پاسپورت کشور ایسلند

نگاه کلی به پاسپورت کشور ایسلند

  • اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور ایسلند
  • روش های دریافت پاسپورت کشور ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق ازدواج در کشور ایسلند
  • دریافت پاسپورت ایسلند از طریق سرمایه گذاری در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق تولد در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق پناهندگی در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق ویزای کاری ایسلند

پاسپورت کشور ایسلند – اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور ایسلند

طبق آخرین بررسی های انجام شده در خصوص اعتبار پاسپورت کشورها ، اعتبار پاسپورت کشور ایسلند در مورخ 17 فوریه 2019 در رتبه 162 قرار گرفت و بر اساس ششمین کشور امن و آزاد برای سفر شناخته می شود . در سایت معتبر دیگری رتبه پاسپورت ایسلند 181 معین شده است و دهمین کشور از لحاظ آزادی سفر شناخته شده است . شایان ذکر است با توجه به عضویت کشور ایسلند در منطقه آزاد اقتصادی اروپا ، شهروندان این کشور بدون محدودیت در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا مسافرت کنند و تا هنگامی که بخواهند می توانند در این کشورها اقامت داشته و مشغول به کار گردند .

پاسپورت کشور ایسلند – روش های دریافت پاسپورت کشور ایسلند

  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق ازدواج در کشور ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق سرمایه گذاری در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق تولد در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق پناهندگی در ایسلند
  • دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق ویزای کاری ایسلند

پاسپورت کشور ایسلند – دریافت پاسپورت ایسلند از طریق ازدواج در این کشور

ازدواج با اتباع ایسلندی از جمله شرایط دریافت پاسپورت کشور ایسلند ، است . البته ازدواج با اتباع ایسلند دارای شرایط خاصی می باشد که در صورت احراز این شرایط افراد قادر هستند اقامت و پاسپورت کشور ایسلند را از طریق ازدواج با اتباع این کشور دریافت کنند .

مراحل دریافت پاسپورت و اقامت ایسلند به این صورت است که ، اگر از ازدواج افراد 4 سال گذشته باشد و از این مدت  3سال به صورت مستمر در ایسلند اقامت ساکن باشند می توانند برای دریافت پاسپورت ایسلند درخواست دهند . لازم است حداقل 5 سال از پاسپورت فرد ایسلندی گذشته باشد تا واجد شرایط جهت ازدواج با اتباع دیگر کشورها باشد .

پاسپورت کشور ایسلند – دریافت پاسپورت ایسلند از طریق سرمایه گذاری در ایسلند

اساس اقتصاد در ایسلند بر صنایع شیلات ، کشاورزی ، گردشگری و توریسم ، تولید انرژی های پاک و تجدید پذیر مانند برق آبی ، زمین گرمایی پایه گذاری شده است .سرمایه گذاری در کشور ایسلند از طریق ثبت شرکت انجام می شود و لازم است افراد متقاضی مهاجرت به این کشور طرح تجاری خود را جهت تایید و ایجاد شرکت ارائه کنند که در صورت تایید طرح تجاری به فرد متقاضی و خانواده او اجازه ورود به ایسلند ارائه می گردد . از جمله عوامل موثر در امر سرمایه گذاری در ایسلند نوع فعالیت شرکت و پرداخت مرتب مالیات و تراکنش مالی شرکت می باشد که نقش تعیین کننده ای در دریافت اقامت دائم این کشور خواهد داشت . در  ایسلند طی سال های اخیر دولت این کشور شرایطی را جهت ورود ارز و سرمایه گذاری جهت اتباع کشورهای دیگر به وجود آوردند تا به آسانی بتوانند وارد این کشور شده و اقامت این کشور را اخذ کنند .سرمایه گذاری در ایسلند می تواند در اوراق قرضه دولتی و صندوق های مالی دولتی انجام شود . پروسه دریافت اقامت دائم ایسلند از راه سرمایه گذاری 5 سال است .

پاسپورت کشور ایسلند

پاسپورت کشور ایسلند

پاسپورت کشور ایسلند – دریافت پاسپورت ایسلند از طریق تولد در ایسلند

دریافت تابعیت در کشور ایسلند پیرو سیستم خون است . یعنی جهت اخذ تابعیت کشور ایسلند برای افراد متولد شده لازم است پدر یا مادر ایسلندی داشته باشند . اگر فرزند در خاک کشور ایسلند متولد نشود اما والدین نام فرزند را تا پیش از یک سالگی نزد مقامات کشور ایسلند در آن کشور ثبت کرده باشند پاسپورت ایسلند را دریافت می کنند . کودکان متولد شده از والدین غیر ایسلندی اگر طی ۸ تا ۱۰ سال در ایسلند ساکن باشند و مشغول به تحصیل شوند تابعیت و شهروندی ایسلندی و پاسپورت ایسلند را دریافت می کنند .

