پاسپورت کشور استونی

نگاه کلی به پاسپورت کشور استونی

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور استونی
  • روش های دریافت پاسپورت کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق سرمایه گذاری در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق متولد شدن در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق ازدواج در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق پناهندگی در استونی

پاسپورت کشور استونی – میزان اعتبار پاسپورت استونی

پاسپورت کشور استونی از نظر اعتبار و رتبه جهانی در رتبه 7 قرار گرفته است دارندگان پاسپورت استونی می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا به 121 کشور دنیا مسافرت کنند . در این میان جهت 41 کشور دیگر لازم است در هنگام ورود با ویزای فرودگاهی سفر انجام شود ، اما شهروندان کشور استونی جهت ورود به 36 کشور دیگر دنیا نیازمند دریافت ویزا از مبدا هستند . استونی از نظر رتبه فردی اعتبار پاسپورت جایگاه 30 را در دنیا دارد .

پاسپورت کشور استونی – روش های دریافت پاسپورت استونی

  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق سرمایه گذاری در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق متولد شدن در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق ازدواج در کشور استونی
  • دریافت پاسپورت کشور استونی از طریق پناهندگی در استونی

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور استونی

تحصیل در کشور استونی سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری استونی اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت استونی را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور استونی اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت استونی اقدام کند .

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق دریافت ویزای کاری کشور استونی

دریافت پاسپورت استونی از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار استونی اقامت و تابعیت استونی را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور استونی ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در استونی ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور استونی درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود .

شهروندان غیر اتحادیه اروپا اگر قصد داشته باشند کمتر از 6 ماه در استونی مشغول به کار شوند باید درخواست ویزای تایپ D را دهند و اگر قصد داشته باشند طی مدت بیشتر از 6 ماه در این کشور کار کنند ، باید درخواست مجوز اقامت موقت طی یک سال را دهند و همچنین اگر بتوانند طی 5 سال در این کشور اقامت داشته باشند و کار کنند می توانند در خواست اقامت بلند مدت استونی را ارائه نمایند .

بر اساس قوانین تابعیت و دریافت پاسپورت استونی، افرادی که بتوانند طی 8 سال در استونی کار کنند و زبان رسمی این کشور را بیاموزند و علاوه بر آن مرتکب جرم نشوند می توانند درخواست پاسپورت استونی را داده باشند .

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق سرمایه گذاری در کشور استونی

سرمایه گذاری در استونی از روش های زیر انجام می شود و در نهایت سبب دریافت اقامت دائم و پاسپورت این کشور خواهد شد روش های سرمایه گذاری در استونی عبارت است از :

  • سرمایه گذاری در استونی از طریق ثبت شرکت با حداقل سرمایه 65.000 یورو کسانی که طی 5 سال در استونی اقامت دارند و علاوه بر آن بتوانند درآمد قابل اطمینان جهت معیشت خود و خانواده او ارائه دهد، همچنین دارا بودن بیمه درمانی و مهارت زبان استونی و محل اقامت، آدرس محل سکونت جهت تمدید اقامت بسیار مهم به شمار می رود . بعد از اخذ اقامت دائم کسانی که طی 8 سال در این کشور زندگی کنند می توانند درخواست خود را برای تبدیل شدن به یک شهروند استونی ارائه کنند .
پاسپورت کشور استونی

پاسپورت کشور استونی

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق متولد شدن در کشور استونی

کشور استونی در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور استونی باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک استونی مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت استونی را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور استونی جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت استونی نخواهد شد .

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق ازدواج در کشور استونی

در کشور استونی ازدواج با تبعه استونی سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه استونی ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در استونی اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت استونی باید زوجین طی ۵ سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج لازم است طرفین حداقل ۱۸ سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ، مجرد باشند و در صورت مطلقه بودن مدت شرعی لازم را سپری کرده سپس می توانند برای ازدواج اقدام نمایند . بعد از 5 سال می توانند جهت دریافت اقامت و پاسپورت اقدام کنند .

پاسپورت کشور استونی – دریافت پاسپورت استونی از طریق پناهندگی در استونی

کشور استونی، تعهدات بین المللی را جهت حفاظت از پناهجویان در این کشور بر عهده دارد. از سال 2006 محقق گردید که کشور استونی بر اساس قانون کنواسیون ژنو، الزامات لازم بر اساس دستورالعمل های اتحادیه اروپا عمل کند. پلیس و گارد مرزی در این کشور با پناهجویان برخورد خواهند کرد . پناهجویان تا هنگام تعیین وضعیت و بررسی کیس در دادگاه اقامتشان تمدید نمی شود . در کنواسیون ژنو پناهنده به فردی که به دلیل ترس از آزار و شکنجه شدن به علت نژاد، مذهب، ملیت و یا عقاید نمی تواند به کشور خود بازگردد می گویند . درخواست پناهندگی در استونی به دو صورت ممکن است که یا باید قبل از ورود به استونی درخواست داد یا پس از ورود به استونی در خواست پناهندگی ار به پلیس بین الملل و گارد مرزی ارائه کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور مالزی پاسپورت کشور مالزی

میزان اعتبار پاسپورت کشور مالزی روش های دریافت پاسپورت کشور مالزی دریافت پاسپورت کشور م...

نظرات کاربران
Call Now Button