار را مجددا تمدید کنید . اما لازم است 2 ماه پیش از انقضای مجوز کار مجدد جهت تمدید آن درخواست دهید. سپس مجوز کار دوباره جهت یکسال داده می شود. بعد از دریافت ویزای کار اگر طی ۵ سال به دولت مالیات پرداخت کنید می توانید مجوز اقامت دائم و سپس پاسپورت ترکمنستان را دریافت کنید .

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق سرمایه گذاری در کشور ترکمنستان

 سرمایه گذاری در ترکمنستان از طریق روش های گوناگونی قابل اقدام خواهد بود . سرمایه گذاری در ترکمنستان می تواند سبب دریافت اقامت دائم این کشور و در نهایت سبب دریافت پاسپورت ترکمنستان شود . روش های سرمایه گذاری در ترکمنستان عبارت است از :

  • ثبت شرکت در ترکمنستان با حداقل سرمایه اولیه 10 هزار دلار آمریکا همچنین می توان 50 درصد اول در زمان ثبت شرکت منتقل شود و 50 درصد باقیمانده را می توان طی یکسال از ثبت شرکت به حساب شرکت انتقال داد . شخص از طریق ثبت شرکت ابتدا اقامت موقت ترکمنستان را به صورت یک ساله دریافت خواهد کرد و سپس می تواند این اقامت را تمدید نماید .
  • سرمایه گذاری با حداقل سرمایه اولیه 500 هزار دلار آمریکا در اقتصاد ترکمنستان ، در این روش در صورتی که فرد متقاضی سرمایه گذاری طی 5 سال در این کشور مشغول به فعالیت باشد می تواند در خواست اقامت دائم داشته باشد . و بعد از گذشت 7 سال از اقامت او در کشور ترمنستان می تواند جهت پاسپورت ترکمنستان نیز اقدام کند .

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق متولد شدن در کشور ترکمنستان

کشور ترکمنستان در زمینه اعطای تابعیت از طریق تولد در این کشور از قانون خون پیروی می کند پس کلیه قوانین مربوط به تولد و دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق تولد از قانون خون پیروی خواهد کرد . در صورت تولد فرزند در کشور ترکمنستان، تابعیت و پاسپورت ترکمنستان به کودک ارائه خواهد شدحتی اگر فرزند متولد شده در کشور ترکمنستان متولد نشود اما مادر یا پدر تابع این کشور را داشته باشد پاسپورت و تابعیت ترکمنستان به او ارائه می شود اما اگر یکی از والدین شهروند ترکمنستان است و یکی دیگر از والدین شهروند خارجی باشد . در این صورت باید فرزند در خاک ترکمنستان متولد شود و یا حداقل یکی از والدین در ترکمنستان زندگی نماید تا بتواند تابعیت این کشور را دریافت نماید .

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق ازدواج در کشور ترکمنستان

ازدواج اتباع خارجی با فرد تبعه ترکمنستان سبب دریافت اقامت و پاسپورت این کشور خواهد شد اما لازم است فرد اصلی ( تبعه یا مقیم ترکمنستان ) منبع درآمد معینی داشته باشد و نشان دهد درآمدی دارد که از نظر مالی همسر خارجی را ساپورت خواهد کرد . به همین دلیل بعد از گذشت ۵ سال از زمان ازدواج ، به فرد خارجی اقامت دائم ارائه می شود و با احراز شرایط قانونی در خصوص صادر کردن پاسپورت ترکمنستان ، فرد خارجی می تواند پس از ۸ الی ۱۰ سال برای دریافت پاسپورت ترکمنستان و شهروندی این کشور درخواست داده و اقدامات لازم را انجام دهد .

پاسپورت کشور ترکمنستان – دریافت پاسپورت ترکمنستان از طریق پناهندگی در ترکمنستان

کشور ترکمنستان  عضو کنوانسیون ژنو است ، به همین دلیل وظایفی در قبال پناهندگان خواهد داشت . اما در هر صورت دریافت پاسپورت یا تابعیت ترکمنستان از طریق پناهندگی توصیه نمی گردد زیرا راهی پرخطر است و ممکن است شخص متقاضی بعد از تشکیل دادگاه در این کشور از کشور ترکمنستان اخراج شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

3/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button