ویزای همراه کشور نیوزلند

امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشور نیوزلند به دنبال اخذ ویزای همراه کشور نیوزلند برای اعضای خانواده خود هستند و در مورد شرایط اخذ اقامت همراه در کنار شخص متقاضی سوالاتی می پرسند . ورود به کشور نیوزلند از طریق ویزای همراه کشور نیوزلند در تک تک راه های مهاجرت به نیوزلند باید بررسی شود و اینکه قوانین مهاجرتی نیوزلند در راه هایی مانند تحصیل در نیوزلند ، کار در نیوزلند ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در نیوزلند ، تولد فرزند در نیوزلند و ازدواج در نیوزلند ، امکان اخذ ویزای همراه کشور نیوزلند وجود دارد یا خیر.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

جهت اخذ ویزای همراه نیوزلند اگر شخص اقامت دائم نیوزلند را داشته باشد ، می تواند از داخل کشور نیوزلند حمایت مالی خود را نسبت به شخص همراه اعلام کند ولی اگر فرد اصلی اقامت دائم را نداشته باشد باید در کشور مبداء اسناد مالی را به سفارت نیوزلند ارائه دهد . در غیر این صورت فرد می تواند با ارائه نامه قرارداد کاری در این کشور ( به شرط داشتن حداقل حقوق ) حمایت مالی خود را از همسر ارائه دهد .

لازم است بدانید که اگر شخص در کشور نیوزلند اقامت دارد باید محل سکونت خود را در برای دو نفر یا به تعداد اعضای خانواده محیا کند ، اینکه به تعداد هر کدام از اعضای خانواده چه متراژی مناسب هست از جمله نکاتی است که باید هر سال در زمان اقدام جهت ویزای همراه نیوزلند از سفارت نیوزلند باید سوال کرد .

ویزای همراه نیوزلند با ویزای شخص متقاضی یکسان خواهد بود و کاملاً در شرایط یکسان با زمان مشابه می توان هر دو ویزا را دریافت کرد ، به عنوان مثال اگر شخصی در کشور نیوزلند دانشجو باشد ، به میزانی که شخص دانشجو ویزایش اعتبار دارد ، ویزای همراه وی نیز اعتبار خواهد داشت. سن فرزندان برای اخذ ویزای همراه کشور نیوزلند باید کمتر از 18 سال باشد ، اما در بعضی از ویزا های سرمایه گذاری در نیوزلند امکان اخذ اقامت برای ویزای همراه نیوزلند تا سن 22 سال در صورت وابسته بودن به خانواده و مجرد بودن و همچنین دانشجو بودن می تواند مدارکی دال بر وابسته بودن فرزند بالای 18 سال نسبت به خانواده شود.

در مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

ویزای همراه کشور نیوزلند

ویزای همراه کشور نیوزلند

قابل توجه است که اگر فرزند بالای 16 سال نیاز به داشتن مهارت زبان انگلیسی دارد و این که شخص همراه توانایی در صحبت کردن و مصاحبه با افسر ویزا داشته باشد کفایت می کند اما اگر فرزند مدرک زبان اخذ کند در این پرونده بسیار ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود.

در حال حاضر بیشتر افراد متقاضی مهاجرت به نیوزلند در سه مرحله تحصیل ، کار و سرمایه گذاری به فکر اخذ ویزای همراه نیوزلند هستند ، در این مرحله پیشنهاد می شود به عنوان یک ویزای دانشجویی ، به عبارتی  با دو پذیرش دانشگاه وارد این کشور شد اما باید در نظر داشت که ویزای کار امکان اخذ اقامت در این کشور را به همراه شخص ارائه خواهد داد.در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند باید دقت کرد که امکان اخذ ویزای همراه نیوزلند امکان پذیر می باشد و همراهان می توانند در کنار شخص اصلی باشند ولی باید توجه کرد که در فرم ها اسامی و علت همراهی اعضای خانواده را ذکر کرد.

ویزای همراه کشور نیوزلند مدارک اخذ ویزای همراه کشور نیوزلند برای بردن همسر

مدارک اخذ ویزای همراه کشور نیوزلند برای بردن همسر به شرح زیر می باشد :

  1. ازدواج فرد باید واقعی باشد و اسنادی مبنی بر پایدار بودن و قدیمی بودن این رابطه وجود داشته باشد.
  2. بعد از ازدواج فرد باید با شریک زندگی خود حتماً زندگی کند و اسنادی مبنی بر زندگی مشترک در یک مکان داشته باشد.
  3. همسر شخص متقاضی باید از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشد.
  4. شخص  فرد باید از نظر مالی از همسر خود حمایت کند و اسناد مالی مبنی بر حمایت مالی به سفارت ارائه دهد.
  5. برخی از شرایط خاص که در صورت امکان سفارت آن را بپذیرد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که در نزدیکی کشور هند و در اقیانوس هند و...

نظرات کاربران
Call Now Button