نگاه کلی به پاسپورت کشور برزیل

  • اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور برزیل
  • روش های دریافت پاسپورت کشور برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق دریافت ویزای تحصیلی برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه سرمایه گذاری در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق متولد شدن در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه ازدواج در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق دریافت ویزای کاری در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه پناهندگی در برزیل

پاسپورت کشور برزیل – اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور برزیل

پاسپورت کشور برزیل در رنکینگ جهانی دارای رتبه 10 است . به وسیله پاسپورت برزیل می توان به 111 کشور جهان بدون نیاز به ویزا مسافرت کرد ، همچنین می توان به 46 کشور دنیا با دریافت ویزا مسافرت کرد ، اما برای مسافرت به 41 کشور دنیا ویزا مورد نیاز است .

پاسپورت کشور برزیل – روش های دریافت پاسپورت کشور برزیل

  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق دریافت ویزای تحصیلی برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه سرمایه گذاری در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق متولد شدن در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه ازدواج در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل از طریق دریافت ویزای کاری در برزیل
  • دریافت پاسپورت برزیل به واسطه پناهندگی در برزیل

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق دریافت ویزای تحصیلی برزیل

افراد متقاضی با تحصیل در کشور برزیل می توانند علاوه بر تحصیل در سطوح عالی و در دانشگاه های معتبر کشور برزیل به همراه رنک جهانی بالا در نهایت وارد بازار کار شوند و برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت برزیل اقدام نمایند . دانشگاه های کشور برزیل دارای برنامه های متفاوت تحصیلی مانند علوم اجتماعی ، مهندسی برق و تحقیقات فناوری در زمینه هواپیما و کشاورزی و استفاده از منابع تجدیدپذیر و همچنین پیشرفته ترین برنامه های فضایی و نجوم می باشند .

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق سرمایه گذاری در برزیل

جهت اخذ پاسپورت کشور برزیل از راه سرمایه گذاری ، می توان از طریق  ثبت شرکت در برزیل اقدام کرد . همچنین می توان برای سرمایه گذاری در کشور برزیل از طریق خرید ملک اقامت و پاسپورت برزیل را دریافت کرد . حداقل سرمایه اولیه در کشور برزیل 150،000 رئال برزیل مورد نیاز است که باید در حساب بانک های برزیل قرار داده شود . پس از ثبت شرکت در این کشور ، معمولا به افراد اقامت یک ساله ارائه می شود که هر سال قابل تمدید می باشد و بعد از 5 سال قابل تبدیل به اقامت دائم است . سپس می توان جهت دریافت تابعیت و پاسپورت کشور برزیل نیز درخواست داد . همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز شامل این وضعیت می گردند و می توانند جهت دریافت پاسپورت برزیل درخواست کنند . حدود قیمت خرید هر متر مربع ملک در برزیل در مرکز شهر 7,680.84 R$ و حدود قیمت خرید هر متر مربع ملک در خارج از مرکز  5,203.19 R$ می باشد .

پاسپورت کشور برزیل | اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور برزیل | روش های دریافت پاسپورت کشور برزیل
پاسپورت کشور برزیل | اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور برزیل | روش های دریافت پاسپورت کشور برزیل

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق متولد شدن در برزیل

دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق تولد در این کشور ، تابع سیستم خاک می باشد . در کشور برزیل به محض به دنیا آمدن فرزند در خاک کشور برزیل تابعیت و پاسپورت برزیل به او ارائه می شود ، فارغ از اینکه پدر و مادر فرزند تابع چه کشوری هستند . همچنین در کشور برزیلبر اساس قوانین بین المللی این کشور علاوه بر اینکه پس از به دنیا آمدن فرزند در این کشور به او پاسپورت ارائه می شود ، باعث اعطای اقامت دائم به پدر و مادر و خواهر و برادر او نیز می شود . شایان ذکر است پدر و مادر فرزند ، تحت هر عنوان و شرایطی و با هر ویزایی حتی ویزای توریستی در کشور برزیل دارای فرزند شوند نیز این شرایط اعمال خواهد شد .

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت برزیل به واسطه ازدواج در برزیل

جهت دریافت پاسپورت برزیل از طریق ازدواج با یک تبعه برزیل لازم است پس از ازدواج با یک فرد برزیلی درخواست اقامت دائم داد و بعد از یک سال از گذشت اقامت دائم در کشور برزیل اجازه درخواست پاسپورت این کشور نیز امکان پذیر خواهد بود .

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت برزیل از طریق دریافت ویزای کاری در برزیل

برای دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق دریافت ویزای کاری لازم است یک کارفرمای معتبر در کشور برزیل که شرایط لازم را دارد ، یک پیشنهاد شغلی معتبر (Job Offer) برای شخص متقاضی ارسال کند . دریافت جاب آفر نیز نیازمند رعایت شرایط و قوانین خاصی می باشد ، برای مثال برای استخدام افراد خارجی در کشور برزیل لازم است از اتباع کشور برزیل شخصی واجد شرایط برای آن شغل وجود نداشته باشد . همچنین ثبت و تایید کپی قرارداد کار ، اسناد مورد نیاز برای کار ، CV ، رزومه تحصیلی و کاری و یک کپی از پاسپورت متقاضی دریافت پاسپورت برزیل از طریق کار در وزارت کار و استخدام برزیل لازم است . سپس می توان جهت دریافت ویزای کار کشور برزیل درخواست داد که لازم به ذکر است دریافت ویزای کاری در برزیل مراحل طولانی دارد ، زیرا برای هر نوع کار خاص در این کشور ، نوعی ویزا وجود دارد . ویزای کار برزیل طی دو سال ارائه می شود که بعد از آن قابل تمدید نیز خواهد بود . همچنین بعد از این دو سال می توان اقامت دائم کشور برزیل را نیز درخواست کرد .

پاسپورت کشور برزیل – دریافت پاسپورت برزیل به واسطه پناهندگی در برزیل

دریافت پاسپورت کشور برزیل از طریق پناهندگی در این کشور نیز میسر است اما خطرات زیادی را برای فرد متقاضی به دنبال دارد برای مثال شخصی که پناهنده برزیل شود امکان بازگشت به کشور خود را نخواهد داشت که عدم امکان بازگشت به کشور مبدا و دوری از خانه و خانواده و دلتنگی آن ها در بیشتر موارد منجر به بیماری های روانی و عصبی خواهد شد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button