پاسپورت کشور ایسلند – دریافت پاسپورت کشور ایسلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی

جهت اخذ پاسپورت ایسلند از طریق تحصیل لازم است حداقل 10 سال در کشور ایسلند اقامت داشته باشند .همچنین بعد از پایان تحصیل در کشور ایسلند افراد متقاضی می توانند به دنبال کار باشند . برای دریافت پاسپورت ایسلند لازم است در صورت قانونی بودن کار دانشجویی ، بیمه و مالیات را پرداخت کنید و در مجموع ۱۰ سال شود تا بتوانید درخواست پاسپورت دهید .

پاسپورت کشور ایسلند –  دریافت پاسپورت ایسلند از طریق پناهندگی در ایسلند

افراد متقاضی دریافت پناهندگی ایسلند لازم است پس از ورود به این کشور به مراجع مربوط مراجعه نمایند . شخص متقاضی پناهندگی در ایسلند لازم است در ابتدا پس از مراجعه به این کشور با مراجعه به یک مرکز پذیرش پناهندگان ، اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی ، باید درخواست خود را ارائه کنند . بعد از انگشت نگاری و مصاحبه پناه جو به کمپ های مخصوص برای اسکان فرستاده می شوند و پرونده باید برای بررسی صحت و درستی کیس پناهندگی مراحل اداری را سپری کند . کسی که پرونده پناهندگی او در حال بررسی است تا پیش از مشخص شدن وضعیت خود اجازه کار نخواهد داشت . بررسی پرونده پناهندگان و صادر کردن رای در خصوص آن ها حداقل دو سال زمان می برد .  پس از گذشت ۵ سال از پذیرش پناهندگی افراد درخواست پاسپورت ایسلند را می دهند بعد از صدور رای اگر رای صادر شده گویای خروج پناهجو از کشور ایسلند باشد ، لازم است پناهجو کشور ایسلند را ترک کند در غیر اینصورت جرم محسوب می شود و پلیس می تواند در صورت عدم خروج او را زندانی نماید .

پاسپورت کشور ایسلند – دریافت پاسپورت ایسلند از طریق ویزای کاری ایسلند

اگر فرد متقاضی کار در ایسلند از طرف کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کند می تواند جهت مشغول شدن به کار به ایسلند مراجعه کند از جمله روش های دریافت اقامت کاری اقدام از طریق ویزای جستجوی کار یا Job Seeker Visa است . ایسلند از معدود کشورهایی می باشد که به ایرانیان ویزای جستجوی کار ارائه می کند . متقاضی می تواند ۶ ماه در کشور ایسلند به دنبال کار باشد و در صورت پیدا کردن کار و استخدام به وسیله کارفرمای ایسلندی اقامت کاری دریافت می کنید . بر اساس قانون ایسلند هر ۲ سال باید از خاک ایسلند خارج شوند و ویزای کار خود را تمدید کنند تا بتوانید مجددا به ایسلند بازگردانده شود . جهت دریافت اقامت دائم کشور ایسلند لازم است ۱۰ سال در این کشور بمانند تا متقاضی بتواند اقامت دائم ایسلند را دریافت کند و در خواست پاسپورت ایسلند دهند .

مدارک لازم برای دریافت ویزای کار ایسلند :

  • ارائه مدارک تحصیلی شخص متقاضی کار در ایلسند
  • اثبات پوشش بیمه درمانی از شخص متقاضی کار در ایسلند
  • ضمانت نامه کارفرما گویای ساپورت کلیه هزینه ها به همراه فتوکپی از اسناد هویتی
  • تهیه و تکمیل فرم ویزای طولانی مدت
  • ارائه دو قطعه عکس 6*4 از شخص متقاضی کار در ایسلند
  • رزومه فرد متقاضی کار در ایسلند
  • ارائه گواهی ثابت کردن تجربه و مهارت های کاری فرد
  • اراهئه فتوکپی از شناسنامه
  • داشتن گذر نامه معتبر دارای حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه قرارداد کار از سوی کارفرمای ایسلندی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button