پاسپورت کشور اسلوونی

نگاه کلی به پاسپورت کشور اسلوونی

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور اسلوونی
  • روش های دریافت پاسپورت کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق سرمایه گذاری در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق متولد شدن در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق ازدواج در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق پناهندگی در اسلوونی

پاسپورت کشور اسلوونی – میزان اعتبار پاسپورت اسلوونی

پاسپورت  کشور اسلوونی از نظر اعتبار و جایگاه در رتبه بندی پاسپورت های جهان در رتبه ۸ قرار دارد دارندگان پاسپورت اسلونی میتوانند به ۱۲۲ کشور بدون نیاز به دریافت ویزا و ۳۹ کشور با ویزا به محض ورود مسافرت کنند و جهت ورود به ۳۸ کشور نیازمند دریافت ویزا می باشند . پاسپورت کشور اسلوونی به عنوان یکی از کشورهای اروپایی و عضو شنگن به شما اجازه امکان دریافت اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا و همچنین زندگی در کل منظقه  شنگن را ارائه می کند .

پاسپورت کشور اسلوونی – روش های دریافت پاسپورت اسلوونی

  • دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق متولد شدن در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق ازدواج در کشور اسلوونی
  • دریافت پاسپورت کشور اسلوونی از طریق پناهندگی در اسلوونی
پاسپورت کشور اسلوونی

پاسپورت کشور اسلوونی

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور اسلوونی

تحصیل در کشور اسلوونی سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری اسلوونی اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت اسلوونی را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور اسلوونی اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت اسلوونی اقدام کند .

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور اسلوونی

دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار اسلوونی اقامت و تابعیت اسلوونی را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور اسلوونی ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در اسلوونی ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور اسلوونی درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . پس از ۵ سال کار تمام وقت و پرداخت مالیات در کشور اسلوونی می توان جهت اخذ کارت اقامت دائم اسلوونی اقدامات لازم را انجام داد و طبق قانون تابعیت اگر ۶ سال در این کشور کارکند می تواند پاسپورت اسلوونی را دریافت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کار در اسلوونی مقاله ” اعزام نیروی کار به اسلوونی ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری در کشور اسلوونی

بخش عمده سرمایه گذاری در اسلوونی نیز از طریق صنعت خودرو و فلز، تولید برق، صنعت خدمات، صنعت فناوری اطلاعات انجام می شود . خارجی ها می توانند ، یک شرکت تابعه و یک شعبه (نمایندگی) را در این کشور ثبت کنند . اقامت قانونی در اسلوونی برای بیشتر از ۱ سال اجازه می دهد تا یک شرکت خصوصیدر این کشور  ثبت کنید. شرکت های دارای مسئولیت محدود در اسلوونی باید سرمایه ثبت شده حداقل ۷۵۰۰ یورو را بعد از ثبت نام، سهام شرکت های سهام حداقل ۲۵،۰۰۰ یورو را اراده کنند . حق درخواست مجوز اقامت به کارآفرینی داده می شود که حداقل یک کارمند اروپایی طی شش ماه استخدام کند، درآمد کسب و کار را با درآمد

ماهیانه ای بیشتر از ۱۰،۰۰۰ یورو ثابت نماید یا حداقل ۵۰،۰۰۰ یورو در شرکت سرمایه گذاری نموده است . بعد از ۱ سال اقامت در اسلوونی، اجازه اقامت طی ۲ سال دیگر صادر می گردد . اقامت قانونی در سرزمین اسلوونی طی ۵ سال اجازه می دهد تا اقامت دائمی خود را جهت ۱۰ سال  شهروندی اسلوونی اخذ نمایید .

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق متولد شدن در کشور اسلوونی

کشور اسلوونی در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور اسلوونی باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک اسلوونی مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت اسلوونی را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور اسلوونی جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت اسلوونی نخواهد شد .

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق ازدواج در کشور اسلوونی

در کشور اسلوونی ازدواج با تبعه اسلوونی سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه اسلوونی ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در اسلوونی اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت اسلوونی باید زوجین طی ۵ سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج لازم است طرفین حداقل ۱۸ سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ، مجرد باشند و در صورت مطلقه بودن مدت شرعی لازم را سپری کرده سپس می توانند برای ازدواج اقدام نمایند .

پاسپورت کشور اسلوونی – دریافت پاسپورت اسلوونی از طریق پناهندگی در اسلوونی

پناهندگان اسلوونی بعد از دریافت اقامت با ۶ سال زندگی در کشور اسلوونی می توانند پاسپورت اسلوونی را دریافت نمایند. پناهندگی روشی بسیار نامناسب و خطرناک برای اخذ پاسپورت اسلوونی است و به همین جهت توصیه می کنیم از روش های دیگر برای دریافت پاسپورت اسلوونی اقدام کید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button